Відношення персоналу аеропорту Львів до пасажирів
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 58
- З нами з: 23 липня 2009, 21:31
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Відношення персоналу аеропорту Львів до пасажирів
Мене цікавить ваша думка про персонал аеропорту Львів
Re: Відношення персоналу аеропорту Львів до пасажирів
зазвичай професіоналізм проявляється в конфліктних і незвичних ситуація. Пощастило, з таким не стикався.. а в звичайних ситуаціях воводили себе як в інших портах... хоча був випадок... за 40 хвилин до вильоту закрили двері в сарайчик, вимкнули все обладнання для контролю... люди стучали, але не пустили. причому навіть в випадку, якщо ви зареєстровані... але таке було з Віззами. А от стійку Аеросвіт закриває за 20 хвилин до вильоту
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Відношення персоналу аеропорту Львів до пасажирів
за останні 3 роки конфліктних ситуацій з персоналом не було жодних, і що тішить
де б хотілось покращень - щоб довідка почала працювати належним чином, а то не додзвонишся, а якщо приїхати в аеропорт часто нікого нема на місці.
Та й би не завадило набрати молоді

де б хотілось покращень - щоб довідка почала працювати належним чином, а то не додзвонишся, а якщо приїхати в аеропорт часто нікого нема на місці.
Та й би не завадило набрати молоді

Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 15 гостей