Скоростные поезда в Украине
-
- A380
- Сообщения: 2245
- Зарегистрирован: 04 июл 2017, 09:22
- Благодарил (а): 366 раз
- Поблагодарили: 731 раз
- Контактная информация:
Re: Скоростные поезда в Украине
Вито, речь про контактную сеть в торцевой полосе безопасности. Там вообще ничего не должно быть. Иначе выкатка будет сопровождаться большим феерверком
- Рейтинг: 3.57%
- Labiann
- A380
- Сообщения: 3192
- Зарегистрирован: 19 ноя 2012, 06:49
- Благодарил (а): 1 раз
- Поблагодарили: 465 раз
- Контактная информация:
- aviarivne
- Airbus A321
- Сообщения: 430
- Зарегистрирован: 18 июл 2016, 11:18
- Откуда: RWN
- Благодарил (а): 50 раз
- Поблагодарили: 32 раза
- Контактная информация:
Re: Скоростные поезда в Украине
як дізнатись в інтерсіті C+764 Л чи місце передом їде чи задом? чи вони вагони тасують то ніяк....
- mischko
- A380
- Сообщения: 9299
- Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
- Откуда: AMS
- Благодарил (а): 1936 раз
- Поблагодарили: 3490 раз
- Контактная информация:
-
- A380
- Сообщения: 3896
- Зарегистрирован: 11 янв 2014, 17:37
- Благодарил (а): 51 раз
- Поблагодарили: 874 раза
- Контактная информация:
-
- A380
- Сообщения: 1125
- Зарегистрирован: 25 фев 2012, 18:16
- Благодарил (а): 175 раз
- Поблагодарили: 739 раз
- Контактная информация:
Re: Скоростные поезда в Украине
Станція залізниці під аеропортом було б дуже круто, але, припускаю, що поставити систему накритих від дощу/снігу травелаторів до ст. Скнилів і реконструювати станцію буде в рази дешевше. Тим більше, що відживлення старого терміналу все одно означає потребу створення якогось зручного способу переходу між терміналами. А новий термінал для трафіку понад 5 млн пасажирів в рік було б логічно робити, оббудовуючи старий або на місці старого, тобто в бік колії.
Якщо тягнути колію в бік терміналу, то треба буде вирішувати проблеми електрифікації та наводки на аеронавігаційне обладнання, розвертати рухомий склад (всі потяги з локомотивною тягою відпадають, а це більшість пасажирських потягів на лінії), зрештою, у вартість робіт.
Думаю, що для Львова оптимальний варіант аеропорта Шопена у Варшаві: автостанція прямо перед терміналом, до залізниці треба йти трохи довше. Перевага у Львові буде в тому, що зупинятимуться не тільки потяги локального сполучення. Це магістральна гілка, якою їдуть всі потяги між Львовом (Києвом) та Закарпаттям, Трускавцем, Моршином, а - судячи зі слів Кравцова - УЗ розуміє (ги-ги) як провести туди вузькоколійну гілку з Перемишля, яка проходить зовсім поруч. З дуже невеликими вкладеннями легко можна собі уявити появу станції Скнилів-Аеропорт зі зміною руху або без неї з новими сполученнями на Франківськ, Чернівці, відправну точку на Скнилові для руху в бік Здолбунова/Рівного, Луцька, Тернополя/Хмельницького. Тоді Скнилів-Аеропорт, Підзамче і Сихів для якихось маршрутів буде кінцевою точкою, для якихось - стартовою, а головний вокзал - транзитною для всіх. Це, подібно до Бориспільського експреса, може бути ембріоном українського S-бану. Сполучення Сихів-Персенківка-Кульпарківська-Скнилів/Аеропорт-Вокзал-Підзамче може не існувати у вигляді одного конкретного човника, але може мати тактовий чи майже тактовий розклад, враховуючи інші, в т ч транзитні потяги, де, зрештою, можна буде запроваджувати подібну до Женеви систему об'єднаного міжміського і внутрішньоміського транзиту.
Одним словом, повільно, але чути слова у потрібному напрямку.
- popTAB
- A380
- Сообщения: 6733
- Зарегистрирован: 21 сен 2010, 18:21
- Откуда: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Благодарил (а): 249 раз
- Поблагодарили: 821 раз
- Контактная информация:
Re: Скоростные поезда в Украине
Розслабтесь, всі ці ідеї експресів явно вкидаються щоб обгрунтувати потребу концесії. От держава не має коштів такі нью-васюки будувати, а концесіонер зразу з тим допоможе. І вперед до дерибану ..., ой, концесії
- Рейтинг: 7.14%
-
- Airbus A319
- Сообщения: 287
- Зарегистрирован: 24 июл 2016, 21:10
- Откуда: LCA
- Благодарил (а): 14 раз
- Поблагодарили: 73 раза
- Контактная информация:
Re: Скоростные поезда в Украине
Никак, к сожалению. Только по отзывам людей, которые уже пользовались
- За это сообщение автора ObiWanKenoby поблагодарил:
- aviarivne
- Рейтинг: 3.57%
-
- Airbus A340
- Сообщения: 813
- Зарегистрирован: 08 янв 2013, 17:50
- Благодарил (а): 109 раз
- Поблагодарили: 396 раз
- Контактная информация:
Re: Скоростные поезда в Украине
А, Вы в этом смысле...
Да: там от торца до действующей ж.д. линии 450м,
а до "колеи жёлтым" - 120м.
а/п, где ж.д.ст. подземные (или в "бетонной коробке" под терминалом): LHR, STN , AMS, BRU, WAW, CLE, HEL, CPH, OSL, CGN, ZRH, PEK, DEN, HND, JFK, HKG, MIA, GVA, VIE, AGP, PMO, ARN, DUS, ...
Якось же вирішили цi проблеми (електрифікації та наводки на аеронавігаційне обладнання) в а/п:
* YVR(Конт.рельс 750 V DC), DFW (750 V DC), ATL(Конт.рельс 750 V DC), CPH (Конт.рельс 750 V DC), NCL (1500 V DC), SOF(Конт.рельс 825V DC)...
* LGW(Конт.рельс 750 V DC), KRK(3000 V DC), FCO (3 kV DC), BCN(3000 V DC), MXP(3 kV DC), TRN(4000 V DC), STL (860V DC), SFO(Конт.рельс 1000 V DC), PHL (600 V DC), SEA (1500 V DC), ...
* ATH(25 kV AC, 50 Hz), DEN (AC), BNE (AC),...
* CDG, LYS, SXB, MLH, FRA, LEJ, MUC, IEV (колія проходить прямо повз злітні смуги)
P.S.
є думка що Украерорух "заборонив" електрифікацію просто "про всяк випадок" через те, що їм було ліньки думати й оцінювати - будуть наводки чи ні від потягів. Скоріш за все переміщення та екранування навіганційного обладнання обійдеться дешевше ніж електрифікація постійним струмом. Просто це гроші різних юросіб і вони не сильно хочуть співпрацювати. Можливо, в майбутньому вдастся зробити злагоджений проект за гроші мінінфраструктури що включатиме електрифікацю + перенесення/екранування обладнання.
Жуляни вповні собі нормально функціонують неподалік від найзавантаженішої в Україні колії на Київ-пас. 25kV/45Hz на поверхні не заважає жвавому CDG та іншим французьким аеропортам. Про масовість залізниць 15kV/17Hz біля злітних смуг в Німеччині теж, думаю, сумнівів не виникає. Проблема електрифікації залізниці - не унікальна і при бажанні вирішується.
LWIEV писал(а): ↑29 ноя 2019, 11:57але, припускаю, що поставити систему накритих від дощу/снігу травелаторів до ст. Скнилів і реконструювати станцію буде в рази дешевше.
Думаю, що для Львова оптимальний варіант аеропорта Шопена у Варшаві: автостанція прямо перед терміналом, до залізниці треба йти трохи довше.
в мире примеры рельсового сообщения с а/п, где ж.д. станция/платформа, находящаяся на расстоянии от терминала со связкой автобус/шаттл/AirRailLink/травелатор "терминал - станция/платформа": SXF, DUS, BHX, MAN, LTN, DTM, LPL, TLL, OTP, CIA, TSF, BFS, BGY, CRL, ORD, EDI, EMA, GLA, FMM, PSA, LAX, EWR, DFW, BOS, BUD, GLA, MRS, ORY, SJC, BUR, ...
Последний раз редактировалось vito 29 ноя 2019, 18:06, всего редактировалось 2 раза.
- mischko
- A380
- Сообщения: 9299
- Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
- Откуда: AMS
- Благодарил (а): 1936 раз
- Поблагодарили: 3490 раз
- Контактная информация:
Re: Скоростные поезда в Украине
vito, я не про реальні, а про віртуальні тунелі під ЗПС. Почекаю, поки прийде syxiv_dan 

- Рейтинг: 3.57%
- Rel
- A380
- Сообщения: 2292
- Зарегистрирован: 19 июл 2014, 03:05
- Благодарил (а): 459 раз
- Поблагодарили: 383 раза
- Контактная информация:
Re: Скоростные поезда в Украине
Пока мы тут надеемся, что у нас возьмут в узкоколейную лигу в ближайшие 20 лет построив 60км участок и добавят один трёхвагонный поезд макс скоростью 140 к/мч на участок 20 км, где-то даже в китайском зажопинске:
В течение трех дней в Китае сдали в эксплуатацию пять высокоскоростных ж/д линий.
29 декабря были запущены две линии, 1 декабря - еще три. Всего 1677 км.
Все упомянутые линии рассчитаны на скорость движения 350 км/ч, но на начальном этапе эксплуатации максимальная скорость ограничена 300 км/ч.
- Labiann
- A380
- Сообщения: 3192
- Зарегистрирован: 19 ноя 2012, 06:49
- Благодарил (а): 1 раз
- Поблагодарили: 465 раз
- Контактная информация:
Re: Скоростные поезда в Украине
с датами какая-то явно проблема, хоть смотрите что копируете...Rel писал(а): ↑03 дек 2019, 16:48Пока мы тут надеемся, что у нас возьмут в узкоколейную лигу в ближайшие 20 лет построив 60км участок и добавят один трёхвагонный поезд макс скоростью 140 к/мч на участок 20 км, где-то даже в китайском зажопинске:В течение трех дней в Китае сдали в эксплуатацию пять высокоскоростных ж/д линий.
29 декабря были запущены две линии, 1 декабря - еще три. Всего 1677 км.
Все упомянутые линии рассчитаны на скорость движения 350 км/ч, но на начальном этапе эксплуатации максимальная скорость ограничена 300 км/ч.
- mischko
- A380
- Сообщения: 9299
- Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
- Откуда: AMS
- Благодарил (а): 1936 раз
- Поблагодарили: 3490 раз
- Контактная информация:
Re: Скоростные поезда в Украине
Flixbus відкриває перший брендований маршрут на своїх зелених автобусах Україною: Одеса - Пльзень (через Тернопіль, Львів, Краків, Прагу)
По карті можна більше міст знайти:

Зараз не проблема знайти дешеві квитки на літак, проблема комфортно дістатися з Сум, Чернівців, Кривого Рогу в міста, звідки літають лоукости. Сподіваюся, на цьому вони не зупиняться і відкриватимуть все більше маршрутів на сучасних зручних автобусах. "Еталони" на міжміських маршрутах мають зникнути.
По карті можна більше міст знайти:

Зараз не проблема знайти дешеві квитки на літак, проблема комфортно дістатися з Сум, Чернівців, Кривого Рогу в міста, звідки літають лоукости. Сподіваюся, на цьому вони не зупиняться і відкриватимуть все більше маршрутів на сучасних зручних автобусах. "Еталони" на міжміських маршрутах мають зникнути.
-
- Airbus A330
- Сообщения: 555
- Зарегистрирован: 15 июн 2016, 17:02
- Благодарил (а): 45 раз
- Поблагодарили: 123 раза
- Контактная информация:
Re: Скоростные поезда в Украине
Я теж дуже потішився, що Флікс нарешті запустив рейси в глибину України. Але виявляється, що продаж квитків між точками в межах України ЗАКРИТО. Тобто купити квиток не можна зі Львова ні до Тернополя, ні до Вінниці, ні до Одеси. Тому поподорожувати нормально в межах України все ще можна лише з LEO зі Львова до Стрия, Мукачева і Ужгорода.
- mischko
- A380
- Сообщения: 9299
- Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
- Откуда: AMS
- Благодарил (а): 1936 раз
- Поблагодарили: 3490 раз
- Контактная информация:
Re: Скоростные поезда в Украине
По дибільному зроблено. Ну або з Одеси брати квиток до Кракова і виходити раніше.Franek писал(а): ↑04 дек 2019, 22:21Я теж дуже потішився, що Флікс нарешті запустив рейси в глибину України. Але виявляється, що продаж квитків між точками в межах України ЗАКРИТО. Тобто купити квиток не можна зі Львова ні до Тернополя, ні до Вінниці, ні до Одеси. Тому поподорожувати нормально в межах України все ще можна лише з LEO зі Львова до Стрия, Мукачева і Ужгорода.
-
- Airbus A330
- Сообщения: 555
- Зарегистрирован: 15 июн 2016, 17:02
- Благодарил (а): 45 раз
- Поблагодарили: 123 раза
- Контактная информация:
Re: Скоростные поезда в Украине
Там ше й частота вівторок-п’ятниця-субота)mischko писал(а): ↑04 дек 2019, 22:25По дибільному зроблено. Ну або з Одеси брати квиток до Кракова і виходити раніше.Franek писал(а): ↑04 дек 2019, 22:21Я теж дуже потішився, що Флікс нарешті запустив рейси в глибину України. Але виявляється, що продаж квитків між точками в межах України ЗАКРИТО. Тобто купити квиток не можна зі Львова ні до Тернополя, ні до Вінниці, ні до Одеси. Тому поподорожувати нормально в межах України все ще можна лише з LEO зі Львова до Стрия, Мукачева і Ужгорода.
Таке нікому не потрібно, щоб підлаштовуватися під фліксбаси, і при цьому брати квиток до Кракова. І я так розумію, що водії будуть перевіряти наявність біометричного паспорта(візи) разом з квитком. А в інтернетах 100500 перепечаток однієї і тієї ж новини, але жоден журналізд не спромігся розібратися в суті справи. Стабільність.
- Рейтинг: 3.57%
-
- A380
- Сообщения: 2368
- Зарегистрирован: 25 окт 2011, 20:53
- Откуда: KRK
- Благодарил (а): 1083 раза
- Поблагодарили: 470 раз
- Контактная информация:
Re: Скоростные поезда в Украине
У Flixbus немає своїх автобусів (FlixBus does not own any buses and does not employ drivers; its services run in cooperation with regional bus companies) - він як Uber (Blablacar) на ринку автомобільних перевезень за визначеним маршрутом або AirBnb на ринку оренди житла.
Безпосередньо цей рейс N3277
PILZNO - Praga - Brno - Ołomuniec - Kraków - Lwów - Tarnopol - Chmielnicki - Winnica - Umań - ODESSA буде виконувати Regabus https://regabus.in.ua/raspisanie_avtobusov_regabus
- mischko
- A380
- Сообщения: 9299
- Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
- Откуда: AMS
- Благодарил (а): 1936 раз
- Поблагодарили: 3490 раз
- Контактная информация:
Re: Скоростные поезда в Украине
Я мав на увазі, що це буде перший забрендований автобус з відповідним сервісом.
- Olek
- avianews
- Сообщения: 10893
- Зарегистрирован: 21 окт 2008, 01:05
- Благодарил (а): 171 раз
- Поблагодарили: 1345 раз
- Контактная информация:
Re: Скоростные поезда в Украине
Хорошо, тогда что случалось с Polskibus? Кто выкупил его и почему он стал Flixbus?
-
- A380
- Сообщения: 2368
- Зарегистрирован: 25 окт 2011, 20:53
- Откуда: KRK
- Благодарил (а): 1083 раза
- Поблагодарили: 470 раз
- Контактная информация:
Re: Скоростные поезда в Украине
Franek, звідки така ненависть до журналістів, працю яких ти не оплачуєш?
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 2 гостя