юра сармат писав: ↑09 квітня 2023, 21:54 Щось там сталось в Дубліні з літаком Раяна,йде прямий репортаж а ютубі….
Судя по фото, хорошо так приложили переднюю стойку, в прессе используют слова "suffered the failure of parts of the nose gear"
юра сармат писав: ↑09 квітня 2023, 21:54 Щось там сталось в Дубліні з літаком Раяна,йде прямий репортаж а ютубі….
На PR більше б було схоже заявка на рейси Бельбек - Львів. А так видається "завершуйте бойові дії (щоб це не означало), нам треба заробляти гроші". Принаймні, так виглядає з новин. Було б непогано глянути першоджерело.
Не думаю, що внутрішні рейси від іноземної АК, коли українські АК таких можливостей в ЄС не мають - це круто. Хотілося б мати свою АК, з цінами як у Раяна, на внутрішніх рейсах. Навіть з точки зору національної безпеки, сьогодні Раян хоче літати, завтра - не хоче (бо хоче ще знижок, наприклад), скільки вже таких випадків було.Yaroslav_31 писав: ↑21 липня 2023, 09:23 75 маршрутів на тиждень через 2 місяці після дозволу на польоти звучить сильно. Можливо хтось пам'ятає або має інформацію, яка максимальна кількість маршрутів була до початку повномасштабного вторгнення?
Ну і бонусом запуск рейсів по Україні теж круто.
Щиро сподіваюсь, що значну частину цього отримають регіони. А не за рахунок долі МАУ та СкайАп. 30 літаків (якщо це базуються, а не використовуються для рейсів в Україну з інших країн), це одразу найбільший гравець, і я не бачу в цьому нічого доброго для українського ринку.
А мені головне, щоб ціни були найнижчі (лоукости), співвідношення ціна/послуги було найнижче (класики), а буде це українська авіакомпанія чи зарубіжна немає різниці.Sentry писав: ↑21 липня 2023, 10:09Не думаю, що внутрішні рейси від іноземної АК, коли українські АК таких можливостей в ЄС не мають - це круто. Хотілося б мати свою АК, з цінами як у Раяна, на внутрішніх рейсах. Навіть з точки зору національної безпеки, сьогодні Раян хоче літати, завтра - не хоче (бо хоче ще знижок, наприклад), скільки вже таких випадків було.Yaroslav_31 писав: ↑21 липня 2023, 09:23 75 маршрутів на тиждень через 2 місяці після дозволу на польоти звучить сильно. Можливо хтось пам'ятає або має інформацію, яка максимальна кількість маршрутів була до початку повномасштабного вторгнення?
Ну і бонусом запуск рейсів по Україні теж круто.
А от міжнародних маршрутів після війни в ЄС буде дуже багато, з огляду на те скільки українців в ЄС. В першу чергу від лоукостів. Імхо, вирішальним буде питання, скільки рейсів будемо мати можливість обслуговувати, та де.
Щиро сподіваюсь, що значну частину цього отримають регіони. А не за рахунок долі МАУ та СкайАп. 30 літаків (якщо це базуються, а не використовуються для рейсів в Україну з інших країн), це одразу найбільший гравець, і я не бачу в цьому нічого доброго для українського ринку.
Цілком з Вами погоджуюся, ще одна з причин це те що основний прибуток піде не в бюджет, а в кишеню коломойським, ахметовим і т.п.chukinson писав: ↑21 липня 2023, 16:02 Я не можу бути на 100% впевнений, але всі ці МАУ, СкайАп, Рози Вітрів фактично не сплачували в повній мірі податки в Україні. Всі крупні компаніїї в Україні так чи інакше виводять гроші та мінімізують доходи. Всі доходи були на кіпрських або багамських фірмах а тут тільки необхідний мінімум.
Стосовно малих аєропортів - якщо це не цікаво - нікто літати не буде. Вже були рейси в Вінниці, Полтави, Рівного і потім пропали.
Ну так, киянину проблеми регіонів зрозуміти важко не поживши хоча б рік не в столиці, але Вінниця має чудове наземне сполучення з Києвом, а Чернівці (можливо, не настільки гарне) - зі Львовом.Igoresha писав: ↑21 липня 2023, 15:10 Ця позиція працює до моменту, поки не торкнеться низькомаржинальних рейсів та напрямків, за рахунок яких деякі аеропорти і регіони могли зберігати зв'язність з більшими містами і хабами. Киянам може і дійсно пофіг. А от коли питання стосувалось менших міст, як от Вінниці чи Чернівців, спочатку класичні авіакомпанії розкатували ті міста, щоб туди могли захотіти прийти лоу кости.
Це я вже мовчу про податки в Україні, гроші в цілому, які лишаються через аеропортові збори, збори за базування та обслуговування літаків, робочі місця
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 17 гостей