Сторінка 16 з 22

Re: Війна і авіація

Додано: 20 липня 2022, 16:38
letsfly
mischko писав: 20 липня 2022, 14:45 про що ви? Ужгород - це взагалі кінець географії, ведмежий кут. Хто туди буде >10 годин їхати, щоб полетіти? Навіть Чернівці ближче. А Чернівці - це теж ведмежий кут.

Найближчим часом лише: Ряшів, Кошице, Дебречин, Сучава, Яси, Кишинів.
Так з Києва і більш східних міст, Ужгород все одно ближче, ніж будь яке перелічене місто (може, Сучава виняток). І це не рахуючи кордони з дикими чергами.

Re: Війна і авіація

Додано: 20 липня 2022, 17:10
mischko
"На глазок" - Кишинів ближче.

Re: Війна і авіація

Додано: 20 липня 2022, 17:16
Glucker
letsfly писав: 20 липня 2022, 16:38
mischko писав: 20 липня 2022, 14:45 про що ви? Ужгород - це взагалі кінець географії, ведмежий кут. Хто туди буде >10 годин їхати, щоб полетіти? Навіть Чернівці ближче. А Чернівці - це теж ведмежий кут.

Найближчим часом лише: Ряшів, Кошице, Дебречин, Сучава, Яси, Кишинів.
Так з Києва і більш східних міст, Ужгород все одно ближче, ніж будь яке перелічене місто (може, Сучава виняток). І це не рахуючи кордони з дикими чергами.
Жешув і Люблін на 100км ближче від Києва ніж Ужгород. А дикі черги на кордоні нівелюються при перетині кордону потягом з прикордонним контролем під час руху.
Та й умови в аеропортах Любовна і Жешува суттєво кращі ніж у Ужгороді. Плюс літати звідти можуть більші літаки. Особливо з Жешува.
А320 та Б737 з Ужгорода, нажаль, не полетять.

Re: Війна і авіація

Додано: 20 липня 2022, 17:26
letsfly
Так, по гугл карті Кишинів суттєво ближче, трішки ближче Люблін і +- те саме Жешув.

Але знову ж таки, кордон. Навіть в потягах, люди жаліються, що зараз суттєві затримки. + потяг загалом не для всіх варіант.


Імхо, але чисто фантазуючи, умовний ЛОТ зміг би відкрити рейс Ужгород - Варшава чисто під рейси в США і Канаду як мінімум.

Re: Війна і авіація

Додано: 20 липня 2022, 17:38
Sentry
letsfly писав: 20 липня 2022, 17:26 Так, по гугл карті Кишинів суттєво ближче, трішки ближче Люблін і +- те саме Жешув.

Але знову ж таки, кордон. Навіть в потягах, люди жаліються, що зараз суттєві затримки. + потяг загалом не для всіх варіант.


Імхо, але чисто фантазуючи, умовний ЛОТ зміг би відкрити рейс Ужгород - Варшава чисто під рейси в США і Канаду як мінімум.
Имхо, это возможно. Но по настоящему массовым не будет, как раз из-за ограничений по типам, которые может принимать Ужгород, и по пропускной способности терминала. Ужгород будет удобен только тем, что не нужно проходить наземную границу, или у кого будут проблемы с прохождением границы именно в Польшу. Все остальное у Жешува будет значительно лучше.

Думаю, максимум средств будет вложено в то, чтобы как можно быстрее восстановить работу КВР. Мне кажется, что в зависимости от повреждений, есть возможность сделать это в течении 3-12 месяцев. И ради 3-6 месяцев вряд ли кто-либо будет вкладываться в Ужгород. Ради года - возможно.

Re: Війна і авіація

Додано: 20 липня 2022, 17:48
letsfly
Тут питання у випадку затяжної війни. Тоді навряд чи хтось буде в Київ літати з питань безпеки, в Ужгорода в цьому плані все набагато краще.

Re: Війна і авіація

Додано: 20 липня 2022, 17:53
Inguri
Важливим є фактор гарантованого(+-) встигання на літак.
Тому слід розглядати ап, де є фідер УЗ: Ряшів, Люблін, Варшава тощо.
Тому Ужгород рулить, а Яси не дуже.

Re: Війна і авіація

Додано: 20 липня 2022, 17:54
Sentry
letsfly писав: 20 липня 2022, 17:48 Тут питання у випадку затяжної війни. Тоді навряд чи хтось буде в Київ літати з питань безпеки, в Ужгорода в цьому плані все набагато краще.
В таком случае у всех аэропортов в Украине шансы одинаковы. Гарантировать безопасность нельзя нигде. Это просто не стоит рисков, когда в Жешув ехать из многих городов Украины почти столько же.

Re: Війна і авіація

Додано: 20 липня 2022, 17:57
letsfly
Tetris писав: 15 липня 2022, 11:11
Inguri писав: 14 липня 2022, 15:01 Тому що це не має значення: в однині історії Харкова і Києва різняться (Air Arabia).
Я не проти множини, якщо це дасть літати хоча б Ужгороду.
Ужгород, я думаю, відкриється одразу після закінення війни. Він для вантажів і військових і зараз використовується, як ми бачили в сусідній гілці.
Думаю, через близькість до кордону москалі бояться бомбити цей аеропорт своїми "високоточними" аналоговнєтнимі ракетами - занадто високий ризик влучити в Словаччину.

Що з іншими портами ми не знаємо, звісно. Якщо там все погано, то Люблін, Ряшів, Дебрецен і Сучава в перший рік стануть найбільшими українськими аеропортами.
З цих міркувань вважаю, що все таки в Ужгорода є перевага.

Re: Війна і авіація

Додано: 20 липня 2022, 23:16
katso
Sentry писав: 20 липня 2022, 17:38 Мне кажется, что в зависимости от повреждений, есть возможность сделать это в течении 3-12 месяцев
Там нет повреждений, то что там есть называется по другому.

Re: Війна і авіація

Додано: 20 липня 2022, 23:57
Inguri
letsfly писав: 20 липня 2022, 17:48 Тут питання у випадку затяжної війни. Тоді навряд чи хтось буде в Київ літати з питань безпеки, в Ужгорода в цьому плані все набагато краще.
У випадку затяжної війни політики-віртуози можуть вигадати щось на кшталт Джурджулешт або Женеви.

Re: Війна і авіація

Додано: 22 липня 2022, 18:14
Собакевич
А дикі черги на кордоні нівелюються при перетині кордону потягом з прикордонним контролем під час руху.
Вроде контроль під час руху закончился. Теперь польские пограничники ждут на станции прибытия. И обратно, соответственно, тоже контроль перед посадкой. Во всяком случае в Перемышле так.

Re: Війна і авіація

Додано: 23 липня 2022, 16:55
Ostap
Собакевич писав: 22 липня 2022, 18:14 Вроде контроль під час руху закончился. Теперь польские пограничники ждут на станции прибытия. И обратно, соответственно, тоже контроль перед посадкой. Во всяком случае в Перемышле так.
Так, під час руху перевіряють лише наші прикордонники/митники. Але є шанс, що це зміниться назад, бо досвід і можливості є.

Re: Війна і авіація

Додано: 23 липня 2022, 19:27
orwo
хто знає, про що цє :flag:
Європейський союз ввів сьомий пакет санкцій проти росії, в рамках якого Брюссель зняв заборону на поставки групи товарів і послуг для авіаційної галузі

Re: Війна і авіація

Додано: 23 липня 2022, 22:57
manjeroke
Мені дуже цікаво, але щось мені підказує що Брюссель не буду постачати запчастини до вкрадених літаків. Дуже сумніваюся що там справді зрада.
Мабуть щось що стосується навігації? Щоб китайці могли літати без проблем?

Re: Війна і авіація

Додано: 25 липня 2022, 11:31
Tetris
Це може означати кілька речей:
- Дозволили постачали авіоніку для військових літаків (французи поставляли аж до початку повномасштабної війни
- Дозволили постачати комплектуючі для Суперджетів
- Дозволили постачкати наземне обладнання.

Що з цього є правдою - велике питання.

Взагалі, 8-річний досвід різних санкцій, як на мене показав, що:
- європейські санкції абсолютно реально обходити.
- за такою кількістю санкцій важко стежити і важко контролювати Можливі операційні ризики.

Особисто я чекаю визнання Росії країною-спонсором тероризму. Після цього всі інші санкції можна скасовувати за непотрібністю.

Re: Війна і авіація

Додано: 25 липня 2022, 17:08
Bagach
Tetris писав: 25 липня 2022, 11:31 Особисто я чекаю визнання Росії країною-спонсором тероризму.
Ви вважаєте, це реально?

Re: Війна і авіація

Додано: 26 липня 2022, 11:31
katso
Tetris писав: 25 липня 2022, 11:31 Особисто я чекаю визнання Росії країною-спонсором тероризму. Після цього всі інші санкції можна скасовувати за непотрібністю.
Почему? Что такое "країна-спонсор тероризму" - это юридический термин, он где-то закреплен, что-то за собой несет, есть исторические примеры? Что будет условным Эмиратам отремонтировавшим условный российский Боинг-737 после этого? Раскройте мысль.

Re: Війна і авіація

Додано: 26 липня 2022, 15:52
asu
katso писав: 26 липня 2022, 11:31
Tetris писав: 25 липня 2022, 11:31 Особисто я чекаю визнання Росії країною-спонсором тероризму. Після цього всі інші санкції можна скасовувати за непотрібністю.
Почему? Что такое "країна-спонсор тероризму" - это юридический термин, он где-то закреплен, что-то за собой несет, есть исторические примеры?
Можете починати вивчати тему з цієї статті в Форбс
https://www.forbes.com/sites/stuartande ... fe84c2b6e8

Re: Війна і авіація

Додано: 28 липня 2022, 09:49
Tetris
Bagach писав: 25 липня 2022, 17:08 Ви вважаєте, це реально?
Нам ще 3-4 місяці тому багато чого нереальним здавалось. Життя мінливе.
Але таке визнання навіть лише з боку США буде найсильнішою санкцією (набагато силнішою, ніж відключення від СВІФТ).
Згадайте анкету, яку ви заповнюєте при відкритті будь-якого банківського рахунку. Там завжди є питання, чи плануєте ви здійснювати операції з Кубою, Сирією, Іраном та КНДР. Це ж не просто так питають.