Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Обсуждения, комментарии...
Аватара пользователя
Victor H
A380
Сообщения: 1786
Зарегистрирован: 28 мар 2016, 14:37
Откуда: LWO
Благодарил (а): 208 раз
Поблагодарили: 670 раз
Контактная информация:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Сообщение Victor H » 15 апр 2019, 09:52

tu144 писал(а):
15 апр 2019, 09:22
TAV работает прежде всего на свои (турецкие) авиакомпании... что касается развития инфраструктуры - если бы грузинское правительство не взяло бы их "за одно место", они бы так ничего и не сделали в Тбилиси
Якщо судити по даних в Вікіпедії, то так і не скажеш. Потік різко виріс за останні роки: минулого року було 3.8 мільйона, з 2015 року він подвоївся. Якщо дивитися по кількості рейсів, то так, в турків 54 рейси на тиждень. Але ж є і Катар (18 рейсів на тиждень) і Флайдубай/Ейр Арабія (сумарно 24 рейси на тиждень) і Люфтганза (8 рейсів на тиждень). Зрештою МАУ (12 рейсів на тиждень) теж везе транзит в Європу звідти. Та і російські компанії своїми 50ма рейсами на тиждень в Москву теж. Фактично на кожному напрямку в турків є конкурент. Може європейським лоукостам просто не дуже цікаво літати на таку далеку відстань? Не забувайте що вся Грузія за населенням - це умовно Львівська+Івано-Франківська області в Україні, а номінальний ВВП на душу населення там всього в 1.5 рази вищий за середньоукраїнський.
makor
A380
Сообщения: 2852
Зарегистрирован: 11 янв 2014, 17:37
Благодарил (а): 28 раз
Поблагодарили: 480 раз
Контактная информация:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Сообщение makor » 15 апр 2019, 09:59

Лоукостеры в Кутаиси летают, и мау не просто так экпериментировала с Кутаиси, чтобы уменьшить сборы.
tu144
A380
Сообщения: 1026
Зарегистрирован: 25 апр 2013, 14:08
Благодарил (а): 165 раз
Поблагодарили: 134 раза
Контактная информация:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Сообщение tu144 » 15 апр 2019, 10:05

Причем тут Кутаиси к TAV - это единственный действующий аэропорт в Грузии, который не отдан туркам
Аватара пользователя
Victor H
A380
Сообщения: 1786
Зарегистрирован: 28 мар 2016, 14:37
Откуда: LWO
Благодарил (а): 208 раз
Поблагодарили: 670 раз
Контактная информация:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Сообщение Victor H » 15 апр 2019, 10:09

У TAV є і цілком успішні історії з лоукостами. Теж Скоп'є (де 60%+ потоку дає Візейр) і Рига (Раян, Візз).
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 6517
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 750 раз
Поблагодарили: 1795 раз
Контактная информация:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Сообщение mischko » 15 апр 2019, 10:19

Victor H писал(а):
15 апр 2019, 10:09
У TAV є і цілком успішні історії з лоукостами. Теж Скоп'є (де 60%+ потоку дає Візейр) і Рига (Раян, Візз).
тоді вже й Охрид (передали в 2008-му) - за 10 років ріст в 4 рази.
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 6517
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 750 раз
Поблагодарили: 1795 раз
Контактная информация:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Сообщение mischko » 15 апр 2019, 10:23

Victor H писал(а):
15 апр 2019, 10:09
У TAV є і цілком успішні історії з лоукостами. Теж Скоп'є (де 60%+ потоку дає Візейр) і Рига (Раян, Візз).
In another first, Skopje Airport surpassed the two million mark. Furthermore, it inched closer to its traditionally busier counterpart in Pristina, with only 7.491 travellers setting the two apart, compared to 21.387 in 2017. Macedonia's busiest airport is expected to continue on its growth trajectory in 2019 with four new routes to be launched by its busiest carrier, Wizz Air, and a fifth aircraft to be based in the city.

https://www.exyuaviation.com/2019/01/ex ... -2018.html
Аватара пользователя
Igoresha
A380
Сообщения: 3630
Зарегистрирован: 05 фев 2013, 10:43
Благодарил (а): 137 раз
Поблагодарили: 537 раз
Контактная информация:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Сообщение Igoresha » 15 апр 2019, 10:35

North Macedonia :)
Аватара пользователя
Victor H
A380
Сообщения: 1786
Зарегистрирован: 28 мар 2016, 14:37
Откуда: LWO
Благодарил (а): 208 раз
Поблагодарили: 670 раз
Контактная информация:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Сообщение Victor H » 15 апр 2019, 11:00

Трохи порився в Інтернеті. А ви знали, що найбільший акціонер TAV - французька Groupe ADP (Aeroports de Paris)? Вони зайшли в 2012 і близько двох років тому довели свою частку до 46%. Найбільші частки, які належать туркам - 5% і 1%. Решта акцій перебувають в вільному обізі. Я припускаю що історії з лобіюванням турецьких перевізників могли мати місце поки турки були мажоритарними акціонерами TAV, але зараз цього не мало б відбуватися.
tu144
A380
Сообщения: 1026
Зарегистрирован: 25 апр 2013, 14:08
Благодарил (а): 165 раз
Поблагодарили: 134 раза
Контактная информация:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Сообщение tu144 » 15 апр 2019, 11:09

Интересная инфа... ну, дай бог)
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 6517
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 750 раз
Поблагодарили: 1795 раз
Контактная информация:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Сообщение mischko » 15 апр 2019, 11:09

Victor H писал(а):
15 апр 2019, 11:00
Трохи порився в Інтернеті. А ви знали, що найбільший акціонер TAV - французька Groupe ADP (Aeroports de Paris)? Вони зайшли в 2012 і близько двох років тому довели свою частку до 46%. Найбільші частки, які належать туркам - 5% і 1%. Решта акцій перебувають в вільному обізі. Я припускаю що історії з лобіюванням турецьких перевізників могли мати місце поки турки були мажоритарними акціонерами TAV, але зараз цього не мало б відбуватися.
ггг, я навіть не знаю, що гірше - зв'язатися з французами чи з турками :-)
Аватара пользователя
Victor H
A380
Сообщения: 1786
Зарегистрирован: 28 мар 2016, 14:37
Откуда: LWO
Благодарил (а): 208 раз
Поблагодарили: 670 раз
Контактная информация:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Сообщение Victor H » 15 апр 2019, 11:13

mischko писал(а):
15 апр 2019, 11:09
Victor H писал(а):
15 апр 2019, 11:00
Трохи порився в Інтернеті. А ви знали, що найбільший акціонер TAV - французька Groupe ADP (Aeroports de Paris)? Вони зайшли в 2012 і близько двох років тому довели свою частку до 46%. Найбільші частки, які належать туркам - 5% і 1%. Решта акцій перебувають в вільному обізі. Я припускаю що історії з лобіюванням турецьких перевізників могли мати місце поки турки були мажоритарними акціонерами TAV, але зараз цього не мало б відбуватися.
ггг, я навіть не знаю, що гірше - зв'язатися з французами чи з турками :-)
Зато я точно знаю, що що одні що інші - точно кращий варіант ніж БєняАвіаГруп і з дуже великою імовірністю кращий за державу Україна.
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 6517
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 750 раз
Поблагодарили: 1795 раз
Контактная информация:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Сообщение mischko » 15 апр 2019, 11:26

Victor H писал(а):
15 апр 2019, 11:13
Зато я точно знаю, що що одні що інші - точно кращий варіант ніж БєняАвіаГруп і з дуже великою імовірністю кращий за державу Україна.
аеропорт в комунальній власності. Треба виховувати своїх місцевих чиновників діяти в інтересах громади, а не дивитися, що французький колонізатор, який обібрав колонії до свитки прийде і зробить всім харашо.
Аватара пользователя
Igoresha
A380
Сообщения: 3630
Зарегистрирован: 05 фев 2013, 10:43
Благодарил (а): 137 раз
Поблагодарили: 537 раз
Контактная информация:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Сообщение Igoresha » 15 апр 2019, 12:37

Проблема в том, что местные чиновнички - те ещё колонизаторы
Аватара пользователя
manjeroke
A380
Сообщения: 1742
Зарегистрирован: 20 июн 2017, 07:10
Откуда: IAD
Благодарил (а): 733 раза
Поблагодарили: 675 раз
Контактная информация:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Сообщение manjeroke » 15 апр 2019, 12:56

Турков точно не надо, а то они ещё на строительстве терминала пару сотен людей похоронят...
Inguri
A380
Сообщения: 1750
Зарегистрирован: 16 авг 2012, 22:10
Благодарил (а): 326 раз
Поблагодарили: 333 раза
Контактная информация:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Сообщение Inguri » 15 апр 2019, 13:53

Igoresha писал(а):
15 апр 2019, 12:37
Проблема в том, что местные чиновнички - те ещё колонизаторы
Так то воно так... Але я собі уявляю: сидить собі унилий начальник відділу транспорту із зарплатнею 0.3 кЄвро, і тут заходить за підписом на контракт у 3000 кЄвро TAVовець. Життя минає, і всі ці нулі теж мимо пливуть... А через тиждень стартують масові розстріли з прямою трансляцією на 1+1. Хз, де взяти святих на 0.3кЄвро...
sos911
Airbus A319
Сообщения: 257
Зарегистрирован: 02 апр 2014, 13:21
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Сообщение sos911 » 15 апр 2019, 15:36

вот так и не могу понять одни сказали что концессия хорошо другие плохо.Тоесть как повезет)
Аватара пользователя
Victor H
A380
Сообщения: 1786
Зарегистрирован: 28 мар 2016, 14:37
Откуда: LWO
Благодарил (а): 208 раз
Поблагодарили: 670 раз
Контактная информация:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Сообщение Victor H » 15 апр 2019, 16:26

sos911 писал(а):
15 апр 2019, 15:36
вот так и не могу понять одни сказали что концессия хорошо другие плохо.Тоесть как повезет)
А що не ясно? Якщо концесіонер хороший - то добре. Якщо поганий - погано. І це не "як повезе", а предмет правильного конкурсного відбору і договору концесії.
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 6517
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 750 раз
Поблагодарили: 1795 раз
Контактная информация:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Сообщение mischko » 15 апр 2019, 16:39

Victor H писал(а):
15 апр 2019, 16:26
а предмет правильного конкурсного відбору і договору концесії.
Який здійснюватиметься силами "0.3k EUR чиновниками"
Franek
Airbus A321
Сообщения: 459
Зарегистрирован: 15 июн 2016, 16:02
Благодарил (а): 35 раз
Поблагодарили: 96 раз
Контактная информация:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Сообщение Franek » 15 апр 2019, 19:38

sos911 писал(а):
15 апр 2019, 15:36
вот так и не могу понять одни сказали что концессия хорошо другие плохо.Тоесть как повезет)
Концесія то прекрасно, коли інфраструктури нема взагалі. Наприклад, інвестор будує новий аеропорт (автобан, залізницю, електростанцію etc), який стає держвласністю, але передається в концесію на n-років. А коли є інфраструктурно цілісний і дохідний об’єкт, який гарно менеджиться попри держвласність, то концесія - невиправданий ризик імхо. Можна до неї повернутися, коли в державних управлінців перестане виходити.
Аватара пользователя
Igoresha
A380
Сообщения: 3630
Зарегистрирован: 05 фев 2013, 10:43
Благодарил (а): 137 раз
Поблагодарили: 537 раз
Контактная информация:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Сообщение Igoresha » 16 апр 2019, 12:56

Franek писал(а):
15 апр 2019, 19:38
Концесія то прекрасно, коли інфраструктури нема взагалі. Наприклад, інвестор будує новий аеропорт (автобан, залізницю, електростанцію etc), який стає держвласністю, але передається в концесію на n-років. А коли є інфраструктурно цілісний і дохідний об’єкт, який гарно менеджиться попри держвласність, то концесія - невиправданий ризик імхо. Можна до неї повернутися, коли в державних управлінців перестане виходити.
Это в теории. На практике такая инфраструктура практически всегда строится с участием государства, так как требует огромных вложений, а возврат средств и прибыль с него окупается не так скоро (если вообще окупается). Это риски. Именно поэтому частных железных дорог нет, есть частные операторы.
Ответить

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: maxgalkov и 6 гостей