http://www.allgaeu-airport.de/
Найменший аеропорт Баварії з пассажирським трафіком.
Знаходиться на межі селища Меммінгенберг, віддалення від зїзду з автобану А96 Memmingen-Ost близько двох кілометрів, від залізничної станції Memmingen близько 3.5 км. Фактично знаходиться в трикутнику Мюнхен-Ульм-Штуттгарт. Довжина полоси 2400 в принципі дозволяє приймати всі типи літаків до Б 767 включно, проте на даний момент приймають лише літаки з розмахом крил до 36 метрів, тобто Б 737 та А 320. Профспілка німецьких пілотів присвоїла червону (найнижчу) категорію безпеки через недоліки (на їх думку) в плані безпеки роботи аеропорту, проте це не вплинуло на його роботу.

Аеропорт був заснований як військовий аеродром в 1935 році, в кінці війни був знищений разом з частиною містечка, лише в початку 50х років була відновлена полоса, будова порту та ангари, далі використовувався як база для шкіл пілотів малих літаків. В кінці 50х був перетворений на військову базу бомбардувальників. В такому вигляді практично проіснував до 2003 року, після чого об’єкт був законсервований. Лише в кінці 2004 року був отриманий сертифікат для виконання регіональних пасажирських рейсів. Невеликі компанії пробували розпочати регулярні рейси, проте через брак пасажирів були змушені їх закривати через кілька місяців.
В 2005 році громаді таки вдалось залучити додаткові кошти для інвестування в порт, загалом сума інвестицій складала біля 8 млн. Є. Після численних судових розглядів щодо фінансових питань а також протестів окремих мешканців прилеглої території лише в 2007 році аеропорт розпочав стабільну роботу в якості «чартерного аеропорту» та однієї з баз Ryanair, були розбудовані парковки, перебудований зал очікування. З 2010 року аеропорт отримав власнуе відділення митниці для контролю на рейсах в нешенгенські країни. В найближчих планах відкриття готелю на прилеглій території.
Це був так би мовити короткий екскурс в історію. Тепер по суті. Меммінген – такий собі невеличкий не то райцентр, не то велике село в умовному регіоні Альґой на півдні Баварії. Місцевість малонаселена і не індустріальна, така собі глуха провінція. Залізниця – частина лінії Ліндау-Мюнхен, неелектрифікована однопутка, з вокзалу прямують регіонали на Мюнхен, Кемптен, Ауґсбург, Ульм. З ЕС потягів наявні Цюріх-Мюнхен (4 пари за добу) та Маґдебург-Оберсдорф по окремих днях тижня. Вокзал маленький, там три каси, працювала одна, працюють з 8 до 19 по буднях і до 16.30 в суботу. В неділю вихідний - всім до автоматів. Прямо перед вокзалом стоянка таксі і автовокзал. До аеропорту ходять по буднях місцевий автобус 2 (окремі рейси) та приміський 810-811. Ціна проїзду до аеропорту 2.50 Є автобусом і близько 10 Є таксі, час дорозі від 9 до 15 хвилин. Не дивлячись на розклад руху автобусів (є на сайті порту) самі автобуси рухаються доволі нерегулярно, наприклад 810 автобус дозволив собі запізнитися на 20 хв при відправці з вокзалу і на півгодини на зворотному шляху. Двійка ніби була вчасно. На це зважайте. Також є трансфери приватників до Мюнхена, Аугсбурга і висіла реклама трансферів на Штуттгарт-Карлсруе, проте того буса я не бачив, розклад і ціни також є на сайті, дама яка продавала квитки говорить російською. Сама будова терміналу зовні нагадує спорткомплекс, басейн Динамо у Львові


Будова невеличка, зупинки автобусів прямо навпроти входу. В терміналі зліва навпроти входу 9 стійок реєстрації, навпроти довідкова і пару турагенств, місць для сидіння всього навсього з 2 десятки, по центру доволі неохайне кафе і бар, з правої – перевірка безпеки, 2 пости.

Далі нешенгенці проходять на 2 поверх де є краще кафе, малий дьютік і пассконтроль до залу очікування місць на 120. Для посадки після контролю посадкових всі спускаються знову вниз по сходах і далі через вихід пішки до літака. Інших паксів сажають прямо з першого поверху. Після прильоту всіх женуть на пассконтроль і зразу вихід до видачі багажу - 3 малих стрічки, які дуже швидко рухаються і швиряють чумайдани з себе направо і наліво.
За час мого перебування в порту бачив старт 3 бортів Раяна, наш Візз і Туїфлай на Родос.
Загальне враження вд сервісу доволі гнітюче, їм є куди прагнути, дах будови терміналу зараз ремонтується і роботи там ще непочатий край, перш за все потрібні кращі трансфери до залізниці. Я не був в уславленому Альтенбургу біля Ляйпціґа, проте думаю Меммінген не далеко від останнього втік. Якщо ціна з Мюнхена кусається і є можливість добратися туди власною машиною, яку лишати на стоянці, то можливо це і непоганий варіант.
Власні фотки викладу пізніше.