Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
При чем тут здание к оборудованию?(( Там стоит что-то очень древнее, и суммы могут быть не сопоставимы. Но это такое. Так могла быть проблема с заменой в том плане что работало и никто не хотел трогать. Ведь если что то это не поломавшийся экспресс в поле будет.
- v_volf
- A380
- Повідомлень: 1317
- З нами з: 02 червня 2012, 12:09
- Звідки: HRK / YVR
- Контактна інформація:
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
YVR - метро; наземна гілка, що примикає до терміналу.vito писав: ↑06 грудня 2018, 13:46 метро (LHR, ATH, ATL, CLE, LIS, DCA, OPO, MEX, ...)
P.S.
Полный список различных видов Airport rail link - здесь: https://en.wikipedia.org/wiki/Airport_rail_link
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
У сухому залишку. За перший тиждень два запізнення- на годину та на 30 хв.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
data.ua/news/society/47685--ukrzaliznitsya-vozobnovila-vozmozhnost-pokupki-biletov-na-kyiv-boryspil-express-v-salone
Білети на експрес знову можна купити у провідника вагону
Білети на експрес знову можна купити у провідника вагону
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Опитування у твіттері DW - яким видом транспорту плануєте добиратися до аеропорту Бориспіль, проголосувало 205 людей
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 672
- З нами з: 02 серпня 2010, 15:41
- Контактна інформація:
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Вчора повертався з КВР в Київ на експресі, маршрутом №843 з відправленням з Борисполя о 18:34
УЗ таки повернулася до початкового розкладу руху в пікові години, з відправленнями +/- щопівгодини.
При посадці у вагон дівчина збирає квитки, потім перед Дарницею голосно повідомляє, що зараз вона буде роздавати їх назад, якщо комусь потрібно. Говорить вона це лише українською мовою, хоча іноземців теж було досить у вагоні. УЗ щось потрібно робити з таким методом перевірки квитків.
УЗ таки повернулася до початкового розкладу руху в пікові години, з відправленнями +/- щопівгодини.
При посадці у вагон дівчина збирає квитки, потім перед Дарницею голосно повідомляє, що зараз вона буде роздавати їх назад, якщо комусь потрібно. Говорить вона це лише українською мовою, хоча іноземців теж було досить у вагоні. УЗ щось потрібно робити з таким методом перевірки квитків.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
https://life.informator.news/sam-y-podr ... -boryspol/
Самий ретельний звіт від подорожі експресом, все по ділу журналіст Infolife написав
Ps
верхні полички в рельсобуси Pesa таки малуваті для розміру ручного багажу, який прийнято використовувати під час польотів
Самий ретельний звіт від подорожі експресом, все по ділу журналіст Infolife написав
Ps
верхні полички в рельсобуси Pesa таки малуваті для розміру ручного багажу, який прийнято використовувати під час польотів
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Что за прикол с собиранием билетов? А если я только покажу и не отдам?
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Ну так да, відмінили лише 3 пари нічні, тепер 27 їздить.
Напевно, уз тоді під шумок хотіла внаглу порізати частоти, але їй банально не дали.
Напевно, уз тоді під шумок хотіла внаглу порізати частоти, але їй банально не дали.
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 672
- З нами з: 02 серпня 2010, 15:41
- Контактна інформація:
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Погоджуюся. Скажу навіть, що за обидві свої поїздки не бачив щоб хтось клав туди свою ручну поклажу.
А ще ці полички є навіть над стелажами для великогабаритного багажу, вони там взагалі не будуть використовуватися, але дещо зменшують функціональну зону цих стелажів. Певно що зразу зробили полички повністю з обох боків вагону, а потім вже стелажі ставили.
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 672
- З нами з: 02 серпня 2010, 15:41
- Контактна інформація:
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Коли їхав вперше, то, не знаючи про ту дівчину, я якимось чином пройшов повз неї без перевірки квитка і, відповідно, не віддавши той квиток. Вона дуже була здивована, побачивши мене з квитком в руці, коли ми під'їжджали до Дарниці )
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
А колонки таблицы тупо скопировали в экселе или ворде.el ucranio писав: ↑07 грудня 2018, 13:38 Вчора повертався з КВР в Київ на експресі, маршрутом №843 з відправленням з Борисполя о 18:34
УЗ таки повернулася до початкового розкладу руху в пікові години, з відправленнями +/- щопівгодини.
При посадці у вагон дівчина збирає квитки, потім перед Дарницею голосно повідомляє, що зараз вона буде роздавати їх назад, якщо комусь потрібно. Говорить вона це лише українською мовою, хоча іноземців теж було досить у вагоні. УЗ щось потрібно робити з таким методом перевірки квитків.
Позорище, как теперь приезжему понять, какое ему нужно расписание?
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Хто кого сопіював і де?Tetris писав: ↑07 грудня 2018, 14:19А колонки таблицы тупо скопировали в экселе или ворде.el ucranio писав: ↑07 грудня 2018, 13:38 Вчора повертався з КВР в Київ на експресі, маршрутом №843 з відправленням з Борисполя о 18:34
УЗ таки повернулася до початкового розкладу руху в пікові години, з відправленнями +/- щопівгодини.
При посадці у вагон дівчина збирає квитки, потім перед Дарницею голосно повідомляє, що зараз вона буде роздавати їх назад, якщо комусь потрібно. Говорить вона це лише українською мовою, хоча іноземців теж було досить у вагоні. УЗ щось потрібно робити з таким методом перевірки квитків.
Позорище, как теперь приезжему понять, какое ему нужно расписание?
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Просто уявіть, що ви бачите цю таблицю з розкладом вперше і спробуйте дізнатись з цієї таблиці розклад з Борисполя до Києва 

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Слухайте, тільки побачив, що там відправлення лише з Києва у двох таблицях.
Мда...
А взагалі схема, яку агенти змін зробили для даного потяга, краща, хоча і не ідеальна.
Можливо УЗ прислухається і таки візьме її.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Отож. Просто на розклад з аеропорту скопіювали не ті заголовки. Реально неможливо знайти розклад для сторонньої людини, що прилетіла в Бориспіль.
Завтра збираюсь їхати ним - скажу про цей косяк.
А з агентів змін достатньо схеми метро. Мені здається, що намалювати пересадку з метро Берестейська на міську електричку могла лише людина, що ненавидить все людство.
Завтра збираюсь їхати ним - скажу про цей косяк.
А з агентів змін достатньо схеми метро. Мені здається, що намалювати пересадку з метро Берестейська на міську електричку могла лише людина, що ненавидить все людство.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Ну з графіком експреса вони більш менш справились.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
OK, дополним список:v_volf писав: ↑06 грудня 2018, 23:38YVR - метро; наземна гілка, що примикає до терміналу.vito писав: ↑06 грудня 2018, 13:46 метро (LHR, ATH, ATL, CLE, LIS, DCA, OPO, MEX, ...)
P.S.
Полный список различных видов Airport rail link - здесь: https://en.wikipedia.org/wiki/Airport_rail_link
модели рельсового сообщения с а/п:
* подземные ж.д. станции (или в "бетонной коробке" под терминалом): LHR, STN , FRA, AMS, BRU, CDG, WAW, CLE, HEL, CPH, OSL, ARN, CGN, DUS, MUC, ZRH, PEK, DEN, HND, JFK, HKG, MIA, GVA, VIE, LEJ, AGP, PMO, ...
* (наземные) ж.д. линии электрифицированы постоянкой DC (либо Воздушная контактная сеть, либо Контактный рельс): LGW(Конт.рельс 750 V DC), KRK(3000 V DC), FCO (3 kV DC), BCN(3000 V DC), MXP(3 kV DC), TRN(4000 V DC), STL (Возд.сеть 860V DC), SFO(Конт.рельс 1000 V DC), PHL (Возд.сеть 600 V DC), SEA (1500 V DC), ...
* дизель-поезда (YYZ, VNO, BHD, FDH, TRD, PVD, ... )
* ж.д. станция/платформа, находящаяся на расстоянии от терминала со связкой автобус/шаттл/AirRailLink "терминал - станция/платформа" (SXF, DUS, BHX, MAN, LTN, DTM, LPL, TLL, OTP, CIA, TSF, BFS, BGY, CRL, ORD, EDI, EMA, GLA, FMM, PSA, LAX, EWR, DFW, BOS, BUD, GLA, MRS, ORY, SJC, BUR, ...)
* метро (LHR, ATH, LIS, OPO, BCN, ATL, CLE, DCA, MEX, ...)
* легкое/наземное метро: YVR(Конт.рельс 750 V DC), DFW (Возд.сеть 750 V DC), ATL(Конт.рельс 750 V DC), CPH (Конт.рельс 750 V DC), NCL (Возд.сеть 1500 V DC), SOF(Конт.рельс 825V DC)...
* трамваи: ZRH(600 V DC), BRE(600 V DC), TLL(600 V DC), EDI(750 V DC), MAN(750V DC), LYS, ...
Единственные пока исключения, которые не укладывается в вышеозначенные категории:
ATH, DEN, BNE - наземные ж.д. станции электрифицированы переменкой (25 kV AC), находятся в непосредственной близости от терминала... - непонятно, как они решают проблему наводки на навигационное оборудование?..
P.S.
Полный список различных видов Airport rail link - здесь: https://en.wikipedia.org/wiki/Airport_rail_link
Список систем электрификации ж.д. транспорта: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_r ... on_systems
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Пасажирів, які через затримку в дорозі поїзда Запоріжжя – Київ могли спізнитися на літак, до аеропорту доставив Kyiv Boryspil Express.
Завдяки оперативним та скоординованим діям залізничників пасажири швидкісного поїзда № 736 сполученням Запоріжжя – Київ встигли на свої рейси до міжнародного аеропорту Бориспіль.
Одинадцятьох пасажирів поїзда № 736 Запоріжжя - Київ, який через технічну несправність затримався в дорозі, на станції Київ-Деміївський організовано пересадили до рейкового автобуса PESA, що прямував до міжнародного летовища.
Це вдалося завдяки взаємодії локомотивної бригади, диспетчерського персоналу, фахівців регіональної філії «Південно-Західна залізниця» та філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». У результаті всі пасажири встигли на свої рейси. «Там, де працює техніка, можливі технічні несправності. Головне, що ми завжди готові в робочому порядку вирішити будь-які проблеми, які виникають у пасажирів. Раді, що в цьому випадку в пригоді став швидкісний експрес Київ-Пасажирський – Бориспіль-аеропорт», – прокоментував ситуацію в.о. директора регіональної філії «Південно-Західна залізниця» Роман Веприцький.
Він зазначив, що після адаптації на новому маршруті загалом та до новозбудованої інфраструктури, зокрема, Kyiv Boryspil Express стане надійним сервісом і пасажири належно оцінять його переваги. «Ми триматимемо роботу Kyiv Boryspil Express під постійним контролем», – зазначив Роман Веприцький.
Завдяки оперативним та скоординованим діям залізничників пасажири швидкісного поїзда № 736 сполученням Запоріжжя – Київ встигли на свої рейси до міжнародного аеропорту Бориспіль.
Одинадцятьох пасажирів поїзда № 736 Запоріжжя - Київ, який через технічну несправність затримався в дорозі, на станції Київ-Деміївський організовано пересадили до рейкового автобуса PESA, що прямував до міжнародного летовища.
Це вдалося завдяки взаємодії локомотивної бригади, диспетчерського персоналу, фахівців регіональної філії «Південно-Західна залізниця» та філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». У результаті всі пасажири встигли на свої рейси. «Там, де працює техніка, можливі технічні несправності. Головне, що ми завжди готові в робочому порядку вирішити будь-які проблеми, які виникають у пасажирів. Раді, що в цьому випадку в пригоді став швидкісний експрес Київ-Пасажирський – Бориспіль-аеропорт», – прокоментував ситуацію в.о. директора регіональної філії «Південно-Західна залізниця» Роман Веприцький.
Він зазначив, що після адаптації на новому маршруті загалом та до новозбудованої інфраструктури, зокрема, Kyiv Boryspil Express стане надійним сервісом і пасажири належно оцінять його переваги. «Ми триматимемо роботу Kyiv Boryspil Express під постійним контролем», – зазначив Роман Веприцький.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 12 гостей