Скоростные поезда в Украине
Re: Скоростные поезда в Украине
я им регулярно ездил. 4 часа в пути он был. с 6 вагонов постепенно усох до 3-4.
Слабая заполняемость и зайцы. Так же как у шкоды ранее ( там вообще было 5% запоняемости ).
Потом забил и стал ездить минивенами за 2.5 часа.
Слабая заполняемость и зайцы. Так же как у шкоды ранее ( там вообще было 5% запоняемости ).
Потом забил и стал ездить минивенами за 2.5 часа.
- North_West
- A380
- Повідомлень: 1425
- З нами з: 06 вересня 2011, 16:21
- Звідки: WAW
- Контактна інформація:
Re: Скоростные поезда в Украине
Через викрадення невідомими особами двох магістральних кабелів зв’язку на перегоні Підгірці – Нові-Безрадичі кілька пасажирських поїздів затримуються в дорозі. Залізничники виявили крадіжку обладнання сьогодні вночі.
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/504876/
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/504876/
-
- Airbus A321
- Повідомлень: 435
- З нами з: 16 січня 2013, 09:38
- Звідки: KBP/IEV
- Контактна інформація:
Re: Скоростные поезда в Украине
mischko, вони будуть тільки тестуватися, ще й у Нідерландах. В Україні жодних зелених альтернатив зараз немає.
Re: Скоростные поезда в Украине
Ну в Германии они уже ездят (в видео есть Вюрцбург на табло). Проблема в энергии на выработку водорода. Да, можно использовать излишки от возобновляемых источников. Но в этом случае есть ряд проблем, связанных с нестабильностью генерации электроэнергии. Есть ветер/солнце - генерация больше, нет - меньше либо около нуля. Планировать производство с такими вводными тяжело.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11336
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Скоростные поезда в Украине
це не так працює.Igoresha писав: ↑06 листопада 2019, 14:37 Ну в Германии они уже ездят (в видео есть Вюрцбург на табло). Проблема в энергии на выработку водорода. Да, можно использовать излишки от возобновляемых источников. Но в этом случае есть ряд проблем, связанных с нестабильностью генерации электроэнергии. Есть ветер/солнце - генерация больше, нет - меньше либо около нуля. Планировать производство с такими вводными тяжело.
https://petrimazepa.com/uk/yak_buduvali ... ovsku_gaes
Просто замість ГАЕС буде виробництво водню. Справа не в надлишках при альтернативній генерації, а в добових циклах споживання, коли в певний період енергія виробляється вхолосту.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Скоростные поезда в Украине
Почему наши поезда остались без интернета. Версия Интертелекома https://tech.liga.net/telecom/opinion/p ... ertelekoma
Re: Скоростные поезда в Украине
Я это и имел ввиду. Более того, с ГАЭС ситуация чуть проще - уровень воды в речках не изменяется резко и непрогнозируемо. А вот ветер и солнце - да. Сегодня в непиковое время на водород пошло 1 МВт электроэнергии, а завтра - всего 300 кВт, потому что было безветренно. А поездам нужно стабильно водород. Именно об этом я.mischko писав: ↑06 листопада 2019, 14:51 це не так працює.
https://petrimazepa.com/uk/yak_buduvali ... ovsku_gaes
Просто замість ГАЕС буде виробництво водню. Справа не в надлишках при альтернативній генерації, а в добових циклах споживання, коли в певний період енергія виробляється вхолосту.
В Европе гидро не очень в фаворе - "зелёные" против, так как изменение водного режима влияет на природные условия в бассейне реки.
Re: Скоростные поезда в Украине
https://www.facebook.com/comfycity.lviv ... =3&theaterЗі Скнилова до Кракова запустять прямий потяг по новій євроколії!
Про це сьогодні заявив Євген Кравцов: "За рік ми можемо збудувати від державного кордону до станції Скнилів євроколію"
Залізнична станція Скнилів розташована у Львові. Від вокзалу – відстань 5,5 км, від Міжнародного аеропорту «Львів» – 3 км, а від автостанції – 1 км.
"Тобто через рік українці зможуть отримати пряме швидкісне сполучення зі Львова до Кракова, Праги, Відня.
До того ж, між Скниловом, аеропортом і львівським залізничним вокзалом плануємо запустити ще й експрес для комфорту пасажирів.
Чому Скнилів? Таким чином уникнемо перевантаження станції Львів, через яку прямують фактично усі внутрішньодержавні поїзди." – повідомив Кравцов.
Це стане, мабуть, найбільшим інфраструктурним залізничним проектом з часу запуску експресу Київ-Бориспіль і побудови Бескидського тунелю..
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Скоростные поезда в Украине
Якого милого заводити євроколію на Скнилів, якщо є гілка в аеропорт під вікна Романовській? Чому там не зробити мультимодальний хаб і возити поляків, щоб літали через Львів 
p.s. show me money
p.s.s. Я так розумію що зюзя побачив свій оновлений рейтинг і дав команду запускати гіперлуп: один вже наговорив про іноземні авіакомпанії по україні на АН'ах, другий вже євроколію затягнув на Скнилів

p.s. show me money
p.s.s. Я так розумію що зюзя побачив свій оновлений рейтинг і дав команду запускати гіперлуп: один вже наговорив про іноземні авіакомпанії по україні на АН'ах, другий вже євроколію затягнув на Скнилів
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Скоростные поезда в Украине
Є там колія, іде майже до паливо-сховищ. Причому діюча. Уважно глянь на гугл-мапс.
- Heiki
- Airbus A319
- Повідомлень: 141
- З нами з: 13 березня 2017, 22:53
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Скоростные поезда в Украине
popTAB писав: ↑28 листопада 2019, 14:42Є там колія, іде майже до паливо-сховищ. Причому діюча. Уважно глянь на гугл-мапс.

Воно?
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Скоростные поезда в Украине
Yeap... правда, це відомча під'їздна колія, і чи можна її заюзати з лігал точки зору - ще питання.
Re: Скоростные поезда в Украине
Это колея жёлтым? Через территорию аэропорта проходит?
-
- Airbus A321
- Повідомлень: 435
- З нами з: 16 січня 2013, 09:38
- Звідки: KBP/IEV
- Контактна інформація:
Re: Скоростные поезда в Украине
Через действующий международный аэропорт? Нет, не в этой стране. Мы не в какой-нибудь Швейцарии, где можно запросто пересечь територию аэродрома с полосой как обычный железнодорожный переезд.
Ну и плюс она по промзоне идёт, вероятно, режимной.
Ну и плюс она по промзоне идёт, вероятно, режимной.
Re: Скоростные поезда в Украине
Ну и европоезд явно не дизельный планируется. Контактная сеть в торце это бимба
Re: Скоростные поезда в Украине
в других странах - есть примеры рельсового сообщения с а/п, когда контактная сеть электропоезда проходит непосредственной близости от терминала/торца аэропорта:
* трамваи: ZRH(600 V DC), BRE(600 V DC), TLL(600 V DC), EDI(750 V DC), MAN(750V DC),...
* легкое/наземное метро, электрифицированые постоянкой DC: YVR(Конт.рельс 750 V DC), DFW (Возд.сеть 750 V DC), ATL(Конт.рельс 750 V DC), CPH (Конт.рельс 750 V DC), NCL (Возд.сеть 1500 V DC), SOF(Конт.рельс 825V DC)...
* подземные (или в "бетонной коробке" под терминалом): LHR, STN , AMS, BRU, WAW, CLE, HEL, CPH, OSL, CGN, ZRH, PEK, DEN, HND, JFK, HKG, MIA, GVA, VIE, AGP, PMO, ARN, DUS, ...
* наземные, электрифицированые постоянкой DC (либо Воздушная контактная сеть, либо Контактный рельс): LGW(Конт.рельс 750 V DC), KRK(3000 V DC), FCO (3 kV DC), BCN(3000 V DC), MXP(3 kV DC), TRN(4000 V DC), STL (Возд.сеть 860V DC), SFO(Конт.рельс 1000 V DC), PHL (Возд.сеть 600 V DC), SEA (1500 V DC), ...
* наземные, электрифицированые переменкой AC: ATH(25 kV AC, 50 Hz), DEN, BNE,...
Bonus:
* колія проходить прямо повз злітні смуги: CDG, LYS, SXB, MLH, FRA, LEJ, MUC, IEV:
CDG: злітна смуга перетинає колію 25kV/45Hz по "мосту" (менше 50м від смуги по поверхні до відкритої частини колії) https://www.google.com.ua/maps/@49.0224 ... a=!3m1!1e3
SXB: ~200м https://www.google.com.ua/maps/@48.5447 ... a=!3m1!1e3
MLH: ~70м https://www.google.com.ua/maps/@47.6191 ... a=!3m1!1e3
FRA: літак проїжджає над колією при рулінні віл смуги до терміналу https://www.google.com/maps/@50.0437024 ... a=!3m1!1e3
LEJ: літак проїжджає над магістральною колією при рулінні від смуги до терміналу https://www.google.com/maps/@51.4212228 ... a=!3m1!1e3
MUC: колія йде по поверхні між двома злітними смугами і тільки в кінці пірнає в тунель перед пероном.
IEV: Жуляни вповні собі нормально функціонують неподалік від найзавантаженішої в Україні на Київ-пас (від ближнього приводу до колії - 100м) http://wikimapia.org/#lang=en&lat=50.40 ... 9&z=16&m=w
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 12 гостей