Скоростные поезда в Украине

Советы, обмен опытом, заказ билетов, оплата, визовые вопросы, бронирование отелей и автомобилей, фото...
alex.s
A380
Сообщения: 1758
Зарегистрирован: 04 июл 2017, 09:22
Благодарил (а): 241 раз
Поблагодарили: 521 раз
Контактная информация:

Re: Скоростные поезда в Украине

Сообщение alex.s »

Вито, речь про контактную сеть в торцевой полосе безопасности. Там вообще ничего не должно быть. Иначе выкатка будет сопровождаться большим феерверком
За это сообщение автора alex.s поблагодарил:
vito
Рейтинг: 3.57%
Аватара пользователя
Labiann
A380
Сообщения: 2976
Зарегистрирован: 19 ноя 2012, 06:49
Благодарил (а): 1 раз
Поблагодарили: 370 раз
Контактная информация:

Re: Скоростные поезда в Украине

Сообщение Labiann »

alex.s писал(а):
28 ноя 2019, 20:14
Вито, речь про контактную сеть в торцевой полосе безопасности. Там вообще ничего не должно быть. Иначе выкатка будет сопровождаться большим феерверком
сильно надо будет бабло распилить, выкопают тунель...
Аватара пользователя
aviarivne
Airbus A321
Сообщения: 429
Зарегистрирован: 18 июл 2016, 11:18
Откуда: RWN
Благодарил (а): 50 раз
Поблагодарили: 32 раза
Контактная информация:

Re: Скоростные поезда в Украине

Сообщение aviarivne »

як дізнатись в інтерсіті C+764 Л чи місце передом їде чи задом? чи вони вагони тасують то ніяк....
Вложения
місце-в-потягу.jpg
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 7986
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 1253 раза
Поблагодарили: 2655 раз
Контактная информация:

Re: Скоростные поезда в Украине

Сообщение mischko »

Labiann писал(а):
28 ноя 2019, 20:31
сильно надо будет бабло распилить, выкопают тунель...
О, тунель під аеропортом, десь я це вже чув :bayan:
makor
A380
Сообщения: 3434
Зарегистрирован: 11 янв 2014, 17:37
Благодарил (а): 41 раз
Поблагодарили: 654 раза
Контактная информация:

Re: Скоростные поезда в Украине

Сообщение makor »

Labiann писал(а):
28 ноя 2019, 20:31


сильно надо будет бабло распилить, выкопают тунель...
Зачем тоннель поперек если можно вдоль и прямо под терминал?)))
LWIEV
A380
Сообщения: 1102
Зарегистрирован: 25 фев 2012, 18:16
Благодарил (а): 167 раз
Поблагодарили: 718 раз
Контактная информация:

Re: Скоростные поезда в Украине

Сообщение LWIEV »

Heiki писал(а):
28 ноя 2019, 15:05

Изображение
Станція залізниці під аеропортом було б дуже круто, але, припускаю, що поставити систему накритих від дощу/снігу травелаторів до ст. Скнилів і реконструювати станцію буде в рази дешевше. Тим більше, що відживлення старого терміналу все одно означає потребу створення якогось зручного способу переходу між терміналами. А новий термінал для трафіку понад 5 млн пасажирів в рік було б логічно робити, оббудовуючи старий або на місці старого, тобто в бік колії.

Якщо тягнути колію в бік терміналу, то треба буде вирішувати проблеми електрифікації та наводки на аеронавігаційне обладнання, розвертати рухомий склад (всі потяги з локомотивною тягою відпадають, а це більшість пасажирських потягів на лінії), зрештою, у вартість робіт.

Думаю, що для Львова оптимальний варіант аеропорта Шопена у Варшаві: автостанція прямо перед терміналом, до залізниці треба йти трохи довше. Перевага у Львові буде в тому, що зупинятимуться не тільки потяги локального сполучення. Це магістральна гілка, якою їдуть всі потяги між Львовом (Києвом) та Закарпаттям, Трускавцем, Моршином, а - судячи зі слів Кравцова - УЗ розуміє (ги-ги) як провести туди вузькоколійну гілку з Перемишля, яка проходить зовсім поруч. З дуже невеликими вкладеннями легко можна собі уявити появу станції Скнилів-Аеропорт зі зміною руху або без неї з новими сполученнями на Франківськ, Чернівці, відправну точку на Скнилові для руху в бік Здолбунова/Рівного, Луцька, Тернополя/Хмельницького. Тоді Скнилів-Аеропорт, Підзамче і Сихів для якихось маршрутів буде кінцевою точкою, для якихось - стартовою, а головний вокзал - транзитною для всіх. Це, подібно до Бориспільського експреса, може бути ембріоном українського S-бану. Сполучення Сихів-Персенківка-Кульпарківська-Скнилів/Аеропорт-Вокзал-Підзамче може не існувати у вигляді одного конкретного човника, але може мати тактовий чи майже тактовий розклад, враховуючи інші, в т ч транзитні потяги, де, зрештою, можна буде запроваджувати подібну до Женеви систему об'єднаного міжміського і внутрішньоміського транзиту.

Одним словом, повільно, але чути слова у потрібному напрямку.
Аватара пользователя
popTAB
A380
Сообщения: 6674
Зарегистрирован: 21 сен 2010, 18:21
Откуда: 49°48′45″N 23°57′22″E
Благодарил (а): 245 раз
Поблагодарили: 794 раза
Контактная информация:

Re: Скоростные поезда в Украине

Сообщение popTAB »

Розслабтесь, всі ці ідеї експресів явно вкидаються щоб обгрунтувати потребу концесії. От держава не має коштів такі нью-васюки будувати, а концесіонер зразу з тим допоможе. І вперед до дерибану ..., ой, концесії
За это сообщение автора popTAB поблагодарили (всего 2):
mischkoOlek
Рейтинг: 7.14%
ObiWanKenoby
Airbus A319
Сообщения: 284
Зарегистрирован: 24 июл 2016, 21:10
Откуда: LCA
Благодарил (а): 14 раз
Поблагодарили: 72 раза
Контактная информация:

Re: Скоростные поезда в Украине

Сообщение ObiWanKenoby »

aviarivne писал(а):
29 ноя 2019, 10:50
як дізнатись в інтерсіті C+764 Л чи місце передом їде чи задом? чи вони вагони тасують то ніяк....
Никак, к сожалению. Только по отзывам людей, которые уже пользовались
За это сообщение автора ObiWanKenoby поблагодарил:
aviarivne
Рейтинг: 3.57%
vito
Airbus A330
Сообщения: 678
Зарегистрирован: 08 янв 2013, 17:50
Благодарил (а): 87 раз
Поблагодарили: 287 раз
Контактная информация:

Re: Скоростные поезда в Украине

Сообщение vito »

alex.s писал(а):
28 ноя 2019, 20:14
Вито, речь про контактную сеть в торцевой полосе безопасности. Там вообще ничего не должно быть. Иначе выкатка будет сопровождаться большим феерверком
А, Вы в этом смысле...
Да: там от торца до действующей ж.д. линии 450м,
а до "колеи жёлтым" - 120м.
mischko писал(а):
29 ноя 2019, 11:27
Labiann писал(а):
28 ноя 2019, 20:31
сильно надо будет бабло распилить, выкопают тунель...
О, тунель під аеропортом, десь я це вже чув :bayan:
LWIEV писал(а):
29 ноя 2019, 11:57
Станція залізниці під аеропортом було б дуже круто
а/п, где ж.д.ст. подземные (или в "бетонной коробке" под терминалом): LHR, STN , AMS, BRU, WAW, CLE, HEL, CPH, OSL, CGN, ZRH, PEK, DEN, HND, JFK, HKG, MIA, GVA, VIE, AGP, PMO, ARN, DUS, ...
LWIEV писал(а):
29 ноя 2019, 11:57
Якщо тягнути колію в бік терміналу, то треба буде вирішувати проблеми електрифікації та наводки на аеронавігаційне обладнання
vito писал(а):
28 ноя 2019, 19:32
Якось же вирішили цi проблеми (електрифікації та наводки на аеронавігаційне обладнання) в а/п:
* YVR(Конт.рельс 750 V DC), DFW (750 V DC), ATL(Конт.рельс 750 V DC), CPH (Конт.рельс 750 V DC), NCL (1500 V DC), SOF(Конт.рельс 825V DC)...
* LGW(Конт.рельс 750 V DC), KRK(3000 V DC), FCO (3 kV DC), BCN(3000 V DC), MXP(3 kV DC), TRN(4000 V DC), STL (860V DC), SFO(Конт.рельс 1000 V DC), PHL (600 V DC), SEA (1500 V DC), ...
* ATH(25 kV AC, 50 Hz), DEN (AC), BNE (AC),...
* CDG, LYS, SXB, MLH, FRA, LEJ, MUC, IEV (колія проходить прямо повз злітні смуги)
P.S.
є думка що Украерорух "заборонив" електрифікацію просто "про всяк випадок" через те, що їм було ліньки думати й оцінювати - будуть наводки чи ні від потягів. Скоріш за все переміщення та екранування навіганційного обладнання обійдеться дешевше ніж електрифікація постійним струмом. Просто це гроші різних юросіб і вони не сильно хочуть співпрацювати. Можливо, в майбутньому вдастся зробити злагоджений проект за гроші мінінфраструктури що включатиме електрифікацю + перенесення/екранування обладнання.
Жуляни вповні собі нормально функціонують неподалік від найзавантаженішої в Україні колії на Київ-пас. 25kV/45Hz на поверхні не заважає жвавому CDG та іншим французьким аеропортам. Про масовість залізниць 15kV/17Hz біля злітних смуг в Німеччині теж, думаю, сумнівів не виникає. Проблема електрифікації залізниці - не унікальна і при бажанні вирішується.
LWIEV писал(а):
29 ноя 2019, 11:57
Heiki писал(а):
28 ноя 2019, 15:05
Изображение
але, припускаю, що поставити систему накритих від дощу/снігу травелаторів до ст. Скнилів і реконструювати станцію буде в рази дешевше.

Думаю, що для Львова оптимальний варіант аеропорта Шопена у Варшаві: автостанція прямо перед терміналом, до залізниці треба йти трохи довше.
vito писал(а):
07 дек 2018, 16:41
в мире примеры рельсового сообщения с а/п, где ж.д. станция/платформа, находящаяся на расстоянии от терминала со связкой автобус/шаттл/AirRailLink/травелатор "терминал - станция/платформа": SXF, DUS, BHX, MAN, LTN, DTM, LPL, TLL, OTP, CIA, TSF, BFS, BGY, CRL, ORD, EDI, EMA, GLA, FMM, PSA, LAX, EWR, DFW, BOS, BUD, GLA, MRS, ORY, SJC, BUR, ...
Последний раз редактировалось vito 29 ноя 2019, 18:06, всего редактировалось 2 раза.
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 7986
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 1253 раза
Поблагодарили: 2655 раз
Контактная информация:

Re: Скоростные поезда в Украине

Сообщение mischko »

vito, я не про реальні, а про віртуальні тунелі під ЗПС. Почекаю, поки прийде syxiv_dan :nose:
За это сообщение автора mischko поблагодарил:
tsvyatt
Рейтинг: 3.57%
Аватара пользователя
Rel
A380
Сообщения: 1704
Зарегистрирован: 19 июл 2014, 03:05
Благодарил (а): 256 раз
Поблагодарили: 220 раз
Контактная информация:

Re: Скоростные поезда в Украине

Сообщение Rel »

Пока мы тут надеемся, что у нас возьмут в узкоколейную лигу в ближайшие 20 лет построив 60км участок и добавят один трёхвагонный поезд макс скоростью 140 к/мч на участок 20 км, где-то даже в китайском зажопинске:
В течение трех дней в Китае сдали в эксплуатацию пять высокоскоростных ж/д линий.
29 декабря были запущены две линии, 1 декабря - еще три. Всего 1677 км.
Все упомянутые линии рассчитаны на скорость движения 350 км/ч, но на начальном этапе эксплуатации максимальная скорость ограничена 300 км/ч.
Аватара пользователя
Labiann
A380
Сообщения: 2976
Зарегистрирован: 19 ноя 2012, 06:49
Благодарил (а): 1 раз
Поблагодарили: 370 раз
Контактная информация:

Re: Скоростные поезда в Украине

Сообщение Labiann »

Rel писал(а):
03 дек 2019, 16:48
Пока мы тут надеемся, что у нас возьмут в узкоколейную лигу в ближайшие 20 лет построив 60км участок и добавят один трёхвагонный поезд макс скоростью 140 к/мч на участок 20 км, где-то даже в китайском зажопинске:
В течение трех дней в Китае сдали в эксплуатацию пять высокоскоростных ж/д линий.
29 декабря были запущены две линии, 1 декабря - еще три. Всего 1677 км.
Все упомянутые линии рассчитаны на скорость движения 350 км/ч, но на начальном этапе эксплуатации максимальная скорость ограничена 300 км/ч.
с датами какая-то явно проблема, хоть смотрите что копируете...
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 7986
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 1253 раза
Поблагодарили: 2655 раз
Контактная информация:

Re: Скоростные поезда в Украине

Сообщение mischko »

Flixbus відкриває перший брендований маршрут на своїх зелених автобусах Україною: Одеса - Пльзень (через Тернопіль, Львів, Краків, Прагу)
По карті можна більше міст знайти:

Изображение

Зараз не проблема знайти дешеві квитки на літак, проблема комфортно дістатися з Сум, Чернівців, Кривого Рогу в міста, звідки літають лоукости. Сподіваюся, на цьому вони не зупиняться і відкриватимуть все більше маршрутів на сучасних зручних автобусах. "Еталони" на міжміських маршрутах мають зникнути.
Franek
Airbus A330
Сообщения: 555
Зарегистрирован: 15 июн 2016, 17:02
Благодарил (а): 45 раз
Поблагодарили: 123 раза
Контактная информация:

Re: Скоростные поезда в Украине

Сообщение Franek »

Я теж дуже потішився, що Флікс нарешті запустив рейси в глибину України. Але виявляється, що продаж квитків між точками в межах України ЗАКРИТО. Тобто купити квиток не можна зі Львова ні до Тернополя, ні до Вінниці, ні до Одеси. Тому поподорожувати нормально в межах України все ще можна лише з LEO зі Львова до Стрия, Мукачева і Ужгорода.
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 7986
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 1253 раза
Поблагодарили: 2655 раз
Контактная информация:

Re: Скоростные поезда в Украине

Сообщение mischko »

Franek писал(а):
04 дек 2019, 22:21
Я теж дуже потішився, що Флікс нарешті запустив рейси в глибину України. Але виявляється, що продаж квитків між точками в межах України ЗАКРИТО. Тобто купити квиток не можна зі Львова ні до Тернополя, ні до Вінниці, ні до Одеси. Тому поподорожувати нормально в межах України все ще можна лише з LEO зі Львова до Стрия, Мукачева і Ужгорода.
По дибільному зроблено. Ну або з Одеси брати квиток до Кракова і виходити раніше.
Franek
Airbus A330
Сообщения: 555
Зарегистрирован: 15 июн 2016, 17:02
Благодарил (а): 45 раз
Поблагодарили: 123 раза
Контактная информация:

Re: Скоростные поезда в Украине

Сообщение Franek »

mischko писал(а):
04 дек 2019, 22:25
Franek писал(а):
04 дек 2019, 22:21
Я теж дуже потішився, що Флікс нарешті запустив рейси в глибину України. Але виявляється, що продаж квитків між точками в межах України ЗАКРИТО. Тобто купити квиток не можна зі Львова ні до Тернополя, ні до Вінниці, ні до Одеси. Тому поподорожувати нормально в межах України все ще можна лише з LEO зі Львова до Стрия, Мукачева і Ужгорода.
По дибільному зроблено. Ну або з Одеси брати квиток до Кракова і виходити раніше.
Там ше й частота вівторок-п’ятниця-субота)
Таке нікому не потрібно, щоб підлаштовуватися під фліксбаси, і при цьому брати квиток до Кракова. І я так розумію, що водії будуть перевіряти наявність біометричного паспорта(візи) разом з квитком. А в інтернетах 100500 перепечаток однієї і тієї ж новини, але жоден журналізд не спромігся розібратися в суті справи. Стабільність.
За это сообщение автора Franek поблагодарил:
mischko
Рейтинг: 3.57%
Krakowite
A380
Сообщения: 1453
Зарегистрирован: 25 окт 2011, 20:53
Откуда: KRK
Благодарил (а): 746 раз
Поблагодарили: 300 раз
Контактная информация:

Re: Скоростные поезда в Украине

Сообщение Krakowite »

mischko писал(а):
04 дек 2019, 12:55
Flixbus відкриває перший брендований маршрут на своїх зелених автобусах Україною: Одеса - Пльзень (через Тернопіль, Львів, Краків, Прагу)
У Flixbus немає своїх автобусів (FlixBus does not own any buses and does not employ drivers; its services run in cooperation with regional bus companies) - він як Uber (Blablacar) на ринку автомобільних перевезень за визначеним маршрутом або AirBnb на ринку оренди житла.

Безпосередньо цей рейс N3277
PILZNO - Praga - Brno - Ołomuniec - Kraków - Lwów - Tarnopol - Chmielnicki - Winnica - Umań - ODESSA буде виконувати Regabus https://regabus.in.ua/raspisanie_avtobusov_regabus
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 7986
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 1253 раза
Поблагодарили: 2655 раз
Контактная информация:

Re: Скоростные поезда в Украине

Сообщение mischko »

Я мав на увазі, що це буде перший забрендований автобус з відповідним сервісом.
Аватара пользователя
Olek
avianews
Сообщения: 10784
Зарегистрирован: 21 окт 2008, 01:05
Благодарил (а): 159 раз
Поблагодарили: 1228 раз
Контактная информация:

Re: Скоростные поезда в Украине

Сообщение Olek »

Хорошо, тогда что случалось с Polskibus? Кто выкупил его и почему он стал Flixbus?
Krakowite
A380
Сообщения: 1453
Зарегистрирован: 25 окт 2011, 20:53
Откуда: KRK
Благодарил (а): 746 раз
Поблагодарили: 300 раз
Контактная информация:

Re: Скоростные поезда в Украине

Сообщение Krakowite »

Franek, звідки така ненависть до журналістів, працю яких ти не оплачуєш?
Ответить

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 2 гостя