Поезд vs Самолет

ATk
A380
Повідомлень: 1959
З нами з: 16 листопада 2010, 18:51
Контактна інформація:

Re: Харьков аэропорт - Kharkov International Airport (IATA:

Повідомлення ATk »

Гость писав: В Европе есть вагоны намного лучше. Говорю из личного опыта. Ночные поезда. Вагоны вроде наших СВ, 3-местные (можно купить в варианте 1 или 2 места в купе). Есть еще "лежачие" 4 или 6 мест, в зависимости от цены

Есть. все есть. Если сравнивать в пределах одной категории- прямые аналоги наших купе как правило проигрывают. Не знаю по Германии., Там наверное получше. Но то на чем ездил в Испании, Италии, Франции- явно хуже новых крюковских купейников.

Кстати то как надругались над Оберигом не идет ни в какое сравнение с тем что сделали с другими "флагманами" 91/92 (Киев-Львов) и 11/12 (Киев-Симферополь (аннексирован Россией))

Первый теперь идет через Ковель (!) 12 часов вместо 8, Второй - через Полтаву, 17,5 часов вместо 13. Логика происходящего за пределами моего понимания.
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Поезд vs Самолет

Повідомлення Olek »

Только зачем такие маразмы? Есть люди, которые не переносят дневных поездов...
gast
Airbus A340
Повідомлень: 879
З нами з: 02 лютого 2009, 16:44
Контактна інформація:

Re: Поезд vs Самолет

Повідомлення gast »

Те, що витворяють з залізницею інакше як кошмаром не назвеш. Залізниця навіть в нас вважається найбільш доступним і пунктуальним транспотом і ідо навіть зараз вона такою є, не дивлячись на старезні вагони, низьку швидкість і все таке – якщо потрібно доїхати на певний час надійно – залізниця найкращий вибір. Питання в іншому – Х...їв досі ще немає в Україні на всі рейси, я не сумнівася що перші 4 що є тут, незалежно в якому стані але поїдуть на Харків і Донецьк. Ставити в розклад те, чого ще й близько немає в країні наврядчи відважаться. На сьогодні вже мала початись продажа на всі потяги на 27-28 травня (а ще хтось казав що і за 90 діб), проте з Києва до Львова жодного нормального варіанта немає. Не введено приблизно 50 % розкладу. Складається враження що головний напрмя у нас – Москва (при поточних цінах на міждержавний тариф це дивно), а якщо проглянути ціни і частоту польотів з Києва – ну навішо гнати в ту Москву стільки вагонів? Крім того зважте, що є частина людей, що мешкають не в Києві, Харкові чи Донецьку – приміський рух по ділянках руху Х...їв буде вбитий, він вже вбитий на 90%, зараз зроблять тільки «контрольний», а зупинки решти або повбивали вже, або приб»ють самі маршрути. Не будуть тв Х...ї літати за обіцянками колеса. Я не здивуюся, коли катастрофічно зросте кількість маршруток, Львів дістане таку ж саму «Шалену Черепаху» як і Рівне, по трасі я думаю в 6.5 годин вони легко вкладуться. В Луцьк вони вже є, і в Ковель, і тд.
Особливе принесу чуваку який «намалював» графік 91/92 поїзду через Ковель. Склад той же – а це відносно нові фірмові вагони, плацка коштуватиме 130 грн, купе десь 260, люкс – 700 грн. Ви можете собі уявити що він буде забиватися як теперішній на всіх числених зупинках? Я особисто ні, ще й з прибуттям до Києва по 10й... І при ціні маршрутки десь під 100 грн...
А про аеропорти і ак все ясно – їх побудували, а де рейси? Де пакси? Обслуги в портах буде більше ніж паксів, най бдять про вітчизняного перевізника далі. Особливо прибило аеротаксі у Львові – поясніть мені – де у Львові взялися литовські таксі??? Що вони там роблять??? Одним словом слів немає. Я ще зроблю один прогноз – Є2012 особливо в частині укр. стадіонів буде найменш відвідуваним за всю історію таких подій.
Аватар користувача
AQS
A380
Повідомлень: 2718
З нами з: 01 лютого 2012, 03:07
Звідки: Kiev
Контактна інформація:

Re: Харьков аэропорт - Kharkov International Airport (IATA:

Повідомлення AQS »

ATk писав:
Гость писав: В Европе есть вагоны намного лучше. Говорю из личного опыта. Ночные поезда. Вагоны вроде наших СВ, 3-местные (можно купить в варианте 1 или 2 места в купе). Есть еще "лежачие" 4 или 6 мест, в зависимости от цены

Есть. все есть. Если сравнивать в пределах одной категории- прямые аналоги наших купе как правило проигрывают. Не знаю по Германии., Там наверное получше.
В Германии купе хуже. Ехал ночным Мюнхен-Вена-Мюнхен
Аватар користувача
AQS
A380
Повідомлень: 2718
З нами з: 01 лютого 2012, 03:07
Звідки: Kiev
Контактна інформація:

Re: Поезд vs Самолет

Повідомлення AQS »

А то, что происходит с железкой это в коей мере логично, так как кто-то из верхов подмял под себя ЛАЗ. Скоро все на автобусы и маршрутки пересядем.
Гість

Re: Харьков аэропорт - Kharkov International Airport (IATA:

Повідомлення Гість »

AQS писав:
ATk писав:
Гость писав: В Европе есть вагоны намного лучше. Говорю из личного опыта. Ночные поезда. Вагоны вроде наших СВ, 3-местные (можно купить в варианте 1 или 2 места в купе). Есть еще "лежачие" 4 или 6 мест, в зависимости от цены

Есть. все есть. Если сравнивать в пределах одной категории- прямые аналоги наших купе как правило проигрывают. Не знаю по Германии., Там наверное получше.
В Германии купе хуже. Ехал ночным Мюнхен-Вена-Мюнхен
Если 6-местное заполнение - то вообще ужас. 4-местное - более-менее, но раздражают дурацкие окна в коридор. А вот спальный вариант (Schlafwagen) - очень даже ничего.А есть еще спальный вагон люкс - там должно быть просто супер.
ATk
A380
Повідомлень: 1959
З нами з: 16 листопада 2010, 18:51
Контактна інформація:

Re: Поезд vs Самолет

Повідомлення ATk »

gast писав:Те, що витворяють з залізницею інакше як кошмаром не назвеш. Залізниця навіть в нас вважається найбільш доступним і пунктуальним транспотом і ідо навіть зараз вона такою є, не дивлячись на старезні вагони, низьку швидкість і все таке – якщо потрібно доїхати на певний час надійно – залізниця найкращий вибір. Питання в іншому – Х...їв досі ще немає в Україні на всі рейси, я не сумнівася що перші 4 що є тут, незалежно в якому стані але поїдуть на Харків і Донецьк. Ставити в розклад те, чого ще й близько немає в країні наврядчи відважаться. На сьогодні вже мала початись продажа на всі потяги на 27-28 травня (а ще хтось казав що і за 90 діб), проте з Києва до Львова жодного нормального варіанта немає. Не введено приблизно 50 % розкладу. Складається враження що головний напрмя у нас – Москва (при поточних цінах на міждержавний тариф це дивно), а якщо проглянути ціни і частоту польотів з Києва – ну навішо гнати в ту Москву стільки вагонів? Крім того зважте, що є частина людей, що мешкають не в Києві, Харкові чи Донецьку – приміський рух по ділянках руху Х...їв буде вбитий, він вже вбитий на 90%, зараз зроблять тільки «контрольний», а зупинки решти або повбивали вже, або приб»ють самі маршрути. Не будуть тв Х...ї літати за обіцянками колеса. Я не здивуюся, коли катастрофічно зросте кількість маршруток, Львів дістане таку ж саму «Шалену Черепаху» як і Рівне, по трасі я думаю в 6.5 годин вони легко вкладуться. В Луцьк вони вже є, і в Ковель, і тд.
Особливе принесу чуваку який «намалював» графік 91/92 поїзду через Ковель. Склад той же – а це відносно нові фірмові вагони, плацка коштуватиме 130 грн, купе десь 260, люкс – 700 грн. Ви можете собі уявити що він буде забиватися як теперішній на всіх числених зупинках? Я особисто ні, ще й з прибуттям до Києва по 10й... І при ціні маршрутки десь під 100 грн...
А про аеропорти і ак все ясно – їх побудували, а де рейси? Де пакси? Обслуги в портах буде більше ніж паксів, най бдять про вітчизняного перевізника далі. Особливо прибило аеротаксі у Львові – поясніть мені – де у Львові взялися литовські таксі??? Що вони там роблять??? Одним словом слів немає. Я ще зроблю один прогноз – Є2012 особливо в частині укр. стадіонів буде найменш відвідуваним за всю історію таких подій.
Берите билет в 100ку и все дела.
gast
Airbus A340
Повідомлень: 879
З нами з: 02 лютого 2009, 16:44
Контактна інформація:

Re: Поезд vs Самолет

Повідомлення gast »

Я свої проблеми вирішу і потрібний квиток виловлю. Тільки от основна маса паксів цього робити не вміє і не буде. Мені просто дуже прикро, що пасажирські залізничні перевезення в нашій країні просто вбивають і тішаться з того.
ATk
A380
Повідомлень: 1959
З нами з: 16 листопада 2010, 18:51
Контактна інформація:

Re: Поезд vs Самолет

Повідомлення ATk »

3 экспресса и туча прходящих ночных паксопоток Киев-Львов вывезут. Кстати , ускорили 111 /112 Львов-Харьков. В закарпатье тоже ускорили почти все. За что над Крымскими поездами надругались- ума не приложу.
gast
Airbus A340
Повідомлень: 879
З нами з: 02 лютого 2009, 16:44
Контактна інформація:

Re: Поезд vs Самолет

Повідомлення gast »

Я кажу, що за 45 діб до відправлення жодного поїзда Львів-Київ чи Київ-Львів немає. Є лише транзитні і лише по кілька місць в відкритій продажі. В касі, боюсь, такі місця виловити буде дуже важко. Експресів немає, їх не ввели, по великому рахунку їх навіть на жодній ділянці в напрямку Львова ще не обкатали - про що може тут вестися мова? Додам, що на дрібніших зупинках в містах по 10-50 тис. також живуть потенційні пакси, якими УЗ зараз вирішила зовсім знехтувати - приміські добивають (ну тут хоч причина ясна - пільговики), папуги ЕПК також - невідомо чого. Про Львів-Харків то взагалі пісня - ви будете сідати на нього в Києві о 2-3 ночі без крайньої потреби?
Я просто не розумію - є нічний поїзд з нормальним графіком і максимально високою фірмОю ат ціною, який добре заповнюється практично щодня, має свого регулярного пакса, він не заважає введенню тих Х...їв, бо не путається в них під ногами по часу. Поясніть мені навіщо його вбивати?
ATk
A380
Повідомлень: 1959
З нами з: 16 листопада 2010, 18:51
Контактна інформація:

Re: Поезд vs Самолет

Повідомлення ATk »

Нет я говорю о том что впервые появился поезд восток-запад с качественными вагонами и нормальным ночным расписанием.

На данный момент в продаже есть места на тучу поездов Львов-Киев, 2 из которых быстрее нынешнегои 91/92.
В нынешнейх системе вагоны добавляют по мере наполнения.

С направлением Киев- Львов хуже. адекватной замены 91/92 там все таки нет.

Поезда летнего расписания всегда появляются в экспрессе с задержкой. Почему так- другой вопрос.
В этом году все совершенно очевидно- Хюндаи и Шкоды нужно по нормальному обкатать прежде чем завести в расписание.

я просто не вижу из чего сделан вывод что "ж/д убивают". Корридор Киев-Львов уж точйно не самый проблемный.
gast
Airbus A340
Повідомлень: 879
З нами з: 02 лютого 2009, 16:44
Контактна інформація:

Re: Поезд vs Самолет

Повідомлення gast »

Ви коли небудь їздили 43/44 чи 99/100 поїздом? Ви вважаєте їх адекватною заміною 92?
Уявіть що я живу в невеличкому містечку Чуднів-Волинський і мені потрібно дістатися вранці до Києва або до Львова. Що порадите?
Може тепер вам стане ясно, про що я говорю.
ATk
A380
Повідомлень: 1959
З нами з: 16 листопада 2010, 18:51
Контактна інформація:

Re: Поезд vs Самолет

Повідомлення ATk »

Но ведь 91/92 заменили вагоны только пару лет назад! Надо и этим менять, а не делать суперпоезда для одних и скотовозки для других. И кстати 91/92 уж точно плохой пример поезда для мелих городишек. Он всегда работал исключительно на Львов. Теперь поработает на Ковель и т.п. Точно также у Сум теперь будет Обериг. Харьковчане поедут экспрессами.
ATk
A380
Повідомлень: 1959
З нами з: 16 листопада 2010, 18:51
Контактна інформація:

Re: Поезд vs Самолет

Повідомлення ATk »

P.S. самым логичным было бы поставить вагоны от 91/92 в 99/100 и 43/44, при том что у них теперь такие бодрые графики. А вагоны из них кинуть на Бандерy-экспресс (нео 91/92). Что скорей всего и будет сделано в конце концов.
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Поезд vs Самолет

Повідомлення Olek »

Вы хоть расписание для неведующих киньте...
ATk
A380
Повідомлень: 1959
З нами з: 16 листопада 2010, 18:51
Контактна інформація:

Re: Поезд vs Самолет

Повідомлення ATk »

Убили поезд 92, Львовский аналог "Оберига":

Львів 22:47
......
Київ-Пас. 07:31


Его пустили огородами через Ковель с временем в пути 12+ часов.

ЛЬВІВ 21:53

КИЇВ ПАС 10:38

Этот поезд действительно нелеп, так как даже на участке от Ковеля идет прямо следом за Варшавским.

Зато y львовян будет 3 дневных экспресса, а в Ивано Франковск и на Закарпатье будут ходить нормальные ночные поезда :

______________

N 100:

УЖГОРОД 16:15(было 14:41)
...
ЛЬВІВ 22:56 - 23:16 (21:27 -21:48)
...
КИЇВ ПАС 07:22 (7:19)


N44

ІВАНО.ФРАН 22:37 (было 18:15)
...
ЛЬВІВ 01:12-01:32
...
КИЇВ ПАС 09:36 (было 6:19)
khai
A380
Повідомлень: 2701
З нами з: 24 лютого 2009, 16:14
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Поезд vs Самолет

Повідомлення khai »

В целом пока новое расписание - гораздо хуже старого, посмотрим ещё как Хюндаи введут.

Из возможных плюсов: Загрузка самолётов на Киев-Симферополь (аннексирован Россией) точно возрастёт. 17 часов - это жесть :( Может, Визз пойдёт навстречу и увеличит частоту рейсов. Если экспресс будет идти до Донецка часов 7 и стоить 360 грн в одну сторону то и на Донецк пассажиров побольше станет.
ATk
A380
Повідомлень: 1959
З нами з: 16 листопада 2010, 18:51
Контактна інформація:

Re: Поезд vs Самолет

Повідомлення ATk »

По моему взглянув на это расписание, все украинские перевозчики должны резко броситься на маршрут Киев-Симф. По крайней мере, в июле-cентябре. Свит может коровами возить.

Что характерно - ситуация прямо противоположная маршруту Киев-Харьков. УЗ достаточно отпустить пассажира на один сезон , и вернуть их будет очень трудно.

Кстати, в мае всем Киевлянам я б советовал напоследок съездить в туры выходного дня во Львов (на 91/92) и Крым (на 11/12).
Больше такого удобного варианта за такие смешные деньги не будет уже никогда :((
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10251
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: MEL
Контактна інформація:

Re: Поезд vs Самолет

Повідомлення Sentry »

Справедливости ради, в Крым уже сейчас цена на купе в 11\12 соизмерима с ценой Виззейра. Так что если Виззы введут вечерний рейс - я буду рад новому расписанию :) Имхо Симферополь (аннексирован Россией) это уже самолетное расстояние. Если бы увеличение пасс потока могло снизить цены на авиабилеты(не Виззейра)... мечты-мечты...
ATk
A380
Повідомлень: 1959
З нами з: 16 листопада 2010, 18:51
Контактна інформація:

Re: Поезд vs Самолет

Повідомлення ATk »

Дело еще и во времени. На 12 можно сесть вечером, быть на море в 10 утра. Назад с ЮБК можно выехать где то в 3 дня, и быть утром на работе.
Тем более любой лоу кост задерет цены в пиковые дни (перед и после выходных). УЗ тоже задирает, но это детский лепет.
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей