2300 грн в одну сторону. Было бы в обе - уже б взял

Так сервіс все одно на рівні авіакомпаній за 9 євро. Я ще б зрозумів якби сервіс був на рівні тих же туркішів, а так економ-клас що у МАУ, що у Райанів чи Візз нічим не відрізняється.
В аэропорту к стойкам МАУ тоже нужно стоять час в очереди, посольку на двух стойках обслуживаются 15 рейсов? Это я еще не говорю о бизнес-классе, в который можно получить апгрейд даже после покупки акционного эконома.Glucker писав: ↑18 січня 2022, 23:27Так сервіс все одно на рівні авіакомпаній за 9 євро. Я ще б зрозумів якби сервіс був на рівні тих же туркішів, а так економ-клас що у МАУ, що у Райанів чи Візз нічим не відрізняється.
А нові правила ручної поклажі МАУ особисто для мене гірші ніж у лоукостів. Навіть за пакет з дюті фрі треба доплатити або трамбувати його в рюкзак)
Не літав МАУ після початку цього всього ковідобєсія, тому не маю можливості порівняти час у черзі до стійки реєстрації. У Борисполі та Львові стояв точно менше години, не виключаю варіанту того що вчасно приїжджав в аеропорт, або мені просто пощастило.
Зараз мова про економ. Давайте не порівнювати непорівнюване.
Якраз порівнюване. Економ МАУ можна апгрейдити до бізнесу. У лоукостів взагалі немає бізнес-класу.Зараз мова про економ. Давайте не порівнювати непорівнюване.
У разі апгрейду економ-класу МАУ до бізнес порівнювати можна з бізнес-класом Туркішів, Люфтганзи, чи будь-якої іншої а/к, у яких є бізнес-клас. А якщо у Райана немає бізнес-класу, то і порівнювати у даному випадку можна тільки економ-класи обох а/к.
Відчувається що чоловік знає толк в публіці )
Так і Райани продають квитки по вартості 300+ євро в залежності від попиту.
Спросите у юзера Антохи.А багато людей ходили на рейсах Райана босоніж у туалет?)
Ну "сервіс" в аеропорті може бути у будь-якої а/к не завжди адневатним. Не знаю як зараз, але раніше було не раз як при посадці на рейси МАУ в Борисполі ходали "цьоця" з хендлінгу і кантуром зважувала ручну поклажу підозрілих для неї пасажирів. До цього лоусокти не додумалися ще.
Так салон літака і призначений для того, щоб "набивали" в нього пасажирів.
Ну так, правильно делали, ибо нечего тащить баулы в ручную кладь.Не знаю як зараз, але раніше було не раз як при посадці на рейси МАУ в Борисполі ходали "цьоця" з хендлінгу і кантуром зважувала ручну поклажу підозрілих для неї пасажирів. До цього лоусокти не додумалися ще.
Вы бросаетесь в крайности. Даже летая в экономе МАУ, примерно в половине случаев я сидел без уприающегося в меня локтями соседа. Загрузка салона была процентов 70-80. В лоукостах же биток. Ну 9 евро, понимаю.Так салон літака і призначений для того, щоб "набивали" в нього пасажирів.
Що трапляється коли салони не "битком набиті", ми бачимо на прикладі відмінених рейсів, у тому числі МАУ у Грузію та Грецію.
які нові правила? 1 piece стандартного розміру в економі - це вже давно
Думаю, "година" - це гіпербола. Але дивлячись на черги біля чекінів МАУ (міжнародного) і райана в КБП, + на основі власного досвіду з МАУ і Райаном в КБП, стояти треба 30-40хв, і там, і там. Але якщо немає різниці, навіщо платити більше?
недавно летел райаном из кбп, и ходила тетя, проверяла размер ручной клади + на гейте к некоторьім цеплялись
Ну під "новими", я і мав на увазі правила, впроваджені МАУ декілька років тому.mmyykkoollaa писав: ↑19 січня 2022, 01:16 які нові правила? 1 piece стандартного розміру в економі - це вже давно
Ручну поклажу дивилися не тільки на виході на посадку, а і у черзі до стійок реєстрації?mmyykkoollaa писав: ↑19 січня 2022, 01:18 недавно летел райаном из кбп, и ходила тетя, проверяла размер ручной клади + на гейте к некоторьім цеплялись
Зараз переглядають цей форум: Bing [Bot] і 5 гостей