Аеропорти та Евро-2012
Аеропорти та Евро-2012
отже Донецьк та Одесу провалили саме через це...
Є Київ, Харків, Львів та Донецьк...
в мене враження, що Донецьк та Львів теж можуть провалити, якщо там не почнуть реально щось робити. В Харкові термінал активно будується зі стадіоном. Але громадський транспорт та дороги - то капець...
Є Київ, Харків, Львів та Донецьк...
в мене враження, що Донецьк та Львів теж можуть провалити, якщо там не почнуть реально щось робити. В Харкові термінал активно будується зі стадіоном. Але громадський транспорт та дороги - то капець...
Re: Аеропорти та Евро-2012
Донецк - точно не провалят. Они уже слишком много в него вложили.Alexander писав:отже Донецьк та Одесу провалили саме через це...
Є Київ, Харків, Львів та Донецьк...
в мене враження, що Донецьк та Львів теж можуть провалити, якщо там не почнуть реально щось робити. В Харкові термінал активно будується зі стадіоном. Але громадський транспорт та дороги - то капець...
За последние 2 года город полностью облик поменял.
Re: Аеропорти та Евро-2012
в Дніпрі теж зробили.. і що? Аеропорт і все - прокатили...khai писав:Донецк - точно не провалят. Они уже слишком много в него вложили.Alexander писав:отже Донецьк та Одесу провалили саме через це...
Є Київ, Харків, Львів та Донецьк...
в мене враження, що Донецьк та Львів теж можуть провалити, якщо там не почнуть реально щось робити. В Харкові термінал активно будується зі стадіоном. Але громадський транспорт та дороги - то капець...
За последние 2 года город полностью облик поменял.
так що і в Донецьку можуть таке зробити як "останнє китайське попередження"... щоб нарешті вже почали чесати репу
Re: Аеропорти та Евро-2012
С Днепром - наверное были ещё какие-то причины. Кроме аэропорта.Alexander писав:в Дніпрі теж зробили.. і що? Аеропорт і все - прокатили...
так що і в Донецьку можуть таке зробити як "останнє китайське попередження"... щоб нарешті вже почали чесати репу
Полоса там значительно лучше, чем в Харькове. Существующий терминал - наверное всего на 50% меньше строящегося в Харькове. Стадион - готов, а в Харькове только идёт реконструкция.
Во Львове всё готово только на бумаге. Инвестора нет. Строительство стадиона - на ранней стадии. И всё равно утвердили.
В Донецке полосу уже сделали.
Идёт строительство большого количества гостиниц.
А терминал при современных технологиях за 1...1,5 года спокойно выгонят.
Re: Аеропорти та Евро-2012
Не дивлячись на "видимість" робіт, я думаю, Львів обламають. Часу вже практично немає, а роботи щойно лише почались. Помножити то все на типові львівські проблеми - дороги та транспорт, і про все решта можна забути. Як не крути, а не можна просто так помахом чарівної палички розширити існуючі дороги і повністю поміняти на них покриття, готелі не збудуються самі по собі за півроку, ціни на пристойні готелі зараз вже суттєво вищі ніж на відповідні, для прикладу, в Німеччині. До того додати практично повну відсутність кадрів, що володіють бодай англійською (а ще треба було б німецькою та французькою, з польською у Львові проблем менше) в персоналі аеропорту, залізниці тощо (а де набрати таких кадрів ще й для інфопоінтів, координаторів і тд.
) - це загальна проблема всіх міст-кандидатів.
В кінці виявиться, що дістане Київ 1- 2 матчі, і на тому буде смачний і жирний шлюс.

В кінці виявиться, що дістане Київ 1- 2 матчі, і на тому буде смачний і жирний шлюс.
Re: Аеропорти та Евро-2012
На первом месте политика.gast писав:Не дивлячись на "видимість" робіт, я думаю, Львів обламають. Часу вже практично немає, а роботи щойно лише почались. Помножити то все на типові львівські проблеми - дороги та транспорт, і про все решта можна забути. Як не крути, а не можна просто так помахом чарівної палички розширити існуючі дороги і повністю поміняти на них покриття, готелі не збудуються самі по собі за півроку, ціни на пристойні готелі зараз вже суттєво вищі ніж на відповідні, для прикладу, в Німеччині. До того додати практично повну відсутність кадрів, що володіють бодай англійською (а ще треба було б німецькою та французькою, з польською у Львові проблем менше) в персоналі аеропорту, залізниці тощо (а де набрати таких кадрів ще й для інфопоінтів, координаторів і тд.) - це загальна проблема всіх міст-кандидатів.
В кінці виявиться, що дістане Київ 1- 2 матчі, і на тому буде смачний і жирний шлюс.
Пока не вижу ниодной причины чем Львов более Днепропетровска подготовлен к ЕВРО 2012.
В Днепре количество уже существующих гостиниц больше, чем во Львове в принципе смогут построить.
Re: Аеропорти та Евро-2012
Проблеми всіх кандидатів одні й ті ж, готелів в Дніпрі приблизно стільки ж, а ціни в них злегка вищі від Львова, але це все дрібниці... Тут не останню роль мав конфлікт з Люфтганзою, пригадуєте мітинги в Києві тощо. В Німеччині тоді діло дійшло до верхів і ніхто нічого не забув... Раніше треба було думати а не зараз пищати... 

Re: Аеропорти та Евро-2012
А что за конфликт? Их не пустили в Днепр?gast писав:Проблеми всіх кандидатів одні й ті ж, готелів в Дніпрі приблизно стільки ж, а ціни в них злегка вищі від Львова, але це все дрібниці... Тут не останню роль мав конфлікт з Люфтганзою, пригадуєте мітинги в Києві тощо. В Німеччині тоді діло дійшло до верхів і ніхто нічого не забув... Раніше треба було думати а не зараз пищати...
Это ж согласовывается на уровне правительственных соглашений. А только потом аэропортами.
Re: Аеропорти та Евро-2012
Я не претендую на достовірність, проте ситуація була приблизно така. Люфтганза пробила Дніпропетровськ офіційно, але аеропорт заправив потрійний тариф за обслуговування, і коли німаки почали тиснути, вони відмовлялись приймати літак, ніби то один раз довелось сідати в Одесі замість Дніпра. Люфтганза одразу накинулась на Дніпроавіа і стимулювала включення до "чорного списку", то не вийшло, проте заборонили "літати в і над Німеччиною", в Києві ж купка співробітників і проплачених дніпровських демострантів стояли тиждень перед консульсвом на Хмельницького з похабними лозунгами, палили "опудало" Люфтганзи, тощо. Дійшло до преси з двох боків, до канцлера і обговорювалось на "найвищому рівні"...
Одним словом в неті ще є якісь газетні хвости, то можна підняти і перелопатити. Головне, що німці "не злопам"ятні, проте все пам"ятають"...
І трохи ОФФ з офіціозу. Нині в Цюріху наш През заявив, що Україна готова до відкритого неба, всі формальності подолано, і жде, поки її туда приймуть, проблеми не з українського боку...
Крім того багато різних речей, хотілося спитати чи він дійсно живе в Україні і де росте така трава... 
Одним словом в неті ще є якісь газетні хвости, то можна підняти і перелопатити. Головне, що німці "не злопам"ятні, проте все пам"ятають"...

І трохи ОФФ з офіціозу. Нині в Цюріху наш През заявив, що Україна готова до відкритого неба, всі формальності подолано, і жде, поки її туда приймуть, проблеми не з українського боку...


Re: Аеропорти та Евро-2012
Трохи історії на тему Дніпропетровська. Погляд з Києва.
КИЇВ, 3 серпня. Біля офісу німецької авіакомпанії "Люфтганза" відбулася акція протесту у вигляді театралізованого дійства, організована Асоціацією захисту прав громадян України. Її учасники стали свідками символічного відкриття нового міжпланетного рейсу цієї авіакомпанії - "Франкфурт-Марс". Саме так протестувальники висловилися проти експансії "Люфтганзи" на українському небі. За словами організаторів заходу, після того, як німецька компанія вирішила збільшити кількість своїх польотів в Україну, розпочалися утиски щодо вітчизняних авіакомпаній. Спочатку вона вступила в конфлікт з "Аеросвітом", потім - усунула з міжнародних авіаперевезень "Донбасаеро". На сьогодні бажання "Люфтганзи" здійснювати авіарейси за маршрутом "Франкфурт-Дніпропетровськ" стало причиною жорсткої війни між нею та "Дніпроавіа". Німецький авіагігант вирішив усунути конкурента, і в березні Федеральне відомство цивільної авіації Німеччини взагалі заборонило літакам української компанії літати до цієї країни. На думку учасників акції протесту, фактично "Люфтганза" проводить захоплення й монополізацію перспективних маршрутів авіасполучення, жертвою чого стає вітчизняна цивільна авіація. На фото: учасники театралізованого дійства - відкриття нового міжпланетного рейсу німецької авіакомпанії "Люфтганза" - "Франкфурт-Марс". - Зйомка 3 серпня 2006 року. Київ. /НК/.
Ukrinform
Самохоцький Володимир
03.08.2006
Або з UNIAN
http://elections.unian.net/ukr/news/news-172571.html
КИЇВ, 3 серпня. Біля офісу німецької авіакомпанії "Люфтганза" відбулася акція протесту у вигляді театралізованого дійства, організована Асоціацією захисту прав громадян України. Її учасники стали свідками символічного відкриття нового міжпланетного рейсу цієї авіакомпанії - "Франкфурт-Марс". Саме так протестувальники висловилися проти експансії "Люфтганзи" на українському небі. За словами організаторів заходу, після того, як німецька компанія вирішила збільшити кількість своїх польотів в Україну, розпочалися утиски щодо вітчизняних авіакомпаній. Спочатку вона вступила в конфлікт з "Аеросвітом", потім - усунула з міжнародних авіаперевезень "Донбасаеро". На сьогодні бажання "Люфтганзи" здійснювати авіарейси за маршрутом "Франкфурт-Дніпропетровськ" стало причиною жорсткої війни між нею та "Дніпроавіа". Німецький авіагігант вирішив усунути конкурента, і в березні Федеральне відомство цивільної авіації Німеччини взагалі заборонило літакам української компанії літати до цієї країни. На думку учасників акції протесту, фактично "Люфтганза" проводить захоплення й монополізацію перспективних маршрутів авіасполучення, жертвою чого стає вітчизняна цивільна авіація. На фото: учасники театралізованого дійства - відкриття нового міжпланетного рейсу німецької авіакомпанії "Люфтганза" - "Франкфурт-Марс". - Зйомка 3 серпня 2006 року. Київ. /НК/.
Ukrinform
Самохоцький Володимир
03.08.2006
Або з UNIAN
http://elections.unian.net/ukr/news/news-172571.html
Re: Аеропорти та Евро-2012
Ні Дніпроавіа "молодці".... але знаючи методи Люфтів....gast писав:Трохи історії на тему Дніпропетровська. Погляд з Києва.
КИЇВ, 3 серпня. Біля офісу німецької авіакомпанії "Люфтганза" відбулася акція протесту у вигляді театралізованого дійства, організована Асоціацією захисту прав громадян України. Її учасники стали свідками символічного відкриття нового міжпланетного рейсу цієї авіакомпанії - "Франкфурт-Марс". Саме так протестувальники висловилися проти експансії "Люфтганзи" на українському небі. За словами організаторів заходу, після того, як німецька компанія вирішила збільшити кількість своїх польотів в Україну, розпочалися утиски щодо вітчизняних авіакомпаній. Спочатку вона вступила в конфлікт з "Аеросвітом", потім - усунула з міжнародних авіаперевезень "Донбасаеро". На сьогодні бажання "Люфтганзи" здійснювати авіарейси за маршрутом "Франкфурт-Дніпропетровськ" стало причиною жорсткої війни між нею та "Дніпроавіа". Німецький авіагігант вирішив усунути конкурента, і в березні Федеральне відомство цивільної авіації Німеччини взагалі заборонило літакам української компанії літати до цієї країни. На думку учасників акції протесту, фактично "Люфтганза" проводить захоплення й монополізацію перспективних маршрутів авіасполучення, жертвою чого стає вітчизняна цивільна авіація. На фото: учасники театралізованого дійства - відкриття нового міжпланетного рейсу німецької авіакомпанії "Люфтганза" - "Франкфурт-Марс". - Зйомка 3 серпня 2006 року. Київ. /НК/.
Ukrinform
Самохоцький Володимир
03.08.2006
Або з UNIAN
http://elections.unian.net/ukr/news/news-172571.html
Re: Аеропорти та Евро-2012
Методи методами. Проте кому мішав німецький CRJ в Дніпрі? Не думаю, що він би тоді там вже робив велику погоду.
Крім того, якщо вважати, що частота міняється на частоту, брали б дніпри другу і добивали б Люфтганзу ціною - ну чи не логічно? Політала б Люфтганза трохи пуста і самовбилася б від відчаю на тому маршруті
... А для чого робити весь той цирк і хто в кінці від того більше виграв, а хто програв...
Крім того, якщо вважати, що частота міняється на частоту, брали б дніпри другу і добивали б Люфтганзу ціною - ну чи не логічно? Політала б Люфтганза трохи пуста і самовбилася б від відчаю на тому маршруті

Re: Аеропорти та Евро-2012
а ставити рейс за годину до рейсу Дніпрів по тому ж маршруту то fair play?gast писав:Методи методами. Проте кому мішав німецький CRJ в Дніпрі? Не думаю, що він би тоді там вже робив велику погоду.
Крім того, якщо вважати, що частота міняється на частоту, брали б дніпри другу і добивали б Люфтганзу ціною - ну чи не логічно? Політала б Люфтганза трохи пуста і самовбилася б від відчаю на тому маршруті... А для чого робити весь той цирк і хто в кінці від того більше виграв, а хто програв...
Re: Аеропорти та Евро-2012
ТАк от за що постраждав міністр..... 

Re: Аеропорти та Евро-2012
Про fair play тут не йдеться з жодного боку. А та година різниці то проблема для обох компаній, проте не для паксів. То в першу чергу був би стимул для зниження ціни на маршруті і реальна можливість вибору. Тобто сама проста конкуренція.
Тепер Wizz i German wings мають те саме в Кьольні - проте ніхто не пищить відкрито, хоча б поки... Але різко ціну загатити вгору на літо вже не вийде...
Тепер Wizz i German wings мають те саме в Кьольні - проте ніхто не пищить відкрито, хоча б поки... Але різко ціну загатити вгору на літо вже не вийде...
Re: Аеропорти та Евро-2012
Вообще создается впечатление, что в Одессе до сих пор не верят в то, что город будет лишен матчей Евро-2012. До сих пор на сайте одесского «Черноморца» любой может ознакомиться с графическими изображениями макета нового стадиона «Черноморец», который будет построен в Одессе к Евро-2012, а также с презентационным роликом Одессы для Евро-2012. Вот только не поздно ли спохватилось руководство города.
Ведь когда комиссия УЕФА приезжала в Одессу, то мэр города, тот самый Эдуард Гурвиц, который отправил жалобу в ФИФА на УЕФА, несколько часов продержал членов комиссии в коридоре в ожидании, объяснив это важным совещанием.
Какое совещание может быть важнее, чем мероприятие, от которого напрямую зависит, пройдут ли в городе матчи чемпионата Европы по футболу? Первенство Старого света – одно из крупнейших спортивных событий в мире, и уступает только мировому первенству по футболу и Олимпийским играм, и проводить его – это большая честь для города, не говоря о том, что это и большая прибыль, и повышение международного престижа.
http://www.gazeta.ru/sport/2009/05/a_2988388.shtml
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 10 гостей