А що їм заважатиме? Грузія під рашкою і протест не подасть. Цікаво тільки як продавати квитки якщо кода у аеропорта немає.mischko писав: ↑06 лютого 2025, 20:13 На завтра запланований тестовий рейс в реконструйований а/п Сухумі:
https://www.ekhokavkaza.com/a/testovyy- ... 05856.html
Цьогоріч планують відновити регулярку. Цікаво, чи туди літатимуть білоруси.
Війна і авіація
Re: Війна і авіація
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11359
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Війна і авіація
А як продають квитки на місцеві рейси десь на Чукотці? Все від системи бронювання залежить
Re: Війна і авіація
ЄС заборонить польоти авіакомпаніям третіх країн, які виконують перевезення усередині РФ.
Не зовсім зрозуміло, які АК маються на увазі. Невже Туркиши теж?
Не зовсім зрозуміло, які АК маються на увазі. Невже Туркиши теж?
Re: Війна і авіація
Можливо, маються на увазі ті, шо виконують перевезення між двома аеропортами рф. Тобто, жодна. А так, до туркішів можна додати ще з десяток - китайці, перська затока.
Re: Війна і авіація
Re: Війна і авіація
Тому й такі санкції. Наче є, а в реалі - ? З новин - ЄС закупив у рашки вуглеводнів на суму, більшу за допомогу Україні.
Re: Війна і авіація
Превентивні санкції, щоб не задумувались
Тут пишуть що пропонували Індії та Китаю виконувати домашні рейси
https://www.businesstoday.in/industry/a ... 2024-10-29
Гугл видає також інфу, що пропонували Катару та Кувейту (залишу без посилання, бо тільки ру сегмент)
Re: Війна і авіація
Може щодо бізнес авіації спрацює
Re: Війна і авіація
то що, будуть прямі MOW-NYC, чи через мінський хаб? Що там з авіасвободами в РБ-РФ?
Re: Війна і авіація
Там більше питання дозволу закупівлі запчастин Боїнга. Під всю рашку
Re: Війна і авіація
"Восемь лайнеров белорусской авиакомпании «Белавиа» получили разрешение на международные рейсы. Им снова доступно обслуживание, ремонт и поставка запчастей, сообщили в Бюро промышленности и безопасности Минторга США.
Но ограничения остались жёсткими: «Боинги» не смогут летать в Россию, Иран, КНДР, Сирию, на Кубу, в оккупированный Крым и «ДНР/ЛНР». Также они не должны перевозить грузы, которые могут поддержать войну против Украины.
А вот персональный борт Лукашенко — Boeing 737 EW-001PA — по-прежнему под санкциями"
тобто зняли санції на півшишечки.
Но ограничения остались жёсткими: «Боинги» не смогут летать в Россию, Иран, КНДР, Сирию, на Кубу, в оккупированный Крым и «ДНР/ЛНР». Также они не должны перевозить грузы, которые могут поддержать войну против Украины.
А вот персональный борт Лукашенко — Boeing 737 EW-001PA — по-прежнему под санкциями"
тобто зняли санції на півшишечки.
Re: Війна і авіація
Тут питання обсягу запчастин
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11359
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Війна і авіація
До речі, звернув увагу, що на ФР24 з'явився аеропорт Сухумі з рейсами в Нижній Новгород і Саратов.
Навесні, коли туди запустили пробні рейси його на ФР24 ще не було.
Цікаво, туди білорусам можна літати?
Навесні, коли туди запустили пробні рейси його на ФР24 ще не було.
Цікаво, туди білорусам можна літати?
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11359
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Війна і авіація
Budget airlines plan Ukraine return
Ryanair, Wizz Air and easyJet predict a boom in travel including ‘catastrophe tourism’ once a peace deal is signed
Стаття на FT, посилання у вас навряд чи відкриється, але погугліть по заголовку.
З цікавого там отаке:
EasyJet, which previously did not fly to Ukraine, is also exploring opening routes there. Chief executive Kenton Jarvis said the country promised to be “Europe’s largest construction project”, while people “will want to come home when home is safe”.
“It’s a missing part of Europe right now,” he said.
“Operationally, the air traffic control can be started quite quickly, it comes down to the condition of the airports and runways, and to making sure the terminal and runways are operating to the highest safety standards.”
Unlike Wizz and Ryanair, easyJet does not plan to have aircraft based in Ukraine in the short term.
Ryanair, Wizz Air and easyJet predict a boom in travel including ‘catastrophe tourism’ once a peace deal is signed
Стаття на FT, посилання у вас навряд чи відкриється, але погугліть по заголовку.
З цікавого там отаке:
EasyJet, which previously did not fly to Ukraine, is also exploring opening routes there. Chief executive Kenton Jarvis said the country promised to be “Europe’s largest construction project”, while people “will want to come home when home is safe”.
“It’s a missing part of Europe right now,” he said.
“Operationally, the air traffic control can be started quite quickly, it comes down to the condition of the airports and runways, and to making sure the terminal and runways are operating to the highest safety standards.”
Unlike Wizz and Ryanair, easyJet does not plan to have aircraft based in Ukraine in the short term.
Re: Війна і авіація
Не буде ніякого пісділу.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 5 гостей