Відношення персоналу аеропорту Львів до пасажирів

Загальний авіафорум
Відповісти
senator
Airbus A318
Повідомлень: 58
З нами з: 23 липня 2009, 21:31
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Відношення персоналу аеропорту Львів до пасажирів

Повідомлення senator »

Мене цікавить ваша думка про персонал аеропорту Львів
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Відношення персоналу аеропорту Львів до пасажирів

Повідомлення Olek »

зазвичай професіоналізм проявляється в конфліктних і незвичних ситуація. Пощастило, з таким не стикався.. а в звичайних ситуаціях воводили себе як в інших портах... хоча був випадок... за 40 хвилин до вильоту закрили двері в сарайчик, вимкнули все обладнання для контролю... люди стучали, але не пустили. причому навіть в випадку, якщо ви зареєстровані... але таке було з Віззами. А от стійку Аеросвіт закриває за 20 хвилин до вильоту
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Відношення персоналу аеропорту Львів до пасажирів

Повідомлення popTAB »

за останні 3 роки конфліктних ситуацій з персоналом не було жодних, і що тішить ;)
де б хотілось покращень - щоб довідка почала працювати належним чином, а то не додзвонишся, а якщо приїхати в аеропорт часто нікого нема на місці.

Та й би не завадило набрати молоді :tease:
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 15 гостей