Снова монополия на внутренних рейсах??

Загальний авіафорум
Відповісти
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Снова монополия на внутренних рейсах??

Повідомлення Olek »

МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ`ЯЗКУ УКРАЇНИ
ПРЕС-СЛУЖБА
тел.: 044 271 40 44, 271 48 59, 461 65 30 факс: 044 271 41 74
пр. Перемоги,14, м. Київ-135, 01135
web: www.mtu.gov.ua, e-mail: press@mtu.gov.ua, yarmosh@mtu.gov.ua

2 вересня 2010 року Інформація для ЗМІ

Новий проект Повітряного кодексу значно покращить умови для пасажирів авіаційного транспорту

Сьогодні, 2 вересня, Кабінет Міністрів України затвердив новий проект Повітряного кодексу, який найближчим часом буде направлено до Верховної Ради України. За словами Міністра транспорту та зв’язку України Костянтина Єфименка цей законопроект буде внесено на розгляд Парламенту першочергово, як один з найбільш пріоритетних проектів.
У новому проекті чітко прописані обов’язки авіакомпанії перед пасажирами, чого немає у нині діючому Повітряному кодексі
Так, згідно з документом, який отримав підтримку Уряду, авіакомпанія несе відповідальність за втрату або шкоду, спричинену при перевезенні пасажирів, багажу, вантажу та пошти. Це буде закріплено на найвищому законодавчому рівні, а не лише прописано у правилах перевезення пасажирів та багажу.
Документ надає право пасажиру на компенсацію та іншу допомогу від авіаперевізника в разі відмови від прийняття на борт, скасування польоту, тривалої затримки вильоту та зниження класу обслуговування.
Дотримання авіаперевізниками та іншим суб’єктами авіаційної діяльності положень правил перевезень пасажирів, багажу та вантажів, особливо в частині дотримання прав пасажирів, контролюватиме урядовий орган з питань цивільної авіації (Державіаадміністрація). З метою захисту громадян, що користуються авіаційним транспортом, від несподіваних скасувань регулярних рейсів, авіаперевізники зобов’язані проінформувати авіаційне відомство про припинення регулярних повітряних перевезень за тією чи іншою повітряною лінією, яку вони експлуатують, за 30 днів до запланованої дати припинення з зазначенням причин.
Ще одним нововведенням розробленого Мінтрансзв’язку проекту Повітряного кодексу є можливість організовувати суспільно-важливі перевезення пасажирів при наданні права авіаперевізникам на виконання польотів, враховуючи потреби розвитку транспортної системи України. Тобто, авіаційне відомство може прийняти рішення про обслуговування певного маршруту навіть з незначним повітряним рухом, проте важливим для міста або регіону. При цьому авіаперевізник повинен дотримуватися встановлених вимог, зокрема, щодо безперервності та регулярності повітряних перевезень, а також їх обсягу та тарифів на перевезення. В обмін на це урядовий орган, відповідальний за цивільну авіацію, має право обмежити доступ до повітряної лінії, яка обслуговується в рамках суспільно-важливого зобов’язання, тільки для одного авіаперевізника, цим забезпечивши його виключне право на обслуговування цього маршруту на термін до трьох років. Це дозволить стимулювати розвиток внутрішніх маршрутів та підвищити популярність авіаційного транспорту серед населення.

Крім того, проект спрямований на покращення умов користування авіаційним транспортом для пасажирів з обмеженою рухливістю (інвалідів). Так, цим категоріям пасажирів повинна надаватись на відповідному рівні безкоштовна особлива допомога, яка гарантувала б отримання послуг, передбачених для всіх інших пасажирів.
Також новий проект Повітряного кодексу містить статті, що стосуються охорони та захисту навколишнього природного середовища від шкідливого впливу польотів цивільних повітряних суден. Так, суб’єкти авіаційної діяльності зобов’язані під час експлуатації літаків на землі та в повітрі дотримуватись встановлених нормативів вмісту забруднюючих речовин у відпрацьованих газах та впливу фізичних факторів та вживати заходів для зменшення обсягів викидів цих речовин і рівня шуму, електромагнітного та радіаційного випромінювання.
Якщо рівень шуму під час експлуатації повітряного судна перевищує встановлений, урядовий орган з питань цивільної авіації має право обмежити або заборонити його польоти. А суб’єкти авіаційної діяльності зобов'язані компенсувати у встановленому законодавством порядку громадянам шкоду, завдану їх здоров'ю та майну внаслідок їх авіаційної діяльності.
Таким чином, новий проект Повітряного кодексу України відповідає вимогам усіх європейських та міжнародних організацій, зокрема: Міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО), Європейської конференції цивільної авіації (ЄКЦА), Європейської організації з безпеки аеронавігації (Євроконтроль), Федеральної авіаційної адміністрації США (ФАА).
Аватар користувача
Toronto_guy
Airbus A330
Повідомлень: 643
З нами з: 30 серпня 2010, 10:38
Контактна інформація:

Re: Снова монополия на внутренних рейсах??

Повідомлення Toronto_guy »

Думаю, хотят оставить максимум лазеек для подстрижки купонов((( Это же каким извращенным умом нужно обладать чтобы такое написать, без всяких условий типа "новая установленная частота и объемы должны быть не меньше тех, которые были в среднем за 0,5 года до ограничения". Назовут Донецк, Днепропетровск и Одессу "социально важными", назначат, и будет туда снова только Беня летать)))
П.С. Думаю, при принятии эту норму уберут, если не будет всеобщего одобрямса. Но думаю, что в нем будут копаться - не всё ж с первого раза принимать.
П.П.С. Даже если и примут, то как я понимаю "открытое небо снимает эти ограничения", а международный договор всегда имеет приоритет перед нац. законодательством. :duel:
gast
Airbus A340
Повідомлень: 879
З нами з: 02 лютого 2009, 16:44
Контактна інформація:

Re: Снова монополия на внутренних рейсах??

Повідомлення gast »

Таким чином, новий проект Повітряного кодексу України відповідає вимогам усіх європейських та міжнародних організацій, зокрема: Міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО), Європейської конференції цивільної авіації (ЄКЦА), Європейської організації з безпеки аеронавігації (Євроконтроль), Федеральної авіаційної адміністрації США (ФАА).
Це щось з рідні професійного перекладу табло в харківському порту. Я просто не маю слів, як люди можуть говорити про "відкрите небо", приваблювання нових перевізників і стимуляцію розвитку перевезень та портів, а потім писати і подавати у раду таку... :twisted: :mad: . Невже не доходить, що немає в наших компаній потужностей для росту, вони свій потенціал вже вичерпали, стара рухлядь мйау та дніпросвіту ше політає рік-два, а потім почне розсипатися в повітрі, а на перекуплених ембраєрах їм доступних цін ну ніяк не досягти. Хто ж захоче прийти на ринок, коли тобі будуть навязувати напрямки і ціни? Праффесіанали.... :evil:
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей