Всяке різне

обсуждение аэропортов, общие вопросы. Вопросы по отдельным аэропортам обсуждаются в ветке соответствующего аэропорта
Аватар користувача
AQS
A380
Повідомлень: 2718
З нами з: 01 лютого 2012, 03:07
Звідки: Kiev
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення AQS »

A380 долітався
Концерн Airbus може через три роки зняти з виробництва найбільший у світі авіалайнер A380. Компанія втрачає замовників, надії на азіатський ринок не цілком виправдались. Тепер Airbus доведеться давати знижку на лайнер, а також подумати над розробкою нових, більш економічних двигунів для літака.

Airbus Group NV може зняти з виробництва найбільший у світі лайнер A380 до 2018 року, заявив інвесторам фінансовий директор концерну Харальд Вільхельм, передає Bloomberg. За його словами, в 2014 році європейський авіабудівний гігант не зміг укласти жодного контракту на поставку двопалубного літака. Тепер компанія буде змушена збільшити знижку на лайнер, а також подумати над розробкою нових, більш економічних двигунів для літака. Перед Airbus стоїть вибір: або зробити проект A380 більш економічним (наприклад, розробити нові двигуни для літака – зараз це двигуни Rolls-Royce або GE і Pratt & Whitney в залежності від уподобань замовника), або припинити програму зовсім, пояснив Вільхельм.

Папери європейського авіаконцерну після повідомлень про можливе скасування виробництва лайнера впали відразу на 10,4%, що стало найбільшим падінням за останні шість років.

Втім, пізніше гендиректор Airbus Фабріс Брежьє заявив, що європейський літакобудівник не збирається припиняти випуск A380, пообіцявши, що в кінцевому підсумку на літак встановлять нові, досконаліші двигуни, а також розроблять його подовжену версію.

Провал великої мрії

Аirbus приступив до реалізації програми виробництва нового сімейства аеробусів А380 в грудні 2006 року. На розробку літака, за різними оцінками, пішло близько $25 млрд. Всього у Airbus зараз замовлення на 318 таких літаків. Причому близько 40% замовлень припадає на Emirates Airways.

Раніше ж компанія оцінювала попит на ці літаки приблизно в 5700 одиниць протягом 20 років.

Спочатку здавалося, що оптимістичні розрахунки близькі до реальності. Перший літак А380 компанія Airbus поставила Singapore Airlines в грудні 2007 року. У 2011 році компанія поставила замовникам 26 лайнерів, причому рекордним став грудень, коли до експлуатантам пішли відразу чотири борта.

Однак розрахунок на китайський ринок не виправдався: КНР купила тільки п’ять літаків.

Європейські покупці теж не надто радували.

А 2014 дійсно став провальним для А380. Крім відсутності нових контрактів європейський авіаційний гігант був змушений скасовувати і вже укладені угоди.

У липні 2014 Airbus Industries заявив, що розірвав угоду на $1,7 млрд з японським лоукостером Japan’s Skymark. Контракт на поставку шести А380 superjumbo був укладений лоукостером в 2011 році, проте японський авіаперевізник був змушений відмовитися від угоди через свій ускладнилися економічного становища, викликаного підвищенням цін на імпортне паливо у зв’язку з падінням курсу ієни. Втім, європейському концерну все ж вдалося знайти покупця на два борти з шести замовлених японським лоукостером. «Це відмінний літак, але він працює тільки на правильних напрямках», – відзначає головний виконавчий директор Air France-KLM Олександр де Жуньяк, який сподівається скасувати останнє замовлення на 20 літаків А380 і замінити їх на невеликі моделі.

Перший покупець А380 в Східній Європі – російська «Трансаеро» скасовувати поставки, незважаючи на складне фінансове становище, поки не планує, відзначили «Газеті.Ru» у прес-службі вітчизняного авіаперевізника. Восени 2011 року авіакомпанія і Airbus підписали меморандум про взаєморозуміння на придбання чотирьох таких літаків. Передбачається, що А380 «Трансаеро» матимуть трикласну компоновку салону, розраховану на розміщення близько 700 пасажирів. Постачання літаків почнуться з четвертого кварталу 2015 року. Згідно розцінками Airbus, опублікованими 18 січня 2014, середня ціна літака в цьому році становить $ 389, 9 млн.

З небес на землю

Причинами падіння попиту на двопалубний літак став якраз його розмір, а також вибір авіаперевізниками більш перспективних і економічних широкофюзеляжних дводвигунових лайнерів, відзначають експерти.

«Незважаючи на те, що А380 досить ефективний сам по собі, кількість експлуатантів та кількість маршрутів, на які його можна поставити, чи не дуже велике. Тому для Airbus вигідніше направити свої потужності на А320 і А330, які користуються великим попитом », – говорить « Газеті.Ru » авіаційний експерт, науковий співробітник Вищої школи економіки Андрій Крамаренко.

Компанія просто вирішила перенаправити наявні потужності на більш перспективні напрямки, такі як сімейства А320, А330 і А350, що користуються величезним попитом на ринку, зазначив експерт.

Зміни на ринку підтверджує і статистика Airbus з продажу. Так, продажі флагманської моделі A321 в сегменті вузькофюзеляжних літаків зросли на 20% і тепер складають близько половини від усього обсягу випущених концерном вузькофюзеляжних літаків.

Невтішні перспективи не тільки А380, але і його «молодшого брата» – Boeing 747.

На відміну від сегмента малих і середніх широкофюзеляжних літаків, ринок великих широкофюзеляжних літаків з пасажиромісткістю понад 400 крісел буде скорочуватися, передбачають аналітики Boeing.

Концерн очікує скорочення обсягу продажів з $280 млрд до $240 млрд, а загальне число реалізованих літаків скоротиться з 760 до 620 одиниць. За оцінками Boeing, місткість середнього широкофюзеляжного лайнера на два проходи в найближчі 20 років збільшиться на 20 місць, вузькофюзеляжного – на 10. Літаки стануть довшими, проходи – меншими, відстані між кріслами скоротяться.
http://news.finance.ua/ua/news/~/340509
Аватар користувача
Labiann
A380
Повідомлень: 3488
З нами з: 19 листопада 2012, 06:49
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення Labiann »

Европейский самолетостроитель Airbus не собирается прекращать выпуск крупнейшего в мире пассажирского самолета A380. Об этом, по данным The Wall Street Journal, заявил президент и гендиректор компании Фабрис Брежье, который опроверг слова своего подчиненного, финансового директора Airbus Гаральда Вильгельма.

По словам Брежье, самолетостроитель приложит все усилия, чтобы привлечь новых клиентов. В частности, подчеркнул он, на A380 в конечном итоге установят новые, более совершенные двигатели, а также разработают его удлиненную версию. Когда это произойдет, глава европейской компании не уточнил.

Накануне Вильгельм в рамках дня инвестора заявил, что из-за убыточности программу Airbus A380, возможно, придется закрыть. В частности, он подчеркнул, что в 2015 г. проект впервые выйдет на ноль, но уже в 2018 г. он может снова начать приносить убытки. В качестве альтернативнго варианта финдиректор назвал ремоторизацию самолета.

Установки на Airbus A380 новых двигателей регулярно требует крупнейший заказчик этого типа — дубайская авиакомпания Emirates. Купив 140 машин, из которых поставлено уже 55, авиаперевозчик заверил, что готов взять еще 60–80 ремоторизованных самолетов. Летом 2014 г. исполнительный директор Airbus по работе с клиентами Джон Лихи прокомментировал предложение авиакомпании, пообещав, что решение будет принято в 2015 г.

По данным The Wall Street Journal, сейчас Лихи ведет переговоры о заказе новых A380 сразу с четырьмя клиентами.

В общей сложности Airbus заключил контракты на поставку 318 машин Airbus A380. 144 борта уже доставлены клиентам. Российская авиакомпания "Трансаэро", единственный заказчик типа в Восточной Европе, планирует получить первый самолет ровно через год, в декабре 2015 г.
THY1
Airbus A318
Повідомлень: 12
З нами з: 07 липня 2014, 15:51
Звідки: Луцьк, Україна
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення THY1 »

Небо над Лондоном закрите. NATS (National Air Traffic Service) та Євроконтроль пояснює причину тим, що стався комп'ютерний збій. Небо закрите до 19:00 GMT. Рейси з Хітроу затримують, або скасовують. Декілька літаків подало squank 7700. http://www.nats.aero/news/swanwick-technical-failure/. http://edition.cnn.com/2014/12/12/trave ... ?hpt=hp_t1
Аватар користувача
Labiann
A380
Повідомлень: 3488
З нами з: 19 листопада 2012, 06:49
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення Labiann »

а с каких пор сначала красят части корпуса, а потом перевозят и что-то не слышал чтоб Аирбас нанимал Русланы или это просто фейк ?!
Вкладення
800px-Polet_Airlines_An-124_swallowing_Emirates_Airbus_A380.jpg
KKS
A380
Повідомлень: 2119
З нами з: 06 березня 2013, 09:37
Звідки: T-UKKK11
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення KKS »

Багато раз бачив це фото, але не здавався таким питанням. Загуглив, почитав

http://www.airliners.net/photo/Polet-Ai ... 1525174/L/
Offloading the famous LHR landmark Emirates A380 model in 1/3 scale. Note both wings, stabilizers and the tail were packed in this huge steel "ship box" weighing over 40 tons. Imagine that this whole shipment with dunnage and loading system was approximately 85 metric tons.
ключове "1/3 scale model"
Аватар користувача
Labiann
A380
Повідомлень: 3488
З нами з: 19 листопада 2012, 06:49
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення Labiann »

да уже понял, ширина 380 - 7,14 метра, у Руслана ширина отсека 6,4...
Аватар користувача
Labiann
A380
Повідомлень: 3488
З нами з: 19 листопада 2012, 06:49
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення Labiann »

Экипаж Ту-144 перед рейсом Москва-Алма-Ата. После катастрофы 23 мая 1978 года Ту-144 сняли с пассажирских рейсов, 1978
Вкладення
30a6cc0a15.jpg
Аватар користувача
AlexK
A380
Повідомлень: 4760
З нами з: 04 травня 2010, 01:47
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення AlexK »

Тут даже не успели создать ветку Cyprus Airways, а они уже гуд-бай:

http://cyprusair.com/

Cyprus Airways Announcement



Nicosia

9 January 2015

Dear Passengers,

Following the adverse decision of the European Commission for Competition, issued today, on the application of the Republic of Cyprus of a Restructuring Plan for Cyprus Airways (Public) Ltd submitted in October 2013, the Board of Directors of Cyprus Airways has decided to initiate the procedure for voluntary liquidation and to that effect all necessary measures will be taken.

In the context of the above decision all operations of the company will be suspended as of the close of business today.

Cyprus Airways would like to warmly thank the millions of passengers who flew with the airline over the years, for their choice and support. Special thanks are also expressed to the staff of the airline as well as its associates, whose professionalism and dedication were always at the service of the passengers.

We are extremely honoured to have made a valuable contribution, over the last 68 years, to the development of the economy of Cyprus and its tourism industry in particular. We have flown the flag of our country worldwide with pride.

Thank you.
Аватар користувача
Valdys
A380
Повідомлень: 4461
З нами з: 06 серпня 2013, 14:04
Звідки: IEV

Re: Всяке різне

Повідомлення Valdys »

В продовження:
Пилоты компании Cyprus Airways перегнали все шесть авиалайнеров перевозчика в Великобританию, на аэродром около Кардиффа, где ранее располагалась база британских ВВС, передает Пронедра со ссылкой на MailOnline.
Кипрский авиаперевозчик прекратил свою деятельность из-за решения Еврокомиссии о возврате 60 млн евро из полученных ранее субсидий. В связи с этим Cyprus Airways оказалась фактически банкротом и была вынуждена заявить о прекращении работы и самоликвидации.
Правительство Кипра уже лишило Cyprus Airways лицензии, большая часть из 550 сотрудников компании оказалась без работы. После этого пилоты перегнали самолеты авиаперевозчика в Великобританию, чтобы они не стали предметом внимания судебных приставов. На базе этого флота планируется вновь возродить компанию.
Президент Кипра Никос Анастасиадис заявил, что правительство страны вместе с частными инвесторами надеется возродить Cyprus Airways, причем с тем же логотипом и названием. Президент высказал сожаление по поводу столь неприятного развития событий и отметил, что власти постараются предоставить работу сотрудникам закрывшейся компании.
Аватар користувача
Lo.
Airbus A320
Повідомлень: 369
З нами з: 12 січня 2013, 21:54
Звідки: Prague
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення Lo. »

История первого класса в самолетах
http://zyalt.livejournal.com/1254396.html#cutid1
Аватар користувача
Labiann
A380
Повідомлень: 3488
З нами з: 19 листопада 2012, 06:49
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення Labiann »

Чистая прибыль Air Astana с одного перевезенного пассажира составляет 13,9 доллара. Данный показатель значительно выше, чем у таких гигантов авиаперевозок как KLM, Air Asia и "Трансаэро", приводит данные idea-lab.kz, анализируя доходы компаний за 2013 год.

При расчетах были рассмотрены годовые отчеты пяти авиакомпаний (Air Asia, Air Astana, Emirates, KLM и "Трансаэро") за 2013 год. Доходы и чистая прибыль компаний в них указаны в местной валюте, которые были переведены в доллары США по среднему курсу за 2013 год.

К сравнению были выбраны перевозчики разных классов: Air Asia - самая крупная бюджетная авиакомпания в Азии, Air Astana – национальный перевозчик РК и единственная авиакомпания Казахстана, чьи самолеты допущены для полетов в страны ЕС, Emirates, KLM – старейшая в мире европейская авиакомпания и "Трансаэро" – крупнейшая частная российская авиакомпания.

Получились следующие результаты. При 42,6 млн пассажиров год Air Asia получает с каждого пассажира только USD 2,7! Доход с пассажира у "Трансаэро" еще меньше – всего USD 2,5 при 12,5 млн пассажиров в год. Недалеко ушел от них и KLM – USD 3,7 при 26,6 млн пассажиров. Показатели Air Astana на порядок выше – USD 13,9 при 3,7 млн пассажиров. Лидирует Emirates с USD 19,9 при внушительных 44,5 млн пассажиров в год.
Вкладення
konkurenciya-aviakompanii_2.jpg
konkurenciya-aviakompanii_2.jpg (33.82 Кіб) Переглянуто 5590 разів
KKS
A380
Повідомлень: 2119
З нами з: 06 березня 2013, 09:37
Звідки: T-UKKK11
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення KKS »

рейтинг ні про що, якщо тут не замішані милі.
airAsia орієнтована на короткі перельоти, за які бере відповідно менше грошей за квиток.
Емірейтс орієнтовані на лонгхоули, на які квиток відповідно дорожче. А пасажир що там що там один.
Аватар користувача
Labiann
A380
Повідомлень: 3488
З нами з: 19 листопада 2012, 06:49
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення Labiann »

,
Вкладення
1422325838_622704937.jpg
forward
Airbus A321
Повідомлень: 466
З нами з: 20 січня 2014, 13:00
Звідки: Тирасполь
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення forward »

грузят танки в чехии?
Аватар користувача
simpomix
Airbus A340
Повідомлень: 908
З нами з: 08 травня 2012, 18:42
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення simpomix »

forward писав:грузят танки в чехии?
писали, что грузится на Африку
Аватар користувача
Valdys
A380
Повідомлень: 4461
З нами з: 06 серпня 2013, 14:04
Звідки: IEV

Re: Всяке різне

Повідомлення Valdys »

з Чехії в Африку.

Гарна Мрія...
Аватар користувача
Labiann
A380
Повідомлень: 3488
З нами з: 19 листопада 2012, 06:49
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення Labiann »

ну написать можно что угодно, вот только что-то есть сомнения что в Африку...
KKS
A380
Повідомлень: 2119
З нами з: 06 березня 2013, 09:37
Звідки: T-UKKK11
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення KKS »

Ви також сильно дружите з фотошопом? ))))
в Африку. В Африку і ще раз в Африку!
khai
A380
Повідомлень: 2701
З нами з: 24 лютого 2009, 16:14
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення khai »

Labiann писав:ну написать можно что угодно, вот только что-то есть сомнения что в Африку...
А куда ещё? В Афганистан и Ближний восток в основном идут другие поставщики.
Аватар користувача
Labiann
A380
Повідомлень: 3488
З нами з: 19 листопада 2012, 06:49
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення Labiann »

фотошоп тут при каких делах ?!

до хоть в Ирак, мне как-то пофиг...
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість