так же как и забывать планировать наперед...
Очевидно же что для аэропорта с 30млн паксов в перспективе этого мало. И вообще не понятно под какой пасс поток он расчитывался
может ещё бетонные дороги строить, ну чтоб потом каждый год не ремонтировать ?!
Просто живлення різне буває
"або все було робити під землею"
Раян пока с их пару рейсами никакой погоды не делает. А вот разлёты МАУ + другие классики во время утренних и вечерних часов-пик - это реальный огромный поток (даже в терминале в чистой зоне тесно). Тем более, что вряд ли тем, кому надо в терминал Ф будут ездить на поезде - проще с Харьковской на автобусе, который продолжит свой путь к Ф.LWIEV писав: ↑06 жовтня 2018, 14:22 УЗ вважає, що там не буде інтенсивного руху. Вони і рейкові автобуси спочатку задумували навіть не з тактовим розкладом, а по годинах. Може для хвиль розльотів МАУ це і логічно, але з приходом Раянів та інтенсивними перельотами інших а/к - не дуже зручно. Як зараз на запуску переграють розклад - невідомо.
Але вже є кілька проблем:
- платформи ефективно обслуговуватимуть тільки термінал D. Від весни запуститься термінал F, до нього треба буде або йти пішки 25 хв або сподіватись на шатл. Якщо падає дощ/сніг/холодно/вітряно - навіть не буде де заховатись окрім як йти через рамку в термінал D.
- відрізок від магістральної колії до терміналу D не електрифікований. Навіть якщо завтра з'явиться рухомий склад на електротязі, доведеться і далі коптити дроти. На довшу перспективу це дорого і глупо.
- платформа коротка, там може бути тільки рейковий автобус, можливо, спарений рейковий автобус. Ні Хюндай, ні Тарпан, ні умовний лококрюк на 5 вагонів не помістяться.
- нема з'їзду колією на Бориспіль. Це унеможливлює транзит експресів з Києва на Полтаву, Слов'янськ, Краматорськ, Суми, Харків через аеропорт Бориспіль. Автолюкс і Гюнсел - наше всьо.
- неможливо запускати ПДСи з а/п Бориспіль як кінцевої станції з причин як електро/дизельної тяги, так і через довжину платформ, інфраструктуру колій, локомотивний склад ще й не матиме як перечепити "голову".
Це все б'є по Борисполю як інтермодальному хабу.
Велкам ін Юкрейн, як казав класик.
"під землею":
достатньо далеко від аеропорту (автобус/шаттл/AirRailLink: а/п - станц.): SXF, DUS, BHX, MAN, LTN, DTM, LPL, TLL, OTP, CIA, TSF, BGY, CRL, ORD, EDI, EMA, GLA, FMM, LAX, BOS, BUD, GLA, MRS, ORY, ARN, SJC, ...
Там метрів 150 від краю платформи до краю терміналу Д, де починається накрита зона (звідки Скайбас їздить). Ніби ходили чутки що зроблять криту галерею (як в Шонефельді). Як на мене, адекватний варіант.
о! точно! про Шкоди забув
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей