Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Пипец, все забываю о том, что люди летают не потому, что нужно куда-то прибыть ввиду каких-либо причин/обстоятельств--- а просто потому, что удалось нарыть билет задешево. И направление вторично ...
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10250
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
В большинстве случаев - да. И это нормально, у туриста обычно есть выбор, а не к конкретному Колизею в конкретную дату.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Ну, это своего рода лотерея сродни покупке квартиры на этапе котлована.Sentry писав: ↑18 січня 2022, 21:37Такие рейсы, которые еще не выполняются:Bagach писав: ↑18 січня 2022, 21:33 Я бы вообще не брал билеты на направления, на которых еще не выполняются рейсы. Даже если их анонсируют такие титаны как Туркиш или Люфты.
Вот подумываю слетать в Цюрих из Одессы на Swiss, но билеты куплю только тогда, когда увижу выполняющиеся рейсы.
Но и здесь можно попасть. Вот взял билет МАУ в Афины, перед этиим пару месяцев наблюдая за этими рейсами, а они неожиданно перестали летать.
- обычно значительно дешевле
- новое направление, а значит вероятность, что я там не был существенно выше
Оба фактора для меня существенны. Главное осознавать риски и планировать соответственно.
Рисковать, конечно можно, если цена сильно дешевле и деньги не последние.
Летал экономом Туркишей. Да, покормили. Да, есть IFE. Но цена KBP-IST-KBP 250 баксов, и то была акция. Плюс салон битком.
Он на большинстве рейсов в Европу стоит 175 Евро. Бизнес напрямую стоит у МАУ от 14к гривен. Так что если купить акционный (та даже и не акционный) эконом и доплатить за апгрейд - будет дешевле.mmyykkoollaa писав: ↑19 січня 2022, 01:56 А в чем ценность такого апгрейда? Он у них стоит 100-120 евро за сегмент, нет? Так разница между экономом и бизнесом по Европе - те же 200-250 евро. Т.е. если уже так хочется бизнес - можно просто купить
Ну я иногда тоже этой возможностью балуюсь.
Только:
1. На другом уровне. А это или акционный эконом за условных 100 баксов с целью апгрейда в бизнес, или же акционный бизнес за условных 200 баксов.
2. Если билет в город из категории must see. В неинтересный город я не полечу даже задешево.
Резонное сообщение. Но это лучше в тему "Бэкпекерство...".
Востаннє редагувалось 19 січня 2022, 12:54 користувачем Bagach, всього редагувалось 4 разів.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Щодо МАУ vs Air Baltic, то після чергового негативного досвіду під час пересадки в Ризі восени зарікся ними літати. Хамовиті, а інколи й відверто бикуваті прикордонники на паспортному та працівники на секьюріті чеку в Ризі відбивають будь-яке бажання літати латвійяцми. Вчора треба було взяти квитки на Дублін на конкретну дату, був вибір між дорожчим відсотків на 30 Lot-ом та Baltic-ами, у підсумку взяв поляків.
До речі, якщо вже й розглядати переліт в Норвегію з пересадкою, то я б не летів в Осло, а одразу брав квитки кудись на західне узбережжя (Берген або Ставангер).
До речі, якщо вже й розглядати переліт в Норвегію з пересадкою, то я б не летів в Осло, а одразу брав квитки кудись на західне узбережжя (Берген або Ставангер).
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Багач, 5 сообщений подряд. Вы серьезно?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Не дуже у вас хороша акція була. Я літав Туркішами за 85 доларів RT. На ці ж дати була аналогічна акція від МАУ по такій же вартості. Звичайно, я обрав Туркішів.
Як бачите, купівля квитка за 250 не гарантує Вам відсутність сусіда, якій знімає шкарпетки у польоті та ходить босий у туалет))) Та й розрізняти порядність пасажирів суто по сумі, за яку вони купили квиток, я б не став. Чув немлао відгуків про те, що у бізнес-класі нерідко потрапляються бикуваті розпальцовані пасажири, від яких дискомфорту ще більше ніж від шкарпеток.
Повторюсь, якщо салон літаків регулярно не заповнюється "бітком", то маршрут рано чи пізно відмінять. Ну або поставлять на маршрут борт меншої місткості, якщо у а/к є така можливість, і все одно будуть літати "бітком". Або зменшать частоту польотів по маршруту. Рентабельність а/к досить невисока, і питання заповнення крісел у літаках ждя них - досить суттєвий момент.
Якщо Ви летіли в епоху ковід і літак був заповнений на 2/3, що дало змогу не летіти впритул ліктями до сусіда, то це із-за ковіду і вічно а/к у такому режимі літати не зможе.
Я теж летів на рейсі Райана за 5 євро по-царські, один на всі 3 крісла. Але всім зрозуміло що це шалені збитки перевізника.
І робити висновок що Райан за 5 євро був комфортніший від Туркішів за 85 доларів тут було б недоречно.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10250
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Я хочу на север (Тромсе, Лофотены). Там единый билет стоит дороговато, а если разбивать, то есть смысл как раз в Осло.asu писав: ↑19 січня 2022, 12:35 Щодо МАУ vs Air Baltic, то після чергового негативного досвіду під час пересадки в Ризі восени зарікся ними літати. Хамовиті, а інколи й відверто бикуваті прикордонники на паспортному та працівники на секьюріті чеку в Ризі відбивають будь-яке бажання літати латвійяцми. Вчора треба було взяти квитки на Дублін на конкретну дату, був вибір між дорожчим відсотків на 30 Lot-ом та Baltic-ами, у підсумку взяв поляків.
До речі, якщо вже й розглядати переліт в Норвегію з пересадкою, то я б не летів в Осло, а одразу брав квитки кудись на західне узбережжя (Берген або Ставангер).
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Однажды летел в бизнесе МАУ из Бангкока. На взлете стюардесса после неоднократных объявлений сама побежала "выравнивать" кресло у пассажира, который разложил его для ребенка и не реагировал на словесные призывы. В ответ получила порцию такого отборного хамства, что мне пришлось защитить девушку и сказать, что это не ее примхи, а требования безопасности, что он может повредить другим пассажиром, в том числе и мне. Что я только не выслушал (при этом я попросту игнорировал его). В результате вышел КВС, а этот хам начал требовать мои данные)), чтобы наказать меня.
В общем, иногда лучше с адекватными европейцами в экономе, чем с нашими новоиспеченными богачами в бизнесе.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
На рейсе Туркишей у меня были адекватные соседи. Просто тесновато было.
Мне такие не попадались.
Богач богачу - рознь. Я, например, везде веду себя прилично и стараюсь не выпячиваться.
А "адекватные европейцы" в экономе могут быть и такими:
viewtopic.php?p=256724#p256724
Я смотрю со своей колокольни, и мне важен комфорт. Сколько у кого норма рентабельности, меня как пассажира не волнует. Это задача финансовых менеджеров авиакомпаний.Glucker писав: ↑19 січня 2022, 12:48 Повторюсь, якщо салон літаків регулярно не заповнюється "бітком", то маршрут рано чи пізно відмінять. Ну або поставлять на маршрут борт меншої місткості, якщо у а/к є така можливість, і все одно будуть літати "бітком". Або зменшать частоту польотів по маршруту. Рентабельність а/к досить невисока, і питання заповнення крісел у літаках ждя них - досить суттєвий момент.
Якщо Ви летіли в епоху ковід і літак був заповнений на 2/3, що дало змогу не летіти впритул ліктями до сусіда, то це із-за ковіду і вічно а/к у такому режимі літати не зможе.
Я теж летів на рейсі Райана за 5 євро по-царські, один на всі 3 крісла. Але всім зрозуміло що це шалені збитки перевізника.
І робити висновок що Райан за 5 євро був комфортніший від Туркішів за 85 доларів тут було б недоречно.
Востаннє редагувалось 19 січня 2022, 13:13 користувачем Bagach, всього редагувалось 1 раз.
- Sirko Production
- Airbus A319
- Повідомлень: 290
- З нами з: 04 березня 2020, 14:59
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Я літав в Тромсе через Гданськ, з самостійною пересадкою але було адекватно по розкладу. Перед пандемією мав квитки на Лофотени Лот+Візз, але пандемія все спаскудила.
В ідеалі для таких напрямків потрібні саме SAS, у них були дуже адекватні(на мою думку) тарифи в регіони Норвегії з багажем і дуже зручним розкладом, не знаю які зараз у них тарифи(якщо вони літають).
А стосовно МАУ, як на мене, для них зараз Осло надто "екзотичний" напрямок, але все може бути.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10250
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Предлагаю прекратить оффтоп с богачами и не богачами. И тут, и в любых других тематических ветках.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
У нас в этом зимнем сезоне очень много жалоб на Варшаву... А вот с Ригой, тьфу-тьфу, пока проблем не было. Хотя много паксов было. В частности, на Киттиля. Но это уже совсем оффтоп
-
- A380
- Повідомлень: 1149
- З нами з: 07 вересня 2016, 05:38
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Мадам вылезла из-за стойки регистрации, чтоб проверить, заходит ли в рамку для маленькой ручной клади небольшая мягкая сумка.Glucker писав: ↑19 січня 2022, 04:16Ручну поклажу дивилися не тільки на виході на посадку, а і у черзі до стійок реєстрації?mmyykkoollaa писав: ↑19 січня 2022, 01:18 недавно летел райаном из кбп, и ходила тетя, проверяла размер ручной клади + на гейте к некоторьім цеплялись
Дивилися тих у кого валізи розміру ручної поклажі чи і рюкзаки теж дивилися?
Насколько часто такое случается, не знаю: до этого к стойке регистрации райана подходил лет 5 назад
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 815
- З нами з: 10 березня 2009, 17:10
- Звідки: VIN
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Дублін поза шенгеном, паспортний у Ризі не потрібно проходити, ймовірно лише секюріті в сторону Дубліна.asu писав: ↑19 січня 2022, 12:35 ....... а інколи й відверто бикуваті прикордонники на паспортному та працівники на секьюріті чеку в Ризі відбивають будь-яке бажання літати латвійяцми. Вчора треба було взяти квитки на Дублін на конкретну дату, був вибір між дорожчим відсотків на 30 Lot-ом та Baltic-ами, у підсумку взяв поляків.
....
Чи не так ?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Так, ви абсолютно праві, для трансферу в Дублін потрібно пройти лише секьюріті чек. Як я зазначив раніше, на секьюріті чеку також отримав неприємний досвід під час останньої подорожі через Ригу, тому не хочу літати через них у будь-яких конфігураціях.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Ще є прямий рейс KBP-DUB (FR9230) двічі на тиждень (Чт, Нд)
(для тих, кому не підходять пересадки)
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 647
- З нами з: 25 липня 2015, 14:46
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Господа, а какая там политика у МАУ по промокодам. А то осталось их тут, а сроки истекают в апреле=июне.
Они их Деньгами вернут в итоге? и Как с ними связываться, через Фейсбук?
Они их Деньгами вернут в итоге? и Как с ними связываться, через Фейсбук?
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 11 гостей