Судьба украинских аэропортов
Re: Судьба украинских аэропортов
Хто літатиме в бізнесі?
Якщо посли і королі, то більше слід боятися френдліфаєр.
А як з відкриттям рос аеропортів?
Відкриють Київ і Ростов - зрада, бо договорняк. Відкриють тільки Київ - уніженіє, но нада потєрпєть.
Якщо посли і королі, то більше слід боятися френдліфаєр.
А як з відкриттям рос аеропортів?
Відкриють Київ і Ростов - зрада, бо договорняк. Відкриють тільки Київ - уніженіє, но нада потєрпєть.
Re: Судьба украинских аэропортов
Вони зачинені не тому що лякаються ударів, їм на жертви пох. Вони заважають працювати їх військовим.
Re: Судьба украинских аэропортов
Треба в Заходу запитувати. І не тільки в політиків, а і в представників авіагалузі.
Зате ядерну зброю в нас забирати, і потім цідити військову допомогу по чайній ложці - це вони люблять.
Там більше питання не з відкриттям, а із закриттям російських аеропортів.
Чому Бориспіль і Жуляни закриті, а Шерємєтьево і Домодєдово працюють. Ось де пахне договорняком.
Востаннє редагувалось 02 грудня 2023, 16:53 користувачем Bagach, всього редагувалось 1 раз.
Re: Судьба украинских аэропортов
В України зара, прямо скажем, дуже і дуже погана ситуація, а ви якісь міфічні польоти обговорюєте. Хватить слухати того єрмака і перестаньте дивитись вже той марафон.
Re: Судьба украинских аэропортов
На таке запитання краще відповісти: я вас почув.
Re: Судьба украинских аэропортов
Ну, не тільки в Україні погана ситуація. Але в інших країнах зі складною ситуацією аеропорти працюють.
Так що, варто вже прощатись з комплексом вічної жертви, якій то кацапи, то ляхи, то турки, то печеніги з половцями заважають нормально жити.
Так що, варто вже прощатись з комплексом вічної жертви, якій то кацапи, то ляхи, то турки, то печеніги з половцями заважають нормально жити.
Re: Судьба украинских аэропортов
Як що? Перестати дивитись якийсь марафон
Re: Судьба украинских аэропортов
НІчого не пропоную, мені просто дивно чути про запуски аеропортів, на які треба потратити просто колосальні гроші, і далі їх підтримувати, це якщо реально хтось зможе полетіти. В час, коли ракета до Києва летить декілька хвилин, ДРГ легко переходять північний кордон, Шахеди літають Західною Україною, легко пролітаючи декілька областей. А саме більше для мене загадка, для кого будуть його відкривати? Думаєте іноземні делегації будуть прилітати в Бориспіль? А чи некраще ці гроші потратити на дійсно щось корисне і що зара дуже на часі, типу зброї? Чи ми вже отримали вливання в бюджет від Америки і Європи на наступний рік, які мають перевищувати плановані доходи?
- katso
- Airbus A340
- Повідомлень: 924
- З нами з: 11 листопада 2015, 13:44
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Судьба украинских аэропортов
Но поезда же ездят, не так ли? Давайте и поезда запретим - это же куча людей в одном месте а вдруг ракета прилетит, и вообще автобусов хватит
Re: Судьба украинских аэропортов
Поїзди виконують більше, ніж одну функцію - вивезти людей закордон швидко. Це ще і потужний спосіб переміщення людей всередині країни.
Упустимо момент трати грошей на підготовку аеропорту і відповідних сервісів. Хто сюди полетить?
Re: Судьба украинских аэропортов
В Бен-Гуріон же прилітають, і навіть лягяють на бетон під час повітряної тривоги.
В автовокзал чи автобус також може прилетіти.
Якраз не швидко. "Шінкансенів" в Україні поки що немає.
Re: Судьба украинских аэропортов
про що ще можна сперечатися?
за спільним рішенням із залізницями сусідніх країн на 72% зросте вартість квитків на поїзд Київ - Варшава - Київ, попит на який лишається ажіотажним, пояснили в УЗ.
за спільним рішенням із залізницями сусідніх країн на 72% зросте вартість квитків на поїзд Київ - Варшава - Київ, попит на який лишається ажіотажним, пояснили в УЗ.
Re: Судьба украинских аэропортов
Багато бажаючих зробити екскурсію в 1940-і роки.
Якщо вже так сцють запускати цивільну авіацію, то нехай вже збудують швидкісну залізницю прямо до Варшави, чи інших столиць. Цікаво, що буде дорожче: швидкісна залізниця до Варшави разом з рухомим складом, чи відкриті аеропорти, враховуючи закупівлю необхідних для систем ППО. Залізничні вокзали ж також потрібно прикривати, як і аеропорти.
Re: Судьба украинских аэропортов
Київ-Хелм-Київ теж? Бо купити квитки на варшавський потяг то з розділу фантастики.
І тут знову випливає питання попиту на літак. 4 потяги на Варшаву кожен день бітком. На 1-2 рейси в день назбирали би аж бігом.
Re: Судьба украинских аэропортов
Я вам більше скажу, прилітало і в залізничні станції і в поїзда. Але автобусний і залізничний транспорт виконують в рази більшу соціальну функцію ніж літак. А інше питання, поясніть хто і куди буде літати?
Re: Судьба украинских аэропортов
Міліони в Європі. Чотири потяги на Варшаву щоденно - квитків не купити, Перемишль, Чоп, Кишинів - потяги популярні і переповнені. На автовокзалах міст Європи - кожні 15-30 хвилин прибуває автобус з України. Ви і правда думаєте що не назбирають пасажирів на 5-10 рейсів? Квиток потягом до Варшави - 1700грн за 19 годин а з 10 грудня буде дорожчий на 72%.. За таку ціну Раян буде щасливий.
Питання тільки чи актуально це витрачати купу грошей на діяльность аеропорта і інфраструктури. Ну і питання безпеки ібо шахеди літають Україною як у себе в свинособакії.
Re: Судьба украинских аэропортов
Ви дійсно думаєте що іноземні компанії будуть літати в Україну під час війни, а умовний квиток на Раян буде коштувати 50 євро?chukinson писав: ↑06 грудня 2023, 00:14Міліони в Європі. Чотири потяги на Варшаву щоденно - квитків не купити, Перемишль, Чоп, Кишинів - потяги популярні і переповнені. На автовокзалах міст Європи - кожні 15-30 хвилин прибуває автобус з України. Ви і правда думаєте що не назбирають пасажирів на 5-10 рейсів? Квиток потягом до Варшави - 1700грн за 19 годин а з 10 грудня буде дорожчий на 72%.. За таку ціну Раян буде щасливий.
Питання тільки чи актуально це витрачати купу грошей на діяльность аеропорта і інфраструктури. Ну і питання безпеки ібо шахеди літають Україною як у себе в свинособакії.
Re: Судьба украинских аэропортов
Будуть. Не одразу, через місяць-два після умовного СкайАп чи Рози, але будуть. Якщо квиток буде коштувати навіть 100 евро то знайдеться багато бажаючих летіти 1,5 години а не трястись з "комфортом укрзалізниці" 19 годин
Кораблі в порти теж пішли не на наступний день але вже зараз ніхто їх не рахує
Питання тільки в доцільності витрат і в безпеці
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 5 гостей