Так з Києва і більш східних міст, Ужгород все одно ближче, ніж будь яке перелічене місто (може, Сучава виняток). І це не рахуючи кордони з дикими чергами.
Війна і авіація
Re: Війна і авіація
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11336
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Війна і авіація
"На глазок" - Кишинів ближче.
Re: Війна і авіація
Жешув і Люблін на 100км ближче від Києва ніж Ужгород. А дикі черги на кордоні нівелюються при перетині кордону потягом з прикордонним контролем під час руху.
Та й умови в аеропортах Любовна і Жешува суттєво кращі ніж у Ужгороді. Плюс літати звідти можуть більші літаки. Особливо з Жешува.
А320 та Б737 з Ужгорода, нажаль, не полетять.
Re: Війна і авіація
Так, по гугл карті Кишинів суттєво ближче, трішки ближче Люблін і +- те саме Жешув.
Але знову ж таки, кордон. Навіть в потягах, люди жаліються, що зараз суттєві затримки. + потяг загалом не для всіх варіант.
Імхо, але чисто фантазуючи, умовний ЛОТ зміг би відкрити рейс Ужгород - Варшава чисто під рейси в США і Канаду як мінімум.
Але знову ж таки, кордон. Навіть в потягах, люди жаліються, що зараз суттєві затримки. + потяг загалом не для всіх варіант.
Імхо, але чисто фантазуючи, умовний ЛОТ зміг би відкрити рейс Ужгород - Варшава чисто під рейси в США і Канаду як мінімум.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10250
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: Війна і авіація
Имхо, это возможно. Но по настоящему массовым не будет, как раз из-за ограничений по типам, которые может принимать Ужгород, и по пропускной способности терминала. Ужгород будет удобен только тем, что не нужно проходить наземную границу, или у кого будут проблемы с прохождением границы именно в Польшу. Все остальное у Жешува будет значительно лучше.letsfly писав: ↑20 липня 2022, 17:26 Так, по гугл карті Кишинів суттєво ближче, трішки ближче Люблін і +- те саме Жешув.
Але знову ж таки, кордон. Навіть в потягах, люди жаліються, що зараз суттєві затримки. + потяг загалом не для всіх варіант.
Імхо, але чисто фантазуючи, умовний ЛОТ зміг би відкрити рейс Ужгород - Варшава чисто під рейси в США і Канаду як мінімум.
Думаю, максимум средств будет вложено в то, чтобы как можно быстрее восстановить работу КВР. Мне кажется, что в зависимости от повреждений, есть возможность сделать это в течении 3-12 месяцев. И ради 3-6 месяцев вряд ли кто-либо будет вкладываться в Ужгород. Ради года - возможно.
Re: Війна і авіація
Тут питання у випадку затяжної війни. Тоді навряд чи хтось буде в Київ літати з питань безпеки, в Ужгорода в цьому плані все набагато краще.
Re: Війна і авіація
Важливим є фактор гарантованого(+-) встигання на літак.
Тому слід розглядати ап, де є фідер УЗ: Ряшів, Люблін, Варшава тощо.
Тому Ужгород рулить, а Яси не дуже.
Тому слід розглядати ап, де є фідер УЗ: Ряшів, Люблін, Варшава тощо.
Тому Ужгород рулить, а Яси не дуже.
Востаннє редагувалось 20 липня 2022, 17:56 користувачем Inguri, всього редагувалось 1 раз.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10250
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: Війна і авіація
В таком случае у всех аэропортов в Украине шансы одинаковы. Гарантировать безопасность нельзя нигде. Это просто не стоит рисков, когда в Жешув ехать из многих городов Украины почти столько же.
Re: Війна і авіація
З цих міркувань вважаю, що все таки в Ужгорода є перевага.Tetris писав: ↑15 липня 2022, 11:11Ужгород, я думаю, відкриється одразу після закінення війни. Він для вантажів і військових і зараз використовується, як ми бачили в сусідній гілці.
Думаю, через близькість до кордону москалі бояться бомбити цей аеропорт своїми "високоточними" аналоговнєтнимі ракетами - занадто високий ризик влучити в Словаччину.
Що з іншими портами ми не знаємо, звісно. Якщо там все погано, то Люблін, Ряшів, Дебрецен і Сучава в перший рік стануть найбільшими українськими аеропортами.
- Собакевич
- A380
- Повідомлень: 1837
- З нами з: 23 листопада 2010, 22:18
- Звідки: DNK
- Контактна інформація:
Re: Війна і авіація
Вроде контроль під час руху закончился. Теперь польские пограничники ждут на станции прибытия. И обратно, соответственно, тоже контроль перед посадкой. Во всяком случае в Перемышле так.А дикі черги на кордоні нівелюються при перетині кордону потягом з прикордонним контролем під час руху.
Re: Війна і авіація
Так, під час руху перевіряють лише наші прикордонники/митники. Але є шанс, що це зміниться назад, бо досвід і можливості є.
Re: Війна і авіація
хто знає, про що цє 

Європейський союз ввів сьомий пакет санкцій проти росії, в рамках якого Брюссель зняв заборону на поставки групи товарів і послуг для авіаційної галузі
- manjeroke
- A380
- Повідомлень: 3159
- З нами з: 20 червня 2017, 08:10
- Звідки: MLB/MCO
- Контактна інформація:
Re: Війна і авіація
Мені дуже цікаво, але щось мені підказує що Брюссель не буду постачати запчастини до вкрадених літаків. Дуже сумніваюся що там справді зрада.
Мабуть щось що стосується навігації? Щоб китайці могли літати без проблем?
Мабуть щось що стосується навігації? Щоб китайці могли літати без проблем?
Re: Війна і авіація
Це може означати кілька речей:
- Дозволили постачали авіоніку для військових літаків (французи поставляли аж до початку повномасштабної війни
- Дозволили постачати комплектуючі для Суперджетів
- Дозволили постачкати наземне обладнання.
Що з цього є правдою - велике питання.
Взагалі, 8-річний досвід різних санкцій, як на мене показав, що:
- європейські санкції абсолютно реально обходити.
- за такою кількістю санкцій важко стежити і важко контролювати Можливі операційні ризики.
Особисто я чекаю визнання Росії країною-спонсором тероризму. Після цього всі інші санкції можна скасовувати за непотрібністю.
- Дозволили постачали авіоніку для військових літаків (французи поставляли аж до початку повномасштабної війни
- Дозволили постачати комплектуючі для Суперджетів
- Дозволили постачкати наземне обладнання.
Що з цього є правдою - велике питання.
Взагалі, 8-річний досвід різних санкцій, як на мене показав, що:
- європейські санкції абсолютно реально обходити.
- за такою кількістю санкцій важко стежити і важко контролювати Можливі операційні ризики.
Особисто я чекаю визнання Росії країною-спонсором тероризму. Після цього всі інші санкції можна скасовувати за непотрібністю.
- katso
- Airbus A340
- Повідомлень: 924
- З нами з: 11 листопада 2015, 13:44
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Війна і авіація
Почему? Что такое "країна-спонсор тероризму" - это юридический термин, он где-то закреплен, что-то за собой несет, есть исторические примеры? Что будет условным Эмиратам отремонтировавшим условный российский Боинг-737 после этого? Раскройте мысль.
Re: Війна і авіація
Можете починати вивчати тему з цієї статті в Форбс
https://www.forbes.com/sites/stuartande ... fe84c2b6e8
Re: Війна і авіація
Нам ще 3-4 місяці тому багато чого нереальним здавалось. Життя мінливе.
Але таке визнання навіть лише з боку США буде найсильнішою санкцією (набагато силнішою, ніж відключення від СВІФТ).
Згадайте анкету, яку ви заповнюєте при відкритті будь-якого банківського рахунку. Там завжди є питання, чи плануєте ви здійснювати операції з Кубою, Сирією, Іраном та КНДР. Це ж не просто так питають.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Bing [Bot] і 2 гостей