Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 672
- З нами з: 02 серпня 2010, 15:41
- Контактна інформація:
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
Що саме з цього Вам видасться фантастичним і чому?
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
1. Бармалєй - це хто? Моджахед, таліб, чеценець, чи боєц КСІР?
2. Стінгер він де візьме? Ще й з боєкомплектом. Трофейний? Ну, теоретично можливо. Практично - майже нереально.
3. Як цей бармалєй зі стінгером безперешкодно потрапить за мало не 1000 км від фронту аж до глісади львівського аеропорта?
Якщо в Ізраїлі бармалєї не лазять під біля АП Бен-Гуріона, то чому у нас кацапи чи їхня п'ята колона має лазити біля АП Львів?
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 672
- З нами з: 02 серпня 2010, 15:41
- Контактна інформація:
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
1. Умовний "Остап Омелянович Опанасенко". Якщо такого не буде під рукою, то і "Іван Петрович Сидоров" підійде.Bagach писав: ↑15 липня 2023, 17:22 1. Бармалєй - це хто? Моджахед, таліб, чеценець, чи боєц КСІР?
2. Стінгер він де візьме? Ще й з боєкомплектом. Трофейний? Ну, теоретично можливо. Практично - майже нереально.
3. Як цей бармалєй зі стінгером безперешкодно потрапить за мало не 1000 км від фронту аж до глісади львівського аеропорта?
2. Викрадений напередодні з тилової бази, наприклад, десь у Хмельницькій області. І це буде зроблено зовсім не тим умовним О.О.Опанасенко.
3. Вже за 150 км від лінії фронту перевірки на блок-постах стають дуже формальними, на переважній більшості взагалі не перевіряють автомобіль. А між умовною Хмельницькою і безумовною Львівською областями, напевно, можна проїхати і без жодних блок-постів. І знову ж таки, умовному О.О.Опанасенку не потрібно нічого везти під гліссаду особисто.
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
В цю гру можно грати обидвом. Тільки біля мааааскви нема блок постів.el ucranio писав: ↑21 липня 2023, 18:181. Умовний "Остап Омелянович Опанасенко". Якщо такого не буде під рукою, то і "Іван Петрович Сидоров" підійде.Bagach писав: ↑15 липня 2023, 17:22 1. Бармалєй - це хто? Моджахед, таліб, чеценець, чи боєц КСІР?
2. Стінгер він де візьме? Ще й з боєкомплектом. Трофейний? Ну, теоретично можливо. Практично - майже нереально.
3. Як цей бармалєй зі стінгером безперешкодно потрапить за мало не 1000 км від фронту аж до глісади львівського аеропорта?
2. Викрадений напередодні з тилової бази, наприклад, десь у Хмельницькій області. І це буде зроблено зовсім не тим умовним О.О.Опанасенко.
3. Вже за 150 км від лінії фронту перевірки на блок-постах стають дуже формальними, на переважній більшості взагалі не перевіряють автомобіль. А між умовною Хмельницькою і безумовною Львівською областями, напевно, можна проїхати і без жодних блок-постів. І знову ж таки, умовному О.О.Опанасенку не потрібно нічого везти під гліссаду особисто.
Можно кілька безпілотників періодично пускати до її аєровузла.
- katso
- Airbus A340
- Повідомлень: 924
- З нами з: 11 листопада 2015, 13:44
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
Контраргументыel ucranio писав: ↑21 липня 2023, 18:181. Умовний "Остап Омелянович Опанасенко". Якщо такого не буде під рукою, то і "Іван Петрович Сидоров" підійде.Bagach писав: ↑15 липня 2023, 17:22 1. Бармалєй - це хто? Моджахед, таліб, чеценець, чи боєц КСІР?
2. Стінгер він де візьме? Ще й з боєкомплектом. Трофейний? Ну, теоретично можливо. Практично - майже нереально.
3. Як цей бармалєй зі стінгером безперешкодно потрапить за мало не 1000 км від фронту аж до глісади львівського аеропорта?
2. Викрадений напередодні з тилової бази, наприклад, десь у Хмельницькій області. І це буде зроблено зовсім не тим умовним О.О.Опанасенко.
3. Вже за 150 км від лінії фронту перевірки на блок-постах стають дуже формальними, на переважній більшості взагалі не перевіряють автомобіль. А між умовною Хмельницькою і безумовною Львівською областями, напевно, можна проїхати і без жодних блок-постів. І знову ж таки, умовному О.О.Опанасенку не потрібно нічого везти під гліссаду особисто.
1. Вот это все можно делать и без войны, в теории. И вообще в теории на той же базе можно БУК угнать.
2. На практике в истории ни одни тероористы таким способом еще не воспользовались (или воспользовались?) т.к. в торце полосы ставится полиция а дальше у самолета уже большая высота.
3. И самое главное нафиг оно им это надо, выгода им от этого какая? Можно и по поезду с гранатомета лупануть, с гарантией получить пулю от местного ТРО.
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
Якби було так, як ви пишете, то при такій кількості і ідейності п'ятої колони вся Україна вже давно була би або губернією в рф, або союзною республікою у складі ссср-2.el ucranio писав: ↑21 липня 2023, 18:181. Умовний "Остап Омелянович Опанасенко". Якщо такого не буде під рукою, то і "Іван Петрович Сидоров" підійде.Bagach писав: ↑15 липня 2023, 17:22 1. Бармалєй - це хто? Моджахед, таліб, чеценець, чи боєц КСІР?
2. Стінгер він де візьме? Ще й з боєкомплектом. Трофейний? Ну, теоретично можливо. Практично - майже нереально.
3. Як цей бармалєй зі стінгером безперешкодно потрапить за мало не 1000 км від фронту аж до глісади львівського аеропорта?
2. Викрадений напередодні з тилової бази, наприклад, десь у Хмельницькій області. І це буде зроблено зовсім не тим умовним О.О.Опанасенко.
3. Вже за 150 км від лінії фронту перевірки на блок-постах стають дуже формальними, на переважній більшості взагалі не перевіряють автомобіль. А між умовною Хмельницькою і безумовною Львівською областями, напевно, можна проїхати і без жодних блок-постів. І знову ж таки, умовному О.О.Опанасенку не потрібно нічого везти під гліссаду особисто.
Яле як бачимо цього не трапилося ні за 31 рік незалежності, ні не трапиться ніколи. "Опанасенко" - не той, хто ляже під кацапів, а на "Сідорових" є СБУ.
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
Who is Who?
Bagach:
Літаки сідають щодня в Тель-Авіві, який розташований лише за 10 хвилин їзди від Західного берега, звідки запускають ракети", – сказав О'Лірі.
Bagach:
О'Лірі:
Літаки сідають щодня в Тель-Авіві, який розташований лише за 10 хвилин їзди від Західного берега, звідки запускають ракети", – сказав О'Лірі.
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
Ізраїль - ета другоє.
В Ізраїлі загроза від бармалєїв, а тут - від злого і страшного воффачкі!!!!!!!!!!1111
Щоб запрацював АП Львів, він повинен бути надійно прикритий відповідно до рівня загроз. Тобто Петріоти і ще багато чого повинні прикривати не тільки жопи зе-команди і іноземних послів у Києві, а ще й Одесу, Львів та інші економічно важливі міста та об'єкти.
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
Угу. У нас же 100500 пусколвих систем Patriot. Хоч в кожному зажопинську поставим
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
Може досить з нас наративів про шахтарів і комбайнерів на танках?el ucranio писав: ↑21 липня 2023, 18:18
1. Умовний "Остап Омелянович Опанасенко". Якщо такого не буде під рукою, то і "Іван Петрович Сидоров" підійде.
2. Викрадений напередодні з тилової бази, наприклад, десь у Хмельницькій області. І це буде зроблено зовсім не тим умовним О.О.Опанасенко.
3. Вже за 150 км від лінії фронту перевірки на блок-постах стають дуже формальними, на переважній більшості взагалі не перевіряють автомобіль. А між умовною Хмельницькою і безумовною Львівською областями, напевно, можна проїхати і без жодних блок-постів. І знову ж таки, умовному О.О.Опанасенку не потрібно нічого везти під гліссаду особисто.
Востаннє редагувалось 25 липня 2023, 16:11 користувачем Sentry, всього редагувалось 1 раз.
Причина: Видалено перехід на особистості
Причина: Видалено перехід на особистості
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
Так просити треба, щоб хоча б прикрити найбільші міста, а не тільки один Київ. І їх з великою вірогідністю дадуть. Ці системи збережуть порти з зерном, міста. Це ж передусім оборонна зброя, а не ОТРК і літаки, якими можно разозліть вовочку.
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
Ви десь на іншой планеті чи це для хайпа?
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
Навіть на Вінському мені не роблять попередження, що провокаторів називаю провокаторами. Вибачте, але в нас війна, а дехто живе руснявою пропагандою і ІПСОшними наративами і відкрито їх постить на українському форумі. Це адекватно для країни, де гинуть мирні люди?Last edited by Sentry on 25 Jul 2023, 15:11, edited 1 time in total.
Reason: Видалено перехід на особистості
Така відкрита пропаганда тільки на руку ворогу. ЦЕ ж їхні байки про шахтарів, про воєнторг, про розкрадання військової допомоги, про продаж зброї на базарах в Україні, про Опанаса Омеляновича, який вкраде у військовій частині Стінгер і буде підривати аеропорти.
Щось не бачу попередження провокатору.
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
Ну, почитайте, скільки батарей Петріотів є у США. Думаю, їм не стане гірше, якщо вони виділять декілька батарей нам для прикриття ще декількох великих міст, окрім Києва. Все ж таки, йдеться не тільки про нашу, а й про світову безпеку.alex.s писав: ↑25 липня 2023, 16:56Ви десь на іншой планеті чи це для хайпа?
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 672
- З нами з: 02 серпня 2010, 15:41
- Контактна інформація:
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
doc, Ви прочитали моє перше повідомлення у цій темі (14 липня о 19:10) чи лише відповідь на заперечення Багача? Якщо лише друге, то чи звернули Ви увагу на прикметники "умовний" і чи знаєте різницю між "викрадений" і "розкрадений"? Чи такі дрібниці не мають значення для справжнього патріота, який виявляє свій патріотизм навішуванням ярликів у проміжках між "зрадами" і "перемогами"?
======================================================================================
Враховуючи "форумно-суспільний резонанс", який викликало моє повідомлення, вважаю за необхідне пояснити свої думки:
Україна воює з противником, у якого немає ні гідності, ні принципів, ни честі. До того ж цей противник дуже сильний і з великим досвідом ведення бойових/терористичних дій у стилі "нас там нєт"/"а ви дакажите!"/"пачему не рассматрівают версіі расіі?!"/"а пасматрите на то, что Штати/НАТО делалі в <...>, все так делают!"/"куда попалі - там і штаб террорістов" і т.д.
Саме тому, на мою думку, збиття цивільного літака з ПЗРК є більш вірогідною загрозою, ніж ураження далекобійними ракетами. Хоча би тому, що у випадку далекобійних ракет всім з самого початку буде абсолютно чітко зрозуміло, хто саме збив. Не дивлячись на крики з-за паребріка. Ну і саме збиття маловірогідне (у випадку польотів з/до Львова), бо є ПРО і загрози моніторуються через відстежування носіїв тих ракет - літак або встигне покинути повітряний простір України (якщо вже/ще у повітрі), або пасажири і екіпаж підуть в укриття на час повітряної тривоги (якщо літак ще/вже на пероні).
А у випадку збиття з ПЗРК глибоко в тилу, пройде щонайменше кілька годин, поки стане зрозуміло, що саме сталося, і цей час рашка використає на повну для заповнення всього інфопростору своїми гівно-версіями. Бо всі ті версії у них вже будуть готові. Все як вони люблять і вміють робити.
І в цю гру не можна грати удвох. Хоча би тому, що Україна грає на стороні світла і дуже залежить від допомоги, яка багато в чому залежить саме від того, що Україна сприймається суспільством донорів, як частина світлої сторони, а не "така сама, як і росія". Безпілотники біля аеропортів москви - прийнятна дія, але без ударів по цивільних літаках. І точно немає місця для ПЗРК по цивільних бортах.
Навіщо це росії треба - не знаю, реальної вигоди від цього їм не буде (крім вкидання тих самих версій звинувачення України), але я не здатен розбиратися у голові психопата, який робить нелогічні речі, особливо після 24/02/2022.
======================================================================================
Враховуючи "форумно-суспільний резонанс", який викликало моє повідомлення, вважаю за необхідне пояснити свої думки:
Україна воює з противником, у якого немає ні гідності, ні принципів, ни честі. До того ж цей противник дуже сильний і з великим досвідом ведення бойових/терористичних дій у стилі "нас там нєт"/"а ви дакажите!"/"пачему не рассматрівают версіі расіі?!"/"а пасматрите на то, что Штати/НАТО делалі в <...>, все так делают!"/"куда попалі - там і штаб террорістов" і т.д.
Саме тому, на мою думку, збиття цивільного літака з ПЗРК є більш вірогідною загрозою, ніж ураження далекобійними ракетами. Хоча би тому, що у випадку далекобійних ракет всім з самого початку буде абсолютно чітко зрозуміло, хто саме збив. Не дивлячись на крики з-за паребріка. Ну і саме збиття маловірогідне (у випадку польотів з/до Львова), бо є ПРО і загрози моніторуються через відстежування носіїв тих ракет - літак або встигне покинути повітряний простір України (якщо вже/ще у повітрі), або пасажири і екіпаж підуть в укриття на час повітряної тривоги (якщо літак ще/вже на пероні).
А у випадку збиття з ПЗРК глибоко в тилу, пройде щонайменше кілька годин, поки стане зрозуміло, що саме сталося, і цей час рашка використає на повну для заповнення всього інфопростору своїми гівно-версіями. Бо всі ті версії у них вже будуть готові. Все як вони люблять і вміють робити.
І в цю гру не можна грати удвох. Хоча би тому, що Україна грає на стороні світла і дуже залежить від допомоги, яка багато в чому залежить саме від того, що Україна сприймається суспільством донорів, як частина світлої сторони, а не "така сама, як і росія". Безпілотники біля аеропортів москви - прийнятна дія, але без ударів по цивільних літаках. І точно немає місця для ПЗРК по цивільних бортах.
Навіщо це росії треба - не знаю, реальної вигоди від цього їм не буде (крім вкидання тих самих версій звинувачення України), але я не здатен розбиратися у голові психопата, який робить нелогічні речі, особливо після 24/02/2022.
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 672
- З нами з: 02 серпня 2010, 15:41
- Контактна інформація:
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
Стосовно потоку інформації про запуск пасажирських рейсів до кінця 2023 року зі Львова, а ще Києва, а то й Одеси, вважаю цей хайп дуже недоречним - (1) витратили кошти на поїздки чиновників у Тель-Авів, щоб подивитися на те, що там працює аеропорт; (2) зробили рекламу Ryanair'у за рахунок України, запустивши заради О'Лірі КВР Express; і, що найгірше, (3) створюють враження, що вже все нормально в Україні, вже українці хочуть "на каву у Відень", раз планують рейси зі своїх аеропортів.
Я ще зрозумів би, якби питання стосувалося лише вантажних рейсів, чи це О'Лірі поїхав би в Тель-Авів, щоби вивчити досвід El Al у обладнанні своїх літаків протиракетними системами, але ж ні.
На мою lay person's думку, якщо вже так кортить дати можливість людям літати у справах, то на першому етапі краще домовилися би з RZE про слоти для "українських рейсів" і прикордонниками про прискорене обслуговування для пасажирів цих рейсів.
Між LWO і RZE 170 км через Краківець - 2,5 години в дорозі. Додати ще 1 годину на проходження контролю на авіабезпеку 180 пасажирами рейсу + 1 годину на прискорене проходження прикордонного і митного контролю з нашого і польського боків, +30 хвилин на неочікувані затримки і отримуємо, що автобуси з пасажирами повинні виїхати з LWO за 5 годин до відправлення рейсу з RZE.
Враховуючи завантаженність RZE вантажними рейсами з допомогою для нас, то така сама схема з KRK вимагатиме виїзду з LWO за 7 годин до відправлення рейсу.
Я ще зрозумів би, якби питання стосувалося лише вантажних рейсів, чи це О'Лірі поїхав би в Тель-Авів, щоби вивчити досвід El Al у обладнанні своїх літаків протиракетними системами, але ж ні.
На мою lay person's думку, якщо вже так кортить дати можливість людям літати у справах, то на першому етапі краще домовилися би з RZE про слоти для "українських рейсів" і прикордонниками про прискорене обслуговування для пасажирів цих рейсів.
Між LWO і RZE 170 км через Краківець - 2,5 години в дорозі. Додати ще 1 годину на проходження контролю на авіабезпеку 180 пасажирами рейсу + 1 годину на прискорене проходження прикордонного і митного контролю з нашого і польського боків, +30 хвилин на неочікувані затримки і отримуємо, що автобуси з пасажирами повинні виїхати з LWO за 5 годин до відправлення рейсу з RZE.
Враховуючи завантаженність RZE вантажними рейсами з допомогою для нас, то така сама схема з KRK вимагатиме виїзду з LWO за 7 годин до відправлення рейсу.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10251
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
Чому як літати, то на каву? Тобто політикам, волонтерам, військовим, та всім іншим, хто організовує допомогу Україні літати не потрібно, в них є зайвий час, та й взагалі допомога може почекати? Авіація - в першу чергу про прискорення процессів, і прискорення та збільшення ефективності роботи всіх цих людей нам дуже допоможе. Навіть 5 годин про які ви написали - це вже 10 годин в 2 боки. Це 1 робочий день просто на те, щоб доїхати до\з аеропорта. Але по факту точно буде більше, бо ніхто не буде привозити пасажирів в аеропорт за годину до вильоту.el ucranio писав: ↑27 липня 2023, 18:40(3) створюють враження, що вже все нормально в Україні, вже українці хочуть "на каву у Відень", раз планують рейси зі своїх аеропортів.
Я ще зрозумів би, якби питання стосувалося лише вантажних рейсів, чи це О'Лірі поїхав би в Тель-Авів, щоби вивчити досвід El Al у обладнанні своїх літаків протиракетними системами, але ж ні.
На мою lay person's думку, якщо вже так кортить дати можливість людям літати у справах, то на першому етапі краще домовилися би з RZE про слоти для "українських рейсів" і прикордонниками про прискорене обслуговування для пасажирів цих рейсів.
Між LWO і RZE 170 км через Краківець - 2,5 години в дорозі. Додати ще 1 годину на проходження контролю на авіабезпеку 180 пасажирами рейсу + 1 годину на прискорене проходження прикордонного і митного контролю з нашого і польського боків, +30 хвилин на неочікувані затримки і отримуємо, що автобуси з пасажирами повинні виїхати з LWO за 5 годин до відправлення рейсу з RZE.
Враховуючи завантаженність RZE вантажними рейсами з допомогою для нас, то така сама схема з KRK вимагатиме виїзду з LWO за 7 годин до відправлення рейсу.
Тому, було б дуже добре організувати роботу аеропорту Львів. Київ та Одеса здаються мені значно менш імовірними, адже до Києва треба довго летіти в українському повітряному просторі, а до Одеси ракети летять занадто швидко. Але навіть у Львів я поки не дуже вірю, бо ризики значні, і треба брати багато відповідальності, в тому числі іноземцям: страхові, авіакомпанії.
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
Так, так, "вторая армия мира". Вже Київ за три дня "взяли", і Бахмут за 8 місяців в стилі тов. жукова, та й той буде звільнений.До того ж цей противник дуже сильний і з великим досвідом ведення бойових/терористичних дій у стилі "нас там нєт"/"а ви дакажите!"/"пачему не рассматрівают версіі расіі?!"/"а пасматрите на то, что Штати/НАТО делалі в <...>, все так делают!"/"куда попалі - там і штаб террорістов" і т.д.
А щодо "ихтамнет", то в цю гру можна грати удвох.
Не люблю я тез на зразок "я йобнутий, не трогайтє меня", щоб або виправдати ворога, або виправдати свою бездіяльність. Ну якщо ворог йобнутий, то треба бути ще більш йобнутим, щоб не кортіло йому.Навіщо це росії треба - не знаю, реальної вигоди від цього їм не буде (крім вкидання тих самих версій звинувачення України), але я не здатен розбиратися у голові психопата, який робить нелогічні речі, особливо після 24/02/2022.
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
Я читаю все і пам'ятаю навіть більше, ніж є у доступі. Дещо таки було видалено на цьому форумі рік-два тому. І ваші недеоречні вислови про справжнього патріота ще раз підтверджують, що ви займаєтеся провокаціями і просуванням мокшанських наративів: хохлам нізя нічо дать, вони усьо розворували, воювать не хотять, усталі, а хотять на кохве у Вєну.el ucranio писав: ↑27 липня 2023, 18:04 doc, Ви прочитали моє перше повідомлення у цій темі (14 липня о 19:10) чи лише відповідь на заперечення Багача? Якщо лише друге, то чи звернули Ви увагу на прикметники "умовний" і чи знаєте різницю між "викрадений" і "розкрадений"? Чи такі дрібниці не мають значення для справжнього патріота, який виявляє свій патріотизм навішуванням ярликів у проміжках між "зрадами" і "перемогами"?
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
https://meta.ua/uk/news/war-in-ukraine/ ... ana-ideya/alex.s писав: ↑16 квітня 2023, 18:01В Україну не літають, бо зачинений простір, ще раз.Bagach писав: ↑16 квітня 2023, 17:29Я про вовочку пу, якого всі, крім України, люто сцють. В Судані і на Близькому Сході ніхто одним залпом із сотні крилатих і балістичних ракет не накриє аеропорт чи місто. А зклепаних з водопровідних труб у гаражі снарядів РСЗВ від хезболи, хамасу, всяких там хуситів і племені тумба-юмба можна й не боятись. Тому в Україну ніхто не літає, а в Судан, Ізраїль, Іран і та інші нестабільні регіони - літають.
Якщо відчинять, то вирішувати будуть страхові. Вони не бояться хуйла, їм він пох.. , вони бояться втратити гроші. У поганому випадку, саме вони понесуть втрати, а не АК чи лизингодавець.
Відновлення авіасполучення в Україні: у Повітряних силах ЗСУ пояснили, чому це погана ідея
22:29 - 28 липня 2023
Ігнат впевнений, що росія буде обстрілювати цивільну авіацію
У Повітряних силах скептично оцінюють можливість відновлення цивільних авіарейсів в Україні під час воєнного стану. У командуванні вважають, що з росіянами неможливо домовитися про авіаційний коридор.
Деталі
Речник Повітряних сил ЗСУ Юрій Ігнат заявив, що відновлювати авіасполучення в Україні поки небезпечно. Він зазначив, що зараз є загроза ракетних ворожих ударів по всій території нашої країни.
Ігнат сказав:
Тут важко зрозуміти, як можна у стані війни взагалі проводити польоти. Бачте, ми мали зерновий коридор, з якого росія вийшла одноосібно. Вони що, з росією будуть домовлятися, щоб та не обстрілювала гуманітарні авіаційні коридори?
Також у Повітряних силах наголосили, що невідомо як страхувати життя пасажирів та літаки, якщо "над головою літають ракети". Речник зазначив:
У нас війна, у нас воєнний стан, і ви бачите, що долітає усюди, в будь-якій точці країни можуть з'явитись ракети, ворожі дрони. Скільки летить "Кинжал", всі прекрасно знають
Також у Повітряних Силах скептично ставляться до відкриття аеропорту в Ужгороді, де літаки злітають фактично в повітряний простір Словаччини. Ігнат зауважив, що росіянам нічого не завадить вдарити по злітно-посадкових смугах та заявити, що там нібито перебувала «західна техніка».
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей