Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Обсуждения, комментарии...
Аватара пользователя
Victor H
A380
Сообщения: 1886
Зарегистрирован: 28 мар 2016, 15:37
Откуда: LWO
Благодарил (а): 222 раза
Поблагодарили: 715 раз
Контактная информация:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Сообщение Victor H »

tu144 писал(а):
15 апр 2019, 10:22
TAV работает прежде всего на свои (турецкие) авиакомпании... что касается развития инфраструктуры - если бы грузинское правительство не взяло бы их "за одно место", они бы так ничего и не сделали в Тбилиси
Якщо судити по даних в Вікіпедії, то так і не скажеш. Потік різко виріс за останні роки: минулого року було 3.8 мільйона, з 2015 року він подвоївся. Якщо дивитися по кількості рейсів, то так, в турків 54 рейси на тиждень. Але ж є і Катар (18 рейсів на тиждень) і Флайдубай/Ейр Арабія (сумарно 24 рейси на тиждень) і Люфтганза (8 рейсів на тиждень). Зрештою МАУ (12 рейсів на тиждень) теж везе транзит в Європу звідти. Та і російські компанії своїми 50ма рейсами на тиждень в Москву теж. Фактично на кожному напрямку в турків є конкурент. Може європейським лоукостам просто не дуже цікаво літати на таку далеку відстань? Не забувайте що вся Грузія за населенням - це умовно Львівська+Івано-Франківська області в Україні, а номінальний ВВП на душу населення там всього в 1.5 рази вищий за середньоукраїнський.
makor
A380
Сообщения: 3396
Зарегистрирован: 11 янв 2014, 17:37
Благодарил (а): 40 раз
Поблагодарили: 630 раз
Контактная информация:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Сообщение makor »

Лоукостеры в Кутаиси летают, и мау не просто так экпериментировала с Кутаиси, чтобы уменьшить сборы.
tu144
A380
Сообщения: 1213
Зарегистрирован: 25 апр 2013, 15:08
Благодарил (а): 248 раз
Поблагодарили: 171 раз
Контактная информация:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Сообщение tu144 »

Причем тут Кутаиси к TAV - это единственный действующий аэропорт в Грузии, который не отдан туркам
Аватара пользователя
Victor H
A380
Сообщения: 1886
Зарегистрирован: 28 мар 2016, 15:37
Откуда: LWO
Благодарил (а): 222 раза
Поблагодарили: 715 раз
Контактная информация:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Сообщение Victor H »

У TAV є і цілком успішні історії з лоукостами. Теж Скоп'є (де 60%+ потоку дає Візейр) і Рига (Раян, Візз).
За это сообщение автора Victor H поблагодарил:
mischko
Рейтинг: 3.57%
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 7877
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 1204 раза
Поблагодарили: 2595 раз
Контактная информация:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Сообщение mischko »

Victor H писал(а):
15 апр 2019, 11:09
У TAV є і цілком успішні історії з лоукостами. Теж Скоп'є (де 60%+ потоку дає Візейр) і Рига (Раян, Візз).
тоді вже й Охрид (передали в 2008-му) - за 10 років ріст в 4 рази.
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 7877
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 1204 раза
Поблагодарили: 2595 раз
Контактная информация:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Сообщение mischko »

Victor H писал(а):
15 апр 2019, 11:09
У TAV є і цілком успішні історії з лоукостами. Теж Скоп'є (де 60%+ потоку дає Візейр) і Рига (Раян, Візз).
In another first, Skopje Airport surpassed the two million mark. Furthermore, it inched closer to its traditionally busier counterpart in Pristina, with only 7.491 travellers setting the two apart, compared to 21.387 in 2017. Macedonia's busiest airport is expected to continue on its growth trajectory in 2019 with four new routes to be launched by its busiest carrier, Wizz Air, and a fifth aircraft to be based in the city.

https://www.exyuaviation.com/2019/01/ex ... -2018.html
Аватара пользователя
Igoresha
A380
Сообщения: 4113
Зарегистрирован: 05 фев 2013, 10:43
Благодарил (а): 209 раз
Поблагодарили: 805 раз
Контактная информация:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Сообщение Igoresha »

North Macedonia :)
Аватара пользователя
Victor H
A380
Сообщения: 1886
Зарегистрирован: 28 мар 2016, 15:37
Откуда: LWO
Благодарил (а): 222 раза
Поблагодарили: 715 раз
Контактная информация:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Сообщение Victor H »

Трохи порився в Інтернеті. А ви знали, що найбільший акціонер TAV - французька Groupe ADP (Aeroports de Paris)? Вони зайшли в 2012 і близько двох років тому довели свою частку до 46%. Найбільші частки, які належать туркам - 5% і 1%. Решта акцій перебувають в вільному обізі. Я припускаю що історії з лобіюванням турецьких перевізників могли мати місце поки турки були мажоритарними акціонерами TAV, але зараз цього не мало б відбуватися.
За это сообщение автора Victor H поблагодарили (всего 4):
SpiritSentryKibeeeVitaliy
Рейтинг: 14.29%
tu144
A380
Сообщения: 1213
Зарегистрирован: 25 апр 2013, 15:08
Благодарил (а): 248 раз
Поблагодарили: 171 раз
Контактная информация:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Сообщение tu144 »

Интересная инфа... ну, дай бог)
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 7877
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 1204 раза
Поблагодарили: 2595 раз
Контактная информация:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Сообщение mischko »

Victor H писал(а):
15 апр 2019, 12:00
Трохи порився в Інтернеті. А ви знали, що найбільший акціонер TAV - французька Groupe ADP (Aeroports de Paris)? Вони зайшли в 2012 і близько двох років тому довели свою частку до 46%. Найбільші частки, які належать туркам - 5% і 1%. Решта акцій перебувають в вільному обізі. Я припускаю що історії з лобіюванням турецьких перевізників могли мати місце поки турки були мажоритарними акціонерами TAV, але зараз цього не мало б відбуватися.
ггг, я навіть не знаю, що гірше - зв'язатися з французами чи з турками :-)
За это сообщение автора mischko поблагодарили (всего 2):
Victor HVitaliy
Рейтинг: 7.14%
Аватара пользователя
Victor H
A380
Сообщения: 1886
Зарегистрирован: 28 мар 2016, 15:37
Откуда: LWO
Благодарил (а): 222 раза
Поблагодарили: 715 раз
Контактная информация:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Сообщение Victor H »

mischko писал(а):
15 апр 2019, 12:09
Victor H писал(а):
15 апр 2019, 12:00
Трохи порився в Інтернеті. А ви знали, що найбільший акціонер TAV - французька Groupe ADP (Aeroports de Paris)? Вони зайшли в 2012 і близько двох років тому довели свою частку до 46%. Найбільші частки, які належать туркам - 5% і 1%. Решта акцій перебувають в вільному обізі. Я припускаю що історії з лобіюванням турецьких перевізників могли мати місце поки турки були мажоритарними акціонерами TAV, але зараз цього не мало б відбуватися.
ггг, я навіть не знаю, що гірше - зв'язатися з французами чи з турками :-)
Зато я точно знаю, що що одні що інші - точно кращий варіант ніж БєняАвіаГруп і з дуже великою імовірністю кращий за державу Україна.
За это сообщение автора Victor H поблагодарили (всего 2):
DmytrobLo.
Рейтинг: 7.14%
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 7877
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 1204 раза
Поблагодарили: 2595 раз
Контактная информация:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Сообщение mischko »

Victor H писал(а):
15 апр 2019, 12:13
Зато я точно знаю, що що одні що інші - точно кращий варіант ніж БєняАвіаГруп і з дуже великою імовірністю кращий за державу Україна.
аеропорт в комунальній власності. Треба виховувати своїх місцевих чиновників діяти в інтересах громади, а не дивитися, що французький колонізатор, який обібрав колонії до свитки прийде і зробить всім харашо.
За это сообщение автора mischko поблагодарил:
Spirit
Рейтинг: 3.57%
Аватара пользователя
Igoresha
A380
Сообщения: 4113
Зарегистрирован: 05 фев 2013, 10:43
Благодарил (а): 209 раз
Поблагодарили: 805 раз
Контактная информация:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Сообщение Igoresha »

Проблема в том, что местные чиновнички - те ещё колонизаторы
За это сообщение автора Igoresha поблагодарил:
nik-dem
Рейтинг: 3.57%
Аватара пользователя
manjeroke
A380
Сообщения: 2018
Зарегистрирован: 20 июн 2017, 08:10
Откуда: IAD
Благодарил (а): 1086 раз
Поблагодарили: 846 раз
Контактная информация:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Сообщение manjeroke »

Турков точно не надо, а то они ещё на строительстве терминала пару сотен людей похоронят...
Аватара пользователя
Inguri
A380
Сообщения: 2395
Зарегистрирован: 16 авг 2012, 23:10
Благодарил (а): 594 раза
Поблагодарили: 634 раза
Контактная информация:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Сообщение Inguri »

Igoresha писал(а):
15 апр 2019, 13:37
Проблема в том, что местные чиновнички - те ещё колонизаторы
Так то воно так... Але я собі уявляю: сидить собі унилий начальник відділу транспорту із зарплатнею 0.3 кЄвро, і тут заходить за підписом на контракт у 3000 кЄвро TAVовець. Життя минає, і всі ці нулі теж мимо пливуть... А через тиждень стартують масові розстріли з прямою трансляцією на 1+1. Хз, де взяти святих на 0.3кЄвро...
sos911
Airbus A319
Сообщения: 257
Зарегистрирован: 02 апр 2014, 14:21
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Сообщение sos911 »

вот так и не могу понять одни сказали что концессия хорошо другие плохо.Тоесть как повезет)
Аватара пользователя
Victor H
A380
Сообщения: 1886
Зарегистрирован: 28 мар 2016, 15:37
Откуда: LWO
Благодарил (а): 222 раза
Поблагодарили: 715 раз
Контактная информация:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Сообщение Victor H »

sos911 писал(а):
15 апр 2019, 16:36
вот так и не могу понять одни сказали что концессия хорошо другие плохо.Тоесть как повезет)
А що не ясно? Якщо концесіонер хороший - то добре. Якщо поганий - погано. І це не "як повезе", а предмет правильного конкурсного відбору і договору концесії.
За это сообщение автора Victor H поблагодарил:
Sentry
Рейтинг: 3.57%
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 7877
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 1204 раза
Поблагодарили: 2595 раз
Контактная информация:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Сообщение mischko »

Victor H писал(а):
15 апр 2019, 17:26
а предмет правильного конкурсного відбору і договору концесії.
Який здійснюватиметься силами "0.3k EUR чиновниками"
Franek
Airbus A330
Сообщения: 549
Зарегистрирован: 15 июн 2016, 17:02
Благодарил (а): 45 раз
Поблагодарили: 123 раза
Контактная информация:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Сообщение Franek »

sos911 писал(а):
15 апр 2019, 16:36
вот так и не могу понять одни сказали что концессия хорошо другие плохо.Тоесть как повезет)
Концесія то прекрасно, коли інфраструктури нема взагалі. Наприклад, інвестор будує новий аеропорт (автобан, залізницю, електростанцію etc), який стає держвласністю, але передається в концесію на n-років. А коли є інфраструктурно цілісний і дохідний об’єкт, який гарно менеджиться попри держвласність, то концесія - невиправданий ризик імхо. Можна до неї повернутися, коли в державних управлінців перестане виходити.
За это сообщение автора Franek поблагодарил:
Spirit
Рейтинг: 3.57%
Аватара пользователя
Igoresha
A380
Сообщения: 4113
Зарегистрирован: 05 фев 2013, 10:43
Благодарил (а): 209 раз
Поблагодарили: 805 раз
Контактная информация:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Сообщение Igoresha »

Franek писал(а):
15 апр 2019, 20:38
Концесія то прекрасно, коли інфраструктури нема взагалі. Наприклад, інвестор будує новий аеропорт (автобан, залізницю, електростанцію etc), який стає держвласністю, але передається в концесію на n-років. А коли є інфраструктурно цілісний і дохідний об’єкт, який гарно менеджиться попри держвласність, то концесія - невиправданий ризик імхо. Можна до неї повернутися, коли в державних управлінців перестане виходити.
Это в теории. На практике такая инфраструктура практически всегда строится с участием государства, так как требует огромных вложений, а возврат средств и прибыль с него окупается не так скоро (если вообще окупается). Это риски. Именно поэтому частных железных дорог нет, есть частные операторы.
Ответить

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: Google [Bot] и 2 гостя