Судьба украинских аэропортов

krelk
Airbus A319
Повідомлень: 180
З нами з: 01 вересня 2022, 15:44
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення krelk »

alex.s писав: 15 листопада 2023, 20:31 Будуть укр АК спочатку
будуть і ТК, якщо побачать економічний резон.
Тому що:
- мають досвід організації польотів в усілякі Сомалі
- зможуть домовитися з росіянами, як домовлялися по зерновому коридору і як (практично) монополіст для них по рейсам в Європу
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11336
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення mischko »

Bagach писав: 15 листопада 2023, 21:01
На скільки Боїнгів потік в 9-мільйонному Ізраїлі?
А в яку сусідню країну можуть поїхати ізраїльтяни, щоб звідти кудись нормально полетіти?
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3513
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення alex.s »

mischko писав: 15 листопада 2023, 21:30
Bagach писав: 15 листопада 2023, 21:01
На скільки Боїнгів потік в 9-мільйонному Ізраїлі?
А в яку сусідню країну можуть поїхати ізраїльтяни, щоб звідти кудись нормально полетіти?
Нормальний буде потік зі Львову. Нащо це намагатися заперечувати...
Аватар користувача
Bagach
A380
Повідомлень: 6528
З нами з: 05 січня 2018, 15:11
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення Bagach »

mischko писав: 15 листопада 2023, 21:30
Bagach писав: 15 листопада 2023, 21:01
На скільки Боїнгів потік в 9-мільйонному Ізраїлі?
А в яку сусідню країну можуть поїхати ізраїльтяни, щоб звідти кудись нормально полетіти?
Ну, припустимо, до Йорданії.

І ще, скільки у нас бажаючих літати за кордон, не витрачаючи декілька діб на переїзд наземним транспортом і пересадки?
Аватар користувача
chukinson
Airbus A340
Повідомлень: 772
З нами з: 13 лютого 2014, 10:33
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення chukinson »

Bagach писав: 15 листопада 2023, 22:40 І ще, скільки у нас бажаючих літати за кордон, не витрачаючи декілька діб на переїзд наземним транспортом і пересадки?
Якщо це буде Ужгород чи Чернівці то за місяць закриють. Бо доїхати до них з більшості міст центральної та східної України так само як і до найближчих закордонних аеропортів.
ІМХО: мусить це бути Львів де і полоса зручна і відстань від кордону досить невелика.
Питання тільки в ППО
Аватар користувача
Bagach
A380
Повідомлень: 6528
З нами з: 05 січня 2018, 15:11
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення Bagach »

chukinson писав: 15 листопада 2023, 23:43
Bagach писав: 15 листопада 2023, 22:40 І ще, скільки у нас бажаючих літати за кордон, не витрачаючи декілька діб на переїзд наземним транспортом і пересадки?
Якщо це буде Ужгород чи Чернівці то за місяць закриють. Бо доїхати до них з більшості міст центральної та східної України так само як і до найближчих закордонних аеропортів.
ІМХО: мусить це бути Львів де і полоса зручна і відстань від кордону досить невелика.
Питання тільки в ППО
А також у механізмах стримування на зразок кейсу із зерновим коридором.
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3513
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення alex.s »

Bagach писав: 16 листопада 2023, 01:19
chukinson писав: 15 листопада 2023, 23:43
Bagach писав: 15 листопада 2023, 22:40 І ще, скільки у нас бажаючих літати за кордон, не витрачаючи декілька діб на переїзд наземним транспортом і пересадки?
Якщо це буде Ужгород чи Чернівці то за місяць закриють. Бо доїхати до них з більшості міст центральної та східної України так само як і до найближчих закордонних аеропортів.
ІМХО: мусить це бути Львів де і полоса зручна і відстань від кордону досить невелика.
Питання тільки в ППО
А також у механізмах стримування на зразок кейсу із зерновим коридором.
Ми атакуємо цівільні цілі в новоросійску у відповідь?
Зовсім різні кейси.
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5436
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення Igoresha »

Bagach писав: 15 листопада 2023, 21:01 В функціонування зернового коридору без узгодження з кацапстаном також спочатку не вірилось. І бикування кацапів на зерновому коридорі закінчилось ударами по їхньому флоту. Думаю, що щось подібне буде і при їхній спробі атакувати наші цивільні аеропорти.
Думаю, членам екіпажу, які недавно були поранені (а один взагалі загинув) від цього не стало легше.
Аватар користувача
chukinson
Airbus A340
Повідомлень: 772
З нами з: 13 лютого 2014, 10:33
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення chukinson »

Igoresha писав: 16 листопада 2023, 09:46 Думаю, членам екіпажу, які недавно були поранені (а один взагалі загинув) від цього не стало легше.
Загинув український лоцман, а не член екіпажу. Хоча від цього легше не стає.
За ту годину яку ракета летить до Львова літаки вже давно будуть в повітрі і за кордоном, а ті що прямують до Львова встигнуть або розвернутися або сісти в Жешуві. А за мопеди нема чого і писати. Тут скоріше питання атаки на інфраструктуру аеропорту (склади ПММ, ВПП, термінал) і закриття простору від баллістики з боку блядорусії. Бо після відкриття аеропорту сюди прийде частина поставок з Жешува і для москалів це одразу збільшує зацікавленність для атаки.
Mclo
Airbus A318
Повідомлень: 27
З нами з: 25 червня 2021, 09:41
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення Mclo »

Тим часом є новина про відновлення рейсів Wizz Air з 14 грудня з аеропорту Кишинева - 3 рейси - на Лондон, Мілан та Рим 2-3 рази на тиждень. Здається, як зрозумів без базування бортів. Так що можливо й запускається якийсь процес і стає більше впевненості, що польоти можливі?
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3513
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення alex.s »

chukinson писав: 16 листопада 2023, 11:16
Igoresha писав: 16 листопада 2023, 09:46 Думаю, членам екіпажу, які недавно були поранені (а один взагалі загинув) від цього не стало легше.
Загинув український лоцман, а не член екіпажу. Хоча від цього легше не стає.
За ту годину яку ракета летить до Львова літаки вже давно будуть в повітрі і за кордоном, а ті що прямують до Львова встигнуть або розвернутися або сісти в Жешуві. А за мопеди нема чого і писати. Тут скоріше питання атаки на інфраструктуру аеропорту (склади ПММ, ВПП, термінал) і закриття простору від баллістики з боку блядорусії. Бо після відкриття аеропорту сюди прийде частина поставок з Жешува і для москалів це одразу збільшує зацікавленність для атаки.
Маю сумніви, що військови почнуть разом с цивільними працювати... це буде велика дурня. Або то, або інше.
Ну і балістика з белораші зачинить мінський аеропорт надовго. Тут ми богато зможемо у відповідь
Аватар користувача
Bagach
A380
Повідомлень: 6528
З нами з: 05 січня 2018, 15:11
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення Bagach »

alex.s писав: 16 листопада 2023, 09:38 Ми атакуємо цівільні цілі в новоросійску у відповідь?
Зовсім різні кейси.
На рашці та й на окупованих територіях є багато військових цілей.
alex.s писав: 16 листопада 2023, 11:23 Ну і балістика з белораші зачинить мінський аеропорт надовго. Тут ми богато зможемо у відповідь
chukinson писав: 16 листопада 2023, 11:16 Тут скоріше питання атаки на інфраструктуру аеропорту (склади ПММ, ВПП, термінал) і закриття простору від баллістики з боку блядорусії.
Незрозуміло, чому бульборейх ще по-справжньому не відповів за пособництво кацапам у війні з 24.02.2022.
Igoresha писав: 16 листопада 2023, 09:46 Думаю, членам екіпажу, які недавно були поранені (а один взагалі загинув) від цього не стало легше.
В Ізраїлі, де працюють цивільні аеропорти, також люди гинуть.
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5436
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення Igoresha »

chukinson писав: 16 листопада 2023, 11:16 Загинув український лоцман, а не член екіпажу. Хоча від цього легше не стає.
За ту годину яку ракета летить до Львова літаки вже давно будуть в повітрі і за кордоном, а ті що прямують до Львова встигнуть або розвернутися або сісти в Жешуві. А за мопеди нема чого і писати. Тут скоріше питання атаки на інфраструктуру аеропорту (склади ПММ, ВПП, термінал) і закриття простору від баллістики з боку блядорусії. Бо після відкриття аеропорту сюди прийде частина поставок з Жешува і для москалів це одразу збільшує зацікавленність для атаки.
Нагадаю про киндали, які рашка може запускати з тих сраних міг-31. При тих швидкостях ракета долетить до Львова за десятки хвилин. Кинжалів у них не так багато, але 1) вони все ж їх продовжують виробляти, я здогадуюсь і 2) ради такої терористичної атаки їм не буде шкода запустити кілька штук.
Щодо "можем самі бомбити" - вам не здається, що в світлі недостачі ресурсів в пріоритеті повинні бути військові цілі? Чи будем бомбити мінський аеропорт "щоб боялись", а не добивати рештки флоту чи склади ПММ на території якого-небудь курська?
І щодо ППО - знов-таки, вам не здається, що пріоритет повинен віддаватись 1) військовим об'єктам та 2) місцям значного скупчення людей (тобто населеним пунктам із щільною забудовою)? Тримати високотехнічне ППО, яке повинно бути здатним збивати балістику і кинжали, навколо території аеропорту ради кількох рейсів в день видається мені уж сильним марнотратством.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11336
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення mischko »

alex.s писав: 15 листопада 2023, 21:36 Нормальний буде потік зі Львову. Нащо це намагатися заперечувати...
Щоб там був нормальний потік не достатньо просто відкрити рейси куди небудь. Потрібні хороші стиковки і щоб ціна не робила подорож нерентабельною. Як цього досягти в таких умовах - я хз.
Bagach писав: 15 листопада 2023, 22:40 Ну, припустимо, до Йорданії.

І ще, скільки у нас бажаючих літати за кордон, не витрачаючи декілька діб на переїзд наземним транспортом і пересадки?
Тільки ізраїльтянам не кажи, що ти їх в Йорданію посилаєш.
Також хотів би побачити розрахунки, на скільки зменшиться загальний час подорожі, якщо летіти зі Львова. Для більшості українців до Львова автотранспортом буде +\- те саме, що до Сучави, Яс, чи Кишинева. Але звідти літають мережеві компанії і лоукости, а не гіпотетичні живопирки з незрозумілим розкладом, стиковками і т.д.
Аватар користувача
chukinson
Airbus A340
Повідомлень: 772
З нами з: 13 лютого 2014, 10:33
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення chukinson »

Igoresha писав: 16 листопада 2023, 12:31 І щодо ППО - знов-таки, вам не здається, що пріоритет повинен віддаватись 1) військовим об'єктам та 2) місцям значного скупчення людей (тобто населеним пунктам із щільною забудовою)? Тримати високотехнічне ППО, яке повинно бути здатним збивати балістику і кинжали, навколо території аеропорту ради кількох рейсів в день видається мені уж сильним марнотратством.
Розумом це розумію але ж душою хочеться відкриття аеропортів
Аватар користувача
chukinson
Airbus A340
Повідомлень: 772
З нами з: 13 лютого 2014, 10:33
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення chukinson »

mischko писав: 16 листопада 2023, 12:33
Також хотів би побачити розрахунки, на скільки зменшиться загальний час подорожі, якщо летіти зі Львова. Для більшості українців до Львова автотранспортом буде +\- те саме, що до Сучави, Яс, чи Кишинева. Але звідти літають мережеві компанії і лоукости, а не гіпотетичні живопирки з незрозумілим розкладом, стиковками і т.д.
В подорожі до Сучави, Яс, Жешува чи інших є одна невідома: час стояння на кордоні. Цього літа в сезон відпусток цей час складав до доби. Плюс є ще чартери до курортів на які завжди буде попит.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11336
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення mischko »

Це може на кордоні з Польщею так, але тоді їдь залізницею. На Буковині був один пункт перетину кордону з Румунією, а стало 3. Всі хто літали, от теща недавно - ніхто за черги на кордоні не розповідав. Бус везе прямо під літак - мінімум втрат часу.

За чартери на курорти згідний.
Але тут уже буде зрада: "Для них наче війни немає!", таке і під звичайними дописами про нові маршрути залізниці вилазить. І я не думаю, що це ІПСО.
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3513
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення alex.s »

mischko писав: 16 листопада 2023, 12:33
alex.s писав: 15 листопада 2023, 21:36 Нормальний буде потік зі Львову. Нащо це намагатися заперечувати...
Щоб там був нормальний потік не достатньо просто відкрити рейси куди небудь. Потрібні хороші стиковки і щоб ціна не робила подорож нерентабельною. Як цього досягти в таких умовах - я хз.
Bagach писав: 15 листопада 2023, 22:40 Ну, припустимо, до Йорданії.

І ще, скільки у нас бажаючих літати за кордон, не витрачаючи декілька діб на переїзд наземним транспортом і пересадки?
Тільки ізраїльтянам не кажи, що ти їх в Йорданію посилаєш.
Також хотів би побачити розрахунки, на скільки зменшиться загальний час подорожі, якщо летіти зі Львова. Для більшості українців до Львова автотранспортом буде +\- те саме, що до Сучави, Яс, чи Кишинева. Але звідти літають мережеві компанії і лоукости, а не гіпотетичні живопирки з незрозумілим розкладом, стиковками і т.д.
Рейси будуть туди, куди буде попит. Діаспора в ЄС 6 млн тільки тих, хто від війни. Ще й туристи, які з Кишиневу, Кракова та Варшави літають. Порівнювати виліт зі Львову та з закордону з чергами та зайвою ночівлею неможливо. Хіба що для мешканців Півдня та Чернівців.
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3513
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення alex.s »

Igoresha писав: 16 листопада 2023, 12:31
chukinson писав: 16 листопада 2023, 11:16 Загинув український лоцман, а не член екіпажу. Хоча від цього легше не стає.
За ту годину яку ракета летить до Львова літаки вже давно будуть в повітрі і за кордоном, а ті що прямують до Львова встигнуть або розвернутися або сісти в Жешуві. А за мопеди нема чого і писати. Тут скоріше питання атаки на інфраструктуру аеропорту (склади ПММ, ВПП, термінал) і закриття простору від баллістики з боку блядорусії. Бо після відкриття аеропорту сюди прийде частина поставок з Жешува і для москалів це одразу збільшує зацікавленність для атаки.
Нагадаю про киндали, які рашка може запускати з тих сраних міг-31. При тих швидкостях ракета долетить до Львова за десятки хвилин. Кинжалів у них не так багато, але 1) вони все ж їх продовжують виробляти, я здогадуюсь і 2) ради такої терористичної атаки їм не буде шкода запустити кілька штук.
Щодо "можем самі бомбити" - вам не здається, що в світлі недостачі ресурсів в пріоритеті повинні бути військові цілі? Чи будем бомбити мінський аеропорт "щоб боялись", а не добивати рештки флоту чи склади ПММ на території якого-небудь курська?
І щодо ППО - знов-таки, вам не здається, що пріоритет повинен віддаватись 1) військовим об'єктам та 2) місцям значного скупчення людей (тобто населеним пунктам із щільною забудовою)? Тримати високотехнічне ППО, яке повинно бути здатним збивати балістику і кинжали, навколо території аеропорту ради кількох рейсів в день видається мені уж сильним марнотратством.
Мінський аеропорт у відповідь, а не щоб боялись. Чи ви пропонуєте у відповідь по мачилищам та баранавічам?
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3513
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Судьба украинских аэропортов

Повідомлення alex.s »

Коротше кажучи, на даний час, це піар з відкриттям. Типу все не так погано. Може навіть і відкриють
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 17 гостей