Спробую написати ще один звіт, не знаю чи буде він корисним та цікавим, але сподіваюся, що хоч комусь стане в пригоді. Якщо ні - не судіть строго.

Такий спосіб мандрування геть не підходить для бізнесменів і інших зайнятих людей, але цілком підходить для студентів і заробітчан, які хотіли б зекономити, особливо коли мандрувати сім'єю.
Отже, почнемо. Знову виникло в мене бажання влітку злітати до рідні на чикагівщину. Так як ЛОТ трохи почав офігівати з своїми цінами, було вирішено пошукати інші варіанти. Минулого року літав через Київ, цього року на руках вже була польська мультивіза, тому кількість варіантів збільшувалася.
Вибираючи квитки варіантів було досить багато, але в основному найкращі ціни пропонувала Люфтганза з Варшави. Причому ще за декілька днів до відльоту (15.06) були квитки за дуже низькими цінами в районі 650 доларів раундтріп WAW-ORD з однією пересадкою.
Планував брати Люфтганзу туди через Дюсельдорф, назад - через Франкфурт або швейцарськими авіалініями через Цюріх - найдешевший варіант. Але в результаті виявилося, що знайомий летить приблизно в ті ж дати, що підходили мені, і взяв він квитки на КЛМ через Амстердам, які були не суттєво дорожчими, то ж вирішив "впасти йому на хвіст", оскільки він мав значно більше досвіду польотів через Варшаву.
Був момент, що ціни різко пішли в гору, дякую made_in_ukraine, який заспокоїв, за декілька днів ціни знову знизилися.
Отже, квиток був придбаний. 15.06 - виліт в 06:00 - ранувато, зараза

Постала інша задача - добирання до Варшави. Їхати запланували 14, щоб 15 пізно ввечері вже бути на Океньче.
На жаль, ми пізно дізналися, про запуск Евролотом рейсів Львів-Краків, тому залишалися хіба що автобуси і потяги. Також виявилося, що потягом зі Львова до Варшави також важко. Є на Краків, але дорого і не дуже підходило. Залишався автобус, тому й поїхали саме ним.
Далі спробую лаконічно і постараюся не пропустити фактів, які для мене виявилися новими і які могли спростити/здешевити поїздку.
Львів-Варшава.
Найгірший етап мандрівки. Зовсім не авіаційний.
Вартість - 300 грн. Автобус - Сетра, польський екіпаж. З вигляду гарна, сидіти жахливо незручно. В передньому сидінні є підставка для ніг, так от зі зростом дорослої людини, вона просто фатальна. Ні на неї, ні під неї, ноги поставити неможливо.
Виїзд 9:40 з автовокзалу на Стрийській. Як виявилося, він ще їде на залізничний вокзал і звіди відправляється десь о 10:15. На ЗВ мені було значно зручніше під'їхати і я чув, що деякі автобуси туди заїжджають, але вирішив не ризикувати.
Так як і ті дні у Львові яскраво проходило Євро-2012, то десь половину автобуса зайняли португальські і російські уболівальники, а Городоцька перетворилася на суцільний затор. Зі Львова ми виїхали фактично об 11:00.
Швидко і легко доїхали до кордону і були там о 12:00.
1,5 години пройшли два контролі. Як мені пояснили - це було дуже швидко (мабуть у зв'язку з Євро): штампування паспортів спочатку нашими, потім поляками, потім вибірковий огляд сумок, що були скраю багажу польськими митниками. Впродовж цього часу можна було подихати повітрям і сходити в туалет за 2злотих=5грн - хамство, як на мене.
Переїхали кордон, до Варшави 300 км., думаю, годинки за 3-4 будемо там - фігвам.

Автобус їхав повільно, через ремонти доріг і побудову автобанів раза 3-4 застрягали в серйозних заторах. Після Любліна зупинка на 30 хв., в результаті в Варшаву ми приїхали десь о 19:00 місцевого часу.
Автобус прибув на Варшаву Заходню. Здається він би мав їхати на Океньче і на наше запитання чи він туди їде, водій відморозився "А нашо?". Тобто таки мав...
Міським автобусом, за 3.60 зл. перебралися на Варшаву Центральну. (як дізнався потім, це можна зробити і електричкою, яка їде з Океньче.)
Вокзал, як виявилося, не такий вже й великий - 4 перони. Але над ним - величезний торговий центр. Все прибрано-вилизано, є і дорогі магазинчки і супермаркети. Дуже гарно зроблено. Київ тут програє.
Здали багаж в камеру схову (10 зл. за сумку на добу. Забрати треба до першої ночі (якщо не помиляюсь). Можна залишити наніч, але платити тоді треба за 2 доби) і пішли гуляти. Зразу ж біля виходу з вокзалу були кафешки з величезним телевізором.
Повечеряли, подивилися Італія-Хорватія, пішли гуляти в фан-зону, яка починається одразу біля вокзалу.
Уявляв собі щось таке, як у Львові. Помилився. Більша в разів 10. Там навіть є трибуна, з якої можна дивитися футбол по ТВ і навіть штучне футбольне поле з невеликою трибуною. Вже не говорячи про атракціони, кіоски з напоями, їжею і атрибутикою.
Подивилися Іспанія-Ірландія (бідні айріші...

Океньче. WAW. До чек-іну ще залишалося години 3-4. Походили-побродили по терміналу 2, повсідалися лавки - залізні і холодні


Нарешті, авіаційна частина.


WAW-AMS
В районі 04:00 почався чек-ін. Працівники аеропорту були невиспані і злі. Довго махалися з введенням даних з мого паспорту, щось там їм не вдавалося. Колєзі не змогли роздрукувати бордінг-песи на другий сегмент перельоту.
Літак Боінг-737, компоновка 3х3, завантажений десь на 2/3. Вилетіли вчасно, політ тривав десь 2 години. За цей час нас погодували. Шматок пирога з чимось

Приземлилися в Сіпхолі. Покинули шенгенську зону і пішли гуляти по транзитній. По дорозі видрукували собі в автоматах ще раз бордінг песи.
В транзитній зоні є прикольний зал очікувань, ніде такого не бачив раніше, там є лежаки як на пляжі і можна собі гарно поспати, що я і зробив, адже до наступного рейсу було ще 4 години.
AMS-ORD.
Тут трохи сталася затримка. Замість нашого літака, який поламався, прислали інший, більший Б-747 KLM Asia, компоновка 3х4х3. Він був неприбраним з попереднього рейсу, тому затримка затягнулася.
Ще один контроль на гейті, оскільки рейс в ЮСА. І що найгірше, на території гейту нема туалету(!!!) і замало місця для пасажирів такого великого літака.
Посадка здійснювалася через 2 трапи, тому закінчилася дуже швидко. Місця для багажу також вдосталь. Словом типової картини посадки в ЛОТівський 767 не було, коли всі всідаються десь з півгодини і пробують хоч кудись заладувати ручну поклажу


Врешті бордінг був закінчений і тут виявилося, що пасажирам останніх рядів шалено повезло. Місць було більше ніж пасажирів і екіпаж повідомив, що після зльоту можна буде пересісти. Раніше - ні, бо розсадили всіх так, щоб літак був збалансований на момент зльоту. В результаті дехто отримав 3, а то 4 крісла і чудово спав майже всю дорогу. Мені, на жаль, так не повезло.
Годували добре.
1. Аперитив - Сік і горішки.
2. Обід - курка каррі з рисом, якимсь салатом з пророщеним горохом (екстрім якийсь

3. Морозиво з карамеллю - також дуже смачне.
4. Снек перед посадкою - бісквіт з яблуками або піцца на вибір + сік, кава.
(фотки у відповідний розділ).
У кожного своя персональна розважальна система: фільми, музика, забавки, інформація про переліт. Контент досить новий.
Крісла зручні, місця для ніг багато. Зручніше ніж в Б-767.
Капітан спілкувався з пасажирами раз, вже ближче до посадки. Приземлення - дуже м'яке.
Усьо. Welcome to USA.
Підсумовуючи.
WAW-ORD з пересадкою, значно дешевше ніж LWO-ORD з пересадкою у Варшаві. Можна взяти навіть десь 650 проти 1100 уйо.
Дорога Львів-Варшава - найгірший етап мандрівки. Довго і важко. Можливо хтось, хто "асіліл" мій опус порадить якісь відносно недорогі способи її покращення.
На мою думку, для сім'ї з чотирьох людей, якщо дозволяють паспорти, можна замовити транфер Львів-Варшава у якогось приватника. Підозрюю, що це могло б коштувати доларів з 200, і доїхати можна зручніше і під сам аеропорт і зекономити свої гроші.
Інший варіант - Львів-Краків Євролотом за 99зл, далі потягом.
Краще мабуть брати якийсь пізніший рейс, напр. 10-12 дня і ніч переночувати в хостелі.
Тим, хто дочитав, дякую за увагу

А тепер - слайди
