Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)
Додано: 30 січня 2018, 22:45
Странно, прчему не в Краков?
Авиационный форум: авиакомпании, авиабилеты, лоу-кост, отзывы о полетах, маршруты, как купить билет
https://www.avianews.com/forum/
Романовська вчора десь на ФБ коментувала що переговори щодо Львів - Краків ведуться з ЛОТом, але на дуже ранній стадії. Думаю це всерйоз сприймати не варта
З Вавою зовсім інша історія. Там інший пасажир. Але не сумніваюся, що при цінах як на Бидґощ і Познань, заповнюваність була би нормальна.
Я вже десь раніше писав. Шукав автобус зі Львова до Кракова. Знаєте скільки рейсів знайшов на добу? 37!!! Звичайно, там всі прохідні. Але при такій кількості заповнити літак кілька разів на тиждень не буде проблемою. Повторю, поки черги на кордоні забирають часу в кілька разів більше ніж сама дорога, літаки будуть конкурентними навіть на коротких трасах
Це ви просто напевно не стояли в черзі на кордоні в Краківці чи Шегинях. Разок потративши там 4-5 годин свого життя ви всерйоз задумаєтеся про літак наступного разу.
так я ж лише констатував факт, що інший пасажир там. Заповнюваність сумніву не піддаю. а ще як зробити рекламу з тим, що можна везти на 8 пачок сигарет більшеjurkok писав: ↑31 січня 2018, 09:23
Я вже десь раніше писав. Шукав автобус зі Львова до Кракова. Знаєте скільки рейсів знайшов на добу? 37!!! Звичайно, там всі прохідні. Але при такій кількості заповнити літак кілька разів на тиждень не буде проблемою. Повторю, поки черги на кордоні забирають часу в кілька разів більше ніж сама дорога, літаки будуть конкурентними навіть на коротких трасах
Може це смішно звучить, але часом блок сигарет може повернути вартість квитка.Ostap писав: ↑31 січня 2018, 11:44так я ж лише констатував факт, що інший пасажир там. Заповнюваність сумніву не піддаю. а ще як зробити рекламу з тим, що можна везти на 8 пачок сигарет більшеjurkok писав: ↑31 січня 2018, 09:23
Я вже десь раніше писав. Шукав автобус зі Львова до Кракова. Знаєте скільки рейсів знайшов на добу? 37!!! Звичайно, там всі прохідні. Але при такій кількості заповнити літак кілька разів на тиждень не буде проблемою. Повторю, поки черги на кордоні забирають часу в кілька разів більше ніж сама дорога, літаки будуть конкурентними навіть на коротких трасах![]()
Компанії планують рейси виходячи з попиту. Якщо для пасажира це можливість скоротити час в дорозі з 7-8 годин до 2-х і він готовий за це заплатити, то чому ні? Там далеко не всі возять сигарети чи йогурти, є і туристи і бізнес трафік і студенти і заробітчани. Впевнений, якби Візз мав базу Кракові, а не в Катовіце - він би літав по цьому маршруту.
Повністю погоджуюсьVictor H писав: ↑31 січня 2018, 12:15Компанії планують рейси виходячи з попиту. Якщо для пасажира це можливість скоротити час в дорозі з 7-8 годин до 2-х і він готовий за це заплатити, то чому ні? Там далеко не всі возять сигарети чи йогурти, є і туристи і бізнес трафік і студенти і заробітчани. Впевнений, якби Візз мав базу Кракові, а не в Катовіце - він би літав по цьому маршруту.
це не смішно, це так і є. Багато, кому я це казав були здивовані і почали час від часу літати літакамиjurkok писав: ↑31 січня 2018, 11:46Може це смішно звучить, але часом блок сигарет може повернути вартість квитка.Ostap писав: ↑31 січня 2018, 11:44так я ж лише констатував факт, що інший пасажир там. Заповнюваність сумніву не піддаю. а ще як зробити рекламу з тим, що можна везти на 8 пачок сигарет більшеjurkok писав: ↑31 січня 2018, 09:23
Я вже десь раніше писав. Шукав автобус зі Львова до Кракова. Знаєте скільки рейсів знайшов на добу? 37!!! Звичайно, там всі прохідні. Але при такій кількості заповнити літак кілька разів на тиждень не буде проблемою. Повторю, поки черги на кордоні забирають часу в кілька разів більше ніж сама дорога, літаки будуть конкурентними навіть на коротких трасах![]()