Авиационные происшествия

Общий авиафорум
mischko
A380
Сообщения: 6028
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 602 раза
Поблагодарили: 1532 раза
Контактная информация:

Re: Авиационные происшествия

Сообщение mischko » 20 мар 2019, 12:20

koala писал(а):
20 мар 2019, 12:17
euters.com/article/us-indonesia-crash-exclusive-idUSKCN1R10FB?utm_campaign=trueAnthem%3A+Trending+Content&utm_content=5c91ed3a4b73850001589be3&utm_medium=trueAnthem&utm_source=facebook&fbclid=IwAR08rW3LnwlQIj-3mh_sO708pw7Grc5Olq_SdFdz89J3bOIjWOm_-OGyrrw

The pilots of a doomed Lion Air Boeing 737 MAX scoured a handbook as they struggled to understand why the jet was lurching downwards, but ran out of time before it hit the water, three people with knowledge of the cockpit voice recorder contents said.
я це двома постами вище опублікував уже, ну хоч трошки форум треба читати, перед тим, як постити.
koala
Airbus A319
Сообщения: 191
Зарегистрирован: 17 май 2012, 18:49
Благодарил (а): 73 раза
Поблагодарили: 20 раз
Контактная информация:

Re: Авиационные происшествия

Сообщение koala » 20 мар 2019, 12:39

Ок не увидел
Но когда постите ссылки, указывайте хотя бы краткое мемо, о чем там
Honduras
Airbus A340
Сообщения: 845
Зарегистрирован: 10 янв 2013, 14:21
Благодарил (а): 115 раз
Поблагодарили: 68 раз
Контактная информация:

Re: Авиационные происшествия

Сообщение Honduras » 20 мар 2019, 12:41

mischko писал(а):
20 мар 2019, 11:55
А це фактично вирок Боїнгу: reuters.com/article/us-indonesia-crash-exclusive/exclusive-cockpit-voice-recorder-of-doomed-lion-air-jet-depicts-pilots-frantic-search-for-fix-sources-idUSKCN1R10FB

Так хєрово документувати зміни в поведінці системи, це треба ще вміти.
А чому вирок?
mischko
A380
Сообщения: 6028
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 602 раза
Поблагодарили: 1532 раза
Контактная информация:

Re: Авиационные происшествия

Сообщение mischko » 20 мар 2019, 12:46

Honduras писал(а):
20 мар 2019, 12:41
А чому вирок?
Я вважаю, що тут очевидна вина виробника - ввів новий критичний функціонал, але не задокументував принцип його роботи.
Honduras
Airbus A340
Сообщения: 845
Зарегистрирован: 10 янв 2013, 14:21
Благодарил (а): 115 раз
Поблагодарили: 68 раз
Контактная информация:

Re: Авиационные происшествия

Сообщение Honduras » 20 мар 2019, 12:56

mischko писал(а):
20 мар 2019, 12:46
Honduras писал(а):
20 мар 2019, 12:41
А чому вирок?
Я вважаю, що тут очевидна вина виробника - ввів новий критичний функціонал, але не задокументував принцип його роботи.
Фактично, віна попереднього екіпажу - вони взагалі не дали корректної інформації інженерам. Stall warning робив би те саме, то якби то був NG то цей екіпаж би скінчив так само.
mischko
A380
Сообщения: 6028
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 602 раза
Поблагодарили: 1532 раза
Контактная информация:

Re: Авиационные происшествия

Сообщение mischko » 20 мар 2019, 13:00

Honduras писал(а):
20 мар 2019, 12:56
Фактично, віна попереднього екіпажу - вони взагалі не дали корректної інформації інженерам. Stall warning робив би те саме, то якби то був NG то цей екіпаж би скінчив так само.
я дивлюся на це не як пілот, а як програміст, який релізив багато всього за свою кар'єру:

внаслідок апгрейду (нові двигуни) система стала менш стабільною - це скомпенсували додатковими алгоритмами, але документацію відповідним чином не оновили.
Honduras
Airbus A340
Сообщения: 845
Зарегистрирован: 10 янв 2013, 14:21
Благодарил (а): 115 раз
Поблагодарили: 68 раз
Контактная информация:

Re: Авиационные происшествия

Сообщение Honduras » 20 мар 2019, 13:07

mischko писал(а):
20 мар 2019, 13:00
Honduras писал(а):
20 мар 2019, 12:56
Фактично, віна попереднього екіпажу - вони взагалі не дали корректної інформації інженерам. Stall warning робив би те саме, то якби то був NG то цей екіпаж би скінчив так само.
я дивлюся на це не як пілот, а як програміст, який релізив багато всього за свою кар'єру:

внаслідок апгрейду (нові двигуни) система стала менш стабільною - це скомпенсували додатковими алгоритмами, але документацію відповідним чином не оновили.
737 це взагалі один великий косяк, який треба було нормально переробляти ще на етапі переходу до NG. Фактично, система яку вони обозвали МКАС нічого критично нового з літаком не робила, але з точки зору потерпілих - це великий козир.
mischko
A380
Сообщения: 6028
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 602 раза
Поблагодарили: 1532 раза
Контактная информация:

Re: Авиационные происшествия

Сообщение mischko » 20 мар 2019, 13:28

Honduras писал(а):
20 мар 2019, 13:07
але з точки зору потерпілих - це великий козир.
Боюся, у потерпілих вже немає ніякої точки зору...
I believe i can fly
Airbus A319
Сообщения: 126
Зарегистрирован: 01 авг 2017, 12:50
Благодарил (а): 49 раз
Поблагодарили: 62 раза
Контактная информация:

Re: Авиационные происшествия

Сообщение I believe i can fly » 20 мар 2019, 13:30

Honduras писал(а):
20 мар 2019, 13:07

737 це взагалі один великий косяк, який треба було нормально переробляти ще на етапі переходу до NG.
цікаво, а можете детальніше пояснити?
Honduras
Airbus A340
Сообщения: 845
Зарегистрирован: 10 янв 2013, 14:21
Благодарил (а): 115 раз
Поблагодарили: 68 раз
Контактная информация:

Re: Авиационные происшествия

Сообщение Honduras » 20 мар 2019, 13:31

mischko писал(а):
20 мар 2019, 13:28
Honduras писал(а):
20 мар 2019, 13:07
але з точки зору потерпілих - це великий козир.
Боюся, у потерпілих вже немає ніякої точки зору...
Ну Ви зрозуміли що я хотів сказати.
Аватара пользователя
Igoresha
A380
Сообщения: 3421
Зарегистрирован: 05 фев 2013, 10:43
Благодарил (а): 115 раз
Поблагодарили: 410 раз
Контактная информация:

Re: Авиационные происшествия

Сообщение Igoresha » 20 мар 2019, 13:38

Honduras писал(а):
20 мар 2019, 12:56
Фактично, віна попереднього екіпажу - вони взагалі не дали корректної інформації інженерам. Stall warning робив би те саме, то якби то був NG то цей екіпаж би скінчив так само.
Кстати да. Очень подозрительно, что имея проблемы на протяжении полёта с опусканием носа, предыдущий экипаж не задокументировал это. Но, как писал пилот по ссылке выше, такие катастрофы часто - это стечение многих факторов, которые в сумме дают такой вот результат.
mischko
A380
Сообщения: 6028
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 602 раза
Поблагодарили: 1532 раза
Контактная информация:

Re: Авиационные происшествия

Сообщение mischko » 20 мар 2019, 13:43

Honduras писал(а):
20 мар 2019, 13:31
Ну Ви зрозуміли що я хотів сказати.
Так, я зрозумів. Фактично зараз почнеться пошук крайнього - виробник, чи той, хто йому видав сертифікат.
Виробник не приховував, що додав нову систему - про неї є згадка в документації, але чи була ця система достатньо задокументована - це питання відкрите. І, взагалі, а що таке "достатньо". Так можна договоритися до того, що ніхто не винен.
Honduras
Airbus A340
Сообщения: 845
Зарегистрирован: 10 янв 2013, 14:21
Благодарил (а): 115 раз
Поблагодарили: 68 раз
Контактная информация:

Re: Авиационные происшествия

Сообщение Honduras » 20 мар 2019, 13:44

mischko писал(а):
20 мар 2019, 13:43
Honduras писал(а):
20 мар 2019, 13:31
Ну Ви зрозуміли що я хотів сказати.
Так можна договоритися до того, що ніхто не винен.
Та десь так і буде.
Honduras
Airbus A340
Сообщения: 845
Зарегистрирован: 10 янв 2013, 14:21
Благодарил (а): 115 раз
Поблагодарили: 68 раз
Контактная информация:

Re: Авиационные происшествия

Сообщение Honduras » 20 мар 2019, 13:54

I believe i can fly писал(а):
20 мар 2019, 13:30
Honduras писал(а):
20 мар 2019, 13:07

737 це взагалі один великий косяк, який треба було нормально переробляти ще на етапі переходу до NG.
цікаво, а можете детальніше пояснити?
Це важко пояснити постом в інтернеті. NG це була відповідь на 320, знов таки швидка, тому глобально 737лишився літаком минулого але свою функцію виконував.
mischko
A380
Сообщения: 6028
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 602 раза
Поблагодарили: 1532 раза
Контактная информация:

Re: Авиационные происшествия

Сообщение mischko » 20 мар 2019, 14:37

Boeing has been here before. What four fatal crashes from the 1960s say about the 737 Max crisis

https://edition.cnn.com/2019/03/19/busi ... index.html
I believe i can fly
Airbus A319
Сообщения: 126
Зарегистрирован: 01 авг 2017, 12:50
Благодарил (а): 49 раз
Поблагодарили: 62 раза
Контактная информация:

Re: Авиационные происшествия

Сообщение I believe i can fly » 20 мар 2019, 14:55

Honduras писал(а):
20 мар 2019, 13:54
I believe i can fly писал(а):
20 мар 2019, 13:30
Honduras писал(а):
20 мар 2019, 13:07

737 це взагалі один великий косяк, який треба було нормально переробляти ще на етапі переходу до NG.
цікаво, а можете детальніше пояснити?
Це важко пояснити постом в інтернеті. NG це була відповідь на 320, знов таки швидка, тому глобально 737лишився літаком минулого але свою функцію виконував.
ви все ж таки спробуйте пояснити, дуже цікаво
Honduras
Airbus A340
Сообщения: 845
Зарегистрирован: 10 янв 2013, 14:21
Благодарил (а): 115 раз
Поблагодарили: 68 раз
Контактная информация:

Re: Авиационные происшествия

Сообщение Honduras » 20 мар 2019, 15:03

I believe i can fly писал(а):
20 мар 2019, 14:55
Honduras писал(а):
20 мар 2019, 13:54
I believe i can fly писал(а):
20 мар 2019, 13:30


цікаво, а можете детальніше пояснити?
Це важко пояснити постом в інтернеті. NG це була відповідь на 320, знов таки швидка, тому глобально 737лишився літаком минулого але свою функцію виконував.
ви все ж таки спробуйте пояснити, дуже цікаво
На якому рівні?
Аватара пользователя
Victor H
A380
Сообщения: 1691
Зарегистрирован: 28 мар 2016, 14:37
Откуда: LWO
Благодарил (а): 190 раз
Поблагодарили: 613 раз
Контактная информация:

Re: Авиационные происшествия

Сообщение Victor H » 20 мар 2019, 15:18

I believe i can fly писал(а):
20 мар 2019, 14:55
Honduras писал(а):
20 мар 2019, 13:54
I believe i can fly писал(а):
20 мар 2019, 13:30


цікаво, а можете детальніше пояснити?
Це важко пояснити постом в інтернеті. NG це була відповідь на 320, знов таки швидка, тому глобально 737лишився літаком минулого але свою функцію виконував.
ви все ж таки спробуйте пояснити, дуже цікаво
Дизайн 737 - це майже як в анекдоті про звязок між шириною ракетних двигунів шатла і шириною кінської дупи в Давньому Римі:
- МКАС ввели як компенсацію для змін в аеродинаміці 737, пов'язаних з установкою нових більших за розміром двигунів, які забезпечували більшу паливну ефективність
- більші за розміром двигуни не поміщалися під крилом 737, оскільки відстань від крила до землі (кліренс) там менша ніж у аналогів (320 чи 757 наприклад), тому їх довелося поставити по іншому (верхня кромка двигуна перекриває собою передню проекцію крила):
boeing_770x800.png
- відстань до землі зробили такою ще в 60х роках тому що літак дизайнився в тому числі для невеликих регіональних аеропортів, де могло не бути обладнання для завантаження і вивантаження пасажирів і багажу (саме тому 737 досі може мати вбудований трап всередині, чим користується Раян)

Таким чином, першопричина цих катастроф в 2018-19 роках - відсутність трапів і систем завантаження багажу в регіональних аеропортах США в 1960х роках.
avalon1979
Airbus A320
Сообщения: 368
Зарегистрирован: 04 апр 2013, 08:32
Откуда: Полтава (PLV)
Благодарил (а): 94 раза
Поблагодарили: 20 раз
Контактная информация:

Re: Авиационные происшествия

Сообщение avalon1979 » 24 мар 2019, 12:19

У США схвалили оновлення до ПЗ Boeing 737 MAX після аварії – WSJ
Американське Федеральне авіаційне управління (FAA) попередньо схвалило план масштабних змін в програмному забезпеченні і підготовці пілотів Boeing 737 MAX. Про це повідомляє The Wall Street Journal із посиланням на внутрішні документи відомства і знайомі з їх деталями джерела. Зазначається, що оновлення спрямоване на усунення проблем з системою керування літаком.

Як повідомляють неназвані галузеві та урядові чиновники, в результаті масштабних змін в ПЗ Boeing 737 MAX автоматизована система запобігання звалювання на крило стане більш керованою пілотами. Зокрема, в цій модифікації вона, як вказали джерела, буде здійснювати свою роботу більш м'яко, не пригнічуючи і впливаючи на інші команди з кабіни пілотів. Також вона не стане реагувати на неправдиві свідчення одного або двох датчиків, уточнює видання. Ця система, за його даними, дозволить автоматично опустити носову частину літака тільки один раз і не більше ніж на 10 секунд в разі, якщо лайнер може завалитися на одне крило або різко втратити висоту. До цього, як відзначає WSJ, в основному зводяться всі зміни в ПЗ. Вони припускають відмову від основних принципів проектування та розробки, на які спиралися в Boeing, коли конструювали систему запобігання звалювання літака, яка, як підозрюють слідчі, стала основною причиною аварії Boeing 737 MAX в Індонезії в жовтні 2018 року.

https://nv.ua/ukr/amp/wsj-uznala-ob-odo ... 12565.html
AlexK
A380
Сообщения: 4184
Зарегистрирован: 04 май 2010, 00:47
Благодарил (а): 82 раза
Поблагодарили: 196 раз
Контактная информация:

Re: Авиационные происшествия

Сообщение AlexK » 24 мар 2019, 13:22

Если кто не читал, почитайте. Очень сильно открывает глаза на производственную культуру того, чему потом мы доверяем свои жизни. В какой-то момент подумал, что это напоминает советское головтяпство формата "выполним и перевыполним, догоним и перегоним, пятилетку за два года".
https://www.nytimes.com/2019/03/23/busi ... crash.html
Ответить

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 4 гостя