будуть і ТК, якщо побачать економічний резон.
Тому що:
- мають досвід організації польотів в усілякі Сомалі
- зможуть домовитися з росіянами, як домовлялися по зерновому коридору і як (практично) монополіст для них по рейсам в Європу
Ну, припустимо, до Йорданії.
Якщо це буде Ужгород чи Чернівці то за місяць закриють. Бо доїхати до них з більшості міст центральної та східної України так само як і до найближчих закордонних аеропортів.
А також у механізмах стримування на зразок кейсу із зерновим коридором.chukinson писав: ↑15 листопада 2023, 23:43Якщо це буде Ужгород чи Чернівці то за місяць закриють. Бо доїхати до них з більшості міст центральної та східної України так само як і до найближчих закордонних аеропортів.
ІМХО: мусить це бути Львів де і полоса зручна і відстань від кордону досить невелика.
Питання тільки в ППО
Ми атакуємо цівільні цілі в новоросійску у відповідь?Bagach писав: ↑16 листопада 2023, 01:19А також у механізмах стримування на зразок кейсу із зерновим коридором.chukinson писав: ↑15 листопада 2023, 23:43Якщо це буде Ужгород чи Чернівці то за місяць закриють. Бо доїхати до них з більшості міст центральної та східної України так само як і до найближчих закордонних аеропортів.
ІМХО: мусить це бути Львів де і полоса зручна і відстань від кордону досить невелика.
Питання тільки в ППО
Думаю, членам екіпажу, які недавно були поранені (а один взагалі загинув) від цього не стало легше.
Загинув український лоцман, а не член екіпажу. Хоча від цього легше не стає.
Маю сумніви, що військови почнуть разом с цивільними працювати... це буде велика дурня. Або то, або інше.chukinson писав: ↑16 листопада 2023, 11:16Загинув український лоцман, а не член екіпажу. Хоча від цього легше не стає.
За ту годину яку ракета летить до Львова літаки вже давно будуть в повітрі і за кордоном, а ті що прямують до Львова встигнуть або розвернутися або сісти в Жешуві. А за мопеди нема чого і писати. Тут скоріше питання атаки на інфраструктуру аеропорту (склади ПММ, ВПП, термінал) і закриття простору від баллістики з боку блядорусії. Бо після відкриття аеропорту сюди прийде частина поставок з Жешува і для москалів це одразу збільшує зацікавленність для атаки.
На рашці та й на окупованих територіях є багато військових цілей.
Незрозуміло, чому бульборейх ще по-справжньому не відповів за пособництво кацапам у війні з 24.02.2022.
В Ізраїлі, де працюють цивільні аеропорти, також люди гинуть.
Нагадаю про киндали, які рашка може запускати з тих сраних міг-31. При тих швидкостях ракета долетить до Львова за десятки хвилин. Кинжалів у них не так багато, але 1) вони все ж їх продовжують виробляти, я здогадуюсь і 2) ради такої терористичної атаки їм не буде шкода запустити кілька штук.chukinson писав: ↑16 листопада 2023, 11:16 Загинув український лоцман, а не член екіпажу. Хоча від цього легше не стає.
За ту годину яку ракета летить до Львова літаки вже давно будуть в повітрі і за кордоном, а ті що прямують до Львова встигнуть або розвернутися або сісти в Жешуві. А за мопеди нема чого і писати. Тут скоріше питання атаки на інфраструктуру аеропорту (склади ПММ, ВПП, термінал) і закриття простору від баллістики з боку блядорусії. Бо після відкриття аеропорту сюди прийде частина поставок з Жешува і для москалів це одразу збільшує зацікавленність для атаки.
Щоб там був нормальний потік не достатньо просто відкрити рейси куди небудь. Потрібні хороші стиковки і щоб ціна не робила подорож нерентабельною. Як цього досягти в таких умовах - я хз.
Тільки ізраїльтянам не кажи, що ти їх в Йорданію посилаєш.
Розумом це розумію але ж душою хочеться відкриття аеропортівIgoresha писав: ↑16 листопада 2023, 12:31 І щодо ППО - знов-таки, вам не здається, що пріоритет повинен віддаватись 1) військовим об'єктам та 2) місцям значного скупчення людей (тобто населеним пунктам із щільною забудовою)? Тримати високотехнічне ППО, яке повинно бути здатним збивати балістику і кинжали, навколо території аеропорту ради кількох рейсів в день видається мені уж сильним марнотратством.
В подорожі до Сучави, Яс, Жешува чи інших є одна невідома: час стояння на кордоні. Цього літа в сезон відпусток цей час складав до доби. Плюс є ще чартери до курортів на які завжди буде попит.mischko писав: ↑16 листопада 2023, 12:33
Також хотів би побачити розрахунки, на скільки зменшиться загальний час подорожі, якщо летіти зі Львова. Для більшості українців до Львова автотранспортом буде +\- те саме, що до Сучави, Яс, чи Кишинева. Але звідти літають мережеві компанії і лоукости, а не гіпотетичні живопирки з незрозумілим розкладом, стиковками і т.д.
Рейси будуть туди, куди буде попит. Діаспора в ЄС 6 млн тільки тих, хто від війни. Ще й туристи, які з Кишиневу, Кракова та Варшави літають. Порівнювати виліт зі Львову та з закордону з чергами та зайвою ночівлею неможливо. Хіба що для мешканців Півдня та Чернівців.mischko писав: ↑16 листопада 2023, 12:33Щоб там був нормальний потік не достатньо просто відкрити рейси куди небудь. Потрібні хороші стиковки і щоб ціна не робила подорож нерентабельною. Як цього досягти в таких умовах - я хз.
Тільки ізраїльтянам не кажи, що ти їх в Йорданію посилаєш.
Також хотів би побачити розрахунки, на скільки зменшиться загальний час подорожі, якщо летіти зі Львова. Для більшості українців до Львова автотранспортом буде +\- те саме, що до Сучави, Яс, чи Кишинева. Але звідти літають мережеві компанії і лоукости, а не гіпотетичні живопирки з незрозумілим розкладом, стиковками і т.д.
Мінський аеропорт у відповідь, а не щоб боялись. Чи ви пропонуєте у відповідь по мачилищам та баранавічам?Igoresha писав: ↑16 листопада 2023, 12:31Нагадаю про киндали, які рашка може запускати з тих сраних міг-31. При тих швидкостях ракета долетить до Львова за десятки хвилин. Кинжалів у них не так багато, але 1) вони все ж їх продовжують виробляти, я здогадуюсь і 2) ради такої терористичної атаки їм не буде шкода запустити кілька штук.chukinson писав: ↑16 листопада 2023, 11:16 Загинув український лоцман, а не член екіпажу. Хоча від цього легше не стає.
За ту годину яку ракета летить до Львова літаки вже давно будуть в повітрі і за кордоном, а ті що прямують до Львова встигнуть або розвернутися або сісти в Жешуві. А за мопеди нема чого і писати. Тут скоріше питання атаки на інфраструктуру аеропорту (склади ПММ, ВПП, термінал) і закриття простору від баллістики з боку блядорусії. Бо після відкриття аеропорту сюди прийде частина поставок з Жешува і для москалів це одразу збільшує зацікавленність для атаки.
Щодо "можем самі бомбити" - вам не здається, що в світлі недостачі ресурсів в пріоритеті повинні бути військові цілі? Чи будем бомбити мінський аеропорт "щоб боялись", а не добивати рештки флоту чи склади ПММ на території якого-небудь курська?
І щодо ППО - знов-таки, вам не здається, що пріоритет повинен віддаватись 1) військовим об'єктам та 2) місцям значного скупчення людей (тобто населеним пунктам із щільною забудовою)? Тримати високотехнічне ППО, яке повинно бути здатним збивати балістику і кинжали, навколо території аеропорту ради кількох рейсів в день видається мені уж сильним марнотратством.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 11 гостей