Судьба украинских аэропортов
Re: Судьба украинских аэропортов
Немає в Україні хіпстерів. То були середні українці
Re: Судьба украинских аэропортов
mischko писав: ↑25 листопада 2023, 14:07 Аналітика від Лівого Берега:
Замкнений простір: чи може Україна відновити авіасполучення під час війни
https://lb.ua/society/2023/11/24/585318 ... raina.html
Ну лол. У нас що не міжнародна організація - то все європейськаICAO — це своєрідна європейська родина з безпеки польотів

Натовпів хіпстерів не було. Був відсоток відносно заможних людей, що працюють із західними компаніями (ІТ, фінанси, бізнес-подорожуючі і т.д.), яких можна було б до таких віднести. Решта - цілком звичайні люди. В Борисполі, зазвичай, більшість людей була якраз-таки типовими відпочиваючими, які очікували чартер в Єгипет чи Туреччину.
В Жулянах було більше шансів побачити молодших авантюристів в силу більшого % рейсів лоу-костами. Але і кількість заробітчан/родичів тих, хто залишився закордоном теж була більшою.
- katso
- Airbus A340
- Повідомлень: 924
- З нами з: 11 листопада 2015, 13:44
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Судьба украинских аэропортов
"Великий відсоток" пам'ятаю в 90-х аплодував "Нафіг нам ті заводи нам краще шмотки з Туреччини возити" - а зараз нема чим стволи робили
не кажучи вже про дрони. Так самой й авіація - це є державоутворюуча галузь - особливо при наших розмірах та кількості населення. Як приклад - згадайте ковід коли країни евакуювали своїх грамадян лише власними авіакомпаніями.
Ну и опять же повторюсь - закрыты не коммерческие перевозки - закрыто все небо, дилеммы "выгодно-не выгодно" перед министерствами и авиакомпаниями пока не стоит.
Re: Судьба украинских аэропортов
З іншого боку, не спостерігається суттєвого підвищення пасажиропотоку, який би призвів до збільшення частот/розширення мережі з найближчих аеропортів, до яких легко дістатися, бо нема черги на кордоні та/або є залізниця: Сучава, Ряшів, Люблін, Кишинів
Re: Судьба украинских аэропортов
Чого це не стоїть? Стоїть. Особливо перед силами захисту.katso писав: ↑27 листопада 2023, 23:28 "Великий відсоток" пам'ятаю в 90-х аплодував "Нафіг нам ті заводи нам краще шмотки з Туреччини возити" - а зараз нема чим стволи робили
не кажучи вже про дрони. Так самой й авіація - це є державоутворюуча галузь - особливо при наших розмірах та кількості населення. Як приклад - згадайте ковід коли країни евакуювали своїх грамадян лише власними авіакомпаніями.
Ну и опять же повторюсь - закрыты не коммерческие перевозки - закрыто все небо, дилеммы "выгодно-не выгодно" перед министерствами и авиакомпаниями пока не стоит.
Я вам нагадаю хвилю обурення народу тим, що місцеві бюджети тратились на місцеві потреби, не дивлячись на те, що на місцеві тро теж виділяли кошти.
А тут потрібно вкласти кучу зусиль і грошей у те, чим зможе користуватись невеликий % населення + різного роду політичне керівництво. Це при тому, що Україна без зовнішньої допомоги загнеться приблизно за рік. Плюс забрати цінне ппо глибоко в тил
Re: Судьба украинских аэропортов
Певний відсоток подорожуючих в нинішніх умовах надає перевагу переїзду автотранспортом чи залізницею прямо до пункта призначення. Наприклад, сів в машину в умовній Вінниці, і їдеш декілька діб до умовного Мадриду. Хоча можна було б доїхати машиною до умовних Жешува чи Сучави, а потім вже літаком до Мадриду. Комусь зручніше не покидати власну машину аж до Мадрида, аніж гратися з пересадками в Жешуві чи Сучаві, і можливо ще десь, у випадку коли немає прямих рейсів між двома аеропортами всередині ЄС/"Шенгену". А ось коли буде відкритий авіапростір для цивільної авіації, більшість цих людей пересяде на літак з України.
Re: Судьба украинских аэропортов
Фіджі(с) залишили Львову, зате Скайлайн полетить в Коста-Ріку, Вуелінг на Комори, а домініканська Arajet в Монголію. І це все з Борисполя!
Re: Судьба украинских аэропортов
Ну то логічно. На землі все захищено. В повітрі русні нічим достати. Хіба що с власним ППО треба бути обережним.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10250
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: Судьба украинских аэропортов
До Києва від кордону з рф 200 км, від кордону з білоруссю 90 км, для р-37 не далеко. На землі дійсно захищено значно краще, це плюс. От з власними ППО можуть бути складнощі, щоб під час тривоги цивільний літак вийшов з зони ППО Києва, треба, мабуть, хоча б хвилин 5? Скільки залишається для підготовки до протидії потенційному Кинжалу?
З іншого боку, потенційний виграш від авіасполучення набагато більший ніж у Львові. Тому, якщо це можливо зробити більш-менш безпечно, то воно того вартує.
Re: Судьба украинских аэропортов
а який ап буде резервним?
Re: Судьба украинских аэропортов
Є таке. Але, я так розумію, с белорашкой є домовленості, а по Р37 є таке:
Найбільша зафіксована українськими повітряними силами відстань ураження цілі ракетою Р-37 — 177 км
Найбільша зафіксована українськими повітряними силами відстань ураження цілі ракетою Р-37 — 177 км
Re: Судьба украинских аэропортов
Можливо спрацювало б таке, щоб запросити до нас під цей проект такі АК, як Turkish Airl., Pegasus, Qatar, FlyDubai, Etihad, Wizz Abu-Dabi (можливо і просто Wizz але саме Hungary), Air Serbia, El Al? Ну тобто тих, кого пуйлу було б фактично неможливо чіпати?
Re: Судьба украинских аэропортов
Бити Р-37 по цивільним бортам? Штоби што?
І чи підлетять русаки до самого кордону, враховуючи "героїчнний" досвід їх авіагрупи на Брянщині 13.05.2023?
А з бульбашами напевно договорнячок.
Re: Судьба украинских аэропортов
Гарна ідея, але тут запрошення не спрацюють. Самі вирішат або ні. Хіба що турки можуть ризикнути. Гадаю, спочатку буде тільки Скай с ЄС та чартерами.
Re: Судьба украинских аэропортов
Тю! Щоби шо? Тому що хуйло може і йому за це нічого не буде.
Почнуть то не ми, а докажить! Потім що на борту були війскові, а закінчать що винен Зеленський, бо відкрив простір...
Re: Судьба украинских аэропортов
Нічого не буде? Ну, якщо збільшення постачання озброєння, чи навіть зняття мораторію на удари західним озброєнням по скрєпній території рашки - це нічого...
А ще й наші можуть пакостєй наробити. БАМ як приклад.
Угу. А уламки Р-37 випаруються. І розвідка проспить пуски ракет і виліт їх носіїв. Ну, ну...
По такій логіці треба було залізти 24.04.2022 в підвали, і не виходити звідти до кінця війни. Ніяких проектів не починати, бо злой і страшний вовочка кине бімбу!!!!!11111
Re: Судьба украинских аэропортов
Да, да... так і буде... і збільшення зброї і дозвіл бити по рашкє... Бо зараз цього не роблять, бо.... а чому зараз це не роблять?Bagach писав: ↑02 грудня 2023, 12:56Нічого не буде? Ну, якщо збільшення постачання озброєння, чи навіть зняття мораторію на удари західним озброєнням по скрєпній території рашки - це нічого...
Угу. А уламки Р-37 випаруються. І розвідка проспить пуски ракет і виліт їх носіїв. Ну, ну...
По такій логіці треба було залізти 24.04.2022 в підвали, і не виходити звідти до кінця війни. Ніяких проектів не починати, бо злой і страшний вовочка кине бімбу!!!!!11111
Уламки Р37 їм до сраки. Підкинули піндоси. Або стріляли по вишищувачу, а укр ППО збило цивільний літак, бо не треба було відкривати простір.
P.S. Я за спробу почати польоти, навіть планую скористатися. Але казати, що хуйло не буде нічого робити с цим, якось надто оптимістично.
Re: Судьба украинских аэропортов
Тому що у Заходу реакційна політика щодо екскалації. Тобто поставки нових видів озброєнь і зняття заборон ідуть як відповідь на певні прецеденти.
Так що, якщо рашисти спробують атакувати цивільні борти - це без відповіді не залишиться.
Скоро піде третій рік великої війни, а ви ще не зрозуміли, що українцям піхуй, що там думають рашисти, в т.ч. їхній хуйло.alex.s писав: ↑02 грудня 2023, 13:05 Уламки Р37 їм до сраки. Підкинули піндоси. Або стріляли по вишищувачу, а укр ППО збило цивільний літак, бо не треба було відкривати простір.
P.S. Я за спробу почати польоти, навіть планую скористатися. Але казати, що хуйло не буде нічого робити с цим, якось надто оптимістично.
Re: Судьба украинских аэропортов
А ви впевнені, що Захід підтримує відкриття цивільного простору? Не дуже вони люблять потім реакцінувати...Bagach писав: ↑02 грудня 2023, 13:34Тому що у Заходу реакційна політика щодо екскалації. Тобто поставки нових видів озброєнь і зняття заборон ідуть як відповідь на певні прецеденти.
Так що, якщо рашисти спробують атакувати цивільні борти - це без відповіді не залишиться.
Скоро піде третій рік великої війни, а ви ще не зрозуміли, що українцям піхуй, що там думають рашисти, в т.ч. їхній хуйло.alex.s писав: ↑02 грудня 2023, 13:05 Уламки Р37 їм до сраки. Підкинули піндоси. Або стріляли по вишищувачу, а укр ППО збило цивільний літак, бо не треба було відкривати простір.
P.S. Я за спробу почати польоти, навіть планую скористатися. Але казати, що хуйло не буде нічого робити с цим, якось надто оптимістично.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Google [Bot] і 10 гостей