Сторінка 1 з 5

Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України

Додано: 07 січня 2020, 16:10
mischko
Спробую трохи систематизувати свої очікування і сподівання на 2020 рік.

Перше і, мабуть, найголовніше - Відкрите Небо. Здається, що після Brexit зникне остання перепона на цьому шляху.
Всі ми чекаємо лібералізації польотів з ЄС, в першу чергу виходу/повернення європейських лоу-костів на маршрути в Італію. Особисто я сподіваюся на появу нових рейсів між Україною та Нідерландами. Але для цього уряд повинен підписати з ЄС цей договір.

Також мені цікаво, чи змінить теперішній інвестор аеропортів Дніпра та Івано-Франківська свою політику щодо залучення в аеропорт не афілійованих з ним перевізників. Хотілося б, щоб обидва міста відкрилися для іноземних компаній. Вчора святкував Різдво в компанії, де був дніпрянин - в них дуже оптимістичні очікування.

В продовження теми ІВК: інтрига року - навіщо ATR а/к "Роза Вітрів". Чи буде спроба повторити Utair Ukraine? Чи літатимуть з Жулян?

Регіональні аеропорти в контексті концесії - кому і на яких умовах віддадуть Чернівці і Херсон. Чи будуть віддавати Львів або Запоріжжя?

Турбує стан МАУ, але гадаю, що вигребуть.

Чи з'являться в українських аеропортах нові авіакомпанії із Перської затоки? Розширення географії польотів старих друзів?

З іноземного: відкриють вже той BER чи ні? Потенційно можуть з'явитися нові рейси звідти в регіони України.
Запуск LEY і захід туди Transavia - чи будуть рейси до України. LEY-LWO?

Коли повернуть в небо Макси?

Додавайте свої сподівання і очікування - обговоримо.

Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України

Додано: 07 січня 2020, 16:43
Olek
Мене ще цікавить, шо з цим сайтом буде?

Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України

Додано: 07 січня 2020, 16:47
Bagach
mischko писав: 07 січня 2020, 16:10 Коли повернуть в небо Макси?
Як на мене, найцікавіша тема.
Є 2 варіанти.
1. Макси повертаються. Але після першої ж катастрофи (неважливо з якої причини), проект моментально закривається.
2. Макси не повертаються. І тоді цікаво, що буде з 700 виробленими літаками. Їх поріжуть? Їх переведуть у вантажні або продадуть у бідні країни?

Боїнгу явно треба новий mid-size літак.

Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України

Додано: 07 січня 2020, 16:54
Inguri
Тема правильна, сам хотів таку створити, але планував вказати більший термін, бо за рік навряд чи багато зміниться.
То й же Дніпро вже 5 років тягають, як дохлого кота.

Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України

Додано: 07 січня 2020, 16:58
Franek
LWO 3 млн і можливо друге місце за пасажиропотоком.
Якщо буде відкрите небо, то буде ще й база Wizz у Львові.

IFO i DNK без змін цього року.
CWC якщо і будуть віддавати, то ніхто не захоче брати, бо бабла треба вкласти багато.

В успіх регіональної програми від Рози розрахованої на p2p не вірю.

МАУ, на жаль, не потонуть, бо зроблені з матеріалу, який відомий своїми властивостями триматися на плаву)) В екстренній ситуації націоналізують.

З перських монархій можна чекати на FlyDubai/AirArabia у Львові/Харкові. Transavia найімовірніше ні.

Кутаїсі майже гарантовано буде мільйонником завідяки Wizz.

Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України

Додано: 07 січня 2020, 17:01
Bagach
mischko писав: 07 січня 2020, 16:10 Додавайте свої сподівання і очікування - обговоримо.
Коли відкриють HMJ.

Чи будуть рейси LWO-ODS на ATR від Рози.

Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України

Додано: 07 січня 2020, 17:03
Bagach
Franek писав: 07 січня 2020, 16:58 МАУ, на жаль, не потонуть, бо зроблені з матеріалу, який відомий своїми властивостями триматися на плаву)) В екстренній ситуації націоналізують.
І накуплять 787 і 350-х.

Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України

Додано: 07 січня 2020, 17:04
Vitaliy
mischko писав: 07 січня 2020, 16:10 Коли повернуть в небо Макси?
На одному з сайтів пишуть що Аеробус думає про будівництво 2х нових ліній фінальної збірки А320 та А350 в Північній Америці. Ймовірно А350 в Мірабелі та А320 в Мобілі.

Боінгу не позаздриш

Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України

Додано: 07 січня 2020, 17:07
Bagach
Vitaliy писав: 07 січня 2020, 17:04
mischko писав: 07 січня 2020, 16:10 Коли повернуть в небо Макси?
На одному з сайтів пишуть що Аеробус думає про будівництво 2х нових ліній фінальної збірки А320 та А350 в Північній Америці. Ймовірно А350 в Мірабелі та А320 в Мобілі.

Боінгу не позаздриш
З максом торба.
787 - щось там з двигунами.
777х - також якісь трабли.
747 - застарілий і не буде вироблятись.
757-767 - доживають свій вік.

Чи вибереться з кризи Боїнг?

Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України

Додано: 07 січня 2020, 17:14
Franek
Bagach писав: 07 січня 2020, 17:03
Franek писав: 07 січня 2020, 16:58 МАУ, на жаль, не потонуть, бо зроблені з матеріалу, який відомий своїми властивостями триматися на плаву)) В екстренній ситуації націоналізують.
І накуплять 787 і 350-х.
Ага, як Укрзалізниця накупила гіперлупів)))

Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України

Додано: 07 січня 2020, 17:15
Bagach
Franek писав: 07 січня 2020, 17:14
Bagach писав: 07 січня 2020, 17:03
Franek писав: 07 січня 2020, 16:58 МАУ, на жаль, не потонуть, бо зроблені з матеріалу, який відомий своїми властивостями триматися на плаву)) В екстренній ситуації націоналізують.
І накуплять 787 і 350-х.
Ага, як Укрзалізниця накупила гіперлупів)))
Навіть Ефіопія та Узбекистан не купують гіперлупів.

Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України

Додано: 07 січня 2020, 17:19
Franek
Та бо вони примітивні Afrosiyob собі купили замість гіперлупа.

Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України

Додано: 07 січня 2020, 17:20
Vitaliy
Bagach писав: 07 січня 2020, 17:07
Vitaliy писав: 07 січня 2020, 17:04
mischko писав: 07 січня 2020, 16:10 Коли повернуть в небо Макси?
На одному з сайтів пишуть що Аеробус думає про будівництво 2х нових ліній фінальної збірки А320 та А350 в Північній Америці. Ймовірно А350 в Мірабелі та А320 в Мобілі.

Боінгу не позаздриш
З максом торба.
787 - щось там з двигунами.
777х - також якісь трабли.
747 - застарілий і не буде вироблятись.
757-767 - доживають свій вік.

Чи вибереться з кризи Боїнг?
Не так все погано з цим списком.
747-8 - досить новий та сучасний, але продається успішно як вантажний (747-8F) і конкурентом у нього хіба що 777F.
Скоро припинять виробляти фюзеляжі, ймовірно виробництво припинять.
757 - не виробляється
767 - виробляється і продається як вантажний
777х - проблему з двигунами вирішать, GE працює
787 - проблеми є тільки у двигунах RR, версія з GE літає успішно. Цього року Боінг планує передати 1000й 787, ймовірно Сингапурцям.

Поки 787 - дуже успішна модель, як на мене

Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України

Додано: 07 січня 2020, 17:38
alex.s
1. Франковск и Днепр - не в этом году, если МАУ выживет.
2. Львов и 2.8 не будет. Но второе место могут взять.
3. Хорошо, что открытие россии никто не вангует, даже Мишко ;-)

Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України

Додано: 07 січня 2020, 17:50
Inguri
alex.s писав: 07 січня 2020, 17:38 3. Хорошо, что открытие россии никто не вангует, даже Мишко ;-)
кстатіда

Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України

Додано: 07 січня 2020, 18:16
SergeyL
По делам украинским:
- рост потока в LWO, ODS, OZH, HRK, KHE. Сравнительно небольшой рост в KBP (если МАУ ограничится тем, что уже объявили), или падение, если у МАУ все будет печально. Падение потока в IEV (может даже сразу на 4 место), спасти их может разве что Роза с АТR, если таки решат внутреннюю программу запускать. Возможна база виззов во Львове.
- в Днепре и ИФ изменений не жду.
- жду открытого неба и массовых рейсов в Италию (от виззов и райанов). Возможны Эйндховен, Порто и новые направления в Испании (Малага, например). Прага и/или Брно. Больше особо и нечего, насчет Франции, Швейцарии или Скандинавии сомневаюсь, потока нет.
- новые направления в Азию, сейчас есть определенный дефицит.
- возврат AF/KLM в полноценном режиме.

По проблемам Боинга: очень подозреваю, что 737МАХ уже обречен. С такой репутацией (которую еще больше "улучшили" обнаруженные проблемы с проводкой и двигателями) от них с большой вероятностью откажутся даже лояльные к Боингу авиакомпании, а уж если будет еще хоть одна громкая катастрофа (даже не по техническим причинам) - весла сушить можно будет однозначно. По 777, 787 все не так плохо, там чисто рабочие моменты. Но Эйрбас потирает руки, такой подарок от конкурента получить на рынке узкофюзеляжников.

Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України

Додано: 07 січня 2020, 18:22
alex.s
Ну 4 место для Жу это вы перегнули.
Еще и сами себе противоречите в ожиданиях: с одной стороны Открытое небо и новые маршруты от Виззов, а с другой падение Жулян....

Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України

Додано: 07 січня 2020, 18:27
tu144
Первое, что принесет этот год - это банкротство Эрнеста...

Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України

Додано: 07 січня 2020, 18:28
mischko
Olek писав: 07 січня 2020, 16:43 Мене ще цікавить, шо з цим сайтом буде?
Нам уже починати переживати?

Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України

Додано: 07 січня 2020, 18:32
tu144
Уже давно пора было вводить абонентскую плату за участие в форуме... плюс плата за регистрацию новых пользователей)