Euro-2012

Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Euro-2012

Повідомлення popTAB »

Євро-2012: названо терміни здачі в експлуатацію аеропортів
http://zaxid.net/newsua/2010/8/27/163839/

Директор турніру Євро-2012 в Україні Маркіян Лубківський назвав чіткі терміни здачі в експлуатацію аеропортів і стадіонів. Про це він заявив на прес-конференції у Києві.

За словами Лубківського, аеропорт до Євро-2012 у Донецьку повинен бути зданий до 30 листопада 2011 року, у Харкові - 4-й квартал 2011 року, Києві - 30 листопада 2011 року, Львові - 31 жовтня 2011 року. Стадіон, за словами Лубківського, у Києві треба задати до 1 червня 2011 року та у Львові – до 1 липня 2011 року.

«Тренувальні бази у нас є. Їх каталог буде презентовано у першій половині вересня. До нього увійшли 17 тренувальних баз, які вже підписали угоди з місцевими органами влади. Ми продовжуємо пошук баз", - прокоментував Лубківський чутки щодо проваленого плану із підготовки тренувальних баз в Україні, повідомляє Чемпіон.

«Сьогодні ми маємо 17 основних тренувальних баз, приблизно у такій же кількості, може, дещо більше, ми маємо і трансферні тренувальні бази, які ще перебувають у процесі підготовки", - продовжив він.

Бази будуть не лише у містах, що приймають матчі Євро-2012, а й у Криму, Одесі й інших містах України.
Аватар користувача
Andrzej
Администратор
Повідомлень: 710
З нами з: 21 жовтня 2008, 00:21
Звідки: Polska-Ukraina
Контактна інформація:

Re: Euro-2012

Повідомлення Andrzej »

15 жовтня 2010 року Інформація для ЗМІ
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ`ЯЗКУ УКРАЇНИ
ПРЕС-СЛУЖБА


Досвід, отриманий під час організації Хасидської програми, буде застосовано при підготовці аеропортів до проведення Євро-2012 в Україні

Досвід, отриманий під час організації програми польотів з паломниками-хасидами, буде застосовано при підготовці Міжнародного аеропорту «Бориспіль» для забезпечення проведення фінальної частини футбольного чемпіонату Євро-2012.
Варто зазначити, що в цьому році з найвищою інтенсивністю обслуговано найбільшу кількість паломників за весь час виконання Хасидської програми польотів − 28 тис. 170 (12 тис. 777 осіб на прибуття та 15 тис. 393 особи на приліт). У Міжнародному аеропорту «Бориспіль» були запроваджені нові технології обслуговування великої кількості пасажирів в умовах високої інтенсивності виконання рейсів. Зокрема, для обслуговування паломників-хасидів у стислі терміни було встановлено тимчасовий термінал «Х».
Також для забезпечення обслуговування такої кількості пасажирів фахівці аеропорту розробили нову технологію зі схемою буферної зони на привокзальній площі терміналу «F», яка дала змогу обслужити паломників-хасидів організовано та без зауважень.
Крім того, щоб прискорити обслуговування паломників-хасидів, була задіяна схема прикордонного оформлення пасажирів авіакомпаній «Донбасаеро», «Міжнародні авіалінії України» та «ЮТейр-Україна» на борту літака під час польоту із аеропорту «Бен-Гуріон» до аеропорту «Бориспіль».
Перевезення здійснювали чотири українські авіакомпанії – «Донбасаеро», «Міжнародні авіалінії України», «ЮТейр-Україна», «Аеросвіт» та іноземні перевізники – «El-AL», «Sun D`or International Airlines» та «Arkia».
Враховуючи досвід минулих років для координації руху паломників-хасидів з міста Умань до аеропорту «Бориспіль» використали вже апробовану схему диспетчеризації. Відповідно до цієї схеми, спеціально сформована група досвідчених працівників аеропорту виїжджала до міста Умань для регулювання руху автобусів згідно з планом польотів авіакомпаній в аеропорту. Це дозволило організувати чіткий контроль за посадкою паломників-хасидів в автобуси під конкретний рейс.
Подібний досвід корисний для аеропортів напередодні проведення в Україні Євро-2012. Під час проведення Хасидської програми представники аеропортів міст, що прийматимуть Євро-2012, відвідували аеропорт «Бориспіль» з метою перейняти досвід та врахувати особливості роботи під час обслуговування польотів високої інтенсивності при підготовці своїх підприємств до чемпіонату.
Аватар користувача
viro
A380
Повідомлень: 1432
З нами з: 23 квітня 2009, 11:27
Звідки: Київ
Контактна інформація:

Re: Euro-2012

Повідомлення viro »

12 тис. 777 осіб на прибуття та 15 тис. 393 особи на приліт).

Прибуття і приліт одне і те саме -)) Чи не так?
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Euro-2012

Повідомлення Olek »

15 грудня 2010 року Інформація для ЗМІ

Корпорація «Богдан» постачатиме автобуси для перевезення туристів під час Євро-2012

Уряд України і корпорація «Богдан» підписали Меморандум про співпрацю у сфері транспортного забезпечення Чемпіонату Європи з футболу Євро-2012. Документ підписано Віце-прем’єр-міністром України-Міністром інфраструктури України Борисом Колесніковим та президентом корпорації, головою Наглядової ради АТ «АК «Богдан Моторс» Олегом Свинарчуком у середу, 15 грудня, в Луцьку.
Згідно з підписаним Меморандумом, корпорація «Богдан» визначається як головний виробник і постачальник туристичних автобусів та автобусів для аеропортів.
За словами Віце-прем’єр-міністра України-Міністра інфраструктури України нині потреба міст-учасників Євро-2012 складає більше, ніж 400 туристичних автобусів та понад 100 автобусів для аеропортів. Президент корпорації «Богдан» Олег Свинарчук подякував Віце-прем’єр-міністру за довіру. «Корпорація «Богдан» буде рада запропонувати українцям і гостям Чемпіонату Європи з футболу найкращі автобуси європейського класу. З наступного року ми розпочинаємо виробництво нових моделей туристичних автобусів та автобусів для аеропортів з використанням комплектуючих світових лідерів автобусобудування – MAN та VISEON BUS (ТМ Neoplan). Саме ці автобуси обслуговуватимуть потреби Євро-2012», - зазначив він.
У рамках візиту Віце-прем’єр-міністра України-Міністра інфраструктури України Бориса Колеснікова на виробничі потужності корпорації в Луцьку також відбулося підписання меморандумів про організацію виробництва туристичних автобусів Богдан-MAN та аеропортових автобусів Богдан-Neoplan.
З початком виробництва автобусів Богдан-MAN та Богдан-Neoplan корпорація розширить вже існуючий модельний ряд автобусів технікою, яка відповідає екостандартам Євро4, Євро5.

Довідка
Зараз автобуси та тролейбуси корпорації «Богдан» представлені абсолютно в усіх класах: від особливо малого до надвеликого. Корпорація «Богдан» має виробничі потужності, які дозволяють їй виготовляти до 9 000 автобусів та тролейбусів на рік.
На сьогоднішній день «Богдан» - єдина компанія в країні, яка погодила умови і методику експлуатації своїх тролейбусів на гірській трасі у профільному інституті МінЖКГ, а також єдина з компаній транспортного машинобудування України, яка сертифікувала свої тролейбуси на ринку Європейського Союзу, а також розпочала спільне виробництво тролейбусів в Чехії.
речть естественно об отверточной сборке Неопланов в Украине... но зачем 4 городам 100 перронников??? :alen:
Аватар користувача
Alександр
A380
Повідомлень: 6714
З нами з: 29 вересня 2010, 14:03

Re: Euro-2012

Повідомлення Alександр »

Olek писав: речть естественно об отверточной сборке Неопланов в Украине... но зачем 4 городам 100 перронников??? :alen:
штук 50 Борисполю на три терминала, по 20 Донецку и Львову, десяток Харькову. Еще ж и денег отмыть надо, не забывай))
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Euro-2012

Повідомлення Olek »

вы смеетесь или как? в Домодедово на 20 млн. пассажиров тех автобусов около 2 десятков... А вы предлагаете Львову, в котором пассажиропоток через 10 лет до 2 млн. не доползет, 20 автобусов?? чтобы стояли и гнили??
Аватар користувача
de-bugger
Airbus A340
Повідомлень: 999
З нами з: 21 лютого 2010, 01:41
Звідки: FKB/EDSB
Контактна інформація:

Re: Euro-2012

Повідомлення de-bugger »

Olek писав: но зачем 4 городам 100 перронников??? :alen:
Очевидно, эти бусы будут доставлять от гейта аэропорта отправления до гейта аэропорта назначения минуя самолет :-)
ATk
A380
Повідомлень: 1959
З нами з: 16 листопада 2010, 18:51
Контактна інформація:

Re: Euro-2012

Повідомлення ATk »

самое забавное- во всех терминалах к евро будет дофига телетрапов. Борисполю явно новых бусов не нужно. Скорей им нужно будет сбросить часть. Харькову будет закупать свиспорт, и им Колесников не указ. Допнецк ужe автобусы имеет и им вполне хватит чтоб залетелый ан-148 разгрузить. Ну, Львову- парочку.

Такое оущение что Богдану дают взятку чтоб не мешали лазовскому контракту.
Аватар користувача
Pan Am
Airbus A340
Повідомлень: 948
З нами з: 26 жовтня 2010, 16:27
Звідки: IFO
Контактна інформація:

Re: Euro-2012

Повідомлення Pan Am »

"Богдан" выиграл Евро-2012

Корпорация "Богдан" смогла получить крупный правительственный заказ на поставку автобусов: 400 туристических и 100 для аэропортов. Кроме того, "Богдан" подписал договор о совместном производстве автобусов с немецкими компаниями MAN и Viseon Bus. На украинском предприятии рассчитывают на продажи не только в Украине, но и на экспортных рынках.

Вчера правительство Украины и корпорация "Богдан" подписали меморандум о поставках 400 туристических автобусов и 100 автобусов для аэропортов городам, принимающим Евро-2012. Документ подписан министром инфраструктуры Борисом Колесниковым и президентом корпорации "Богдан" Олегом Свинарчуком. "Мы подписали соглашение с корпорацией 'Богдан' потому что они единственные в Украине, кто в настоящее время может предоставить нам туристические и аэропортовые автобусы",– говорит Борис Колесников. По его словам, основной конкурент, Львовский автобусный завод, сейчас полностью загружен заказами и не сможет поставить необходимые машины в срок – до 15 апреля 2012 года. Господин Колесников также уточнил, что правительство будет привлекать кредит у банков со ставкой не более 7,5% сроком до восьми лет. "Мы будем оплачивать проценты, а тело кредита будет выплачиваться за счет муниципальных средств",– добавил министр.
Корпорация "Богдан" основана в 2005 году. Объединяет 20 компаний, среди которых Луцкий автомобильный завод, "Черкасский автобус", "Hyundai Моторс Украина" и "Укрпроминвест-Авто". Корпорация входит в состав группы "Укрпроминвест" предпринимателя Петра Порошенко. "Богдан" сертифицировал свои троллейбусы на рынке Европейского союза.
Вчера также стало известно, что "Богдан" подписал меморандумы об организации совместного производства туристических 12-метровых автобусов "Богдан-MAN" с MAN и аэропортовых 13-метровых автобусов "Богдан-Neoplan" с компанией Viseon Bus (ТМ Neoplan). "Мы подписали договор с компанией MAN на семь лет. За это время мы должны будем произвести более 2 тыс. туристических автобусов. MAN будет поставлять нам машинокомплекты, а мы – использовать кузова 'Богдана'",– отметил вице-президент корпорации Владимир Гунчик. По его словам, после Евро-2012 "Богдан" планирует продавать эти машины за рубеж. Viseon Bus поставит машинокомплекты для производства 100 автобусов в рамках подготовки к Евро-2012. О дальнейших планах сотрудничества с этой компанией не сообщается.
По словам Бориса Колесникова, за счет совместного производства с MAN и Viseon Bus стоимость автобусов можно будет снизить на 25-30%. Он также уточнил, что на сегодняшний день туристические автобусы MAN стоят 260-280 тыс. евро, а автобусы для аэропортов Neoplan – 460 тыс. евро.
Получение заказа крайне выгодно для корпорации. "У 'Богдана' совершенно новый завод, и более половины мощностей простаивают, поэтому правительство выбрало их. Это позволит предприятию загрузить свои мощности еще на 20%, а также освоить новую линейку автобусов",– говорит аналитик ИК Concorde Capital Егор Самусенко. Напомним, что "Богдан" не впервые сотрудничает с зарубежными компаниями в рамках совместного производства. Украинское предприятие в конце мая подписало соглашение о совместном производстве троллейбусов с чешской компанией Cegelec. Троллейбусы совместного производства поставляются в Автономную республику Крым, где корпорация выиграла тендер, также они рассчитаны на рынки Словении, Болгарии, Венгрии и стран Балтии.





Остается надеятся что новые автобусы "Богдан-MAN" будут качеством получше чем славозвесные "Богданчики", "Иванчики"......
Аватар користувача
Andrzej
Администратор
Повідомлень: 710
З нами з: 21 жовтня 2008, 00:21
Звідки: Polska-Ukraina
Контактна інформація:

Re: Euro-2012

Повідомлення Andrzej »

МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ
ПРЕС-СЛУЖБА
тел.: 044 351 40 44, 351 48 59, 351 40 30, факс: 044 351 49 17
пр. Перемоги,14, м. Київ-135, 01135
web: www.mtu.gov.ua, e-mail: press@mtu.gov.ua, yarmosh@mtu.gov.ua

19 грудня 2011 року Інформація для ЗМІ
Аеропорти Бориспіль, Донецьк, Харків та Львів будуть здатні прийняти Євро-2012 на найвищому рівні
З метою виконання вимог УЄФА до пропускної здатності аеропортів Мінінфраструктури проводить активну роботу щодо забезпечення безпеки та регулярності польотів, авіаційної безпеки, управління повітряним рухом під час проведення Євро-2012.
Нині, щоб скласти конкуренцію провідним європейським хабам, ведуться масштабні роботи з оновлення українських аеропортів.
«Цього року авіаційна галузь показала серйозну динаміку росту – близько 21% (українські аеропорти обслужили 11,6 млн. пасажирів – на 21% більше, ніж торік), - сказав перший заступник Міністра інфраструктури України Костянтин Єфименко. – Крім того, до лютого 2012 року Україна отримає чотири абсолютно європейських аеропорти: у Донецьку, Львові, Харкові та термінал «D» у Борисполі».
Нині у харківському аеропорту вже експлуатується 2 злітно-посадкові смуги – нова, завдовжки 2,5 тис. м (отримала сертифікат 25.11.2011), та стара довжиною 1,5 тис. м. Тривають роботи з реконструкції злітно-посадкової смуги у Львові, а нова злітно-посадкова смуга в аеропорту «Донецьк», введена влітку цього року, дозволяє приймати усі типи існуючих повітряних суден.
У «Борисполі» завершена реконструкція терміналу «В», введено в експлуатацію новий термінал в аеропорту «Харків».
Абсолютно нові термінали отримає Львів та Донецьк, ще один новий термінал – «D» - матиме Бориспіль. Так, у новому терміналі «D» встановлюється найсучасніше обладнання, впроваджуються новітні технологічні схеми обслуговування пасажирів. Відтак український аеропорт невдовзі зможе конкурувати з такими аеропортами, як Відень, Мюнхен, Франкфурт.
Аватар користувача
Alександр
A380
Повідомлень: 6714
З нами з: 29 вересня 2010, 14:03

Re: Euro-2012

Повідомлення Alександр »

Andrzej писав:МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ
ПРЕС-СЛУЖБА
тел.: 044 351 40 44, 351 48 59, 351 40 30, факс: 044 351 49 17
пр. Перемоги,14, м. Київ-135, 01135
web: http://www.mtu.gov.ua, e-mail: press@mtu.gov.ua, yarmosh@mtu.gov.ua

19 грудня 2011 року Інформація для ЗМІ
Аеропорти Бориспіль, Донецьк, Харків та Львів будуть здатні прийняти Євро-2012 на найвищому рівні
З метою виконання вимог УЄФА до пропускної здатності аеропортів Мінінфраструктури проводить активну роботу щодо забезпечення безпеки та регулярності польотів, авіаційної безпеки, управління повітряним рухом під час проведення Євро-2012.
Нині, щоб скласти конкуренцію провідним європейським хабам, ведуться масштабні роботи з оновлення українських аеропортів.
«Цього року авіаційна галузь показала серйозну динаміку росту – близько 21% (українські аеропорти обслужили 11,6 млн. пасажирів – на 21% більше, ніж торік), - сказав перший заступник Міністра інфраструктури України Костянтин Єфименко. – Крім того, до лютого 2012 року Україна отримає чотири абсолютно європейських аеропорти: у Донецьку, Львові, Харкові та термінал «D» у Борисполі».
Нині у харківському аеропорту вже експлуатується 2 злітно-посадкові смуги – нова, завдовжки 2,5 тис. м (отримала сертифікат 25.11.2011), та стара довжиною 1,5 тис. м. Тривають роботи з реконструкції злітно-посадкової смуги у Львові, а нова злітно-посадкова смуга в аеропорту «Донецьк», введена влітку цього року, дозволяє приймати усі типи існуючих повітряних суден.
У «Борисполі» завершена реконструкція терміналу «В», введено в експлуатацію новий термінал в аеропорту «Харків».
Абсолютно нові термінали отримає Львів та Донецьк, ще один новий термінал – «D» - матиме Бориспіль. Так, у новому терміналі «D» встановлюється найсучасніше обладнання, впроваджуються новітні технологічні схеми обслуговування пасажирів. Відтак український аеропорт невдовзі зможе конкурувати з такими аеропортами, як Відень, Мюнхен, Франкфурт.
Гламур и пафос, бля!
Аватар користувача
Andrzej
Администратор
Повідомлень: 710
З нами з: 21 жовтня 2008, 00:21
Звідки: Polska-Ukraina
Контактна інформація:

Re: Euro-2012

Повідомлення Andrzej »

Они кажется не понимают, что хаб — это не полоса и мегатерминал за бюджетные деньги, а система.
Аватар користувача
Alександр
A380
Повідомлень: 6714
З нами з: 29 вересня 2010, 14:03

Re: Euro-2012

Повідомлення Alександр »

Я бы сказал, что ТОЧНО не понимают.
Flyman
Airbus A320
Повідомлень: 333
З нами з: 25 серпня 2009, 18:50
Звідки: Irpin
Контактна інформація:

Re: Euro-2012

Повідомлення Flyman »

Andrzej писав: Відтак український аеропорт невдовзі зможе конкурувати з такими аеропортами, як Відень, Мюнхен, Франкфурт.
Забули ще дописати про Hartsfield–Jackson Atlanta :alen:
Аватар користувача
Alександр
A380
Повідомлень: 6714
З нами з: 29 вересня 2010, 14:03

Re: Euro-2012

Повідомлення Alександр »

Не, то ж далеко)) А переманить транзитный поток из Франкфурта - как два пальца об...сать.
Аватар користувача
Pan Am
Airbus A340
Повідомлень: 948
З нами з: 26 жовтня 2010, 16:27
Звідки: IFO
Контактна інформація:

Re: Euro-2012

Повідомлення Pan Am »

Перший «Хюндай» на шляху до Євро-2012

Через 45 дней к нам приплывут суперпоезда с сенсорами и Wi-Fi

Корейцы показали Колесникову суперсостав. В Украине его обкатаем еще до Евро Hyundai развивает скорость 160 км/час, до Харькова домчит за 3,5 часа, фото ukraine2012.gov.ua Вчера в городе Чангвон (Южная Корея) презентовали поезд, который даст старт скоростному сообщению между украинскими городами к Евро-2012. Принимать «первенца» прилетел вице-премьер Борис Колесников.
К церемонии корейцы подошли основательно: подогнали ансамбль, который издавал звуки сродни вою слона (так играет один из их национальных инструментов), выставили шампанское, выдали гостям белые перчатки и цветы.
Азиатский поезд Hyundai — нашему не товарищ. Здесь есть Wi-Fi, плазменные телевизоры, современные туалеты, приспособленные, в том числе, для инвалидов (в кабине даже есть кнопка для вызова проводника), а на двери между вагонами не надо наваливаться с плеча — они открываются одним пальцем (дверь сенсорная, достаточно прикоснуться к кнопке). «Сломают», — спорили журналисты. «Так что, чугунными сделать?» — развел руками Колесников.
Его тем временем уже усадили в кресло в вагоне второго класса. «Откидывается стол, рычаг — можно повесить пиджак», — показывал переводчик. В целом, вагоны I и II классов мало чем отличаются: разве что в первом кресла стоят по два в ряд, во втором — по два и три. В поезде есть и буфет с барной стойкой, где гостям налили кофе.

ЦЕНЫ. Прокатиться в корейском составе можно будет совсем скоро. Первые два поезда в Украину доставят за 45 дней, к февралю (по морю, в одесский порт), и еще до Евро (ориентировочно в мае) обкатают на направлении Киев — Харьков. Это 3,5 часа в пути (до Львова — 4,5, до Донецка — 5,5). Благо скорость состава — 160 км/час. Всего до чемпионата нам поставят 6 поездов (по 9 вагонов в каждом) и еще 4 — после.

Цены обещают подъемные. Билет в вагон второго класса — до 220 гривен. «Мы хотим сделать систему, как с самолетами. Чем раньше покупаешь билет — тем он дешевле. За 3 месяца до поездки билет можно будет купить за 160—180 гривен», — говорит Колесников.
Кстати, в планах Минтранса — обновить все отечественные составы. «За 5 лет Украина должна полностью заменить вагоны 60—80-х годов. Мы сегодня перевозим 62 млн пассажиров в год 300 поездами. А 100 поездов Hyundai могут перевезти 50 млн пассажиров», — говорит Колесников. Реализовывать проект «Укрзализныця» будет за деньги кредиторов. Скажем, 85% (261 миллион долларов) под нынешние 10 составов выделил корейский банк (на 10 лет под 2%). Как быстро окупится обновка? Колесников полагает: если загрузка будет 100%-ной — за 6—7 лет.
СУПЕРПОЕЗДА - ИДЕЯ НАШИХ. Любопытная деталь: по словам нашего соотечественника Ивана, который живет в Корее, еще 10—12 лет назад поезда в Корее выглядели совершенно иначе. «В салоне на потолке висел вентилятор, такого понятия, как купе, вообще не было. У них, кстати, и сейчас нет спальных вагонов — все сидячие», — говорит он. Рывок сделали в последние несколько лет. «Это сугубо мое мнение: они рванули вперед, когда получили советских специалистов. Все идеи — это идеи наших людей», — говорит Иван. Впрочем, по словам нашего проводника Чохи Сонга, на «Хюндай» работает всего два русскоязычных специалиста

http://ukraine2012.gov.ua/photo/51272.html
http://www.segodnya.ua/news/14322442.html
Вкладення
234a21136334c8a48879be46d9ddea2d.JPG
bd189635d4d823a147e07c871e9db20e.JPG
91e0992d13c87dabb1131ae699dff896.JPG
Flyman
Airbus A320
Повідомлень: 333
З нами з: 25 серпня 2009, 18:50
Звідки: Irpin
Контактна інформація:

Re: Euro-2012

Повідомлення Flyman »

Pan Am писав:Через 45 дней к нам приплывут суперпоезда с сенсорами и Wi-Fi
Так "солодко" описали, наче ми придбали Шінкансен :ski:
Аватар користувача
AlexK
A380
Повідомлень: 4760
З нами з: 04 травня 2010, 01:47
Контактна інформація:

Re: Euro-2012

Повідомлення AlexK »

Мне особенно понравилось про советских специалистов, которых они откуда-то получили (и которые, очевидно, в Советском Союзе создали какие-то невероятно быстрые и комфортные поезда). Если не ошибаюсь, скоростное движение в Корее помогали создавать французы, которые и полотно новое помогли построить и Алстомовские составы TGV начать выпускать в Корее.
Аватар користувача
uahero
Airbus A340
Повідомлень: 890
З нами з: 02 листопада 2010, 10:05
Звідки: ARN <- KBP <- HRK
Контактна інформація:

Re: Euro-2012

Повідомлення uahero »

Да, советские специалисты - это купе, ночные поезда и угрюмые проводницы :(
ATk
A380
Повідомлень: 1959
З нами з: 16 листопада 2010, 18:51
Контактна інформація:

Re: Euro-2012

Повідомлення ATk »

Азиатский поезд Hyundai — нашему не товарищ. (C) Газета "Сегодня"

Made in Korea / Made in Ukraine
ЗображенняЗображення

ЗображенняЗображення
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість