
Наскільки реально так полетіти?
nyH4 писав:Вивчаючи розклад і ціни на київ-львів, знайшов цікавий варіант у wizzair - Київ-Дортмунд, Дортмунд-Львів. Є варіанти дешевше, ніж прямим рейсом наших авіакомпаній
Наскільки реально так полетіти?
не легше прямим потягом-експресом за 6-7 годин?nyH4 писав:Вивчаючи розклад і ціни на київ-львів, знайшов цікавий варіант у wizzair - Київ-Дортмунд, Дортмунд-Львів. Є варіанти дешевше, ніж прямим рейсом наших авіакомпаній
Наскільки реально так полетіти?
НєєAlexander писав:не легше прямим потягом-експресом за 6-7 годин?nyH4 писав:Вивчаючи розклад і ціни на київ-львів, знайшов цікавий варіант у wizzair - Київ-Дортмунд, Дортмунд-Львів. Є варіанти дешевше, ніж прямим рейсом наших авіакомпаній
Наскільки реально так полетіти?
я маю наувазі Київ-Дортмунд-Львівgast писав:Ну проти такоїахоти не попреш. Тоді по пн та пт, раненько з Борисполя в Колон, звідтам помаленьку непоспішаючи в Хольцвікеде, всього біля години в дорозі, ну і там вже на Лємберг, всього навсього 12 годин і шенгенська віза...![]()
![]()
Ну ми ж "лёгких путєй не іщєм".
не вийде... бо вже писали - в такому випадку ви прилітаєте, а реєстрація вже все... йокnyH4 писав:я маю наувазі Київ-Дортмунд-Львівgast писав:Ну проти такоїахоти не попреш. Тоді по пн та пт, раненько з Борисполя в Колон, звідтам помаленьку непоспішаючи в Хольцвікеде, всього біля години в дорозі, ну і там вже на Лємберг, всього навсього 12 годин і шенгенська віза...![]()
![]()
Ну ми ж "лёгких путєй не іщєм".
экономія коштів. транзит до львова через дортмунд.popTAB писав:Цікаво, яку лапшу будеш вішати на вуха еміграційному офіцеру на паспортному контролі коли він запитає про ціль поїздки, житло, ...
где доступна такова цена?Иван писав:А не проще за 110$ полететь прямым самолетом!!!!
я тут подумал, а если без регистрированного багажа лететь - то возможно ли с зоны прилёта перейти в транзитную зону и дальше к нужному выходу на посадку?gast писав:В Дортмунді немає, в Кьольні також не було, проте вартує звязатися з GW і розпитати, оскільки вони там впровадили рейси з перевантаженням багажу, але тільки на свої подальші рейси, раніше то функціонувало так - треба було отримати багаж, здати його знов на спец. мобільній транзитній стійці, всі конторолі треба було проходити, проте пакса чекали в разі затримки рейсу. Як то зараз, з минулого жовтня я не знаю, тому раджу запитати. В випадку Віззу транзит як такий виключений. Я не знаю як воно зараз, але раніше в нім. посольстві була можливість дістати нескладно дістати коростроковий транзит для аеропорта, проте то також вартує трохи грошенят.
Для а/к А, котра немає угоди з а/к Б (а, отже і не бачить у своїй системі повного маршруту з усіма зупинками та транзитами), наявність посадкового талону на наступний рейс, котрий виконується компанією Б, не є підставою для допуску до безвізового перевезення у пункт Х, котрий за інших обставин вимагає візи від пасажира. Це є пряме порушення чинного міжнародного законодавства у сфері авіаперевезень.gast писав:Про квиток в "Лондон", ніхто ж не відбирає можливості провести он-лайн чекін, і якщо той посадковий не є підставою для польоту, тоді що є? ПИтання в тому, що без наявності шенг. візи вас не посадять на літак до Німеччини, інакше в разі чого винна компанія...
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей