Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України

Обсуждение вопросов, напрямую не связанных с авиацией
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 8405
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 1461 раз
Поблагодарили: 2948 раз
Контактная информация:

Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України

Сообщение mischko »

Спробую трохи систематизувати свої очікування і сподівання на 2020 рік.

Перше і, мабуть, найголовніше - Відкрите Небо. Здається, що після Brexit зникне остання перепона на цьому шляху.
Всі ми чекаємо лібералізації польотів з ЄС, в першу чергу виходу/повернення європейських лоу-костів на маршрути в Італію. Особисто я сподіваюся на появу нових рейсів між Україною та Нідерландами. Але для цього уряд повинен підписати з ЄС цей договір.

Також мені цікаво, чи змінить теперішній інвестор аеропортів Дніпра та Івано-Франківська свою політику щодо залучення в аеропорт не афілійованих з ним перевізників. Хотілося б, щоб обидва міста відкрилися для іноземних компаній. Вчора святкував Різдво в компанії, де був дніпрянин - в них дуже оптимістичні очікування.

В продовження теми ІВК: інтрига року - навіщо ATR а/к "Роза Вітрів". Чи буде спроба повторити Utair Ukraine? Чи літатимуть з Жулян?

Регіональні аеропорти в контексті концесії - кому і на яких умовах віддадуть Чернівці і Херсон. Чи будуть віддавати Львів або Запоріжжя?

Турбує стан МАУ, але гадаю, що вигребуть.

Чи з'являться в українських аеропортах нові авіакомпанії із Перської затоки? Розширення географії польотів старих друзів?

З іноземного: відкриють вже той BER чи ні? Потенційно можуть з'явитися нові рейси звідти в регіони України.
Запуск LEY і захід туди Transavia - чи будуть рейси до України. LEY-LWO?

Коли повернуть в небо Макси?

Додавайте свої сподівання і очікування - обговоримо.
Аватара пользователя
Olek
avianews
Сообщения: 10850
Зарегистрирован: 21 окт 2008, 01:05
Благодарил (а): 163 раза
Поблагодарили: 1296 раз
Контактная информация:

Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України

Сообщение Olek »

Мене ще цікавить, шо з цим сайтом буде?
За это сообщение автора Olek поблагодарил:
Dmytrob
Рейтинг: 3.57%
Bagach
A380
Сообщения: 1929
Зарегистрирован: 05 янв 2018, 15:11
Благодарил (а): 100 раз
Поблагодарили: 172 раза
Контактная информация:

Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України

Сообщение Bagach »

mischko писал(а):
07 янв 2020, 16:10
Коли повернуть в небо Макси?
Як на мене, найцікавіша тема.
Є 2 варіанти.
1. Макси повертаються. Але після першої ж катастрофи (неважливо з якої причини), проект моментально закривається.
2. Макси не повертаються. І тоді цікаво, що буде з 700 виробленими літаками. Їх поріжуть? Їх переведуть у вантажні або продадуть у бідні країни?

Боїнгу явно треба новий mid-size літак.
Аватара пользователя
Inguri
A380
Сообщения: 2690
Зарегистрирован: 16 авг 2012, 23:10
Благодарил (а): 737 раз
Поблагодарили: 790 раз
Контактная информация:

Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України

Сообщение Inguri »

Тема правильна, сам хотів таку створити, але планував вказати більший термін, бо за рік навряд чи багато зміниться.
То й же Дніпро вже 5 років тягають, як дохлого кота.
Franek
Airbus A330
Сообщения: 555
Зарегистрирован: 15 июн 2016, 17:02
Благодарил (а): 45 раз
Поблагодарили: 123 раза
Контактная информация:

Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України

Сообщение Franek »

LWO 3 млн і можливо друге місце за пасажиропотоком.
Якщо буде відкрите небо, то буде ще й база Wizz у Львові.

IFO i DNK без змін цього року.
CWC якщо і будуть віддавати, то ніхто не захоче брати, бо бабла треба вкласти багато.

В успіх регіональної програми від Рози розрахованої на p2p не вірю.

МАУ, на жаль, не потонуть, бо зроблені з матеріалу, який відомий своїми властивостями триматися на плаву)) В екстренній ситуації націоналізують.

З перських монархій можна чекати на FlyDubai/AirArabia у Львові/Харкові. Transavia найімовірніше ні.

Кутаїсі майже гарантовано буде мільйонником завідяки Wizz.
Bagach
A380
Сообщения: 1929
Зарегистрирован: 05 янв 2018, 15:11
Благодарил (а): 100 раз
Поблагодарили: 172 раза
Контактная информация:

Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України

Сообщение Bagach »

mischko писал(а):
07 янв 2020, 16:10
Додавайте свої сподівання і очікування - обговоримо.
Коли відкриють HMJ.

Чи будуть рейси LWO-ODS на ATR від Рози.
Bagach
A380
Сообщения: 1929
Зарегистрирован: 05 янв 2018, 15:11
Благодарил (а): 100 раз
Поблагодарили: 172 раза
Контактная информация:

Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України

Сообщение Bagach »

Franek писал(а):
07 янв 2020, 16:58
МАУ, на жаль, не потонуть, бо зроблені з матеріалу, який відомий своїми властивостями триматися на плаву)) В екстренній ситуації націоналізують.
І накуплять 787 і 350-х.
Vitaliy
Airbus A340
Сообщения: 786
Зарегистрирован: 10 мар 2009, 17:10
Откуда: VIN
Благодарил (а): 1149 раз
Поблагодарили: 67 раз
Контактная информация:

Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України

Сообщение Vitaliy »

mischko писал(а):
07 янв 2020, 16:10
Коли повернуть в небо Макси?
На одному з сайтів пишуть що Аеробус думає про будівництво 2х нових ліній фінальної збірки А320 та А350 в Північній Америці. Ймовірно А350 в Мірабелі та А320 в Мобілі.

Боінгу не позаздриш
Bagach
A380
Сообщения: 1929
Зарегистрирован: 05 янв 2018, 15:11
Благодарил (а): 100 раз
Поблагодарили: 172 раза
Контактная информация:

Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України

Сообщение Bagach »

Vitaliy писал(а):
07 янв 2020, 17:04
mischko писал(а):
07 янв 2020, 16:10
Коли повернуть в небо Макси?
На одному з сайтів пишуть що Аеробус думає про будівництво 2х нових ліній фінальної збірки А320 та А350 в Північній Америці. Ймовірно А350 в Мірабелі та А320 в Мобілі.

Боінгу не позаздриш
З максом торба.
787 - щось там з двигунами.
777х - також якісь трабли.
747 - застарілий і не буде вироблятись.
757-767 - доживають свій вік.

Чи вибереться з кризи Боїнг?
Franek
Airbus A330
Сообщения: 555
Зарегистрирован: 15 июн 2016, 17:02
Благодарил (а): 45 раз
Поблагодарили: 123 раза
Контактная информация:

Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України

Сообщение Franek »

Bagach писал(а):
07 янв 2020, 17:03
Franek писал(а):
07 янв 2020, 16:58
МАУ, на жаль, не потонуть, бо зроблені з матеріалу, який відомий своїми властивостями триматися на плаву)) В екстренній ситуації націоналізують.
І накуплять 787 і 350-х.
Ага, як Укрзалізниця накупила гіперлупів)))
Bagach
A380
Сообщения: 1929
Зарегистрирован: 05 янв 2018, 15:11
Благодарил (а): 100 раз
Поблагодарили: 172 раза
Контактная информация:

Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України

Сообщение Bagach »

Franek писал(а):
07 янв 2020, 17:14
Bagach писал(а):
07 янв 2020, 17:03
Franek писал(а):
07 янв 2020, 16:58
МАУ, на жаль, не потонуть, бо зроблені з матеріалу, який відомий своїми властивостями триматися на плаву)) В екстренній ситуації націоналізують.
І накуплять 787 і 350-х.
Ага, як Укрзалізниця накупила гіперлупів)))
Навіть Ефіопія та Узбекистан не купують гіперлупів.
Franek
Airbus A330
Сообщения: 555
Зарегистрирован: 15 июн 2016, 17:02
Благодарил (а): 45 раз
Поблагодарили: 123 раза
Контактная информация:

Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України

Сообщение Franek »

Та бо вони примітивні Afrosiyob собі купили замість гіперлупа.
Vitaliy
Airbus A340
Сообщения: 786
Зарегистрирован: 10 мар 2009, 17:10
Откуда: VIN
Благодарил (а): 1149 раз
Поблагодарили: 67 раз
Контактная информация:

Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України

Сообщение Vitaliy »

Bagach писал(а):
07 янв 2020, 17:07
Vitaliy писал(а):
07 янв 2020, 17:04
mischko писал(а):
07 янв 2020, 16:10
Коли повернуть в небо Макси?
На одному з сайтів пишуть що Аеробус думає про будівництво 2х нових ліній фінальної збірки А320 та А350 в Північній Америці. Ймовірно А350 в Мірабелі та А320 в Мобілі.

Боінгу не позаздриш
З максом торба.
787 - щось там з двигунами.
777х - також якісь трабли.
747 - застарілий і не буде вироблятись.
757-767 - доживають свій вік.

Чи вибереться з кризи Боїнг?
Не так все погано з цим списком.
747-8 - досить новий та сучасний, але продається успішно як вантажний (747-8F) і конкурентом у нього хіба що 777F.
Скоро припинять виробляти фюзеляжі, ймовірно виробництво припинять.
757 - не виробляється
767 - виробляється і продається як вантажний
777х - проблему з двигунами вирішать, GE працює
787 - проблеми є тільки у двигунах RR, версія з GE літає успішно. Цього року Боінг планує передати 1000й 787, ймовірно Сингапурцям.

Поки 787 - дуже успішна модель, як на мене
alex.s
A380
Сообщения: 1909
Зарегистрирован: 04 июл 2017, 09:22
Благодарил (а): 263 раза
Поблагодарили: 580 раз
Контактная информация:

Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України

Сообщение alex.s »

1. Франковск и Днепр - не в этом году, если МАУ выживет.
2. Львов и 2.8 не будет. Но второе место могут взять.
3. Хорошо, что открытие россии никто не вангует, даже Мишко ;-)
За это сообщение автора alex.s поблагодарил:
Vitaliy
Рейтинг: 3.57%
Аватара пользователя
Inguri
A380
Сообщения: 2690
Зарегистрирован: 16 авг 2012, 23:10
Благодарил (а): 737 раз
Поблагодарили: 790 раз
Контактная информация:

Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України

Сообщение Inguri »

alex.s писал(а):
07 янв 2020, 17:38
3. Хорошо, что открытие россии никто не вангует, даже Мишко ;-)
кстатіда
Аватара пользователя
SergeyL
Airbus A330
Сообщения: 552
Зарегистрирован: 08 мар 2017, 16:51
Откуда: Kyiv
Благодарил (а): 131 раз
Поблагодарили: 137 раз
Контактная информация:

Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України

Сообщение SergeyL »

По делам украинским:
- рост потока в LWO, ODS, OZH, HRK, KHE. Сравнительно небольшой рост в KBP (если МАУ ограничится тем, что уже объявили), или падение, если у МАУ все будет печально. Падение потока в IEV (может даже сразу на 4 место), спасти их может разве что Роза с АТR, если таки решат внутреннюю программу запускать. Возможна база виззов во Львове.
- в Днепре и ИФ изменений не жду.
- жду открытого неба и массовых рейсов в Италию (от виззов и райанов). Возможны Эйндховен, Порто и новые направления в Испании (Малага, например). Прага и/или Брно. Больше особо и нечего, насчет Франции, Швейцарии или Скандинавии сомневаюсь, потока нет.
- новые направления в Азию, сейчас есть определенный дефицит.
- возврат AF/KLM в полноценном режиме.

По проблемам Боинга: очень подозреваю, что 737МАХ уже обречен. С такой репутацией (которую еще больше "улучшили" обнаруженные проблемы с проводкой и двигателями) от них с большой вероятностью откажутся даже лояльные к Боингу авиакомпании, а уж если будет еще хоть одна громкая катастрофа (даже не по техническим причинам) - весла сушить можно будет однозначно. По 777, 787 все не так плохо, там чисто рабочие моменты. Но Эйрбас потирает руки, такой подарок от конкурента получить на рынке узкофюзеляжников.
alex.s
A380
Сообщения: 1909
Зарегистрирован: 04 июл 2017, 09:22
Благодарил (а): 263 раза
Поблагодарили: 580 раз
Контактная информация:

Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України

Сообщение alex.s »

Ну 4 место для Жу это вы перегнули.
Еще и сами себе противоречите в ожиданиях: с одной стороны Открытое небо и новые маршруты от Виззов, а с другой падение Жулян....
tu144
A380
Сообщения: 1262
Зарегистрирован: 25 апр 2013, 15:08
Благодарил (а): 274 раза
Поблагодарили: 185 раз
Контактная информация:

Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України

Сообщение tu144 »

Первое, что принесет этот год - это банкротство Эрнеста...
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 8405
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 1461 раз
Поблагодарили: 2948 раз
Контактная информация:

Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України

Сообщение mischko »

Olek писал(а):
07 янв 2020, 16:43
Мене ще цікавить, шо з цим сайтом буде?
Нам уже починати переживати?
tu144
A380
Сообщения: 1262
Зарегистрирован: 25 апр 2013, 15:08
Благодарил (а): 274 раза
Поблагодарили: 185 раз
Контактная информация:

Re: Що принесе 2020 рік авіаційній галузі України

Сообщение tu144 »

Уже давно пора было вводить абонентскую плату за участие в форуме... плюс плата за регистрацию новых пользователей)
Ответить

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: ant0xa, Rel и 2 гостя