Скоростные поезда в Украине
Скоростные поезда в Украине
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ`ЯЗКУ УКРАЇНИ
ПРЕС-СЛУЖБА
тел.: 044 271 40 44, 271 48 59, 461 65 30 факс: 044 271 41 74
пр. Перемоги,14, м. Київ-135, 01135
web: http://www.mtu.gov.ua, e-mail: press@mtu.gov.ua, yarmosh@mtu.gov.ua
16 серпня 2010 року Інформація для ЗМІ
Укрзалізниця закупить нові пасажирські поїзди для швидкісного руху
Найближчим часом Укрзалізниця закупить щонайменше 10 нових пасажирських електропоїздів, що використовуватимуться на швидкісних ділянках залізниці. Про це повідомив Міністр транспорту та зв’язку Костянтин Єфименко під час засідання Колегії Мінтрансзв’язку.
За словами Міністра, на сьогоднішній день можливості залізниці на окремих ділянках дозволяють впровадити швидкісний рух - до 160 км/год. «Наприклад, на маршруті від Києва до Кіровограду вже сьогодні переважна більшість колії дозволяє рухатись зі швидкістю 140-160 кілометрів на годину. Перспективи у швидкісного руху в Україні є, але проблема номер один – це рухомий склад», - сказав він.
ПРЕС-СЛУЖБА
тел.: 044 271 40 44, 271 48 59, 461 65 30 факс: 044 271 41 74
пр. Перемоги,14, м. Київ-135, 01135
web: http://www.mtu.gov.ua, e-mail: press@mtu.gov.ua, yarmosh@mtu.gov.ua
16 серпня 2010 року Інформація для ЗМІ
Укрзалізниця закупить нові пасажирські поїзди для швидкісного руху
Найближчим часом Укрзалізниця закупить щонайменше 10 нових пасажирських електропоїздів, що використовуватимуться на швидкісних ділянках залізниці. Про це повідомив Міністр транспорту та зв’язку Костянтин Єфименко під час засідання Колегії Мінтрансзв’язку.
За словами Міністра, на сьогоднішній день можливості залізниці на окремих ділянках дозволяють впровадити швидкісний рух - до 160 км/год. «Наприклад, на маршруті від Києва до Кіровограду вже сьогодні переважна більшість колії дозволяє рухатись зі швидкістю 140-160 кілометрів на годину. Перспективи у швидкісного руху в Україні є, але проблема номер один – це рухомий склад», - сказав він.
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 815
- З нами з: 10 березня 2009, 17:10
- Звідки: VIN
- Контактна інформація:
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Alexander писав:спеціально для ТАба з шапкою. Це офіційна розсилка, я на сайт не заходив
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ`ЯЗКУ УКРАЇНИ
ПРЕС-СЛУЖБА
тел.: 044 271 40 44, 271 48 59, 461 65 30 факс: 044 271 41 74
пр. Перемоги,14, м. Київ-135, 01135
web: http://www.mtu.gov.ua, e-mail: press@mtu.gov.ua, yarmosh@mtu.gov.ua
16 серпня 2010 року Інформація для ЗМІ
Укрзалізниця закупить нові пасажирські поїзди для швидкісного руху
Найближчим часом Укрзалізниця закупить щонайменше 10 нових пасажирських електропоїздів, що використовуватимуться на швидкісних ділянках залізниці. Про це повідомив Міністр транспорту та зв’язку Костянтин Єфименко під час засідання Колегії Мінтрансзв’язку.
За словами Міністра, на сьогоднішній день можливості залізниці на окремих ділянках дозволяють впровадити швидкісний рух - до 160 км/год. «Наприклад, на маршруті від Києва до Кіровограду вже сьогодні переважна більшість колії дозволяє рухатись зі швидкістю 140-160 кілометрів на годину. Перспективи у швидкісного руху в Україні є, але проблема номер один – це рухомий склад», - сказав він.
мова йшла про 10 поїздів Хундай, про які договорилась ще Тимошенко
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
мова вже йде про польскі електрички Pesa... які здатні розганятися до 160. так що облом
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 815
- З нами з: 10 березня 2009, 17:10
- Звідки: VIN
- Контактна інформація:
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Alexander писав:мова вже йде про польскі електрички Pesa... які здатні розганятися до 160. так що облом
а то зовсім нещодавно писали що або Хундай або Pesa
мабудь з поляками простіше у плані вінкатів уже все відлагоджено
Госкомпания «Укрзализныця» ведет переговоры с крупнейшим производителем железнодорожной техники Польши концерном Pesa о покупке скоростных поездов. Речь идет о магистральных электропоездах ED74 (на фото). На каком этапе находятся переговоры, стороны не разглашают.
По словам Дмитрия Подтуркина, руководителя компании Management Consulting Group, консультирующей «Укрзализныцю», всего до 2020 года железнодорожный перевозчик планирует купить 26 машин. В ближайшей же перспективе, к Евро-2012, «Укрзализныця» намерена приобрести 10-12 поездов. Рыночная цена одного состава на шесть вагонов аналогичного ED74, по данным Management Consulting Group, сегодня составляет $15-20 млн.
Первые поезда будут курсировать между городами-участниками Евро-2012 — Киевом, Львовом, Харьковом и Донецком. Далее скоростное сообщение будет развиваться в направлении Днепропетровска, Одессы и Луганска.
Плюсы Pesa
Конкуренцию польским поездам может составить южнокорейский концерн Hyundai. «Год назад «Укрзализныця» разослала производителям железнодорожной техники пакет предложений, в котором указывалось, какие поезда нужны перевозчику и на каких условиях он готов их покупать. На предложение откликнулись Hyundai и Pesa», — отмечает Подтуркин. По его словам, преимущество работы с Pesa заключается в том, что польский производитель уже имеет опыт сотрудничества с «Укрзализныцей». Сегодня монополия закупает у Pesa рельсовые автобусы. Также продукция польского производителя несколько дешевле, чем у Hyundai.
Еще один плюс Pesa — перспектива развития отечественных предприятий. «Pesa сотрудничает с Крюковским вагоностроительным заводом. Партнеры планируют создать совместное предприятие, на котором будут собираться поезда для «Укрзализныци», — поясняет Подтуркин.
Польские недостатки
Однако, как отмечает глава Management Consulting Group, есть пока у проекта сотрудничества с Pesa и слабые стороны. С одной стороны, технический уровень и качество исполнения польских поездов будут ниже, чем корейских. Кроме того, Дмитрий Подтуркин сообщил, что польский концерн не является полностью вертикально интегрированным, поэтому часть комплектующих ему придется закупать на стороне. «Скорее всего, закупки будут вестись по высокой цене. Следовательно, Pesa придется экономить на чем-то другом. Например, на комфортабельности поездов», — комментирует эксперт.
Также одно из преимуществ Hyundai — финансирование покупки поездов. Дело в том, что одно из требований «Укрзализныци» — производитель сам должен предложить схему финансового обеспечения сделки купли-продажи своей техники. Hyundai уже заручилась поддержкой Южнокорейского экспортно-импортного банка. Сотрудничество с финучреждением позволит «Укрзализныце» взять поезда в лизинг. С Pesa же пока таких договоренностей нет.
http://delo.ua/biznes/kompanii/poezda-k ... ha-143347/
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
1) У PESA нема двосистемної технології. Також в них нема міжрегіональних моделей. І 160км/г вони не вижмуть. Так що то все дурниці.
2) До електрички в Бориспіль це все немає жодного відношення . Головне збудувати магістраль. А пустити можна і Луганські ЕПЛ. Трішки змінити їм зовнішний дизайн - нічим не гірше вийде тієї PESA.
2) До електрички в Бориспіль це все немає жодного відношення . Головне збудувати магістраль. А пустити можна і Луганські ЕПЛ. Трішки змінити їм зовнішний дизайн - нічим не гірше вийде тієї PESA.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Песа випускає міжрегіональні електрички, які не такі вже погані... Інше питання, що Пендоліно комфортніше...
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
ахах)) читав як пендоліно застрягав в полях зимою кожного свого рейсу?))))
то така ржака була на всю країну - всі чекали наступної новини коли ж наступний застрягне - і успішно їх оьтримували гггг
то така ржака була на всю країну - всі чекали наступної новини коли ж наступний застрягне - і успішно їх оьтримували гггг
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
а докладніше можна? в чому проблелма?
пс: в гілці про 5 баксів збору Аеросвіта відповідь дай, будь ласка
пс: в гілці про 5 баксів збору Аеросвіта відповідь дай, будь ласка
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Про яку модель іде мова? Начальнику УЗ показували ЕД-74. Це проста електричка під постійний струм, хоч і гламурно виглядає, але аж ніяк не підходить для 4-5 годин подорожі.Alexander писав:Песа випускає міжрегіональні електрички, які не такі вже погані... Інше питання, що Пендоліно комфортніше...
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Alexander писав:а докладніше можна? в чому проблелма?
Мабудь маються на увазі проблеми y фінів. Там в Пендолін дуже погана репутація. Але переважно це пов'язано з роботою зцепок з двох потягів. Здається іх не могли розчепити на морозі. Зараз фіни зцепки не вживають. Пендоліна досить вдало використовується в Чехіі + В цьoму році пускають між Пітером і Хельсінкі.
Найцікавіше те що ціни про які розмовляють в УЗ ( 30-40 млн $ ) за потяг- це як раз Пендоліна. Купувати стрьомний хюндай за ті ж гроші - досить безглуздо. Але корейці обіцяють кредита, а наші за це готові на все...
Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
я якраз про Чехію))) http://www.radio.cz/en/article/75044
цілі анегдоти вже були коли кожен поїзд щоразу зупинявся намертво in the middle of nowhere ))))
ну потім, звісн, пофіксили, але всі пам'ятають)))
ми це навіть в універі вивчали =) (дії компанії під час кризової, з точки зору PR, ситуації)
цілі анегдоти вже були коли кожен поїзд щоразу зупинявся намертво in the middle of nowhere ))))
ну потім, звісн, пофіксили, але всі пам'ятають)))
ми це навіть в універі вивчали =) (дії компанії під час кризової, з точки зору PR, ситуації)
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
То як раз фігня. Були проблеми насумістності софта з чеською сигнальною системою. Авбсолютно нормальна проблема яка була ліквідована. Проблеми є у всіх- і у сапсанів і у євростара.
А ось накупити чорних конячок в Песи і Хюндая - то є відверта авантюра.
А ось накупити чорних конячок в Песи і Хюндая - то є відверта авантюра.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
та я ж не кажу шо не була ліквідована, але проблема це не нормальна, коли вся країна ржала, що поїзди в полі зупинялися)
звісн шо все фігня де люди не гинуть, але не жити ж тепер за принципом "лішь бі нє біло войні"
звісн шо все фігня де люди не гинуть, але не жити ж тепер за принципом "лішь бі нє біло войні"
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Таки фігня як порівняти з тим як євростар став кілька разів в тyнелі під ламаншем.
Iснує лише 3 більш-менш ральні варіанти прискорити сполучення до Євро.
1) закупити пендоліни. Модель для наших доріг вже існує - Allegro шо у Росіян і Фінів. Є великий досвід використання в багатьох странах. Також втеремо носа полякам
2) купити двосистемні електровози в Сіменса + наши крюківскі вагони під 160 км/г. Дешево, але не надто перспективно і дещо повільніше.
3) Просто підтягти інфраструктуру і пустити те що є. Можна виграти десь хвилин 30 до Львову, і 15-20 до Харкову. Нічний експрес Киів-Донецьк і Львів-Донецьк можна хоч завтра запустити.
Правда це аж ніяк не відноситься до Борисполю. От на Бориспіль можна було б запустити ті самі Песи адаптовані до наших стандартів і живлення.
Iснує лише 3 більш-менш ральні варіанти прискорити сполучення до Євро.
1) закупити пендоліни. Модель для наших доріг вже існує - Allegro шо у Росіян і Фінів. Є великий досвід використання в багатьох странах. Також втеремо носа полякам
2) купити двосистемні електровози в Сіменса + наши крюківскі вагони під 160 км/г. Дешево, але не надто перспективно і дещо повільніше.
3) Просто підтягти інфраструктуру і пустити те що є. Можна виграти десь хвилин 30 до Львову, і 15-20 до Харкову. Нічний експрес Киів-Донецьк і Львів-Донецьк можна хоч завтра запустити.
Правда це аж ніяк не відноситься до Борисполю. От на Бориспіль можна було б запустити ті самі Песи адаптовані до наших стандартів і живлення.
Re: Скоростные поезда в Украине
В ближайшее время «Укрзалізниця» закупит по меньшей мере 10 новых пассажирских электропоездов, которые будут использоваться на скоростных участках железной дороги.
Об этом сообщил Министр транспорта и связи Константин Ефименко во время заседания Коллегии Минтранссвязи.
По словам министра, на сегодняшний день возможности железной дороги на отдельных участках позволяют внедрить скоростное движение – до 160 км/час.
«Например, на маршруте от Киева до Кировограда уже сегодня подавляющее большинство колеи позволяют двигаться со скоростью 140-160 километров в час. Перспективы у скоростного движения в Украине есть, но проблема номер один – это подвижной состав», – заявил он.
У кого закупят скоростные поезда - пока неизвестно: недавно был оглашен тендер на их покупку. Планируется, что продавец будет известен до конца года.
Напомним, что в марте этого года «Укрзалізниця» планировала подписать контракт на строительство скоростных поездов для межрегионального сообщения на мощностях холдинговой компании «Лугансктепловоз». Тогда министром транспорта и связи был Михаил Костюк.
Идея внедрения скоростных поездов возникала в конце апреля 2010 г., когда представители украинской и российской сторон обсуждали организацию скоростного сообщения между Москвой и Киевом. После планируемой глубокой модернизации поездка железной дорогой между двумя столицами сократилась бы до пяти с половиной часов.
Об этом сообщил Министр транспорта и связи Константин Ефименко во время заседания Коллегии Минтранссвязи.
По словам министра, на сегодняшний день возможности железной дороги на отдельных участках позволяют внедрить скоростное движение – до 160 км/час.
«Например, на маршруте от Киева до Кировограда уже сегодня подавляющее большинство колеи позволяют двигаться со скоростью 140-160 километров в час. Перспективы у скоростного движения в Украине есть, но проблема номер один – это подвижной состав», – заявил он.
У кого закупят скоростные поезда - пока неизвестно: недавно был оглашен тендер на их покупку. Планируется, что продавец будет известен до конца года.
Напомним, что в марте этого года «Укрзалізниця» планировала подписать контракт на строительство скоростных поездов для межрегионального сообщения на мощностях холдинговой компании «Лугансктепловоз». Тогда министром транспорта и связи был Михаил Костюк.
Идея внедрения скоростных поездов возникала в конце апреля 2010 г., когда представители украинской и российской сторон обсуждали организацию скоростного сообщения между Москвой и Киевом. После планируемой глубокой модернизации поездка железной дорогой между двумя столицами сократилась бы до пяти с половиной часов.
Re: Скоростные поезда в Украине
Цікаво, а що наш новий міністр родом з Кіровограда? Бо щось я не пригадую щоб з Києва до Кіровограда ходив би хоч якийсь потяг, не те що вже швидкісний. Знам"янка це все ж таки ще не Кіровоград... Вони б більш реальні кроки робили - обіцяли в серпні тестувати повноцінний е-квиток на потягу Київ-Дніпропетровськ - вже половина вересня минула. Нова ідея фікс - нашкребли 6 корюківських вагонів "мета" і один єдиний "Україна 2" і тягли його з Києва до Львова південним шляхом через Вінницю-Хмельницький-Тернопіль. Та давно пора зрозуміти, що краще добити накінець хоч один напрям по людськи, навіть той що зараз є через шепетівку, але довести його дійсно до ладу, і пустити парний експрес так як є в Дніпрі чи Харкові, замість постійного латання дірок і тд. Так само можна підігнати Хмельницькі експреси, а під них відправляти щось підкидне від Хмеля до Тернополя типа папуги і було б всім щастя.
А так товчуть воду в ступі, нічого не робиться, я просто хочу собі уявити як вони наприклад за одну ніч зможуть перевезти будь-яким транспортом нехай навіть і 5-8 тисяч людей зі Львова до Києва, Донецька чи Харкова, при умові що постійних трафік збережеться в тих самих розмірах...
А так товчуть воду в ступі, нічого не робиться, я просто хочу собі уявити як вони наприклад за одну ніч зможуть перевезти будь-яким транспортом нехай навіть і 5-8 тисяч людей зі Львова до Києва, Донецька чи Харкова, при умові що постійних трафік збережеться в тих самих розмірах...
Re: Скоростные поезда в Украине
gast писав:Цікаво, а що наш новий міністр родом з Кіровограда? Бо щось я не пригадую щоб з Києва до Кіровограда ходив би хоч якийсь потяг, не те що вже швидкісний. Знам"янка це все ж таки ще не Кіровоград... Вони б більш реальні кроки робили - обіцяли в серпні тестувати повноцінний е-квиток на потягу Київ-Дніпропетровськ - вже половина вересня минула. Нова ідея фікс - нашкребли 6 корюківських вагонів "мета" і один єдиний "Україна 2" і тягли його з Києва до Львова південним шляхом через Вінницю-Хмельницький-Тернопіль. Та давно пора зрозуміти, що краще добити накінець хоч один напрям по людськи, навіть той що зараз є через шепетівку, але довести його дійсно до ладу, і пустити парний експрес так як є в Дніпрі чи Харкові, замість постійного латання дірок і тд. Так само можна підігнати Хмельницькі експреси, а під них відправляти щось підкидне від Хмеля до Тернополя типа папуги і було б всім щастя.
А так товчуть воду в ступі, нічого не робиться, я просто хочу собі уявити як вони наприклад за одну ніч зможуть перевезти будь-яким транспортом нехай навіть і 5-8 тисяч людей зі Львова до Києва, Донецька чи Харкова, при умові що постійних трафік збережеться в тих самих розмірах...
Та не проблема. В 2004 мільйонами возили - спочатку на "каруселі" - потім на революцію;)
Якщо серйозно- у УЗ пропускна можливість величезна. Інша справа- комфорт і швидкість.
Щодо напрямку Київ-Львів. Тут є кілька моментів.
1) З самого початку - ще за Кирпи- швидкіним хотіли робити Вінницький хід. Експрес через шепетівку зробили халтурно - там невисокі швидкості, значно гірший ПС ніж на Столичних Експресах. Досить таки малий попіт. Пруишвидшити його можливо, але лише десь на півгодини. Попит від цього радикально не змінеться.
2) Якщо доведуть Вінницький хід- той експрес буде лише трішки швидший за теперішній. Але буде значно більшій попит. Можно буде запускати два-три потяги в день. У перспективі можна бууде зробити нормальний експрес на Одесу.
3) Тепер по ПС. Справа ось у чому. Міжрегіональних електричок на 160 км/год пріо які мріє УЗ не існує в природі. Ніде. Ні в Європі, ні в Азіі. Є регіональні - тапа Песи і Десіро Сіменса, і швидкісні - типу Сапсана і Пендоліни. Перші- некомфортні, другі- недешеві. В Європі Майже всі нашвиткісні інтерсіті - це локомотив-вагони. Це не оптимально з точки зору динаміки. Але це те що є на ринку. В УЗ є Локомотиви (ДС3) і є крюківскькі вагони. Тож довести до глузду (до 160) гілки через Вінницю і Хмель і пуистити там те що вже є- найкраще рішення.
4) Зі східним напрямком- значно складніше. Якби в УЗ були двосистемні локомотиви з масімалкою 160-200. Ніхто б нічого не вигадував. Просто пришвидшили б Столичні експреси. Але тих локомотивів нема. Можно в принципі купити у Сіменса (яй ПКП в Польщі), можна- чехів чи в росіян (але і там і там ще нема серійнойі моделі), можна запустити виропбництво в Україні (але про відповідний договір про наміри з Сіменсом УЗ чомусь "забула").
5) Зараз південна залізниця буде проводити тендери на двосистемні міжрегіональні електрички. Якщо чесно, існує лише один продукт який відповідає іх ТЗ. Це пенсдоліна. Ні в Хюндая, ні в Песи, ні в Шкоди, ні в наших заводів міжрегіональних потягів нема. В сіменса є лише дорогий ІСЕ.
Re: Скоростные поезда в Украине
Ваш думки мені зрозумілі, проте я не можу з ними погодитися. Почнемо з того, що якщо на тому ж Євро бажаючих возитимуть як і в 2004, то сорому не оберешся, крім того ви дуже помиляєтесь оцінюючи кількість перевезених людей, зробіть і корректуру на маршрути. Далі я не розумію поняття "міжрегіональні поїзди", ну не звучить воно і змісту в собі не несе, ніхто толком не знає що це є, хтось бовкнув, і далі понеслося...
Тепер по пунктах. теперішній київський експрес до львова абсолютно не пристосований до потреб паксів, в першу чергу часом, я мовчу вже про розбиті і шкарадно поремонтовані вагони бахмацького КВР. Він має таки йти з Львова пізніше, десь о 7.20, щоб народ встиг на нього підїхати, ну і прибувати до столиці так само, якомога скорше. До Львова він також прибуває запізно, навіть півгодини ранішого прибуття гарантує людині спокійне добирання маршруткою додому і звільняє від торгівлі з наглими львівськими вокзальними таксистами. Перевага шепетівського ходу в тому, що там немає проміжних зупинок, він добре пасує під формат "з пункту А в пункт Б", і якщо вже бути точним, то найшвидший і найкородший хід - то Львів-Здолбунів2-Шепетівка-Козятин2-Київ, невже ви думаєте що латання ділянки від Вінниці до Козятина так сильно пришвидшить той потяг, ше й перекриє хоч і невелику, проте різницю в шляху, додайте мінімум півгодини стоянки (5 Козятин, 5 Вінниця, 20 Хмельницький, 5 Тернопіль - так вимагають сучасні нормативи УЗ) і тоді виходить не дуже райдужна перспектива. Від Тернополя до Львова він і так приречений возити повітря.
Далі, забудьте про все закордонне і дороге, немає в нас в країні грошей на такий рухомий склад, навіть якщо вони куплять 6 складів - що зміниться? Треба давати роботу своїм заводам і замовляти в корюківців Україну2 в великих кількостях, хоча мабуть то вже запізно. А пендоліно, на мій погляд, є не зовсім вдалим проектом по суті, він і по європейських залізницях їздить з проблемами, що вже сказати про наші дороги. Він то може й має зручні крісла, проте в решті то велике Г.
Ну і в самій райдужній перспективі - максимальна швидкість таких складів по УЗ буде 140 км, казки можна розказувати, але вірити в них - справа окрема для кожного.
Крім того терміново змінювати систему продажу квитків, потрібен простий інтерфейс хоча б англійською мовою, автомати з 3-4 мовами, повноцінний е-квиток. Це все буде дешевше і ефективніше ніж вчити касирів мові... Одним словом говорити можна багато, дивує нерозуміння керівництва - совок не вмер, він живе і набирає сили...
Тепер по пунктах. теперішній київський експрес до львова абсолютно не пристосований до потреб паксів, в першу чергу часом, я мовчу вже про розбиті і шкарадно поремонтовані вагони бахмацького КВР. Він має таки йти з Львова пізніше, десь о 7.20, щоб народ встиг на нього підїхати, ну і прибувати до столиці так само, якомога скорше. До Львова він також прибуває запізно, навіть півгодини ранішого прибуття гарантує людині спокійне добирання маршруткою додому і звільняє від торгівлі з наглими львівськими вокзальними таксистами. Перевага шепетівського ходу в тому, що там немає проміжних зупинок, він добре пасує під формат "з пункту А в пункт Б", і якщо вже бути точним, то найшвидший і найкородший хід - то Львів-Здолбунів2-Шепетівка-Козятин2-Київ, невже ви думаєте що латання ділянки від Вінниці до Козятина так сильно пришвидшить той потяг, ше й перекриє хоч і невелику, проте різницю в шляху, додайте мінімум півгодини стоянки (5 Козятин, 5 Вінниця, 20 Хмельницький, 5 Тернопіль - так вимагають сучасні нормативи УЗ) і тоді виходить не дуже райдужна перспектива. Від Тернополя до Львова він і так приречений возити повітря.
Далі, забудьте про все закордонне і дороге, немає в нас в країні грошей на такий рухомий склад, навіть якщо вони куплять 6 складів - що зміниться? Треба давати роботу своїм заводам і замовляти в корюківців Україну2 в великих кількостях, хоча мабуть то вже запізно. А пендоліно, на мій погляд, є не зовсім вдалим проектом по суті, він і по європейських залізницях їздить з проблемами, що вже сказати про наші дороги. Він то може й має зручні крісла, проте в решті то велике Г.
Ну і в самій райдужній перспективі - максимальна швидкість таких складів по УЗ буде 140 км, казки можна розказувати, але вірити в них - справа окрема для кожного.
Крім того терміново змінювати систему продажу квитків, потрібен простий інтерфейс хоча б англійською мовою, автомати з 3-4 мовами, повноцінний е-квиток. Це все буде дешевше і ефективніше ніж вчити касирів мові... Одним словом говорити можна багато, дивує нерозуміння керівництва - совок не вмер, він живе і набирає сили...
Re: Скоростные поезда в Украине
Подивіться фотки салону десіро і песи і порівняйте з Крюківскою судячкою- питання чим відрізняється міжрегіональний від регіонального відпаде.
Ніяких таких правил УЗ шодо стоянок нема, 2 хвилин u Вінниці, Хмелі і Тернополю вистачить.
20 хвилин СЕ в Полтаві- суто черeз заміну локомотива.
Тож різниця в гіпотетичному часі путі між двома маршрутами - десь 15-20 хвилин.
Я прогнозую що Вінницький хід можно прискорити до 6 годин. Шепетівський зробиди швидше 5:30 можна тільки пендолінами і дуже серйозними інвестиціями.
Ніяких таких правил УЗ шодо стоянок нема, 2 хвилин u Вінниці, Хмелі і Тернополю вистачить.
20 хвилин СЕ в Полтаві- суто черeз заміну локомотива.
Тож різниця в гіпотетичному часі путі між двома маршрутами - десь 15-20 хвилин.
Я прогнозую що Вінницький хід можно прискорити до 6 годин. Шепетівський зробиди швидше 5:30 можна тільки пендолінами і дуже серйозними інвестиціями.
Re: Скоростные поезда в Украине
Що значить "нема правил", а як же зміна локомотивної бригади, ви справді вважаєте, що потяг, який пускається для відбору паксів в основному саме по Тернополю, Хмельницькому і Вінниці встигне зробити висадку-посадку за 2 хвилини? Я особисто - ні.
Йдемо далі, поїзди з таким салоном по Німеччині обслуговують маршрути від S-бану до 4 годинних, наприклад Нюрнберг-Дрезден, що тут регіональне, а що міжрегіональне (власну класифікацію DB, вона стосується тільки тарифікації)? В Швейцарії поїзди від Альстому і старі, з локомотивом, з таким самим інтерьєром, а то ще з старішим і поюзаним обслуговують всю країну, практично без винятку. Ніхто не задумується над тим "як яхту назвати", краще задуматися над зручністю в часі і оптимізацію маршрутів.
Так само я не розумію міркування яким чином рейс при однакових виїхідних умовах (якості шляху, рухомого складу) 560 км з однією зупинкою (зміна бригади) може тривати довше ніж рейс 627 км з 5 зупинками і теж зміною бригади? Чому ви вважаєте, що інвестиції в першому випадку мусять бути більшими?
Будь-який хід вже зараз можна було б підігнати під маршрутну швидкість 120, максимальну 140, це значить через Шепетівку любим з маршрутів - 5 годин, через Хмельницький - 6 годин, та от не вистачає локомотивів, а більш над усе - вагонів з візком на 160 максимальну....
Ну і накінець до наших баранів, якщо навіть тому самому Віззу видати маршрут Львів-Київ в Жуляни, о 7.00 зі Львова та о 19-20.00 з Києва, при умові, що середня ціна перельоту без багажу буде десь так зрівні ціни купе 91 поїзда, то й експресів нових не буде потрібно...
Йдемо далі, поїзди з таким салоном по Німеччині обслуговують маршрути від S-бану до 4 годинних, наприклад Нюрнберг-Дрезден, що тут регіональне, а що міжрегіональне (власну класифікацію DB, вона стосується тільки тарифікації)? В Швейцарії поїзди від Альстому і старі, з локомотивом, з таким самим інтерьєром, а то ще з старішим і поюзаним обслуговують всю країну, практично без винятку. Ніхто не задумується над тим "як яхту назвати", краще задуматися над зручністю в часі і оптимізацію маршрутів.
Так само я не розумію міркування яким чином рейс при однакових виїхідних умовах (якості шляху, рухомого складу) 560 км з однією зупинкою (зміна бригади) може тривати довше ніж рейс 627 км з 5 зупинками і теж зміною бригади? Чому ви вважаєте, що інвестиції в першому випадку мусять бути більшими?
Будь-який хід вже зараз можна було б підігнати під маршрутну швидкість 120, максимальну 140, це значить через Шепетівку любим з маршрутів - 5 годин, через Хмельницький - 6 годин, та от не вистачає локомотивів, а більш над усе - вагонів з візком на 160 максимальну....
Ну і накінець до наших баранів, якщо навіть тому самому Віззу видати маршрут Львів-Київ в Жуляни, о 7.00 зі Львова та о 19-20.00 з Києва, при умові, що середня ціна перельоту без багажу буде десь так зрівні ціни купе 91 поїзда, то й експресів нових не буде потрібно...
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Google [Bot] і 0 гостей