За рахунок чого Візз може конкурувати з Раяном в Європі в далекій перспективі?
- Раян в 3 рази більший по перевезених пассажирах (192 vs 62 мільйони)
- Раян швидше зростає (9% проти 4% у 2024 році)
- Раян прибутковий
- Вони в цілому оперують на одному ринку, хоча Раян трохи зміщений у бік багатшого ринку Західної Європи.
- Стратегія Візз на розширення на Схід хоча й логічна, але поки не виглядає успішною
То які варіанти? Очікувати, що Раян сам втрапить в халепу? Це не стратегія. Ринок це розуміє, і відповідно оцінює акції Візз, але коли саме ця проблема "вистрілить" сказати складно. Ресурси в них (та їх власників) ще є.
WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11350
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Зараз якраз відбувається "розворот Раянів на схід" - скорочують пропозиції в Іспанію натомість розвиваючи Хорватію, про що той же сайт і пише.
Схід, який в ЄС (та ж Польща) - це той самий ринок, на який і Раяни можуть вийти. Схід в значенні ОАЕ вже провалився. З Казахстаном, гадаю, буде +\- те саме, ще й з поправкою, що це зарегульований ринок, паспорти з низьким рейтингом мобільності і т.д.
Ну О'Лірі пише, що з ресурсом у них не дуже - там в статті про те, що їх модель бізнесу не дуже лоукостова після пандемії.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей