Мабуть, богуслаєву вже не актуально буде. А крім Моторів, то тільки в ЗСУ.
Всяке різне
Re: Всяке різне
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11336
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Всяке різне
- katso
- Airbus A340
- Повідомлень: 924
- З нами з: 11 листопада 2015, 13:44
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Всяке різне
Гм, ну Ан140х не так много, как бы просится этот https://russianplanes.net/reginfo/653 или этот https://russianplanes.net/reginfo/655
Re: Всяке різне
На фотке не Азаловский борт, а Ильич авиа UR-14007.katso писав: ↑05 квітня 2023, 19:49Гм, ну Ан140х не так много, как бы просится этот https://russianplanes.net/reginfo/653 или этот https://russianplanes.net/reginfo/655
В апреле 2009 выставлен на продажу в связи с закрытием авиакомпании "Ильич-Авиа".
C 26.05.2010г. принадлежит ЗАО "Бизнес Авиация".
В 2012 году планировалась поставка в ИрАэро, однако, пошёл в Мотор-Сич.
Борт UR-14007 принадлежит ООО "Бизнес Авиация", г.Киев, которому был передан 25.06.2010г.от ПАО "ММК им. Ильича". С того времени ООО "Бизнес Авиация" и по настоящее время (31.03.15) является владельцем этого ВС и осуществляет поддержание его летной годности и сопровождение эксплуатации. В АК "Мотор Сич" самолет был сдан в аренду на сезон 2013г. для возможности под их сертификатом и позывными выполнять регулярные рейсы и чартерные программы. С января 2014г. по наст. время ВС находится на хранении в А/П Запорожье на стоянке АК "Константа", в связи с отсутствием ресурсов винтов и сложностями их отправки из Украины в РФ для ремонта.
Самолёт выставлен на аукцион за долги с начальной ценой 825 тыс. долларов США.
Осталось выяснить, кто стоит за Бизнес Авиацией.
Re: Всяке різне
Починають оновлюватись карти України на Google maps, з цікавого ще замітив аеропорт Сєвєродонецька, куди не погано б було, якби щось потужне прилетіло.
48.89960771538826, 38.53846316087588
48.89960771538826, 38.53846316087588
Re: Всяке різне
То на початку війни. Не факт, що актуально.
Можно побачити прильоти в Винниці та Василькові.
Re: Всяке різне
на новых картах как-то и в Одессе всё нормально...
Re: Всяке різне
Не всі міста оновлені карти мають, Харків, Львів, Дніпро... я думаю, Одеса також не оновлювалась.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11336
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Всяке різне
Air New Zealand пропонує пасажирам (преміум) економ класу на рейсах з Окленду в Нью-Йорк і Чикаго букати чотиригодинну плацкартну поличку в літаку - Skynest.
Зробити це можна лише один раз за політ. Постільна білизна входить в ціну - $400-$600 (тільки не зрозуміло чиїх $$$).
Новина нідерландською тут: https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... en-naar-vs
гіпстери винайшли плацкарт!
Зробити це можна лише один раз за політ. Постільна білизна входить в ціну - $400-$600 (тільки не зрозуміло чиїх $$$).
Новина нідерландською тут: https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... en-naar-vs
гіпстери винайшли плацкарт!
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 63
- З нами з: 23 жовтня 2019, 22:02
- Звідки: Kyiv
- Контактна інформація:
Re: Всяке різне
новозеландських $$$mischko писав: ↑10 травня 2023, 14:32 Air New Zealand пропонує пасажирам (преміум) економ класу на рейсах з Окленду в Нью-Йорк і Чикаго букати чотиригодинну плацкартну поличку в літаку - Skynest.
Зробити це можна лише один раз за політ. Постільна білизна входить в ціну - $400-$600 (тільки не зрозуміло чиїх $$$).
Новина нідерландською тут: https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... en-naar-vs
гіпстери винайшли плацкарт!
https://edition.cnn.com/travel/article/ ... index.html
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11336
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Всяке різне
Там C919 полетів в перші комерційні рейси.
Re: Всяке різне
Може комусь цікаво. Рейтинг брендів авіакомпаній та аеропортів:
https://brandirectory.com/rankings/airlines/
https://brandirectory.com/rankings/airports/
https://brandirectory.com/rankings/airlines/
https://brandirectory.com/rankings/airports/
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11336
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Всяке різне
Цікава стаття про появу лоукостів і як аеропорт з рядом обмежень, але ближчий до центру може за рахунок них вижити.
Did You Know: Chicago Midway Airport Was Essentially Revived By A Carrier Of The Same Name
Звичайно, це США і там своя специфіка...
Did You Know: Chicago Midway Airport Was Essentially Revived By A Carrier Of The Same Name
Звичайно, це США і там своя специфіка...
Re: Всяке різне
Аеропорт Сікорського, по суті, має таку ж історію. До появи там Віззейра аеропорт ледве був живий.
Re: Всяке різне
Дані Євроконтролю про збільшення відстані польотів у зв'язку із потребою обльоту закритого авіапростору України та рашки
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11336
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Всяке різне
EU Committee Aims for Minimum Standards for Hand Luggage
https://travel-dealz.com/news/eu-minimu ... -proposal/
Завтра Європарламент голосуватиме на цю тему (вибори наближаються, треба засіяти гречечкою)
https://travel-dealz.com/news/eu-minimu ... -proposal/
Завтра Європарламент голосуватиме на цю тему (вибори наближаються, треба засіяти гречечкою)
Re: Всяке різне
Частково я їх розумію, особливо в частині прозорості ціни на додаткові послуги. Щоб дізнатись, скільки коштує додаткова ручна поклажа на конкретному напрямку в конкретну дату, потрібно, по факту, дійти до кроку додавання додаткових послуг. Бо в розділах про вартість додаткових послуг буде стояти "від 5 до 45 євро". А ти вгадуй, скільки це.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10250
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: Всяке різне
Імхо, стандарти самі по собі - гарна річ. Як з зарядкою, usb-c замість десятків власних форматів.
Тому мати стандарт того, що таке "мала ручна поклажа", "велика ручна поклажа", "багаж" і т.д. - це файно. Так само як і вимагати показувати всі ціни на додаткові послуги під час показу цін на квитки, якщо вже вони є динамічними. Імхо, логічним було б вимагати змінити поточну систему пошуку авіаквитків на систему, коли користувач спочатку чітко вводить параметри, що включають усі додаткові послуги (ручна поклажа, багаж, місце, і т.д.), і потім має отримати ціни на рейси з урахуванням усіх цих факторів. Інакше реально, щоб порівняти ціни треба проклікати кожен рейс і обрати всі необхідні послуги.
З одного боку я розумію, чому динамічне ціноутворення на послуги має великий сенс (так само як і на самі рейси), але з іншого боку це дійсно дуже ускладнює інформований вибір. І втручання держави з метою навести порядок та надати можливість покупцям порівнювати яблука з яблуками - це ок. При цьому на ціноутворення таке втручання не має впливати, лише на подачу інформації.
Тому мати стандарт того, що таке "мала ручна поклажа", "велика ручна поклажа", "багаж" і т.д. - це файно. Так само як і вимагати показувати всі ціни на додаткові послуги під час показу цін на квитки, якщо вже вони є динамічними. Імхо, логічним було б вимагати змінити поточну систему пошуку авіаквитків на систему, коли користувач спочатку чітко вводить параметри, що включають усі додаткові послуги (ручна поклажа, багаж, місце, і т.д.), і потім має отримати ціни на рейси з урахуванням усіх цих факторів. Інакше реально, щоб порівняти ціни треба проклікати кожен рейс і обрати всі необхідні послуги.
З одного боку я розумію, чому динамічне ціноутворення на послуги має великий сенс (так само як і на самі рейси), але з іншого боку це дійсно дуже ускладнює інформований вибір. І втручання держави з метою навести порядок та надати можливість покупцям порівнювати яблука з яблуками - це ок. При цьому на ціноутворення таке втручання не має впливати, лише на подачу інформації.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей