Конкуренція між лоу-костами. Візз Ейр та Германвінгз

Загальний авіафорум
Відповісти
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Конкуренція між лоу-костами. Візз Ейр та Германвінгз

Повідомлення Olek »

От я думаю всі пам*ятаєте, як Візз Ейр задрав ціни на Київ-Кельн. Тепер же з*явився Германвінгз.. і що?? З середини жовтня у Візз Ейр квитки на Кельн і назад від 299 грн + збір за бронювання. Як вам таке? :hot:
gast
Airbus A340
Повідомлень: 879
З нами з: 02 лютого 2009, 16:44
Контактна інформація:

Re: Конкуренція між лоу-костами. Візз Ейр та Германвінгз

Повідомлення gast »

Не знаю чому, але мені здається що справа тут не в конкуренції. Germanwings вчинив тут набагато розумніше - в них рейс в середині дня, мало того що вони вже пропонують нормальні класичні пересадки через Кьольн, де навіть й багаж забирати не треба, так і залізницею з прилеглих територій можна встигнути туди без проблем, що робить їх більш привабливими. Далі вибір місця, онлайн чек і тд, тобто практично майже все як у класичної компанії.
А у Віззів розклад складається малозрозуміло. Наприклад якби мені хотиілося заробити побільше грошей, я би ставив потенційно найдорожчий маршрут на самий зручний час, а не о 6.00 з Борисполя. Бо тоді щоб хоч щось продати, треба ставити низьку ціну. Другим здогадом є те, що вони по хитрому хотіли "порубати бабла" з "літніх" пострадянських туристів, котрі годилися і на незначно дешевшу ціну, головне летіти "а то не вистачить квитків" :D , на тому й трохи зрубали, а за півтора місяця до відльоту ціна практично завжди була прийнятна. Так само зараз на Дортмунд-Львів, Катовіце - Київ є ціни в 15-25 Є на вересень-жовтень.
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Конкуренція між лоу-костами. Візз Ейр та Германвінгз

Повідомлення Olek »

gast писав:Не знаю чому, але мені здається що справа тут не в конкуренції. Germanwings вчинив тут набагато розумніше - в них рейс в середині дня, мало того що вони вже пропонують нормальні класичні пересадки через Кьольн, де навіть й багаж забирати не треба, так і залізницею з прилеглих територій можна встигнути туди без проблем, що робить їх більш привабливими. Далі вибір місця, онлайн чек і тд, тобто практично майже все як у класичної компанії.
А у Віззів розклад складається малозрозуміло. Наприклад якби мені хотиілося заробити побільше грошей, я би ставив потенційно найдорожчий маршрут на самий зручний час, а не о 6.00 з Борисполя. Бо тоді щоб хоч щось продати, треба ставити низьку ціну. Другим здогадом є те, що вони по хитрому хотіли "порубати бабла" з "літніх" пострадянських туристів, котрі годилися і на незначно дешевшу ціну, головне летіти "а то не вистачить квитків" :D , на тому й трохи зрубали, а за півтора місяця до відльоту ціна практично завжди була прийнятна. Так само зараз на Дортмунд-Львів, Катовіце - Київ є ціни в 15-25 Є на вересень-жовтень.
ну якщо бути чесними то ціна 149 грн на Катовіце була як з листопада... так вона й залишилась... правда додатково 25 грн сбору додалося... Я просто постійно цей напрямок моніторю =) Ціни адекватні. І це радує. А ще літаки повні=)
Wladi
Airbus A318
Повідомлень: 21
З нами з: 08 серпня 2009, 12:02
Звідки: Aachen, Germany
Контактна інформація:

Re: Конкуренція між лоу-костами. Візз Ейр та Германвінгз

Повідомлення Wladi »

Как выяснилось сегодня в другой ветке форума http://www.avianews.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=559, Germanwings показывает себя не с лучшей стороны перед клиентами, высасывая величину аэропортных сборов буквально из пальца.

Та же ВиззЭйр оказывается на порядок порядочнее, взымая с клиентов в качестве сборов суммы, на самом деле соответсвующие таковым.

Каким образом Germanwings выходит на заоблачные, в три раза выше оффициальных суммы - остается пока загадкой :)
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 21 гість