Люфтганза (LH)

Flammer
Airbus A318
Повідомлень: 9
З нами з: 06 лютого 2012, 23:55
Контактна інформація:

Re: Люфтганза (LH)

Повідомлення Flammer »

made_in_ukraine писав:Ще раз переврте валідність та актуальність ваших даних (або принаймні спробуйте зробити dummy booking на будь-який рейс Lufthansa/Austrian в економ-класі, що не відправдяється протягом наступних 24 годин та побачите ось таке "гарне" повідомлення: "The seat reservation is not available for this flight. On Lufthansa continental flights seat reservation is only available for the booking classes Y, B and M."
Ну вам очевидно з головного офісу видніше, проте вашою порадою всеж таки скористався та зробив
dummy booking на рейс Lufthansa/Austrian в економ-класі на березень. Економ клас "Т". Без жодних проблем зарезервував місце. Ось докази:
Вкладення
Frankfurt-Wien.jpg
made_in_ukraine
Airbus A321
Повідомлень: 429
З нами з: 18 травня 2009, 13:05
Контактна інформація:

Re: Люфтганза (LH)

Повідомлення made_in_ukraine »

Flammer писав:
made_in_ukraine писав:Ще раз переврте валідність та актуальність ваших даних (або принаймні спробуйте зробити dummy booking на будь-який рейс Lufthansa/Austrian в економ-класі, що не відправдяється протягом наступних 24 годин та побачите ось таке "гарне" повідомлення: "The seat reservation is not available for this flight. On Lufthansa continental flights seat reservation is only available for the booking classes Y, B and M."
Ну вам очевидно з головного офісу видніше, проте вашою порадою всеж таки скористався та зробив
dummy booking на рейс Lufthansa/Austrian в економ-класі на березень. Економ клас "Т". Без жодних проблем зарезервував місце. Ось докази:
...який система потім скасує як "The airline could not confirm your seat request." тому що пасажир не належить то категорії, котрій дозволено робити ASR. Окрім того, спробуйте зробити ASR для чистих рейсів Austrian (до прикладу, Відень-Берлін чи той самий Відень-Франкфурт OPERATED BY AUSTRIAN)...ASR не є можливим.
Аватар користувача
de-bugger
Airbus A340
Повідомлень: 999
З нами з: 21 лютого 2010, 01:41
Звідки: FKB/EDSB
Контактна інформація:

Re: Люфтганза (LH)

Повідомлення de-bugger »

made_in_ukraine писав: ...який система потім скасує як "The airline could not confirm your seat request." тому що пасажир не належить то категорії, котрій дозволено робити ASR. Окрім того, спробуйте зробити ASR для чистих рейсів Austrian (до прикладу, Відень-Берлін чи той самий Відень-Франкфурт OPERATED BY AUSTRIAN)...ASR не є можливим.
Вот честно говоря я не в курсе этих подробностей тиктинга у Люфтганза груп, но когда в октябре летал по Red Ticket Austrian FRA-VIE-KBP и обратно, то была возможность выбрать место на сегменте FRA-VIE и VIE-FRA, оба сегмента operated by Lufthansa. На сегментах VIE-KBP и KBP-VIE operated by Austrian выбор места не был возможен.

Причем бронировал я через ebookers.com, а фичу с возможным выбором места обнаружил случайно на сайте у Austrian в разделе 'Manage your booking' когда решил заглянуть туда и найти свой букинг. Ну и зарезервировал - все работало, и в последствии при чекине были предложены именно эти места. В checkmytrip выбраные места потом тоже были видны.

Miles & More карта есть, но статуса никакого нет (и благодаря telepresense cкорее всего и не будет :( - но это уже другая история)

(Риторический) вопрос: что я сделал неправильно? :smile:
made_in_ukraine
Airbus A321
Повідомлень: 429
З нами з: 18 травня 2009, 13:05
Контактна інформація:

Re: Люфтганза (LH)

Повідомлення made_in_ukraine »

de-bugger писав:Вот честно говоря я не в курсе этих подробностей тиктинга у Люфтганза груп, но когда в октябре летал по Red Ticket Austrian FRA-VIE-KBP и обратно, то была возможность выбрать место на сегменте FRA-VIE и VIE-FRA, оба сегмента operated by Lufthansa. На сегментах VIE-KBP и KBP-VIE operated by Austrian выбор места не был возможен.
Я не можу пояснити усі "wonders of LH IT": всередині компанії ми вважаємо LH IT одним з найгірших департаментів: там постійно щось не працює, десь щось боком вилазить. Єдине пояснення, яке я можу навести, - таке: вам пощастило. Можливо той блок місць, котрий мав Austrian на сегменті FRA-VIE, не контролювався Люфтганзою. Можливо при передачі інформації до ticketing department, ваші дані були закодовані якось неправильно. Тут може бути безліч причин. І зрештою добре, що ваші місця були honored. У власних подорожах помічаю, що дуже часто те, що написано на сторінці Люфтганзи, і те, як воно є насправді, - дві різні речі (до прикладу, online check in на overbooked рейси відкривається за 33 години до відправлення. Теоретично, платформи реєстрації між Austrian та Lufthansa є однаковими. Однак, реєстрація на LWO-MUC за 33 години (T33) на austian.com не спрацювала під час останнього overbooked рейсу, а за T33 на lufthansa.com -все пройшло. Водночас, іноді OLCI T23 на lufthansa.com з connecting flight не спрацьовує , якщо connecting flight відправляється пізніше, ніж Т23, однак той самий рейс для OLCI за T24 на austian.com спрацьовує як magic). Як кажуть, go figure.

Основна мета моїх попереднії постів - (і) попередити можливий denied boarding серед тих пасажирів, котрі виберуть automatic check in у профайлі Miles and More, але не будуть зареєстровані; і (іі) попередити пости типу ""ось, наобіцяли манну про automatic check in", а самі нічого не зробили.
Аватар користувача
de-bugger
Airbus A340
Повідомлень: 999
З нами з: 21 лютого 2010, 01:41
Звідки: FKB/EDSB
Контактна інформація:

Re: Люфтганза (LH)

Повідомлення de-bugger »

made_in_ukraine, спасибо за информацию
made_in_ukraine писав:всередині компанії ми вважаємо LH IT одним з найгірших департаментів
P.S. IT практически у всех компаний, кроме собственно IT - компаний, самый худший отдел. 8-) Говорю авторитетно как IT-шник...
Не зря ведь даже Стивен Кинг назвал свой самый страшный роман "IT" ;-)
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Люфтганза (LH)

Повідомлення popTAB »

і всі ІТшніки цього форуму взяли і подякували ... превед, УАП!
Аватар користувача
Alександр
A380
Повідомлень: 6714
З нами з: 29 вересня 2010, 14:03

Re: Люфтганза (LH)

Повідомлення Alександр »

Пишу из Нью Йорка, куда прилетел вчера люфтами. Тут 3.30 ночи, а мне не спится - джет лаг. Люфты вчера ( 08 февраля) утром в Борисполе отожгли. Началось все с того, что вечером 7-го мне пришла сис-Ка о задержании утреннего рейса на Мюнхен на час и 5 минут. Но в аэропорту все равно следовало быть до 5:45. Регистрировать всего две девочки, одна из которых ушла ( как позже выяснилось, садить экипаж Франкфуртского рейса в такси), а вторая решала проблемы двух индусов и японца, у которых слетела стыковка. Таким образом я зарегистрировался через 30 минут, будучи третьим в очереди и имея посадочные на руках, просто нужно было сдать багаж. Но это не очень печально. Оказывается задержка была вызвана тем, что экипаж поздно прилетел и не отдохнул сколько положено. И это я понять могу. А вот понять экипаж рейса на Франкфурт, который должен был улетать раньше мюнхенского на час, понять сложно. Командир данного рейса решил ехать обратно в отель в Киев, поскольку температура (минус 27, по их словам, ниже 25 мороза) не дает им возможности провести деайсинг и выполнить полет. При этом ВСЕ рейсы других компаний улетали вовремя. На градуснике в такси было минус 19. Стыковки людей во Франкфурте летели к чертям, супервайзер старался им помочь, ну, со всеми вытекающими. По факту Мюнхен вылетел в 08:10, а на Франкфурт экипаж еще даже не зашел на свой борт.
В небе Люфты, конечно, безупречны, что по Европе, что на трансатлантике. Очень хороший сервис, выбор напитков, еда и т.п. Правда не давали индивидуальные наборы, но у нас с собой было))).
В Борисполе 10 минут держали в стоячем перронном автобусе с открытыми дверьми. Загрузка рейса в Мюнхен была около 50%. на Кеннеди было мест 20 свободных. Спали на трех креслах.
Аватар користувача
de-bugger
Airbus A340
Повідомлень: 999
З нами з: 21 лютого 2010, 01:41
Звідки: FKB/EDSB
Контактна інформація:

Re: Люфтганза (LH)

Повідомлення de-bugger »

Alександр писав:А вот понять экипаж рейса на Франкфурт, который должен был улетать раньше мюнхенского на час, понять сложно. Командир данного рейса решил ехать обратно в отель в Киев, поскольку температура (минус 27, по их словам, ниже 25 мороза) не дает им возможности провести деайсинг и выполнить полет. При этом ВСЕ рейсы других компаний улетали вовремя.
Пишу из Германии, тут кругом немцы :facepalm: (ну и не только немцы, но речь не об этом...)
Это менталитет такой: отступление от инструкции на 2 градуса при неблагоприятном стечении обстоятельств может стоить командиру карьеры... И плевать он хотел на то что у кого-то летят стыковки - тем более во Франкфурте Люфты практически всегда найдут альтернативный маршрут. Не сами, так с партнерами по стар-альянсу. По большому счету кэп прав: "кто не рискует, тот не пьет шампанское.... а кто рискует - тот часто не пьет даже пиво."
Аватар користувача
Alександр
A380
Повідомлень: 6714
З нами з: 29 вересня 2010, 14:03

Re: Люфтганза (LH)

Повідомлення Alександр »

Понять сложно в том плане, что 27-ю вчера даже не пахло.
dimm1971

Re: Люфтганза (LH)

Повідомлення dimm1971 »

Извиняюсь за офф-топ. Александр, Вы из Харькова добирались? Интересуюсь, так как мне вскорости предстоит лететь Люфтганзой в 6 утра и вот ломаю голову как лучше добраться в это время до Борисполя.
Аватар користувача
de-bugger
Airbus A340
Повідомлень: 999
З нами з: 21 лютого 2010, 01:41
Звідки: FKB/EDSB
Контактна інформація:

Re: Люфтганза (LH)

Повідомлення de-bugger »

Alександр писав:Понять сложно в том плане, что 27-ю вчера даже не пахло.
запросто на продуваем всеми ветрами аэродроме датчик температуры у метео аэропота может показывать по факту ниже чем термометр в такси.
Портовской мутант

Re: Люфтганза (LH)

Повідомлення Портовской мутант »

Alександр писав: поскольку температура (минус 27, по их словам, ниже 25 мороза) не дает им возможности провести деайсинг и выполнить полет. При этом ВСЕ рейсы других компаний улетали вовремя.
Ув. Александр! В аэропорту "Борисполь" используется так называемая жидкость "тип 2, производитель "Клариант" При погодных условиях "активный мороз, температура воздуха меньше 25 градусов" использовать данную жидкость запрещено. В данных условиях повышается вязкость и жидкости и во время взлета самолета жидкость остается на поверхности самолета, чем нарушает его аэродинамические показатели. В тот момент, когда капитан уезжал в гостиницу, погода на аэродроме была -28. ДРУГИЕ компании - "МАУ" и "АэроСвит" улетали без деайсинга при том, что крылья и стабилизаторы были покрыты льдом чем ставили под угрозу жизни своих пассажиров. Либо обливались, что также очень плохо. Так что летайте самолетами украинских авиакомпаний. "Аэро-на-той-сви* - рулит!" :grin:
Гість

Re: Люфтганза (LH)

Повідомлення Гість »

Портовской мутант писав: Пардон, добравлю
....чем нарушает его аэродинамические показатели и управляемость
:plane:
made_in_ukraine
Airbus A321
Повідомлень: 429
З нами з: 18 травня 2009, 13:05
Контактна інформація:

Re: Люфтганза (LH)

Повідомлення made_in_ukraine »

A propos "ordnung muss sein" у стилі Люфтгазни. Тільки що почув цікаву історію про один з рейсів Люфтгазни два тижні тому. Ось цей самий dura lex sed lex в цій компанії доведений до такого рівня (і усі члени екіпажу настільки суворо дотримуються його), що іноді просто дивуєшся (позитивно, звісно) про цей догматизм. Так от, вечірній рейс до Франкфурта, пасажири на борту, їм показують правила безпеки. Під час перевірки, чи застібнуті ремені, один пасажир з економ-класу каже, що його постійно розстібається. Стюардеси намагаються з'ясувати причину, але так і не можуть довести ремінь до ладу. Пасажир (!!!) пропонує просто прикріпити extension до ременя, але згідно правил, якщо ремінь сам не працює, сидіння вважається непридатним для користування. Пересадити цього пасажира у бізнес клас не можуть, бо хоча і є місце як таке, але воно заблоковане для комфорту бізнес-класу (і якщо передруковувати passenger manifest list, то система не бачить ряду "В"/"Е" у бізнес класі, тому включити пасажира до списку не зможе, а капітан не полетить, якщо headcount не відповідає кількості пасажирів відповідно до passenger manifest list. Пасажира знімають з рейсу, поселяють в готель, виплачують 250 євро компенсації, бронюють на наступний день. В кінцевому результаті, рейс затримався з прибуттям на 19 хвилин, що для вечірніх посадок у Франкфурті може плачевно обернутись. Навіть така своєрідна дрібниця - і та не дозволяє а/к порушити норми та правила безпеки. Щоб так не казали про Люфтгазну та її сервіс (який, погоджуюсь, є посереднім), все-таки безпека - то дійсно їх основний пріоритет.
Аватар користувача
Alександр
A380
Повідомлень: 6714
З нами з: 29 вересня 2010, 14:03

Re: Люфтганза (LH)

Повідомлення Alександр »

dimm1971 писав:Извиняюсь за офф-топ. Александр, Вы из Харькова добирались? Интересуюсь, так как мне вскорости предстоит лететь Люфтганзой в 6 утра и вот ломаю голову как лучше добраться в это время до Борисполя.
Я приезжал на машине вечером и ночевал в отеле.
Flieger

Re: Люфтганза (LH)

Повідомлення Flieger »

dimm1971 писав:Извиняюсь за офф-топ. Александр, Вы из Харькова добирались? Интересуюсь, так как мне вскорости предстоит лететь Люфтганзой в 6 утра и вот ломаю голову как лучше добраться в это время до Борисполя.
Есть 111 поезд "Харьков-Львов", приезжает в Киев в 3:51 ч. Если Вы зарегистрируетесь онлайн, то за 50 минут можно будет доехать на машине до Борисполя и своевременно сдать багаж + пройти секьюрити. Но самый надежный вариант, конечно, у Александра.
made_in_ukraine
Airbus A321
Повідомлень: 429
З нами з: 18 травня 2009, 13:05
Контактна інформація:

Re: Люфтганза (LH)

Повідомлення made_in_ukraine »

Dear Colleagues,

Please observe the following changes to our MUCLWO service. Effective 27MAR12, LH2550/LH2551 will be operated by CR9 and E195. AJR85 service will be discontinued from 27MAR12.

Flight LH2551
Departs 13:20 on Fri 17 Aug Lviv, Snilow, Terminal
Arrives 14:05 on Fri 17 Aug Munich, Munich International, Terminal 2
Duration 1h45
Airline Lufthansa Cityline
Aircraft Embraer 195
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Люфтганза (LH)

Повідомлення Olek »

А как с частотой полетов? Какие самолеты до ремонта полосы летали? CR9?
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Люфтганза (LH)

Повідомлення popTAB »

І знову рейс люфтів до львова не світитеметься на радарі :(
made_in_ukraine
Airbus A321
Повідомлень: 429
З нами з: 18 травня 2009, 13:05
Контактна інформація:

Re: Люфтганза (LH)

Повідомлення made_in_ukraine »

Olek писав:А как с частотой полетов? Какие самолеты до ремонта полосы летали? CR9?
З початком літньої навігації, LH 2550 MUC-LWO i LH2551 LWO-MUC - щоденно. До ремонту смуги літали, в основному, на CR700/900 (та на CR2 на самому початку запуску рейсу, коли Lufthansa ще експлуатувала літаки CR2). Ротація літаків CR900/ERJ195 на сегменті починається з 01 червня (і повністю виходить на ERJ195 з 03 червня). Звісно, в окремі дні, залежно від завантаженості рейсу, зміна ERJ195 на CR900 (і навпаки) можлива. Але оскільки як правило маршрутна сітка певного літака планується заздалегідь, то особливо на коротких європейських маршрутах, зміна літака ERJ195 на тип CR900 не буде траплятись часто.

Що ця зміна означає для рейсу? Для порівняння:

Aircraft Type Seating capacity (max)
ERJ195 116
ERJ190 100
CR900 086
CR700 070
AVJ85 093

Отож, очікуємо збільшення кількості місць на 25%. На час наступної зимової навігації повертається CR900.
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість