Сторінка 16 з 86
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Додано: 08 жовтня 2018, 01:31
manjeroke
Labiann писав: ↑08 жовтня 2018, 01:23
ну понятно, парафинить наше всё, извините что отвлёк, продолжайте пожалуйста...
так же как и забывать планировать наперед...
Очевидно же что для аэропорта с 30млн паксов в перспективе этого мало. И вообще не понятно под какой пасс поток он расчитывался
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Додано: 08 жовтня 2018, 02:36
Labiann
manjeroke писав: ↑08 жовтня 2018, 01:31
Labiann писав: ↑08 жовтня 2018, 01:23
ну понятно, парафинить наше всё, извините что отвлёк, продолжайте пожалуйста...
так же как и забывать планировать наперед...
Очевидно же что для аэропорта с 30млн паксов в перспективе этого мало. И вообще не понятно под какой пасс поток он расчитывался
может ещё бетонные дороги строить, ну чтоб потом каждый год не ремонтировать ?!
потом переделают/сделают и ещё бабок отмоют/освоят, что непонятного, прям вчера родились...
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Додано: 08 жовтня 2018, 08:34
Valdys
Рішення яке зараз будують не ідеальне, але доволі адекватне.
Хоча його потрібно було реалізувати декілька років назад.
За автобус до Харківської (що краще Бориспільської) я тільки за.
За якісь повороти залізниці в сторону Борисполя, заїзд Інтерсіті+ - не забувайте скільки це коштує, як швидко реалізується і в якій країні Ви живете. Це занадто багато Ви хочете
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Додано: 08 жовтня 2018, 09:29
katso
popTAB писав: ↑06 жовтня 2018, 14:36
проблема не в наявності поїздів, а в електро-маг наводках на ILS. Зависока напруга там, або все було робити під землею, або дизель
Как же тогда во всем мире электропоезда в аэропорты ездят, там что-то по другому?
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Додано: 08 жовтня 2018, 09:55
popTAB
katso писав: ↑08 жовтня 2018, 09:29
popTAB писав: ↑06 жовтня 2018, 14:36
проблема не в наявності поїздів, а в електро-маг наводках на ILS. Зависока напруга там, або все було робити під землею, або дизель
Как же тогда во всем мире электропоезда в аэропорты ездят, там что-то по другому?
Просто живлення різне буває

)
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Додано: 08 жовтня 2018, 10:04
UKCC
katso писав: ↑08 жовтня 2018, 09:29
popTAB писав: ↑06 жовтня 2018, 14:36
проблема не в наявності поїздів, а в електро-маг наводках на ILS. Зависока напруга там, або все було робити під землею, або дизель
Как же тогда во всем мире электропоезда в аэропорты ездят, там что-то по другому?
"або все було робити під землею"
FRA, MUC, та взагалі майже всі
"або дизель"
VNO
або достатньо далеко від аеропорту
DUS, SXF, LEJ
в взагалі чк тут вже писали, не всі стандарти напруги дають наводку.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Додано: 08 жовтня 2018, 10:09
Igoresha
LWIEV писав: ↑06 жовтня 2018, 14:22
УЗ вважає, що там не буде інтенсивного руху. Вони і рейкові автобуси спочатку задумували навіть не з тактовим розкладом, а по годинах. Може для хвиль розльотів МАУ це і логічно, але з приходом Раянів та інтенсивними перельотами інших а/к - не дуже зручно. Як зараз на запуску переграють розклад - невідомо.
Але вже є кілька проблем:
- платформи ефективно обслуговуватимуть тільки термінал D. Від весни запуститься термінал F, до нього треба буде або йти пішки 25 хв або сподіватись на шатл. Якщо падає дощ/сніг/холодно/вітряно - навіть не буде де заховатись окрім як йти через рамку в термінал D.
- відрізок від магістральної колії до терміналу D не електрифікований. Навіть якщо завтра з'явиться рухомий склад на електротязі, доведеться і далі коптити дроти. На довшу перспективу це дорого і глупо.
- платформа коротка, там може бути тільки рейковий автобус, можливо, спарений рейковий автобус. Ні Хюндай, ні Тарпан, ні умовний лококрюк на 5 вагонів не помістяться.
- нема з'їзду колією на Бориспіль. Це унеможливлює транзит експресів з Києва на Полтаву, Слов'янськ, Краматорськ, Суми, Харків через аеропорт Бориспіль. Автолюкс і Гюнсел - наше всьо.
- неможливо запускати ПДСи з а/п Бориспіль як кінцевої станції з причин як електро/дизельної тяги, так і через довжину платформ, інфраструктуру колій, локомотивний склад ще й не матиме як перечепити "голову".
Це все б'є по Борисполю як інтермодальному хабу.
Велкам ін Юкрейн, як казав класик.
Раян пока с их пару рейсами никакой погоды не делает. А вот разлёты МАУ + другие классики во время утренних и вечерних часов-пик - это реальный огромный поток (даже в терминале в чистой зоне тесно). Тем более, что вряд ли тем, кому надо в терминал Ф будут ездить на поезде - проще с Харьковской на автобусе, который продолжит свой путь к Ф.
Касательно электротяги говорили уже - помехи, если электрифицировать таким же током, как и линия на Борисполь (сменный, если мне не изменяет память). Делать другую схему электрификации - это дорого и муторно (новые подстанции, двухсистемные составы). Тем более, что постоянный проект (с продолжением к терминалу Б/Ф) проходит под землёй. Поэтому сейчас никакие Хюндаи точно не будут ездить. Да и незачем - в дальнейшем поезда будут курсировать с большим интервалом, а для ИС нужно будет этот интервал как-то резать, т/к линия не проходящая
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Додано: 08 жовтня 2018, 13:40
Rel
Что значит "постоянный проект (с продолжением к терминалу Б/Ф) проходит под землёй"? Это в плане есть? Заложены помещения?
Кто знает, как сейчас хотя бы до входа в D добираться надо будет? 200-300 метров по улице понад забором?
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Додано: 08 жовтня 2018, 14:19
vito
UKCC писав: ↑08 жовтня 2018, 10:04
katso писав: ↑08 жовтня 2018, 09:29
popTAB писав: ↑06 жовтня 2018, 14:36
проблема не в наявності поїздів, а в електро-маг наводках на ILS. Зависока напруга там, або все було робити під землею, або дизель
Как же тогда во всем мире электропоезда в аэропорты ездят, там что-то по другому?
"або все було робити під землею"
FRA, MUC, та взагалі майже всі
"або дизель"
VNO
в взагалі чк тут вже писали, не всі стандарти напруги дають наводку.
"під землею":
LHR, FRA, AMS, BRU, CDG, WAW, CLE, HEL, OSL, CPH, CGN, MUC, ZRH, MXP, PEK, DEN, HND, JFK, HKG, MIA, GVA, VIE, ...
"Просто живлення різне буває" (" не всі стандарти напруги дають наводку"), "або дизель":
LGW, STN, KRK, ATH, FCO, FDH, EWR, DFW, ATL, STL, SFO, YYZ, PHL, SEA,
VNO, BFS, BHD, ...
UKCC писав: ↑08 жовтня 2018, 10:04
або достатньо далеко від аеропорту
DUS, SXF, LEJ
достатньо далеко від аеропорту (автобус/шаттл/AirRailLink: а/п - станц.): SXF, DUS, BHX, MAN, LTN, DTM, LPL, TLL, OTP, CIA, TSF, BGY, CRL, ORD, EDI, EMA, GLA, FMM, LAX, BOS, BUD, GLA, MRS, ORY, ARN, SJC, ...
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Додано: 08 жовтня 2018, 14:38
Victor H
Rel писав: ↑08 жовтня 2018, 13:40
Кто знает, как сейчас хотя бы до входа в D добираться надо будет? 200-300 метров по улице понад забором?
Там метрів 150 від краю платформи до краю терміналу Д, де починається накрита зона (звідки Скайбас їздить). Ніби ходили чутки що зроблять криту галерею (як в Шонефельді). Як на мене, адекватний варіант.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Додано: 08 жовтня 2018, 14:57
popTAB
Щоб не довелось робити ту криту галерею від залізничної магістралі і аж до перону: наводки ж на ILS, а не на вантажників на пероні

)
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Додано: 08 жовтня 2018, 15:11
Olek
Кто тебе сказал про наводки на ILS?
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Додано: 08 жовтня 2018, 17:47
converj
Посмотрел, например, на Барселону, где (1) - это платформа с электричками, а (2) - ВПП
В Борисполе будет примерно так же, и как видим ILS и электрички нормально уживаются
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Додано: 08 жовтня 2018, 17:54
makor
Какой системы электрички в Барселоне?
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Додано: 08 жовтня 2018, 18:09
ObiWanKenoby
makor писав: ↑08 жовтня 2018, 17:54
Какой системы электрички в Барселоне?
Конкретно та, что ездит в аэропорт - постоянный, 3 кВ
И вообще мне интересно, почему УЗ на маршрут ставит Pesa, вместо того чтоб заказать ДПКр2...
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Додано: 08 жовтня 2018, 19:23
makor
Так у постоянки нет наводок, проблема в переменном токе на котором жд рядом. Постоянку на три км и дорогие составы?
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Додано: 09 жовтня 2018, 00:41
LWIEV
Всі Хюндаї і Тарпани, до речі, двосистемні
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Додано: 09 жовтня 2018, 01:16
makor
LWIEV писав: ↑09 жовтня 2018, 00:41
Всі Хюндаї і Тарпани, до речі, двосистемні
ну давайте микроскопами забивать гвозди. Первый раз что ли, уже возили Шкодами на маршрутах с загрузкой 7%. На маршруте где 4 сидячих вагона по 50 мест не могли заполнить...)
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Додано: 09 жовтня 2018, 02:37
LWIEV
makor писав: ↑09 жовтня 2018, 01:16
LWIEV писав: ↑09 жовтня 2018, 00:41
Всі Хюндаї і Тарпани, до речі, двосистемні
ну давайте микроскопами забивать гвозди. Первый раз что ли, уже возили Шкодами на маршрутах с загрузкой 7%. На маршруте где 4 сидячих вагона по 50 мест не могли заполнить...)
о! точно! про Шкоди забув

Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Додано: 09 жовтня 2018, 11:27
Oleksii
Одно время ездил шкодами из Винницы в Харьков. Всегда была загрузка 80-90%. Но с ними вечно были головняки: то кондёр не работает летом, то печка не дует зимой, то двери клинит...