Изначально предполагалось, что почти полная стоимость терминала Д будет покрыта за счет японского кредита. И проект шел от японской стороны как одно из требований для получения кредита.Igoresha писал(а): ↑10 апр 2018, 17:19
Думаю, больше нет смысла. И несмотря на то, что Рябикин о чемодане без ручки говорил о терминале В, терминал D тоже превращается в такой же (нет нормального трансфера, внутренние вылеты достраивались, мало площадей для коммерции, мало места для самолетов). А все потому, что крепкие хозяйственники попилили денег на проектировании и строительстве терминала.
Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
- Olek
- avianews
- Сообщения: 10890
- Зарегистрирован: 21 окт 2008, 01:05
- Благодарил (а): 171 раз
- Поблагодарили: 1345 раз
- Контактная информация:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
- North_West
- A380
- Сообщения: 1325
- Зарегистрирован: 06 сен 2011, 16:21
- Откуда: WAW
- Благодарил (а): 136 раз
- Поблагодарили: 144 раза
- Контактная информация:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
"Работниками Управления противодействия таможенным правонарушениям и международного взаимодействия Киевской таможни ГФС прекращена дерзкая попытка незаконного перемещения через таможенную границу Украины в международном пункте пропуска для воздушного сообщения "Борисполь" рекордной партии мобильных телефонов", - говорится в сообщении.
7 тыс телефонов однако)
https://focus.ua/country/395635/
7 тыс телефонов однако)
https://focus.ua/country/395635/
-
- A380
- Сообщения: 1246
- Зарегистрирован: 29 мар 2009, 02:26
- Благодарил (а): 185 раз
- Поблагодарили: 214 раз
- Контактная информация:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Достаточно свежее фото строительства ЖД колеи к аэропорту Борисполь.


- Рейтинг: 25%
-
- A380
- Сообщения: 2105
- Зарегистрирован: 27 июл 2011, 16:22
- Откуда: NUE
- Благодарил (а): 171 раз
- Поблагодарили: 232 раза
- Контактная информация:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
От я канєшно вибачаюся за свій ідіотизм. Але минулого місяця довелося мені злітати в Будапешт. Я тут подивився до педівікіі, трафік трохи більший за Бориспіль, 13 мільйонів минулого року. Майже нема транзитників. Пара звичайних автобусних маршрутів залюбки справляються з потоком. Ніяких "повітряних експресів", телепортів, гіперлупів... Звичайнісінькі новеньки MAN трохи більше за ойро (350 форінтів). Вибачте, а шо в Борисполі так ніззя? До найближчого метра?
- Igoresha
- A380
- Сообщения: 4741
- Зарегистрирован: 05 фев 2013, 10:43
- Благодарил (а): 538 раз
- Поблагодарили: 1181 раз
- Контактная информация:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Можно. Об этом много писалось в точ числе здесь, на форуме. Но по правде говоря, этот вариант мне не нравится. Да, это дешевая альтернатива, но между ж/д и автобусом ж/д, конечно, выигрывает (в марте летал в Рим - даже в мыслях не было брать из Фиюмичино автобус). И если ж/д сделать не трудно (а с Борисполем его действительно сделать не так уж и трудно, по крайней мере первую стадию), то почему не сделать?dimm1971 писал(а): ↑17 апр 2018, 11:27От я канєшно вибачаюся за свій ідіотизм. Але минулого місяця довелося мені злітати в Будапешт. Я тут подивився до педівікіі, трафік трохи більший за Бориспіль, 13 мільйонів минулого року. Майже нема транзитників. Пара звичайних автобусних маршрутів залюбки справляються з потоком. Ніяких "повітряних експресів", телепортів, гіперлупів... Звичайнісінькі новеньки MAN трохи більше за ойро (350 форінтів). Вибачте, а шо в Борисполі так ніззя? До найближчого метра?
- converj
- A380
- Сообщения: 2566
- Зарегистрирован: 05 ноя 2015, 14:14
- Благодарил (а): 161 раз
- Поблагодарили: 952 раза
- Контактная информация:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
А ще багато подорожуючих дістаються до Києва залізницею, тому перейти на іншу платформу зручніше аніж виходити на/з автобус.
Тільки я би ще встановив на платформі автомати з продажу квитків...
Тільки я би ще встановив на платформі автомати з продажу квитків...
- mischko
- A380
- Сообщения: 9187
- Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
- Откуда: AMS
- Благодарил (а): 1867 раз
- Поблагодарили: 3444 раза
- Контактная информация:
-
- Airbus A318
- Сообщения: 2
- Зарегистрирован: 17 апр 2018, 11:35
- Благодарил (а): 0
- Поблагодарили: 1 раз
- Контактная информация:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Може недобре відповідати два тижні потому, але, думаю, варто розповісти, як воно насправді працює. На правах інсайду)
Так, міжнародні інституції дійсно дають кошти на такі проекти, згадати той самий новий тунель на Бескидському перевалі. Але. Вони дають гроші, лише якщо країна може довести необхідність такого проекту. І, як ви слушно зауважили, це має бути не аргумент "вибори за рік", а цифри: збільшення пропускної спроможності, розвантаження якихось ділянок, енергозбереження, і так далі.
Проблема в тому, що замість цих формальних аргументів Уряд приходить до міжнародних донорів зі списком "хотєлок", які не те що не мають цифр формального обґрунтування, частина з них є абсурдними з точки зору здорового глузду тих, хто ті гроші дати може. В Україні навіть немає зараз можливості розраховувати ефект від проектів - транспортної моделі немає.
Тому, хоча гроші є, і їх багато, їх поки не дуже будуть давати. Спочатку, міжнародні інституції для свого використання розробляють транспортну модель. Оскільки це проект Східного партнерства ЄС, модель розробляється на 6 країн одразу. Потім там прорахують всі "хотєлки" урядів цих країн. Потім - структурують та пріоритезують. І аж потім будуть давати гроші на реалізацію.
Проект залізниці в КВР по-перше, хочуть реалізувати дуже швидко, не чекаючи появи системи прийняття рішень. По-друге, мені здається, навіть в МІУ розуміють, що формальні розрахунки по такому проекту покажуть, що це марна трата коштів, та в списку пріоритетів на фінансування залізниця в КВР опиниться десь на дні.
- Рейтинг: 3.57%
- Igoresha
- A380
- Сообщения: 4741
- Зарегистрирован: 05 фев 2013, 10:43
- Благодарил (а): 538 раз
- Поблагодарили: 1181 раз
- Контактная информация:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Тоннель - это не research and development. Это не инновация. У вас есть примеры финансирования проектов по разработке инновационных решений? Не адаптация технологий, не трансфер технологий или расширение потенциала, а именно research?
-
- A380
- Сообщения: 2105
- Зарегистрирован: 27 июл 2011, 16:22
- Откуда: NUE
- Благодарил (а): 171 раз
- Поблагодарили: 232 раза
- Контактная информация:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Italy GDP per capita 30,527.27 USD
Ukraine GDP per capita 2,185.73 USD
Трохи відрізняється, нє?
-
- A380
- Сообщения: 2105
- Зарегистрирован: 27 июл 2011, 16:22
- Откуда: NUE
- Благодарил (а): 171 раз
- Поблагодарили: 232 раза
- Контактная информация:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Скільки їздив бусом із Борисполя - ніколи не стояв в заторах до Харківської. Після - скільки завгодно, але до меж міста - ніяких проблем.
- Igoresha
- A380
- Сообщения: 4741
- Зарегистрирован: 05 фев 2013, 10:43
- Благодарил (а): 538 раз
- Поблагодарили: 1181 раз
- Контактная информация:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Italy 34.1 l of wine per capita
Ukraine up to 10 l of wine per capita
Тоже отличается, да? Еще могу нарыть много разной статистики
-
- Airbus A318
- Сообщения: 2
- Зарегистрирован: 17 апр 2018, 11:35
- Благодарил (а): 0
- Поблагодарили: 1 раз
- Контактная информация:
- Igoresha
- A380
- Сообщения: 4741
- Зарегистрирован: 05 фев 2013, 10:43
- Благодарил (а): 538 раз
- Поблагодарили: 1181 раз
- Контактная информация:
-
- A380
- Сообщения: 2105
- Зарегистрирован: 27 июл 2011, 16:22
- Откуда: NUE
- Благодарил (а): 171 раз
- Поблагодарили: 232 раза
- Контактная информация:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Та не треба, я вірю що Ви маєте неабиякий хист до статистики. Я лише наведу одну цифру - квиток від Фумічіно коштує 14 євро. Чи буде згодний пересічний пасажир Боріка сплачувити 450 гривень за квиток, чи він просто за ці гроші візьме таксі?
- UKCC
- Airbus A320
- Сообщения: 310
- Зарегистрирован: 09 фев 2018, 10:58
- Благодарил (а): 895 раз
- Поблагодарили: 83 раза
- Контактная информация:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
від FCO можна вдвічі дешевше поїхати звичайними електричками, а не Leonardo Express, в якому, дивлячись з тарифного боку, є лише 1й класс, тому й така ціна.
-
- A380
- Сообщения: 2105
- Зарегистрирован: 27 июл 2011, 16:22
- Откуда: NUE
- Благодарил (а): 171 раз
- Поблагодарили: 232 раза
- Контактная информация:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
А ще FCO обслуговує більш ніж 40 мільйонів паксів на рік. То чи варто порівнювати незрівненне?
Последний раз редактировалось dimm1971 17 апр 2018, 13:26, всего редактировалось 1 раз.
- AQS
- A380
- Сообщения: 2618
- Зарегистрирован: 01 фев 2012, 03:07
- Откуда: Kiev
- Благодарил (а): 162 раза
- Поблагодарили: 313 раз
- Контактная информация:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Вибачте, Ви не праві. У Будапешта є поїзд і станція, яка називається Ferihegy railway station - https://en.wikipedia.org/wiki/Ferihegy_railway_stationdimm1971 писал(а): ↑17 апр 2018, 11:27От я канєшно вибачаюся за свій ідіотизм. Але минулого місяця довелося мені злітати в Будапешт. Я тут подивився до педівікіі, трафік трохи більший за Бориспіль, 13 мільйонів минулого року. Майже нема транзитників. Пара звичайних автобусних маршрутів залюбки справляються з потоком. Ніяких "повітряних експресів", телепортів, гіперлупів... Звичайнісінькі новеньки MAN трохи більше за ойро (350 форінтів). Вибачте, а шо в Борисполі так ніззя? До найближчого метра?
Знаходиться в 4км. від терміналу. Туди можна доїхати автобусом 200Е
Навіть аеропорт розказує про таку можливість - https://www.bud.hu/en/passengers/transp ... ion/trains
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 3 гостя