Реєстрація. Навіщо вона взагалі потрібна??
Реєстрація. Навіщо вона взагалі потрібна??
ок, в компаній з різним флотом - необхідно отримати місце в літаку... оскільки до відправлення невідомо, який літак з якою компоновкою полетить.
Але в чому прикол реєстрації в компаній з однаковим флотом? Купуєш квиток - одразу реєструєшся, отримуєш талон і місце. Якщо є багаж - здаєш в аеропорту як зараз при он-лайн реєстрації.
Але в чому прикол реєстрації в компаній з однаковим флотом? Купуєш квиток - одразу реєструєшся, отримуєш талон і місце. Якщо є багаж - здаєш в аеропорту як зараз при он-лайн реєстрації.
Re: Реєстрація. Навіщо вона взагалі потрібна??
У Wizz Air абсолютно у всіх літаках однакова кількість крісел? У тому числі і у угорського відділення?
У Раян Ейр начебто кількість крісел не у всіх літаках точно співпадає не дивлячись на те що у них весь флот Б737-800.
У Раян Ейр начебто кількість крісел не у всіх літаках точно співпадає не дивлячись на те що у них весь флот Б737-800.
Re: Реєстрація. Навіщо вона взагалі потрібна??
Ну мабуть просто для того щоб підстрахуватися і перевірити хто точно збирається сідати і сів у літак, потім звірити ці дані і при потребі кричати через гучномовець хто і куди має піти. По-друге - багаж, він мусить бути привязаний до особи - потрібно ж контролювати, ким він був зданий, в разі питань - знати кого викликати на додатковий контроль (і як наслідок - до місця), інакше його загубити буде простіше. І ще важче потім знайти.
А от чому не можна купити конкретне місце одразу - то питання відкрите, багато компаній і GW, AirBerlin дозволяють це зробити....За окрему плату...
А от чому не можна купити конкретне місце одразу - то питання відкрите, багато компаній і GW, AirBerlin дозволяють це зробити....За окрему плату...

Re: Реєстрація. Навіщо вона взагалі потрібна??
я веду до того, що якщо флот один і той самий... то одразу при купівлі видавати й посадочний....
і з цим посадочним можна було б йти на сдачу багажа.
Glucker, по-перше, в Раянів та Віззів компоновка однакова. Навіть якщо не однакова - то місць вони не вказують
Та й відкриття реєстрації за 3 тижні свідчить про те, що реєстрація то формальність
і з цим посадочним можна було б йти на сдачу багажа.
Glucker, по-перше, в Раянів та Віззів компоновка однакова. Навіть якщо не однакова - то місць вони не вказують

Та й відкриття реєстрації за 3 тижні свідчить про те, що реєстрація то формальність
- de-bugger
- Airbus A340
- Повідомлень: 999
- З нами з: 21 лютого 2010, 01:41
- Звідки: FKB/EDSB
- Контактна інформація:
Re: Реєстрація. Навіщо вона взагалі потрібна??
Регистрация нужна еще и для расчетов по хэндлингу с аэропортами - перевозчики ведь платят ведь и за погруженый разгруженый багаж, и аэропортовые сборы с каждого пакса - по сему нужна и регистрация. Хотя сейчас это действительно превращается в формальность. Когда то читал публикацию от раянов что прибыль от неперевезенных паксов (купившие билет и не полетевшие - те которые просто не пришли на чек ин - сдать то билет нельзя) стоит у них на 3-м месте в структуре прибыли. Вот и получается - пакс не зарегистрировался - вот и не надо за него аэропорту платить...
Re: Реєстрація. Навіщо вона взагалі потрібна??
еще раз повторюсь. Раяны регистрируют за 3 недели. Из них часть зарегистрировалась и не полетела. А число перевезенных пасажиров рассчитывается исходя из того, сколько пассажиров село в самолет. Никто не призывает отменять "пикалки" на гайтах... )) когда штрих-код считывается...
Re: Реєстрація. Навіщо вона взагалі потрібна??
После регистрации невозможны никакие изменения по билету. Независимо от тарифа и т.д. А пока регистрация не пройдена можно отменить, перенести даже после вылета самолёта в случае опаздания и т.д.
Re: Реєстрація. Навіщо вона взагалі потрібна??
це ви в Віззів начиталися?khai писав:После регистрации невозможны никакие изменения по билету. Независимо от тарифа и т.д. А пока регистрация не пройдена можно отменить, перенести даже после вылета самолёта в случае опаздания и т.д.

А чому на з/д немає реєстрації? Чи на автобусних перевезеннях? Паромах?

Re: Реєстрація. Навіщо вона взагалі потрібна??
Кажется, так во всех авиакомпаниях, а не только у Визза.Alexander писав:це ви в Віззів начиталися?khai писав:После регистрации невозможны никакие изменения по билету. Независимо от тарифа и т.д. А пока регистрация не пройдена можно отменить, перенести даже после вылета самолёта в случае опаздания и т.д.
А чому на з/д немає реєстрації? Чи на автобусних перевезеннях? Паромах?
Т.к. на жд овербукинга нет

- de-bugger
- Airbus A340
- Повідомлень: 999
- З нами з: 21 лютого 2010, 01:41
- Звідки: FKB/EDSB
- Контактна інформація:
Re: Реєстрація. Навіщо вона взагалі потрібна??
ну уж если брать конкретно райанов, то как же у раянов насчет не "собрать по 5 паундов/евро" за онлайн-регистрацию?.. а с особо забывчивых и все 40?.Alexander писав:еще раз повторюсь. Раяны регистрируют за 3 недели. Из них часть зарегистрировалась и не полетела. А число перевезенных пасажиров рассчитывается исходя из того, сколько пассажиров село в самолет. Никто не призывает отменять "пикалки" на гайтах... )) когда штрих-код считывается...

А вообще есть еще и всячкские бизнес-трэвэллеры которым перелеты специально обученная секретарша бронирует... (правда они не очень-то частые гости у раянов).
- de-bugger
- Airbus A340
- Повідомлень: 999
- З нами з: 21 лютого 2010, 01:41
- Звідки: FKB/EDSB
- Контактна інформація:
Re: Реєстрація. Навіщо вона взагалі потрібна??
ну это за тем,чтобы паксы энергично грузились в самолет опасаясь сесть где нибудь возле туалета, тем самым сокращая время посадки...gast писав:А от чому не можна купити конкретне місце одразу - то питання відкрите, багато компаній і GW, AirBerlin дозволяють це зробити....За окрему плату...
Re: Реєстрація. Навіщо вона взагалі потрібна??
особливо весело спостергіати як натовп БІЖИТЬ до літака як наче всім місць не вистачить - от же ж лоховство)))))de-bugger писав:ну это за тем,чтобы паксы энергично грузились в самолет опасаясь сесть где нибудь возле туалета, тем самым сокращая время посадки...gast писав:А от чому не можна купити конкретне місце одразу - то питання відкрите, багато компаній і GW, AirBerlin дозволяють це зробити....За окрему плату...
пам'ятаю зайшов в літак wizzair останнім - сів на місце, за котре доплачувати тре було гг) не біжи поперед батька в літак, як то кажуть))))
Re: Реєстрація. Навіщо вона взагалі потрібна??
оці додаткові збори взагалі харять...de-bugger писав:ну уж если брать конкретно райанов, то как же у раянов насчет не "собрать по 5 паундов/евро" за онлайн-регистрацию?.. а с особо забывчивых и все 40?.Alexander писав:еще раз повторюсь. Раяны регистрируют за 3 недели. Из них часть зарегистрировалась и не полетела. А число перевезенных пасажиров рассчитывается исходя из того, сколько пассажиров село в самолет. Никто не призывает отменять "пикалки" на гайтах... )) когда штрих-код считывается...эти 5 единиц денег в сравнении с тарифом иногда и третья часть тарифа может быть и даже больше. Плюс регистрация опять же повод распечатать этот самый баркод. есть ведь еще паксы которые билеты через колл-центр покупают.
А вообще есть еще и всячкские бизнес-трэвэллеры которым перелеты специально обученная секретарша бронирует... (правда они не очень-то частые гости у раянов).
якщо реєстрація в будь якому разі... ти не можеш відмовитися... нафіга виносити її з тарифа в окремий збір??
може тоді треба й винести в окремий збір плату за паркування літака, плату за зліт/посадку... плату за користування бусом/телетрапом... )))
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей