Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Лол, ідемо по другому колу?
https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%A0% ... %96_(2022)
https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%A0% ... %96_(2022)
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Той ракетний удар, якщо то так можна назвати, то не то, через що будуть вводити воєнний стан і закривати повітряний простір.krelk писав: ↑16 квітня 2023, 23:07 Лол, ідемо по другому колу?
https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%A0% ... %96_(2022)
Якби була цілеспрямована атака десятками ракет по якомусь об'єкту, тоді скоріш за все була б відповідна реакція від НАТО. Але не думаю, що вовочка піде на таке з ризиком отримати Мінітменом чи Трайдентом по голові. Тому в Ряшів і безпечно літати.
Востаннє редагувалось 16 квітня 2023, 23:14 користувачем Bagach, всього редагувалось 1 раз.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Тобто, після цього, ризикові менеджери страхової компанії мають зробити висновок, що ризик Ряшіва та Ужгорода однаковий?krelk писав: ↑16 квітня 2023, 23:07 Лол, ідемо по другому колу?
https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%A0% ... %96_(2022)
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Можливе пояснення, що будь-які безпекові обмеження в ЄСівському прикордонні принесуть значно більше збитків, ніж малоймовірний удар по Ряшіву.
Це ми вже проходили в Ковідній темі.
Це ми вже проходили в Ковідній темі.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Ні.alex.s писав: ↑16 квітня 2023, 23:13Тобто, після цього, ризикові менеджери страхової компанії мають зробити висновок, що ризик Ряшіва та Ужгорода однаковий?krelk писав: ↑16 квітня 2023, 23:07 Лол, ідемо по другому колу?
https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%A0% ... %96_(2022)
Ризик Ряшіва вище ризику Загреба if you know what I mean, і значно вищий ризику Лісабона.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Щось ви так лихо с Ужгорода на Загреб та Лісабон...krelk писав: ↑16 квітня 2023, 23:23Ні.alex.s писав: ↑16 квітня 2023, 23:13Тобто, після цього, ризикові менеджери страхової компанії мають зробити висновок, що ризик Ряшіва та Ужгорода однаковий?krelk писав: ↑16 квітня 2023, 23:07 Лол, ідемо по другому колу?
https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%A0% ... %96_(2022)
Ризик Ряшіва вище ризику Загреба if you know what I mean, і значно вищий ризику Лісабона.
Всеж таки, що до цього: "видається незрозумілим, чому а/п Ряшів безпечніший за а/п Ужгород" ?
- katso
- Airbus A340
- Повідомлень: 924
- З нами з: 11 листопада 2015, 13:44
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Ага, только закрыли не вот эти аэропорты а ВСЕ небо над всей страной какбы. И для тех что используют военные, и для тех что не используют, просто одним махом "нельзя и все", удобно чё. Просто в тех что я привел это "нельзя" сильнее в глаза бросается, особенно в Ужгороде где сразу после отрыва ты уже в Европе и "уже можно".alex.s писав: ↑16 квітня 2023, 22:16Львов и ИФ аэропорты двойного назначения. Ужгород работает на военных сейчас. Еще предложения по аэропортам и АК для полетов?katso писав: ↑16 квітня 2023, 21:32Так это вопрос к украинским властям зачем закрыли воздушное пространство над Ужгородом Львовом и Ивано-Франковском - но это риторический вопрос из серии "зачем в Ужгороде и т.п. комендантский час" на который изучив ситуацию ответ только один "чтоб гражданским в тылу во время войны тоже было хоть чуть-чуть плохо".
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Досвід в тому, що треба постійно бути готовим до терористичної загрози. Це і системи оповіщень, і системи укриттів, і системи ППО. Можливо ще щось.
А щодо безпеки, то на даний момент російські збройні сили все ж мають більш потужний арсенал, ніж бойовики хезболи чи хамасу. Тобто аеропорту Ужгорода потрібна доволі сильна система ППО, щоб хоча б зрівнятись з безпекою АП Бен-Гуріона.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Та испугались невиданных в наших краях ранее атак 24.02.2022, когда вовочка хотел закосплеить "Шок и трепет", но в итоге перднул в лужу. А сейчас уже все привыкли, и никто ничего не откроет, скорее всего, до конца войны. Ну и европейцы не полетят в Ужгород и Львов, потому что дико сцут вовочку.katso писав: ↑16 квітня 2023, 23:54 Ага, только закрыли не вот эти аэропорты а ВСЕ небо над всей страной какбы. И для тех что используют военные, и для тех что не используют, просто одним махом "нельзя и все", удобно чё. Просто в тех что я привел это "нельзя" сильнее в глаза бросается, особенно в Ужгороде где сразу после отрыва ты уже в Европе и "уже можно".
Востаннє редагувалось 17 квітня 2023, 00:09 користувачем Bagach, всього редагувалось 2 разів.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Еще раз: предложите безопасные аэропорты и АК, которые могли бы и хотели выполнять рейсы. Или просто позрадоебить, как всегда. Типа при януковиче такого бы не было...katso писав: ↑16 квітня 2023, 23:54Ага, только закрыли не вот эти аэропорты а ВСЕ небо над всей страной какбы. И для тех что используют военные, и для тех что не используют, просто одним махом "нельзя и все", удобно чё. Просто в тех что я привел это "нельзя" сильнее в глаза бросается, особенно в Ужгороде где сразу после отрыва ты уже в Европе и "уже можно".alex.s писав: ↑16 квітня 2023, 22:16Львов и ИФ аэропорты двойного назначения. Ужгород работает на военных сейчас. Еще предложения по аэропортам и АК для полетов?katso писав: ↑16 квітня 2023, 21:32
Так это вопрос к украинским властям зачем закрыли воздушное пространство над Ужгородом Львовом и Ивано-Франковском - но это риторический вопрос из серии "зачем в Ужгороде и т.п. комендантский час" на который изучив ситуацию ответ только один "чтоб гражданским в тылу во время войны тоже было хоть чуть-чуть плохо".
В Ужгороде после отрыва уже можно, а после приземления и во время стоянки тоже безопасно? А если рядом военные выгружаются? А кто будет крайним, если что-то прилетит? Хоть риск и небольшой, но стоит он нескольких рейсов на турбопропе, это решит хоть какую-то проблему?
- katso
- Airbus A340
- Повідомлень: 924
- З нами з: 11 листопада 2015, 13:44
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
авиакомпания та что в топике думаю будет с радостью летать в Украину если разрешат чем в Африку где оказывается тоже стреляют, аэропорты я сверху написал, отсутствие военных выгрузок рядом регулируется слотами и стоянками "в рабочем порядке"(как-то жд ездит забитой при том что рядом и военные поезда и риск прилета есть, правда?), риск решит проблемы а)логистики граждан и товаров и б)поддержки квалификации авиационных специалистов а следовательно в) восстановления отрасли в будущем. Все можно, если захотеть - как же Израиль не закрывает небо полностью при их то жизни. Но зерно истины в этом вопросе Вы все-таки уловили, вот оноalex.s писав: ↑17 квітня 2023, 00:07Еще раз: предложите безопасные аэропорты и АК, которые могли бы и хотели выполнять рейсы. Или просто позрадоебить, как всегда. Типа при януковиче такого бы не было...katso писав: ↑16 квітня 2023, 23:54Ага, только закрыли не вот эти аэропорты а ВСЕ небо над всей страной какбы. И для тех что используют военные, и для тех что не используют, просто одним махом "нельзя и все", удобно чё. Просто в тех что я привел это "нельзя" сильнее в глаза бросается, особенно в Ужгороде где сразу после отрыва ты уже в Европе и "уже можно".
В Ужгороде после отрыва уже можно, а после приземления и во время стоянки тоже безопасно? А если рядом военные выгружаются? А кто будет крайним, если что-то прилетит? Хоть риск и небольшой, но стоит он нескольких рейсов на турбопропе, это решит хоть какую-то проблему?
А кто будет крайним, если что-то прилетит
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10251
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Імхо, не все так просто. Саме Україна несе відповідальність за безпеку свого авіаційного простору за міжнародними договорами. Ми всі знаємо, що авіаційний простір зараз не можна зробити на 100% безпечним. За цих умов просто відкрити його - не виглядає, як розумне рішення.katso писав: ↑17 квітня 2023, 01:31 авиакомпания та что в топике думаю будет с радостью летать в Украину если разрешат чем в Африку где оказывается тоже стреляют, аэропорты я сверху написал, отсутствие военных выгрузок рядом регулируется слотами и стоянками "в рабочем порядке"(как-то жд ездит забитой при том что рядом и военные поезда и риск прилета есть, правда?), риск решит проблемы а)логистики граждан и товаров и б)поддержки квалификации авиационных специалистов а следовательно в) восстановления отрасли в будущем. Все можно, если захотеть - как же Израиль не закрывает небо полностью при их то жизни. Но зерно истины в этом вопросе Вы все-таки уловили, вот оно
А кто будет крайним, если что-то прилетит
Чи можна відкрити простір, попередивши про всі можливі небезпеки для тих, хто згоден літати незважаючи на це? От це гарне питання, хотілося б почути думку спеціалістів, бо я в цьому не компетентний. Але, припустимо, що можна.
В такому випадку можна було б запустити аеропорт Ужгорода. Але він використовується для військових потреб, і не факт, що там взагалі є місце для цивільних (бо він маленький), і літати туда на 738\320 не вийде. Лише на чомусь накшталт АТР. Чи дозволять це лізінгові та страхові компанії? Ні, точно ні. Бо ризики суттєві. Чи є у власності українських АК свої такі борти? Ні. Чи було б можливо застрахувати такий борт у власності української АК за дуже спеціальним тарифом? Думаю, що так.
Тепер перейдемо до Львова. Там аеропорт значно більший, тому ймовірно місце для цивільних знайти було б можливо. Але я не вірю в безпеку цивільних авіаперевезень, через те, що будь який рейс до Львова буде знаходитись в авіапросторі України на значній висоті значний час. У РФ є ракети класу повітря-повітря, і Україна наразі не може забезпечити захист від них для цивільних літаків.
Імхо, організувати цивільні рейси в Ужгород було б можливо. Але це не є пріорітетом перед військовими рейсами, і це б потребувало великої кількості ресурсів: як адміністративних, так і фінансових. Ну і головне - по землі з майже всіх великих міст України до Ряшева доїхати швидше, ніж до Ужгорода.
Re: Обмеження використання авіапростору України під час військового стану
Добре, давайте деталізуємо питання, хто і звідки може літати в теорії. А також, цікава думка, як евакуювати в бомбосховищі з "чистої зони"?
ІФ відразу ні, оскільки діючий військовий аеродром.
Ужгород та Чернівці: МоторСіч забуваємо, Роза на АТР хіба що.
Львів: Скай та МАУ? Чи дозволять страховики?
ІФ відразу ні, оскільки діючий військовий аеродром.
Ужгород та Чернівці: МоторСіч забуваємо, Роза на АТР хіба що.
Львів: Скай та МАУ? Чи дозволять страховики?
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10251
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: Обмеження використання авіапростору України під час військового стану
Для малих аеропортів, таких як Ужгород, можна без проблем евакуювати усіх в одне бомбосховище, з повторним проходом авіабезпеки. Для великих - мати окреме бомбосховище для "чистої" зони. Але імхо всі аеропорти крім Ужгорода не мають сенсу наразі: ракети повітря-повітря та комплекси ППО РФ мають дистанцію до 400 км, тобто можуть прострілювати повітряний простір над Львовом з Білорусі. Літак у повітрі в бомбосховище не сховається.
Re: Обмеження використання авіапростору України під час військового стану
Не знаю які домовленості, але рашка не використовує територію білораши для нанесення ударів вже досить тривалий часSentry писав: ↑17 квітня 2023, 09:56 Для малих аеропортів, таких як Ужгород, можна без проблем евакуювати усіх в одне бомбосховище, з повторним проходом авіабезпеки. Для великих - мати окреме бомбосховище для "чистої" зони. Але імхо всі аеропорти крім Ужгорода не мають сенсу наразі: ракети повітря-повітря та комплекси ППО РФ мають дистанцію до 400 км, тобто можуть прострілювати повітряний простір над Львовом з Білорусі. Літак у повітрі в бомбосховище не сховається.
Re: Обмеження використання авіапростору України під час військового стану
Аеропорт Чернівців в 30 кілометрах від румунського кордону. Тому про нього також можна говорити, як умовно безпечного. Активно його не використовують для військових.
Але я також прихильник думки, що до якоїсь стабілізації, часткового або повного завершення воєнного стану не буде відновлення рейсів.
Але я також прихильник думки, що до якоїсь стабілізації, часткового або повного завершення воєнного стану не буде відновлення рейсів.
Re: Обмеження використання авіапростору України під час військового стану
Навіть якщо отримати гарантії безпеки для аеропорту Ужгорода, чи куди там турки ще можуть зайти, то є ще проблема попиту.
Велика частина потенційних клієнтів (чоловіки 18-60) не має права виїзду з України, і ще велика частина (жінки, діти, старі, інваліди) знаходиться не в дуже доброму матеріальному становищі. Ну і ще, кому дуже треба було виїхати, щоб не псувати якість життя - вже давно виїхали з країни. Залишається досить невелика кількість потенційних клієнтів.
Re: Обмеження використання авіапростору України під час військового стану
Турки в Ужгород на чому літати будуть? Ну а якись попит буде, якраз під їх мережу. Також, є чартери на моря с прикордонних міст Польщі.Bagach писав: ↑17 квітня 2023, 12:03Навіть якщо отримати гарантію безпеки для аеропорту Ужгорода, чи куди там турки ще можуть зайти, то є ще проблема попиту.
Велика частина потенційних клієнтів (чоловіки 18-60) не має права виїзду з України, і ще велика частина (жінки, діти, старі, інваліди) знаходиться не в дуже доброму матеріальному становищі. Ну і ще, кому дуже треба було виїхати - вже виїхали.
Re: Обмеження використання авіапростору України під час військового стану
Щось маленьке, на зразок А319. А що менше і чого в них немає, можна в лізинг взяти.
Який попит під мережу. Іноземці? Навіщо їм їздити в країну з воєнним станом. Чартери - можливо. Жінки на курорти люблять кататись.
Израилю не противостоит злой и страшный вовочка.
Востаннє редагувалось 17 квітня 2023, 12:22 користувачем Bagach, всього редагувалось 1 раз.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей