Скоростные поезда в Украине
Re: Скоростные поезда в Украине
Вито, речь про контактную сеть в торцевой полосе безопасности. Там вообще ничего не должно быть. Иначе выкатка будет сопровождаться большим феерверком
- aviarivne
- Airbus A321
- Повідомлень: 458
- З нами з: 18 липня 2016, 11:18
- Звідки: RWN
- Контактна інформація:
Re: Скоростные поезда в Украине
як дізнатись в інтерсіті C+764 Л чи місце передом їде чи задом? чи вони вагони тасують то ніяк....
Re: Скоростные поезда в Украине
Станція залізниці під аеропортом було б дуже круто, але, припускаю, що поставити систему накритих від дощу/снігу травелаторів до ст. Скнилів і реконструювати станцію буде в рази дешевше. Тим більше, що відживлення старого терміналу все одно означає потребу створення якогось зручного способу переходу між терміналами. А новий термінал для трафіку понад 5 млн пасажирів в рік було б логічно робити, оббудовуючи старий або на місці старого, тобто в бік колії.
Якщо тягнути колію в бік терміналу, то треба буде вирішувати проблеми електрифікації та наводки на аеронавігаційне обладнання, розвертати рухомий склад (всі потяги з локомотивною тягою відпадають, а це більшість пасажирських потягів на лінії), зрештою, у вартість робіт.
Думаю, що для Львова оптимальний варіант аеропорта Шопена у Варшаві: автостанція прямо перед терміналом, до залізниці треба йти трохи довше. Перевага у Львові буде в тому, що зупинятимуться не тільки потяги локального сполучення. Це магістральна гілка, якою їдуть всі потяги між Львовом (Києвом) та Закарпаттям, Трускавцем, Моршином, а - судячи зі слів Кравцова - УЗ розуміє (ги-ги) як провести туди вузькоколійну гілку з Перемишля, яка проходить зовсім поруч. З дуже невеликими вкладеннями легко можна собі уявити появу станції Скнилів-Аеропорт зі зміною руху або без неї з новими сполученнями на Франківськ, Чернівці, відправну точку на Скнилові для руху в бік Здолбунова/Рівного, Луцька, Тернополя/Хмельницького. Тоді Скнилів-Аеропорт, Підзамче і Сихів для якихось маршрутів буде кінцевою точкою, для якихось - стартовою, а головний вокзал - транзитною для всіх. Це, подібно до Бориспільського експреса, може бути ембріоном українського S-бану. Сполучення Сихів-Персенківка-Кульпарківська-Скнилів/Аеропорт-Вокзал-Підзамче може не існувати у вигляді одного конкретного човника, але може мати тактовий чи майже тактовий розклад, враховуючи інші, в т ч транзитні потяги, де, зрештою, можна буде запроваджувати подібну до Женеви систему об'єднаного міжміського і внутрішньоміського транзиту.
Одним словом, повільно, але чути слова у потрібному напрямку.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Скоростные поезда в Украине
Розслабтесь, всі ці ідеї експресів явно вкидаються щоб обгрунтувати потребу концесії. От держава не має коштів такі нью-васюки будувати, а концесіонер зразу з тим допоможе. І вперед до дерибану ..., ой, концесії
-
- Airbus A320
- Повідомлень: 305
- З нами з: 24 липня 2016, 21:10
- Звідки: LCA
- Контактна інформація:
Re: Скоростные поезда в Украине
А, Вы в этом смысле...
Да: там от торца до действующей ж.д. линии 450м,
а до "колеи жёлтым" - 120м.
а/п, где ж.д.ст. подземные (или в "бетонной коробке" под терминалом): LHR, STN , AMS, BRU, WAW, CLE, HEL, CPH, OSL, CGN, ZRH, PEK, DEN, HND, JFK, HKG, MIA, GVA, VIE, AGP, PMO, ARN, DUS, ...
Якось же вирішили цi проблеми (електрифікації та наводки на аеронавігаційне обладнання) в а/п:
* YVR(Конт.рельс 750 V DC), DFW (750 V DC), ATL(Конт.рельс 750 V DC), CPH (Конт.рельс 750 V DC), NCL (1500 V DC), SOF(Конт.рельс 825V DC)...
* LGW(Конт.рельс 750 V DC), KRK(3000 V DC), FCO (3 kV DC), BCN(3000 V DC), MXP(3 kV DC), TRN(4000 V DC), STL (860V DC), SFO(Конт.рельс 1000 V DC), PHL (600 V DC), SEA (1500 V DC), ...
* ATH(25 kV AC, 50 Hz), DEN (AC), BNE (AC),...
* CDG, LYS, SXB, MLH, FRA, LEJ, MUC, IEV (колія проходить прямо повз злітні смуги)
P.S.
є думка що Украерорух "заборонив" електрифікацію просто "про всяк випадок" через те, що їм було ліньки думати й оцінювати - будуть наводки чи ні від потягів. Скоріш за все переміщення та екранування навіганційного обладнання обійдеться дешевше ніж електрифікація постійним струмом. Просто це гроші різних юросіб і вони не сильно хочуть співпрацювати. Можливо, в майбутньому вдастся зробити злагоджений проект за гроші мінінфраструктури що включатиме електрифікацю + перенесення/екранування обладнання.
Жуляни вповні собі нормально функціонують неподалік від найзавантаженішої в Україні колії на Київ-пас. 25kV/45Hz на поверхні не заважає жвавому CDG та іншим французьким аеропортам. Про масовість залізниць 15kV/17Hz біля злітних смуг в Німеччині теж, думаю, сумнівів не виникає. Проблема електрифікації залізниці - не унікальна і при бажанні вирішується.
LWIEV писав: ↑29 листопада 2019, 11:57але, припускаю, що поставити систему накритих від дощу/снігу травелаторів до ст. Скнилів і реконструювати станцію буде в рази дешевше.
Думаю, що для Львова оптимальний варіант аеропорта Шопена у Варшаві: автостанція прямо перед терміналом, до залізниці треба йти трохи довше.
в мире примеры рельсового сообщения с а/п, где ж.д. станция/платформа, находящаяся на расстоянии от терминала со связкой автобус/шаттл/AirRailLink/травелатор "терминал - станция/платформа": SXF, DUS, BHX, MAN, LTN, DTM, LPL, TLL, OTP, CIA, TSF, BFS, BGY, CRL, ORD, EDI, EMA, GLA, FMM, PSA, LAX, EWR, DFW, BOS, BUD, GLA, MRS, ORY, SJC, BUR, ...
Востаннє редагувалось 29 листопада 2019, 18:06 користувачем vito, всього редагувалось 2 разів.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11336
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Скоростные поезда в Украине
vito, я не про реальні, а про віртуальні тунелі під ЗПС. Почекаю, поки прийде syxiv_dan 

Re: Скоростные поезда в Украине
Пока мы тут надеемся, что у нас возьмут в узкоколейную лигу в ближайшие 20 лет построив 60км участок и добавят один трёхвагонный поезд макс скоростью 140 к/мч на участок 20 км, где-то даже в китайском зажопинске:
В течение трех дней в Китае сдали в эксплуатацию пять высокоскоростных ж/д линий.
29 декабря были запущены две линии, 1 декабря - еще три. Всего 1677 км.
Все упомянутые линии рассчитаны на скорость движения 350 км/ч, но на начальном этапе эксплуатации максимальная скорость ограничена 300 км/ч.
Re: Скоростные поезда в Украине
с датами какая-то явно проблема, хоть смотрите что копируете...Rel писав: ↑03 грудня 2019, 16:48 Пока мы тут надеемся, что у нас возьмут в узкоколейную лигу в ближайшие 20 лет построив 60км участок и добавят один трёхвагонный поезд макс скоростью 140 к/мч на участок 20 км, где-то даже в китайском зажопинске:В течение трех дней в Китае сдали в эксплуатацию пять высокоскоростных ж/д линий.
29 декабря были запущены две линии, 1 декабря - еще три. Всего 1677 км.
Все упомянутые линии рассчитаны на скорость движения 350 км/ч, но на начальном этапе эксплуатации максимальная скорость ограничена 300 км/ч.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11336
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Скоростные поезда в Украине
Flixbus відкриває перший брендований маршрут на своїх зелених автобусах Україною: Одеса - Пльзень (через Тернопіль, Львів, Краків, Прагу)
По карті можна більше міст знайти:

Зараз не проблема знайти дешеві квитки на літак, проблема комфортно дістатися з Сум, Чернівців, Кривого Рогу в міста, звідки літають лоукости. Сподіваюся, на цьому вони не зупиняться і відкриватимуть все більше маршрутів на сучасних зручних автобусах. "Еталони" на міжміських маршрутах мають зникнути.
По карті можна більше міст знайти:

Зараз не проблема знайти дешеві квитки на літак, проблема комфортно дістатися з Сум, Чернівців, Кривого Рогу в міста, звідки літають лоукости. Сподіваюся, на цьому вони не зупиняться і відкриватимуть все більше маршрутів на сучасних зручних автобусах. "Еталони" на міжміських маршрутах мають зникнути.
Re: Скоростные поезда в Украине
Я теж дуже потішився, що Флікс нарешті запустив рейси в глибину України. Але виявляється, що продаж квитків між точками в межах України ЗАКРИТО. Тобто купити квиток не можна зі Львова ні до Тернополя, ні до Вінниці, ні до Одеси. Тому поподорожувати нормально в межах України все ще можна лише з LEO зі Львова до Стрия, Мукачева і Ужгорода.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11336
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Скоростные поезда в Украине
По дибільному зроблено. Ну або з Одеси брати квиток до Кракова і виходити раніше.Franek писав: ↑04 грудня 2019, 22:21 Я теж дуже потішився, що Флікс нарешті запустив рейси в глибину України. Але виявляється, що продаж квитків між точками в межах України ЗАКРИТО. Тобто купити квиток не можна зі Львова ні до Тернополя, ні до Вінниці, ні до Одеси. Тому поподорожувати нормально в межах України все ще можна лише з LEO зі Львова до Стрия, Мукачева і Ужгорода.
Re: Скоростные поезда в Украине
Там ше й частота вівторок-п’ятниця-субота)mischko писав: ↑04 грудня 2019, 22:25По дибільному зроблено. Ну або з Одеси брати квиток до Кракова і виходити раніше.Franek писав: ↑04 грудня 2019, 22:21 Я теж дуже потішився, що Флікс нарешті запустив рейси в глибину України. Але виявляється, що продаж квитків між точками в межах України ЗАКРИТО. Тобто купити квиток не можна зі Львова ні до Тернополя, ні до Вінниці, ні до Одеси. Тому поподорожувати нормально в межах України все ще можна лише з LEO зі Львова до Стрия, Мукачева і Ужгорода.
Таке нікому не потрібно, щоб підлаштовуватися під фліксбаси, і при цьому брати квиток до Кракова. І я так розумію, що водії будуть перевіряти наявність біометричного паспорта(візи) разом з квитком. А в інтернетах 100500 перепечаток однієї і тієї ж новини, але жоден журналізд не спромігся розібратися в суті справи. Стабільність.
Re: Скоростные поезда в Украине
У Flixbus немає своїх автобусів (FlixBus does not own any buses and does not employ drivers; its services run in cooperation with regional bus companies) - він як Uber (Blablacar) на ринку автомобільних перевезень за визначеним маршрутом або AirBnb на ринку оренди житла.
Безпосередньо цей рейс N3277
PILZNO - Praga - Brno - Ołomuniec - Kraków - Lwów - Tarnopol - Chmielnicki - Winnica - Umań - ODESSA буде виконувати Regabus https://regabus.in.ua/raspisanie_avtobusov_regabus
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11336
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Скоростные поезда в Украине
Я мав на увазі, що це буде перший забрендований автобус з відповідним сервісом.
Re: Скоростные поезда в Украине
Хорошо, тогда что случалось с Polskibus? Кто выкупил его и почему он стал Flixbus?
Re: Скоростные поезда в Украине
Franek, звідки така ненависть до журналістів, працю яких ти не оплачуєш?
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 8 гостей