некомпетентність операторів колцентра Wizz Air в києві

Советы, обмен опытом, заказ билетов, оплата, визовые вопросы, бронирование отелей и автомобилей, фото...
ddd
Airbus A318
Сообщения: 51
Зарегистрирован: 01 апр 2009, 16:50
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

некомпетентність операторів колцентра Wizz Air в києві

Сообщение ddd »

CallCenter Wizzair в києві... хтось з ними спілкувався? я звонив пару раз до різних операторів і скажу шо всі некомпетентні нівчому. після кожного питання вони бігали до менеджера виясняти... а ще взагалі одна скаже так можна а інша на то саме так не можна.. і фіг розбереш...
якота можна на них поскаржитись чи шо?
Аватара пользователя
Olek
avianews
Сообщения: 10906
Зарегистрирован: 21 окт 2008, 01:05
Благодарил (а): 172 раза
Поблагодарили: 1353 раза
Контактная информация:

Re: некомпетентність операторів колцентра віззаіра в києві

Сообщение Olek »

ddd писал(а):CallCenter Wizzair в києві... хтось з ними спілкувався? я звонив пару раз до різних операторів і скажу шо всі некомпетентні нівчому. після кожного питання вони бігали до менеджера виясняти... а ще взагалі одна скаже так можна а інша на то саме так не можна.. і фіг розбереш...
якота можна на них поскаржитись чи шо?
скажу чесно... Ні... питання кол-центру - це питання до керівництва.
Кол-центр - це аутсорсинг. Як його контролюють, це окреме питання. Прочитайте гілку Віззів... там людина хотіла замовити групові квитки на Кельн.. а їм сказали, ми не виконуємо міжнародних рейсів і не продаємо квитки. Після того прийшлося мені в черговий раз трошки понабридати Віззам (я їх мабуть вже дістав :bike: ), після декількох дзвінків, листів та декількох днів "боротьби", людина таки змогла замовити 50 (п’ятдесят!!) квитків туди-назад... тоді звернув увагу на роботу кол-центру. Ок... але ж я міг просто нічого не робити. Бо це не моя робота, я не працюю у службі підтримки Віззів по роботі з клієнтами. Якщо а/к не хоче звертати увагу на роботу кол-центру, то то такі справи. :)

В вашому випадку, докладніше можете про проблему написати?
сам я з кол-центром не спілкувався... поки... тому не знаю, що там та як... Які були пробелми у інших -я передав...
Але судячи з заяв - кол-центр розглядається виключано як бюро продаж квитків... все... довідку вони не дають, тільки продаж квитків
Аватара пользователя
Scorpio
A380
Сообщения: 1250
Зарегистрирован: 19 фев 2009, 23:40
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 3 раза
Контактная информация:

Re: некомпетентність операторів колцентра віззаіра в києві

Сообщение Scorpio »

:? :? :?

приходилось звонить два раза... помню второй раз надо было идентифицировать банковский платёж - так как был указан не совмем верный код подтверждения. выясняли не очень долго - но в итоге сказали, что завтра менеджер всё исправит - мож у них нет таких прав ... :? Но всё исправили - слетал, без проблем..
ddd
Airbus A318
Сообщения: 51
Зарегистрирован: 01 апр 2009, 16:50
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Re: некомпетентність операторів колцентра Wizz Air в києві

Сообщение ddd »

2 Alex

Докладніше про проблему...
Замовив два квитка Львів-Сімф і Сімф-Львів на червень. Тут вчора приходе мейл шо рейс Сімф-Львів скасовано... і я можу або перенести або закинути гроші на кредит або відшкодувати всі гроші... ок звоню їм в колцентр в києві:

оператор №1
кажу оскільки рейс Сімф-Львів скасували то давайте поміняєм його на Сімф-Київ шоп хоч кудась вилетіти... а оператор каже а ми так не міняєм бо то інший напрямок.... ну ок..кладу трубку, потім звоню вдруге

оператор №2
кажу давайте тоді гроші закинем в кредит і ті гроші потім я використаю на купівлю Сімф-Київ... вона гроші закинула в кредит потім побігла до менеджера і приходе каже так тоже не можна бо ти ті гроші з кредиту знов можеш тіки використати при покупці квитків на сімф... .... тут я порадився з друзями в них тоже змінили графік і вони попросили шоп я поміняв їм сімф-київ на сімф-львів

оператор №3
кажу оскільки там дата вильота змінилась в друзів (це дійсно так) то вони не згідні летіти в київ а полетять до львова. побігла до менеджера.. прибігла каже тоді я кидаю гроші на кредит а вже з нього возьму на львів забронюю... !!!!! це ж вона каже то шо казала шо неможна так робити оператор №2.!!!... зробила. прислала код... я в шоці кажу ну ок а тепер шо з моїм скасуванням, як забрати гроші чи принаймі кинути на кредит від квитка львів-сімф бо нашо він мені взагалі... а вона каже шо оскільки я вже зробив дію а саме кинув гроші на кредит від рейсу шо скасували то більше нічо я зробити не можу, і або лечу або білет пропадає!!! і шо треба було зразу як хотів гроші то писати заяву.... (я в шоці, хотів зробити шось назад але вже пізно)

і тепер в мене білет за 299 грн який мені не треба і відшкодовувати його суму вони не збираються поприте шо рейс скасовано назад а два білета йшли під одним кодом замовлення нах

сьодні їм послав листа заказного. виклав проблему.. може шось поможе?
Аватара пользователя
Olek
avianews
Сообщения: 10906
Зарегистрирован: 21 окт 2008, 01:05
Благодарил (а): 172 раза
Поблагодарили: 1353 раза
Контактная информация:

Re: некомпетентність операторів колцентра Wizz Air в києві

Сообщение Olek »

не зрозумів...
значить у друзів був рейс Сімферополь-Київ... його перенесли...
ви перетелефонували... гроші за квитки кинули в кредит... а потім на цей кредит купили квитки на Сімферополь-Львів.

У вас скасували ваш рейс Сімферополь-Львів і кинули гроші на кредит... але у вас залишився квиток Львів-Сімферополь. А хіба не можна на іншу дату було перенести квиток скасованного Сімферополь-Львів? у вас є гроші на кредиті, але ви не можете їми скористатися??? чого??? Спробуйте ще раз перетелефонувати і сказати, щоб кредитні гроші кинули на купівлю квитка Сімферополь-Київ...
Чи ви вже хочете взагалі всі кошти повернути і нікуди не летіти?
Аватара пользователя
Olek
avianews
Сообщения: 10906
Зарегистрирован: 21 окт 2008, 01:05
Благодарил (а): 172 раза
Поблагодарили: 1353 раза
Контактная информация:

Re: некомпетентність операторів колцентра Wizz Air в києві

Сообщение Olek »

шось я злий сьогодні :bash:

http://wizzair.com/useful_information/t ... itions/#24

Скасування
Якщо рейс скасовано з причин, які знаходяться В СФЕРІ КОНТРОЛЮ Wizz Air, ви матимете змогу:
(i) безкоштовно замовити інший рейс Wizz Air, що здійснюється впродовж наступних 3 місяців. Зверніться до нашої каси в аеропорті, щоб здійснити трансфер місця;
або
(ii) скасувати замовлення місця та отримати повне відшкодування за відповідний рейс Wizz Air та повернення (включаю всі податки та збори);
або
(iii) скасувати замовлення місця та отримати кредит розміром, що становить 120% від витрат на відповідний рейс Wizz Air та повернення. Кредит, що надається, стосуватиметься вартості тарифів, податків та витрат у відповідних секторах (не враховуючи збір за обслуговування та збір телефонного інформаційного центру). Кредит можна застосовувати для будь-якого рейсу Wizz Air впродовж 6 місяців;
та
якщо ви не знаходитися в початковій точці своєї подорожі, ми компенсуємо будь-які витрати на ночівлю. Зупиніться готелі на ваш вибір; наш агент зможе надати список доступних місцевих готелів. Ви повинні зберегти всі квитанції за розміщення в готелі, сніданок та переїзд до та із готелю. Після отримання квитанцій ми компенсуємо ваші витрати. Максимальний розмір компенсації становить 70 євро для кожного пасажира


тобто развод кроліків під назвою кол-центр продовжується... А оператори правила на сайті бачили?
Аватара пользователя
Olek
avianews
Сообщения: 10906
Зарегистрирован: 21 окт 2008, 01:05
Благодарил (а): 172 раза
Поблагодарили: 1353 раза
Контактная информация:

Re: некомпетентність операторів колцентра Wizz Air в києві

Сообщение Olek »

друга ночі.... або в мене дах їде, або у них в англ. версії правила інші....

Cancellations
6. Should we cancel your flight, you will be entitled to:
a) choose from the following options:
(i) cancel your reservation and reimburse the total fare of the cancelled flight at the price at which it was bought, for the part(s) of the journey not made, and for the part(s) already made if the flight is no longer serving any purpose in relation to your original travel plan, together with, when relevant (i.e. in case of connecting flights) re-book onto a return flight operated by Wizz Air or another low-cost airline on the same route to your first point of departure, at the earliest opportunity, subject to availability of seats;
or
(ii) cancel your reservation for the journey not made and re-book onto another flight operated by Wizz Air or another low-cost airline on the same route to your destination; or
(iii) cancel your reservation and receive a credit for the full value of your payment for the relevant sectors plus 20% of the fare paid. You can use this credit towards any Wizz Air flight within the next 1 year;

тут мова ж про те, що можна перенести або на іншу дату на той самий маршрут... або скасувати замовлення та отримати кредит за відповідні сектора і використати його протягом року... Інше питання, що тут можна трактувати під "резервейшн"... кожен квиток окремо чи резервейшн це все, що йде під номером.... я не знаю...
Мені здається, треба ще раз перетелефонувати и пролінкувати на правила з української версії... тобто там йдеться про те, якщо скасовується один рейс. то повинні кидати в кредит все замовлення
ddd
Airbus A318
Сообщения: 51
Зарегистрирован: 01 апр 2009, 16:50
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Re: некомпетентність операторів колцентра Wizz Air в києві

Сообщение ddd »

Alexander писал(а):не зрозумів...
значить у друзів був рейс Сімферополь-Київ... його перенесли...
ви перетелефонували... гроші за квитки кинули в кредит... а потім на цей кредит купили квитки на Сімферополь-Львів.

У вас скасували ваш рейс Сімферополь-Львів і кинули гроші на кредит... але у вас залишився квиток Львів-Сімферополь. А хіба не можна на іншу дату було перенести квиток скасованного Сімферополь-Львів? у вас є гроші на кредиті, але ви не можете їми скористатися??? чого??? Спробуйте ще раз перетелефонувати і сказати, щоб кредитні гроші кинули на купівлю квитка Сімферополь-Київ...
Чи ви вже хочете взагалі всі кошти повернути і нікуди не летіти?
1 на інчу дату перенести скасованного Сімферополь-Львів неможна бо рейси раз в тиждень!!! я в сімфі немаю часу цілий тиждень сидіти... хотів на 3 дня злітати...
2 ще раз перетелефонувати і сказати, щоб кредитні гроші кинули на купівлю квитка Сімферополь-Київ не є можливим бо оператор №2 сказала шо це неможливо, але якшо навіть і можливо то пізно вже бо знаючи шо я вже не лечу туда, друзів я переоформив до львова і в сімфі вже мене ніхто не чекає...
3 хочу всі кошти або в кредит або повернути...
Аватара пользователя
Olek
avianews
Сообщения: 10906
Зарегистрирован: 21 окт 2008, 01:05
Благодарил (а): 172 раза
Поблагодарили: 1353 раза
Контактная информация:

Re: некомпетентність операторів колцентра Wizz Air в києві

Сообщение Olek »

ddd писал(а):
1 на інчу дату перенести скасованного Сімферополь-Львів неможна бо рейси раз в тиждень!!! я в сімфі немаю часу цілий тиждень сидіти... хотів на 3 дня злітати...
2 ще раз перетелефонувати і сказати, щоб кредитні гроші кинули на купівлю квитка Сімферополь-Київ не є можливим бо оператор №2 сказала шо це неможливо, але якшо навіть і можливо то пізно вже бо знаючи шо я вже не лечу туда, друзів я переоформив до львова і в сімфі вже мене ніхто не чекає...
3 хочу всі кошти або в кредит або повернути...
телефонуєте і кажете, силаючись на правила, що можна кинути в депозит з надбавкою 20% всі сегменти... лінкуйте на сайт... хай свій сайт трохи почитають.... загальні правила перевезення.
Не дойшло до операторів? Тоді тільки письмово - лист з повідомленням, а також сюди
анлійською... customerrelations@wizzair.com
пояснять ситуацію угорцям, там вони не такі топ о р ні наче....

Hi. Wizz Air has cancelled one of two flights of my reservation number *****. Flight WU *** on **.**.** Lviv-Simferopol is active, but Flight WU *** on **.**.** Simferopol-Lviv is cancelled..
I have called call-center and the operator informed me I had only possibility to rebook at the same route. Another option was - they could give me credit of the tickets price + additional 20% up. I agreed to receive the credit +20%. But some minutes later I was informed... :"you could use this deposit only on the route Simferopol-Lviv". Then I tried to explain, that new flights on the same route does not go for me. In general i had booked flight Lviv-Simferopol-Lviv as one reservetion. The segment Simferopol-Lviv was cancelled. But I want only 2 things... Please, transform both flights as a credit.... or return money. Because one flight of reservation Lviv-Simferopol does not work for me!! I have no oppotunity to return in Lviv at reasonable time
ddd
Airbus A318
Сообщения: 51
Зарегистрирован: 01 апр 2009, 16:50
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Re: некомпетентність операторів колцентра Wizz Air в києві

Сообщение ddd »

Alexander писал(а): Мені здається, треба ще раз перетелефонувати и пролінкувати на правила з української версії... тобто там йдеться про те, якщо скасовується один рейс. то повинні кидати в кредит все замовлення
на то вона вчора сказала оскільки скасований рейс ми вам кинули в кредит а той шо до сімфа нічо там не змінилось в часі то летіть собі ніхто вам не заважає... і його немона кидати в кредит
ddd
Airbus A318
Сообщения: 51
Зарегистрирован: 01 апр 2009, 16:50
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Re: некомпетентність операторів колцентра Wizz Air в києві

Сообщение ddd »

ціки шо звоню ще раз оператор №4
всьо пояснив... каже після чясу буде менеджер я запишу дані і він вам зробе цей кредит

.... я скоро з ними здурію!!!
Аватара пользователя
Olek
avianews
Сообщения: 10906
Зарегистрирован: 21 окт 2008, 01:05
Благодарил (а): 172 раза
Поблагодарили: 1353 раза
Контактная информация:

Re: некомпетентність операторів колцентра Wizz Air в києві

Сообщение Olek »

ddd писал(а):ціки шо звоню ще раз оператор №4
всьо пояснив... каже після чясу буде менеджер я запишу дані і він вам зробе цей кредит

.... я скоро з ними здурію!!!
:bike: :bash: :fool: :bahh: :bahh: :bahh:
допоможе тільки :drunk: :drunk: :drunk:

вони мабуть вважають, що оператора можна посадити без підготовки... і як результат ото маємо таке шо маємо
ddd
Airbus A318
Сообщения: 51
Зарегистрирован: 01 апр 2009, 16:50
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Re: некомпетентність операторів колцентра Wizz Air в києві

Сообщение ddd »

Alexander писал(а):
ddd писал(а):ціки шо звоню ще раз оператор №4
всьо пояснив... каже після чясу буде менеджер я запишу дані і він вам зробе цей кредит

.... я скоро з ними здурію!!!
:bike: :bash: :fool: :bahh: :bahh: :bahh:
допоможе тільки :drunk: :drunk: :drunk:

вони мабуть вважають, що оператора можна посадити без підготовки... і як результат ото маємо таке шо маємо
нічо в понеділок прийде мій лист їм звичайною поштою, хай читають уважно всьо шо я думаю про них...
Аватара пользователя
Olek
avianews
Сообщения: 10906
Зарегистрирован: 21 окт 2008, 01:05
Благодарил (а): 172 раза
Поблагодарили: 1353 раза
Контактная информация:

Re: некомпетентність операторів колцентра Wizz Air в києві

Сообщение Olek »

ddd писал(а):
Alexander писал(а):
ddd писал(а):ціки шо звоню ще раз оператор №4
всьо пояснив... каже після чясу буде менеджер я запишу дані і він вам зробе цей кредит

.... я скоро з ними здурію!!!
:bike: :bash: :fool: :bahh: :bahh: :bahh:
допоможе тільки :drunk: :drunk: :drunk:

вони мабуть вважають, що оператора можна посадити без підготовки... і як результат ото маємо таке шо маємо
нічо в понеділок прийде мій лист їм звичайною поштою, хай читають уважно всьо шо я думаю про них...
а можна й мені побачити? якщо то не є таємним :?
avianews.editor-at-gmail.com
ddd
Airbus A318
Сообщения: 51
Зарегистрирован: 01 апр 2009, 16:50
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Re: некомпетентність операторів колцентра Wizz Air в києві

Сообщение ddd »

а можна й мені побачити? якщо то не є таємним :?
avianews.editor-at-gmail.com
лист? та там всьо аналогічно шо тут тіки з комами крапками ну топто офіційно так...
Аватара пользователя
Olek
avianews
Сообщения: 10906
Зарегистрирован: 21 окт 2008, 01:05
Благодарил (а): 172 раза
Поблагодарили: 1353 раза
Контактная информация:

Re: некомпетентність операторів колцентра Wizz Air в києві

Сообщение Olek »

ddd писал(а):
а можна й мені побачити? якщо то не є таємним :?
avianews.editor-at-gmail.com
лист? та там всьо аналогічно шо тут тіки з комами крапками ну топто офіційно так...
:lol: :lol: :lol: :lol: :tease: :klass: :drunk:
ddd
Airbus A318
Сообщения: 51
Зарегистрирован: 01 апр 2009, 16:50
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Re: некомпетентність операторів колцентра Wizz Air в києві

Сообщение ddd »

а і ще зразу після скасування мені на мило прийшов лист на англійській то відповідно я маю дотримуватись цих правил
Wizz Air Call Centre will contact you to discuss your options which are the following:
a) we re-book you on another flight operated by Wizz Air on the same or – if necessary – a comparable route, within 14 days before or 30 days after the scheduled date of departure of the cancelled flight, subject to availability of seats; or
(b) we cancel your reservation and credit the full value of your payment for the cancelled flight plus 20% of the fare paid for the cancelled flight and also for the return sector if applicable on your “customer account” with Wizz Air. This credit can be used towards any Wizz Air flight within one year from the date of the cancelled flight; or
(c) we cancel your reservation and refund the Total Fare paid for the cancelled flight and, if applicable, the return sector, in accordance with (General conditions of carriage) paragraph 15.4.4.


Should you wish to talk to a Call Centre operator as soon as possible please call the Wizz Air schedule change assistance number at +44 (0) 871 265 7257 or one of the numbers to be found on wizzair.com

We sincerely apologise for any inconvenience this cancellation may cause.


і телефон дали в лондон, то тре було туда звонити і не *бати собі мозги...


а до речі в київ в той коллцентр там скіки коштує позвонити хвилина?
Аватара пользователя
Olek
avianews
Сообщения: 10906
Зарегистрирован: 21 окт 2008, 01:05
Благодарил (а): 172 раза
Поблагодарили: 1353 раза
Контактная информация:

Re: некомпетентність операторів колцентра Wizz Air в києві

Сообщение Olek »

ddd писал(а):а і ще зразу після скасування мені на мило прийшов лист на англійській то відповідно я маю дотримуватись цих правил
Wizz Air Call Centre will contact you to discuss your options which are the following:
a) we re-book you on another flight operated by Wizz Air on the same or – if necessary – a comparable route, within 14 days before or 30 days after the scheduled date of departure of the cancelled flight, subject to availability of seats; or
(b) we cancel your reservation and credit the full value of your payment for the cancelled flight plus 20% of the fare paid for the cancelled flight and also for the return sector if applicable on your “customer account” with Wizz Air. This credit can be used towards any Wizz Air flight within one year from the date of the cancelled flight; or
(c) we cancel your reservation and refund the Total Fare paid for the cancelled flight and, if applicable, the return sector, in accordance with (General conditions of carriage) paragraph 15.4.4.


Should you wish to talk to a Call Centre operator as soon as possible please call the Wizz Air schedule change assistance number at +44 (0) 871 265 7257 or one of the numbers to be found on wizzair.com

We sincerely apologise for any inconvenience this cancellation may cause.


і телефон дали в лондон, то тре було туда звонити і не єбати собі мозги...


а до речі в київ в той коллцентр там скіки коштує позвонити хвилина?
поки наче не скільки...
в правилах, що ви продублювали - йдеться про рейс туди-назад :) отже повернути вам можуть за 2 рейси гроші або кредит. Ви там вже з кол-центром розібралися? просто вище написано телефонувати після першої.. а вже 3 година.

А взагалі фіхня якась вийшла... вам одразу могли зробити кредит за скасованний рейс Сімферополь-Львів та забацать електронний квиток Сімферополь-Львів... мдя, а вийшло як завжди
ddd
Airbus A318
Сообщения: 51
Зарегистрирован: 01 апр 2009, 16:50
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Re: некомпетентність операторів колцентра Wizz Air в києві

Сообщение ddd »

Alexander писал(а): Ви там вже з кол-центром розібралися? просто вище написано телефонувати після першої.. а вже 3 година.
так, зразу в 13-05 бачу шо рейсу нема в замовленнях а коли там по пошуку код вводити то вибиває шо всі гроші пішли в кредит.... так всьо просто...

а вчора три підряд операторші говорили неправду :(
edik
Airbus A318
Сообщения: 5
Зарегистрирован: 17 апр 2009, 14:37
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Re: некомпетентність операторів колцентра Wizz Air в києві

Сообщение edik »

Взагалі контора майже віртуальна. Дзвониш в кол-центр - "ми тільки інфослужба та ніяких питань поза інструкцією не вирішуємо, пишіть в кастомеррелейшн@wizzair.com". Кастомеррелейшн просить 30 днів на відповідь, але в мене термінове питання.

Хто-небудь був в їхному офісі в Києві - чи можна там взагалі з ким-небудь поспілкуватися ? Чи там тільки лист залишити можна ?
Ответить

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 2 гостя