WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
http://zaxid.net/blogs/showBlog.do?vizz ... Id=1307714
«Віззейр»: кидок без парашута
Львів’яни так і не дочекалися анонсованого на травень відкриття дешевих авіамаршрутів до Італії, Іспанії, Ізраїлю та Грузії. Компанія «Візз Ейр Україна», яка обіцяла такі перельоти, в останній момент скасувала заплановані рейси, незважаючи на те, що на них уже було продано тисячі квитків. Причому в питаннях, пов’язаних із поверненням коштів пасажирам-невдахам, перевізник поводиться як дрібний шахрай.
«Візз Ейр» належить до бюджетних авіакомпаній, чия діяльність будується на принципі «Чим раніше купиш квитки, тим менше за них заплатиш». Тому ще з осені 2013 року на її сайті розпочався продаж квитків зі Львова до Барселони/ Жирони, Неаполя, Кутаїсі, Тель-Авіва, Риму, Валенсії. Ціни на них справді були привабливими, тож знайшлося чимало охочих, які повірили компанії й заплатили свої кревні задовго наперед, оскільки перші вильоти мали розпочатися лише 30 квітня. Не розпочалися. Бо за два тижні до анонсованого старту «Візз Ейр Україна» оголосила, що відкладає запуск нових львівських маршрутів на невизначений термін. Мовляв, попит низький, курс національної валюти нестабільний. Сорі, галичани.
Працювати не в збиток собі, а задля отримання прибутку – це право кожної компанії. Але якщо при цьому вона підставляє партнерів і клієнтів, це вже непорядність. Яка, власне, й вилазить у ситуації з «Візз Ейром» . Його рішення – оригінальний подарунок на Львову на День міста. Авіаперевізник фактично заліз у міську скарбницю, позбавивши його частини туристичних надходжень. Можливо, саме тому ніхто з вищих посадових осіб ТОВ «Авіалінії Візз Ейр Україна» не посмів завітати на Весняний діловий форум до Львова 25 квітня. Хоч попередньо планувалося. Віддмухуватися за них довелося юристові компанії Олексієві Бурчевському.
Зрозуміло, що перевести ці туристичні втрати міста у живі гроші складно, а от порахувати недоотриманий прибуток аеропорту ім. Данила Галицького – можна. Торік його директор Роман Гонтарєв стверджував, що із запровадженням нової серії маршрутів від «Візз Ейр» очікується зростання пасажиропотоку в аеропорту на 25%. За 2013 р. аеропортівський чистий прибуток становив приблизно 20 млн. грн. Отож летовище згрубша могло б заробити ще 4-5 млн. грн.. За такі гроші можна і в суді щастя пошукати. Бо що ж це за літун такий: женихався, а не одружився.
Правда, поки що судитися з авіакомпанією готуються обурені пасажири. Бо трафляє не так сам прецедент, як ставлення до потерпілих. «Візз Ейр Україна» усіляко намагається затягнути повернення грошей пасажирам скасованих рейсів, не кажучи вже про якісь додаткові відшкодування, при цьому свідомо уникає спілкування з ними. Для експерименту спробуйте зателефонувати на колл-центр компанії. Із 7-8 спроби у вас це може вдатися. Після цього ви повинні вислухати тираду від автовідповідача, потім – пораду подзвонити на англомовний номер і не морочити голову українському колл-центрові, потім 10 хвилин бадьорої музики і нарешті ви потрапляєте на живого оператора. Рано тішитеся. Якась Альбіна ламаною українською заявляє, що вона нічого не може відповісти на ваші справедливі питання про повернення грошей, тому перемкне вас на іншого оператора. Отже, ще 5 хвилин бадьорої музики… - і короткі гудки.
Представники «Візз Ейр» розводять руками, у зв’язку зі змінами маршрутної мережі український колл-центр перевантажений. Але, перепрошую, це не пасажири нахомутали з квитками. Ви цю кашу заварили – найміть ще 20 Альбін – нехай поспілкуються із вдячними клієнтами. Наприклад, з тими у кого разом із квитками мідним тазом навернулися омріяні відпустки чи ділові поїздки. Про характер цього спілкування можуть свідчити деякі відгуки про «Візз Ейр» в інеті. І це ще не найбрутальніші.
«Купила квитки Львів-Валенсія-Львів. Усе оплатила, пройшла ел. реєстрацію, додзвонитися змогла тільки на 2 день,коли запропонували, що можна перебронювати квиток,очікувала [на лінії] іншого менеджера! Мене скинули і заблокували домашній телефон! Вилітати потрібно терміново, бізнес-поїздка із запрошенням. Одне слово, Візз Ейр підставив конкретно!»
«Рейс скасували. Додзвонитися їм не можу, дзвоню з мобільного - уже купу грошей зняло. Я під цей рейс робила шенген і планувала свою відпустку (Львів –Неаполь-Львів). Купила квитки за півроку. Могла купити і в іншої компанії. Навіщо мені тепер їхнє повернення грошей, якщо я повинна купувати квиток у 4 рази дорожче??? Дуже вигідно, навіть хитровигідно, взяти і скористатися моїми грошима, пересрати мені всі плани на відпустку, ще й мати нахабство не зв’язатися зі мною. Буду змушена звертатися до суду».
Проте навіть забрати знецінені гроші у «Візз Ейру» непросто. Компанія обіцяє повернути їх упродовж 2-3 місяців (бу-га-га). Хоч коли ти замовляєш їхній квиток, то платити треба негайно. Чому усі добросовісні перевізники повертають пасажирам кошти за лічені дні, а «Візз Ейрові» це не вдається, у прес-службі компанії пояснити не змогли. Як і те, чому для оформлення повернення платежу, треба відіслати в офіс компанії цілий стосик підтверджувальних документів. Таке враження, наче ти у банку просиш кредит . Насправді ж навпаки. Це звичайні українські громадяни безвідсотково прокредитували транснаціональну компанію з мільйонними оборотами. Спробуємо навіть порахувати в яких обсягах.
Отже, у травні компанія мала б експлуатувати 6 нових маршрутів зі Львова з середньою періодичністю 3 рази на тиждень туди-назад. Тобто приблизно 150 польотів загалом за місяць. Парк «Візз Ейру» складається з літаків Airbus-320, які вміщають до 180 пасажирів. Торік завантаженість цих літаків на рейсах з України становила 85%. Повіримо нині «Візз Ейру» на слово, що попит впав, і знизимо цю завантаженість до 50%. Кілька операцій на калькуляторі і виходить, що потенційно у травні тільки на львівських напрямках послугами лоу-косту могли б скористатися 13 тисяч осіб. Переважна більшість з яких уже заплатила за квитки. Якщо взяти за середню ціну квитка 1000 гривень, то виходить, що «Візз Ейр Україна» зібрала за скасовані рейси щонайменше 10 мільйонів гривень, з якими тепер не бажає розлучатися. Дійсно, краще цю круглу суму потримати ще місяць-два на депозиті, і навіщо кудись літати?
Схоже, такі дрібні шулерські трюки увійшли в звичку компанії «Візз Ейр Україна», а звичка – друга натура. Як ілюстрація – ще одна свіжа акція від компанії. У квітні постійним клієнтам компанії надійшло повідомлення про небувалу нагоду придбати квитки з 20-відсотковою знижкою. Так мило. І так цинічно. Адже незадовго до того, ціни на всіх напрямках у компанії подорожчали у півтора раза. Дешевими «розводками» такого штибу навіть маркетологи супермаркетів уже гребують.
Але для «Візз Ейру» гроші не пахнуть. Компанія намагається при нагоді обвести довкола пальця не лише звичайних українців, але й державу. Вона уже кілька років судиться з податківцями, відмовляючись заплатити до бюджету понад 13 мільйонів гривень податкових нарахувань і пені.
Зрештою, і бюджетність «Візз Ейру», принаймні в Україні, є великим міфом. Для порівняння візьмемо ціни на травневі вихідні на тих напрямках, що ще залишаються у Львові, – Мілан (Бергамо) і Дортмунд. Та порівняємо їх з аналогічними цінами у Кракові в основного віззейрівського конкурента в Європі – Ryanair. Так от, з Кракова до Мілану можна долетіти за 90-100 злотих, зі Львова – не менше, ніж за 1100 гривень, з Кракова до Дортмунда – 80-90 злотих, зі Львова – від 800 гривень. Відчуйте різницю.
При таких підходах, при ставленні до українських клієнтів як до пасажирів другого сорту, не видно жодних причини, чому надалі варто користуватися послугами «Візз Ейру». Принаймні львів’янам. Навіть враховуючи переїзд до Кракова, вони можуть зекономити на дорозі принаймні вдвічі.
Зате, нарешті, відкрився секрет, чому літаки «Віззейру» розмальовані в такі хлорцетно-фіолетові кольори. Їм просто фіолетово, якщо у їхніх пасажирів виникають проблеми з їхньої ж вини.
Автор: Олег Дорожовець
«Віззейр»: кидок без парашута
Львів’яни так і не дочекалися анонсованого на травень відкриття дешевих авіамаршрутів до Італії, Іспанії, Ізраїлю та Грузії. Компанія «Візз Ейр Україна», яка обіцяла такі перельоти, в останній момент скасувала заплановані рейси, незважаючи на те, що на них уже було продано тисячі квитків. Причому в питаннях, пов’язаних із поверненням коштів пасажирам-невдахам, перевізник поводиться як дрібний шахрай.
«Візз Ейр» належить до бюджетних авіакомпаній, чия діяльність будується на принципі «Чим раніше купиш квитки, тим менше за них заплатиш». Тому ще з осені 2013 року на її сайті розпочався продаж квитків зі Львова до Барселони/ Жирони, Неаполя, Кутаїсі, Тель-Авіва, Риму, Валенсії. Ціни на них справді були привабливими, тож знайшлося чимало охочих, які повірили компанії й заплатили свої кревні задовго наперед, оскільки перші вильоти мали розпочатися лише 30 квітня. Не розпочалися. Бо за два тижні до анонсованого старту «Візз Ейр Україна» оголосила, що відкладає запуск нових львівських маршрутів на невизначений термін. Мовляв, попит низький, курс національної валюти нестабільний. Сорі, галичани.
Працювати не в збиток собі, а задля отримання прибутку – це право кожної компанії. Але якщо при цьому вона підставляє партнерів і клієнтів, це вже непорядність. Яка, власне, й вилазить у ситуації з «Візз Ейром» . Його рішення – оригінальний подарунок на Львову на День міста. Авіаперевізник фактично заліз у міську скарбницю, позбавивши його частини туристичних надходжень. Можливо, саме тому ніхто з вищих посадових осіб ТОВ «Авіалінії Візз Ейр Україна» не посмів завітати на Весняний діловий форум до Львова 25 квітня. Хоч попередньо планувалося. Віддмухуватися за них довелося юристові компанії Олексієві Бурчевському.
Зрозуміло, що перевести ці туристичні втрати міста у живі гроші складно, а от порахувати недоотриманий прибуток аеропорту ім. Данила Галицького – можна. Торік його директор Роман Гонтарєв стверджував, що із запровадженням нової серії маршрутів від «Візз Ейр» очікується зростання пасажиропотоку в аеропорту на 25%. За 2013 р. аеропортівський чистий прибуток становив приблизно 20 млн. грн. Отож летовище згрубша могло б заробити ще 4-5 млн. грн.. За такі гроші можна і в суді щастя пошукати. Бо що ж це за літун такий: женихався, а не одружився.
Правда, поки що судитися з авіакомпанією готуються обурені пасажири. Бо трафляє не так сам прецедент, як ставлення до потерпілих. «Візз Ейр Україна» усіляко намагається затягнути повернення грошей пасажирам скасованих рейсів, не кажучи вже про якісь додаткові відшкодування, при цьому свідомо уникає спілкування з ними. Для експерименту спробуйте зателефонувати на колл-центр компанії. Із 7-8 спроби у вас це може вдатися. Після цього ви повинні вислухати тираду від автовідповідача, потім – пораду подзвонити на англомовний номер і не морочити голову українському колл-центрові, потім 10 хвилин бадьорої музики і нарешті ви потрапляєте на живого оператора. Рано тішитеся. Якась Альбіна ламаною українською заявляє, що вона нічого не може відповісти на ваші справедливі питання про повернення грошей, тому перемкне вас на іншого оператора. Отже, ще 5 хвилин бадьорої музики… - і короткі гудки.
Представники «Візз Ейр» розводять руками, у зв’язку зі змінами маршрутної мережі український колл-центр перевантажений. Але, перепрошую, це не пасажири нахомутали з квитками. Ви цю кашу заварили – найміть ще 20 Альбін – нехай поспілкуються із вдячними клієнтами. Наприклад, з тими у кого разом із квитками мідним тазом навернулися омріяні відпустки чи ділові поїздки. Про характер цього спілкування можуть свідчити деякі відгуки про «Візз Ейр» в інеті. І це ще не найбрутальніші.
«Купила квитки Львів-Валенсія-Львів. Усе оплатила, пройшла ел. реєстрацію, додзвонитися змогла тільки на 2 день,коли запропонували, що можна перебронювати квиток,очікувала [на лінії] іншого менеджера! Мене скинули і заблокували домашній телефон! Вилітати потрібно терміново, бізнес-поїздка із запрошенням. Одне слово, Візз Ейр підставив конкретно!»
«Рейс скасували. Додзвонитися їм не можу, дзвоню з мобільного - уже купу грошей зняло. Я під цей рейс робила шенген і планувала свою відпустку (Львів –Неаполь-Львів). Купила квитки за півроку. Могла купити і в іншої компанії. Навіщо мені тепер їхнє повернення грошей, якщо я повинна купувати квиток у 4 рази дорожче??? Дуже вигідно, навіть хитровигідно, взяти і скористатися моїми грошима, пересрати мені всі плани на відпустку, ще й мати нахабство не зв’язатися зі мною. Буду змушена звертатися до суду».
Проте навіть забрати знецінені гроші у «Візз Ейру» непросто. Компанія обіцяє повернути їх упродовж 2-3 місяців (бу-га-га). Хоч коли ти замовляєш їхній квиток, то платити треба негайно. Чому усі добросовісні перевізники повертають пасажирам кошти за лічені дні, а «Візз Ейрові» це не вдається, у прес-службі компанії пояснити не змогли. Як і те, чому для оформлення повернення платежу, треба відіслати в офіс компанії цілий стосик підтверджувальних документів. Таке враження, наче ти у банку просиш кредит . Насправді ж навпаки. Це звичайні українські громадяни безвідсотково прокредитували транснаціональну компанію з мільйонними оборотами. Спробуємо навіть порахувати в яких обсягах.
Отже, у травні компанія мала б експлуатувати 6 нових маршрутів зі Львова з середньою періодичністю 3 рази на тиждень туди-назад. Тобто приблизно 150 польотів загалом за місяць. Парк «Візз Ейру» складається з літаків Airbus-320, які вміщають до 180 пасажирів. Торік завантаженість цих літаків на рейсах з України становила 85%. Повіримо нині «Візз Ейру» на слово, що попит впав, і знизимо цю завантаженість до 50%. Кілька операцій на калькуляторі і виходить, що потенційно у травні тільки на львівських напрямках послугами лоу-косту могли б скористатися 13 тисяч осіб. Переважна більшість з яких уже заплатила за квитки. Якщо взяти за середню ціну квитка 1000 гривень, то виходить, що «Візз Ейр Україна» зібрала за скасовані рейси щонайменше 10 мільйонів гривень, з якими тепер не бажає розлучатися. Дійсно, краще цю круглу суму потримати ще місяць-два на депозиті, і навіщо кудись літати?
Схоже, такі дрібні шулерські трюки увійшли в звичку компанії «Візз Ейр Україна», а звичка – друга натура. Як ілюстрація – ще одна свіжа акція від компанії. У квітні постійним клієнтам компанії надійшло повідомлення про небувалу нагоду придбати квитки з 20-відсотковою знижкою. Так мило. І так цинічно. Адже незадовго до того, ціни на всіх напрямках у компанії подорожчали у півтора раза. Дешевими «розводками» такого штибу навіть маркетологи супермаркетів уже гребують.
Але для «Візз Ейру» гроші не пахнуть. Компанія намагається при нагоді обвести довкола пальця не лише звичайних українців, але й державу. Вона уже кілька років судиться з податківцями, відмовляючись заплатити до бюджету понад 13 мільйонів гривень податкових нарахувань і пені.
Зрештою, і бюджетність «Візз Ейру», принаймні в Україні, є великим міфом. Для порівняння візьмемо ціни на травневі вихідні на тих напрямках, що ще залишаються у Львові, – Мілан (Бергамо) і Дортмунд. Та порівняємо їх з аналогічними цінами у Кракові в основного віззейрівського конкурента в Європі – Ryanair. Так от, з Кракова до Мілану можна долетіти за 90-100 злотих, зі Львова – не менше, ніж за 1100 гривень, з Кракова до Дортмунда – 80-90 злотих, зі Львова – від 800 гривень. Відчуйте різницю.
При таких підходах, при ставленні до українських клієнтів як до пасажирів другого сорту, не видно жодних причини, чому надалі варто користуватися послугами «Візз Ейру». Принаймні львів’янам. Навіть враховуючи переїзд до Кракова, вони можуть зекономити на дорозі принаймні вдвічі.
Зате, нарешті, відкрився секрет, чому літаки «Віззейру» розмальовані в такі хлорцетно-фіолетові кольори. Їм просто фіолетово, якщо у їхніх пасажирів виникають проблеми з їхньої ж вини.
Автор: Олег Дорожовець
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
также немного подрезали Киев-Мемминген: с 3-х рейсов/неделю до 2-х рейсов/неделю (убрали рейс по средам).Valdys писав:Будапешт-Киев немного подрезали...((
-
- Airbus A321
- Повідомлень: 463
- З нами з: 04 квітня 2013, 09:32
- Звідки: Полтава (PLV)
- Контактна інформація:
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Справді, сьогодні на онлайн табло львівського летовища згадані рейси зі статусом "скасовано", а Рим на відліт взагалі зник.KKS писав:я думаю то просто залишки не скоригованого розкладу. он в глобальних системах розкладу кожен день рейси з Сімферополя в Київ.avalon1979 писав:Схоже, незважаючи на відкладення відкриття бази у Львові (яке планувалося на сьогодні), WizzAir вирішив не псувати свята львів`янам і зачекати з поверненням третього борту материнській компанії - 1 травня він таки повезе мешканців міста Лева до Риму та Тель-Авіва (хоча напрямки вважаються закритими)...
Принаймні про це свідчить онлайн-табло львівського аеропорту...
http://lwo.aero/
Можна було б звернути на застарілу інформацію, проте на сьогодні (коли мав бути перший день "роботи" нової бази) жодних інших рейсів, крім звичного Бергамо, на онлайн-табло немає...
а WUC неясно до якого моменту вони докатувать в нас будуть. Зараз він працює як завжди.
Вочевидь, таким чином львів`яни просто хотіли хоч якось заповнити онлайн-табло, адже без скасованих рейсів Віззів 1 травня на відліт у них лише 5 рейсів!!!
Адже на вчора і на завтра - чомусь жодного рейсу зі "старого" розкладу Віззу немає - лише звичний Бергамо...
-
- Airbus A321
- Повідомлень: 466
- З нами з: 20 січня 2014, 13:00
- Звідки: Тирасполь
- Контактна інформація:
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
я всё таки ошибся, пришло письмо мой рейс обратно в киев из будапешта 12го июля отменили и предлагают или 11го или 13го ужеsi_jey писав:forward писав:хорошо хоть мой перелёт не отменили, а то у меня утром дальше вылет в барселону из будапешта - и в итоге стыковка обломалась бы
Ты еще подожди хлопать в ладоши. Они с такими своими фокусами в любой день могут все перекрутить.
попросил можно ли обратный рейс Будапешт Киев поменять на Рим - Кишинёв ( к примеру) мне ближе к дому - на что ответили нельзя два разных рейса в одной брони
как думаете что предложить им ?
проблема в том что из будапешта у меня дальше был перелёт в барселону - хотел за раз 4ре дня в барселоне и 4ре дня в будапеште побывать
тут можно добавить ещё рим - рим будапешт цены не очень дешёвый , а вот будапешт рим чтобы добратся домой - цена ещё нормальная 57евро на двоих
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Отправили в Визз документы для возврата денег.
Дозвонились еще на гарячую линию. Оператор сказала, что на расмотрение они берут месяц.
Если все ок, то подтверждение на е-мейл и возврат в течении 14 банковских дней.
Будут тянуть по максимуму?
Дозвонились еще на гарячую линию. Оператор сказала, что на расмотрение они берут месяц.
Если все ок, то подтверждение на е-мейл и возврат в течении 14 банковских дней.
Будут тянуть по максимуму?
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10252
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Интересно, почему Визз пишет в посадочном, полученном онлайн, что время окончания посадки за 40 минут до вылета? Это же заведомо не верная информация, за 40 минут до вылета только заканчивается регистрация.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Да, по факту точно будет месяц.... Сам год назад с таким столкнулся....ankrem писав:Отправили в Визз документы для возврата денег.
Дозвонились еще на гарячую линию. Оператор сказала, что на расмотрение они берут месяц.
Если все ок, то подтверждение на е-мейл и возврат в течении 14 банковских дней.
Будут тянуть по максимуму?
Кол центр у них аутсорцинг.... Поэтому звонить без толку...
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Предложи им вернуть тебе компенсацию, или купить рейс другой компании или напишешь жалобу и они могут попасть на X000-X0000 грн. см. мой пост на пред. странице ... может поможет.forward писав:si_jey писав:forward писав: как думаете что предложить им ?
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
У меня такое впечатление, что когда документы к ним в офис лично заносишь, то возвращают быстрее. Мне возвращают на карточку за 4 дня (2 раза делал возврат. Один раз за Анталью, которую отменили, второй раз за Венецию, в которой поменяли время вылета). Так что, кто Киевлянин советую идти лично.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
UR-WUA по-моему ушел в Венгрию.
"Подозрительный рейс" 06/05/2014 Киев-Будапешт. Странно что он.
"Подозрительный рейс" 06/05/2014 Киев-Будапешт. Странно что он.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
может на какой чекинг просто
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Скоріш за все на чек, але сьогодні маєм бачити якийсь HA-L** на WAU маршрутах якщо це не передача борту
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
ну можливо вирішили притримати у нас WUC, поки WUA на чекінгу, або вирішили попросту віддати WUA як самого зрілого літака)
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Очевидно, для того, чтоб самолёт вылетел вовремя, зная, что люди приходят на 20 минут позже, что им там ни пиши.Sentry писав:Интересно, почему Визз пишет в посадочном, полученном онлайн, что время окончания посадки за 40 минут до вылета? Это же заведомо не верная информация, за 40 минут до вылета только заканчивается регистрация.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Пассажиры WizzAir полетят с планшетами Asus Только в мае через Киев.
- Toronto_guy
- Airbus A330
- Повідомлень: 643
- З нами з: 30 серпня 2010, 10:38
- Контактна інформація:
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Да уж... Маркетинговый ход - понимаю... Но, что паксу делать с планшетом, если там (скорее всего) не будет никакого мультимедиа контента. Про инет я даже не упоминаю. Сомнительное удовольствие)))
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11345
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
я думаю вони туди якісь іграшки закинуть ну і може якісь мультики
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Wizz получил назначение на Киев - Неаполь, но были отобраны другие направления. Кто что слышал?
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Авиакомпания "Визз Эйр Украина" (Киев) лишилась назначений на маршруты Донецк-Лутон (Лондон) а также на выполнение рейсов из Киева в Ганновер и Стокгольмdudya писав:Wizz получил назначение на Киев - Неаполь, но были отобраны другие направления. Кто что слышал?
http://www.mtu.gov.ua/repository/41927/file/Dodatok.pdf
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей