Сторінка 2 з 2
Re: Внутренние перелёты Air France
Додано: 25 листопада 2009, 17:09
popTAB
Причина проста - народ забув про авіацію. Якось їхав в маршутці, проїжджали поворот на аеропорт, в маршутці щось застукало і почалось: в цій країні все старе і переломане, он 20 років тому скільки народу на цій зупинці сідало в/з аеропорт/у. А що зараз літає, та все що літає зразу падає, все розікрали, літаки заправляють Аи76, бо авіакеросин був тільки за союзу, ... І цю розмову підтримало більшість говірливих! Пройдіться по базарах (продуктових, СГ), секондах ... і запитайте коли наступний політ
Ситуацію у Львові почала виправляти чартерна Туреччина, народ за останні 2-3 роки реально згадав дорогу в аеропорт. Але цю хвилю обламала криза, а от лов-кости цим не скористались
Re: Внутренние перелёты Air France
Додано: 25 листопада 2009, 17:28
gast
Про це ми вже багато дискутували. Наші монополісти заразом з рос-укр засобами масової інформації дуже довго вбивали в голови народу, що літати дорого, небезпечно і незручно. Зворотній процес проходитиме набагато важче, потрібен частковий ребрендинг і купа реклами. Головне довести, що все надійно, безпечно і регулярно. Ну а те, що в Україні міграція настільки слаба - просто історична реальність. Все крутиться з регіонів до Києва та літом "на море".
Ну проблема в нас в тому, що переїжджати на роботу в інше місто - величезна проблема. Відсутність житла, низький заробіток і тд. Народ все ще тупо довіряє телевізору., щоб там не мололи. Кількість юзерів нету росте повільно, і більшість не розуміє як тим насправді користуватись. Народ не довіряє банкам, оплачувати чи купувати щось в неті - лохотрон. От і живемо, як живемо. В цирку від виборів до виборів. А для транспорту важливий платоспроможний покупець послуг, чого немає і не буде без мінімальної економічної стабільності.
Re: Внутренние перелёты Air France
Додано: 25 листопада 2009, 18:37
Olek
khai писав:gast писав: Візз же свою тактику оприлюднив - поки літаки себе не окуплять (а в планах це 3 роки), вони гонорово казатимуть, що сірі і немічні, живуть у збиток... Проте і вони, і GW визнають, що отримали то що очікували. Адже не буває ніколи так, щоб літак окупив себе за рік.
Мне кажется, что самолёт себя окупит не раньше, чем лет через 10.
.
літак в операційоному лізингу.. а значить що окупати вони себе не повинні... Доход повинен бути більше видатків - тоді і буде плюс (лізинг, сбори аеропортів, хендлінг, паливо тощо)
Re: Внутренние перелёты Air France
Додано: 26 листопада 2009, 09:40
khai
Alexander писав:khai писав:gast писав: Візз же свою тактику оприлюднив - поки літаки себе не окуплять (а в планах це 3 роки), вони гонорово казатимуть, що сірі і немічні, живуть у збиток... Проте і вони, і GW визнають, що отримали то що очікували. Адже не буває ніколи так, щоб літак окупив себе за рік.
Мне кажется, что самолёт себя окупит не раньше, чем лет через 10.
.
літак в операційоному лізингу.. а значить що окупати вони себе не повинні... Доход повинен бути більше видатків - тоді і буде плюс (лізинг, сбори аеропортів, хендлінг, паливо тощо)
Интересно, какой порядок стоимости лизинга А320? Для 767 днепроавиа называли сумму около 250 тыс. долл/мес.