IST-LWO:
В аеропорт ми прибули за 3 години до вильоту, тому спокійно пройшли реєстрацію, паспортний контроль, контролі на авіабезпеку і мали час походити по Dutyfree.

- Бурхливе життя в IST

- Вигляд на диспетчерську вежу з терміналу міжнародних вильотів
Цього разу до літака нас підвозили на автобусі, борт TC-JKJ Boeing 737-700 (2005 року випуску). Сидіння, як в економі, так і в бізнесі оббиті тканиною, але простору для ніг більше, ніж в 800-ці. Мультимедійна система не працювала взагалі, зате капітан під час польоту трохи розповідав про умови польоту. Стюардеси були якісь непривітні, ні добрий день, ні до побачення, не посміхались абсолютно.
Рулюємо до смуги 35L, перед нами злітає DELTA Boeing 767, і ось наша черга, розгін, відрив передньої стійки і в цей момент - захоплені оплески дівчини на протилежному ряді сидінь, дивні емоції, звичайно, але це краще, ніж якби вона скористалася за призначенням паперовим пакетиком, який на цей час вже був розкритий у неї в руках.

- Boeing-777 Emirates пройшов під нами над Румунією
На підльоті до Львова трохи потрусило, погода змінювалась, було хмарно і починався дощик, але перед самим дотиком до смуги літак вирівнявся і ми м’ягко сіли, я б сказав на 5+. І знову бурхливі оплески під-час дотику основних стійок шассі.
Не розумію, для чого у Львові літаки зустрічає follow me car? Може цю послугу нав’язують, як обов’язкову. Адже там машинка проїжджає 100м, розвертається і назад, а заблукати просто неможливо, трафік дуже малий.
Знову стикуємося до телетрапу, більшість паксів в цей час вже хвилин 15, як стоять в проході, не зважаючи на прохання цього не робити до повної зупинки, виходимо в термінал, паспортний контроль швидко, а ось митниця всіх заганяє на червоний коридор, задоволення сумнівне від їхніх процедур.
Підсумовуючи, скажу, що в турків хороший продукт по адекватних цінах, але, так як я летів з ними вперше, то чекав більшого, особливо, зважаючи на статус кращої а/к Європи. Нічого особливого, трохи сухо та бездушно з боку персоналу, в МАУ, наприклад, відчувається краще відношення до пасажира. Безумовно, полетів би з ними ще, за умови кращої ціни у потрібному мені напрямку. А ще здивувало таке велике завантаження на цьому напрямку, коли купував квиток, то стояв Airbus A319, а по факту поставили 738, який був практично повним, це при тому, що ще й Pegasus ганяє 738-мі зі Львова в Сабіху.