Alexander писав:edik писав:
1. Вони мене пропонували тілько 100%, а не 120.
2. У мене два квитка загальною вартістю 1598 UAH (сплачені зазделегідь в лютому), а за потрібний мені Лондон-Київ зараз доведеться доведеться сплатити 2570.
3. Телефонував тричі

4. Справа навіть не у відмінностях W6 та WU. Рейсу W6 Лондон-Київ могло б і не бути взагалі, проте:
24.3.1. Перевізник повинен запропонувати пасажиру, якому відмовлено в перевезенні поза його бажанням, таку компенсацію (за вибором пасажира) як одержати відшкодування без штрафу в розмірі вартості квитка за політ, що не відбувся, або направитися до місця призначення іншим маршрутом за першої можливості, або здійснити перевезення в інший день, зручний для пасажира.
В той же день є також рейси BA, MАУ та BMI, які теж можно було б запропонувати.
Не кажучи вже про те, що в правилах WizzAir зазначено:
3.2. При здійсненні перевезення через територію інших країн, будь-яке положення цих Правил, що не відповідає обов’язковим положенням Чинного законодавства, є недійсним та нечинним. При цьому інші положення цих Правил залишаються чинними, а замість недійсних положень застосовуються відповідні положення Чинного законодавства.
...
3.4. При перевезеннях із пунктів, які розташовані на території Європейського Союзу, у випадку скасування рейсу, затримки рейсу або відмови пасажирові в перевезенні дають вимог Закону Європейського Союзу №261/2004. Авіакомпанією можуть бути розроблені Додаткові Правила для рейсів на території Європейського Союзу, що опубліковуються на Веб-сайті Авіакомпанії.
BA, MАУ та BMI - не є лоу-костами...

Київ не у ЄС, отже Європейські правила не застосовуються...
Думаю, треба понабридати їм щодо можливості пересадки на В6 Київ-Лондон... Я коли телефонував щодо скасування моїх рейсів, на фоні можна було почути дискусію щодо рероутінгу Львів-Лондон на Катовіце-Лондон...
Київ - ні, а Лондон - yes

П. 3.4 стосується перевезеннь "
із пунктів, які розташовані на території Європейського Союзу". А в мене рейс Лондон-Львів. Тобто європейські правила таки застосовуються.
Дійсно, BA, MАУ та BMI - не є лоу-костами. Проте я не прошу BA. Я лише прошу, щоб мені хоч щось запропонували, а BA, MАУ та BMI зазначив лише для того, щоб показати, що вибір є. Я згоден на W6 Лондон-Київ, навіть без подальшого транспортування до Львова, хоча і на це маю право. Все це я їм неодноразово говорив, а у відповідь - "я Вас розумію, але інструкція не дозволяє".
Тому і ставлю запитання, чи можливо поспілкуватися з ким-небудь з їхного київського офісу, щоб компетентно та мирно вирішити питання в рамках чинного законодавства ? Чи в мене є лише шанс зустрітися з ким-небудь з WizzAir лише в рамках судового засідання ?