Юрій Романенко: МАУ виходить на новий етап протистояння між Ароном Майбергом та Ігорем Коломойським
КИЇВ. 18 січня. УНН. Причина корпоративного конфлікту в авіакомпанії "Міжнародні Авіалінії України" — необхідність фінансувати її ззовні. У результаті, співробітники відкрито звинувачують голову наглядової ради Арона Майберга у затримці зарплат. Про це пише у Facebook політолог і співзасновник Українського інституту майбутнього Юрій Романенко, передає УНН.
Деталі
Він опублікував фото з білбордом з написом: "Майберг, де ти?”. Білборд розміщений на Бориспільській трасі в районі офісу МАУ. Також подібні щити з'явилися в інших місцях Києва та біля аеропорту "Бориспіль".
“Їхав по Бориспільській трасі і з подивом побачив цей борд. Схоже, боротьба за головні крила країни — МАУ виходить на новий етап протистояння між Ароном Майбергом і Ігорем Коломойським. Детальніше дивіться в інтерв'ю з Євгеном Дихне (президентом МАУ), яке я робив у грудні", — повідомив Юрій Романенко.
Він припустив, що Коломойський втомився покривати зі своєї кишені збитки, які "налітав" Майберг, і почав ставити питання. У результаті ще восени 2021 року розгорівся корпоративний конфлікт.
“Схоже, що за цей час ситуація погіршилася, якщо вже співробітники відкрито звинувачують Майберга в проблемах з фінансуванням і зарплатами. Я не здивуюся, якщо він прокрутить ще один фінт з банкрутством авіакомпанії. Ну або знову „прилаштує“ МАУ з боргами в надійні руки Коломойського. Історія з "Аеросвітом" повторюється. Запасаємося попкорном", - вважає Романенко.
Минулого місяця трудовий колектив "МАУ" опублікував в ЗМІ лист, в якому говориться, що голова наглядової ради і співвласник МАУ Арон Майберг нібито вирішив "довести її до банкрутства", поступово звільняючи менеджмент і створюючи заборгованість по зарплаті співробітникам. Співробітники переконані, що МАУ у підсумку може повторити долю колишньої української компанії Аеросвіт.
Також раніше конфлікт між акціонерами коментував президент "МАУ" Євген Дихне.
Джерело: УНН
Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
https://www.unn.com.ua/uk/news/1960412- ... olomoyskim
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10251
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Заметил в летнем расписании новый рейс - в Осло. Может еще какие-то новинки есть. Цена не радует пока.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Регулярка в Аликанте, тоже новое.)
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Чувствуется стиль Ская. Может, маркетологов переманили оттуда? Или МАУ раньше тоже анонсировали новые направления, продавали билеты, и в итоге не летели?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Вы где то видели анонсы?))
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10251
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Официального анонса пока не было.
На самом деле, так поступают все АК. У всех есть критерии того, какими должны быть продажи до старта выполнения рейсов. Если они ниже, то смысл летать в убыток? Я имел подобный опыт с многими АК, например с ТК в первую их попытку захода в Харьков. МАУ тоже открывали направления, по которым в итоге не летели, из того, что легко вспоминается - Бухарест и София. Вопрос в масштабности. Если СкайАп открывает все, что теоретически возможно, а потом отменяет бОльшую часть, при этом на момент открытия ясно, что скорее всего полететь не получится, то у других такие ситуации происходят намного реже.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Это не анонс, а наблюдения. Сметрел рейс пчел, внезапно нашёл и мау. Причём с весьма специфическим расписанием
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Я бы вообще не брал билеты на направления, на которых еще не выполняются рейсы. Даже если их анонсируют такие титаны как Туркиш или Люфты.
Вот подумываю слетать в Цюрих из Одессы на Swiss, но билеты куплю только тогда, когда увижу выполняющиеся рейсы.
Но и здесь можно попасть. Вот взял билет МАУ в Афины, перед этиим пару месяцев наблюдая за этими рейсами, а АК неожиданно перестала их выполнять.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10251
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Такие рейсы, которые еще не выполняются:Bagach писав: ↑18 січня 2022, 21:33 Я бы вообще не брал билеты на направления, на которых еще не выполняются рейсы. Даже если их анонсируют такие титаны как Туркиш или Люфты.
Вот подумываю слетать в Цюрих из Одессы на Swiss, но билеты куплю только тогда, когда увижу выполняющиеся рейсы.
Но и здесь можно попасть. Вот взял билет МАУ в Афины, перед этиим пару месяцев наблюдая за этими рейсами, а они неожиданно перестали летать.
- обычно значительно дешевле
- новое направление, а значит вероятность, что я там не был существенно выше
Оба фактора для меня существенны. Главное осознавать риски и планировать соответственно.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10251
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Был рейс IFO-ALC и был KBP-IFO. То, что он был одним бортом не играет никакой роли. Регулярки KBP-ALC не было. С другой стороны, на фоне того, что на этом направлении уже есть Бииз, то не так интересно

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
2329грн OW для старту продажів, як на мене, непогана ціна. Тим більше для Норвегії така ціна перельоту буде доволі незначною частиною бюджету, якщо не мандрувати там машиною з наметом.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10251
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Это была бы неплохая цена, если бы была уверенность в выполнении рейсов. Ее нет, мягко говоря. Так что если бы нужно было принимать решение сейчас, то я бы выбрал ЭйрБалтик со стыковкой за ту же цену. Особенно учитывая то, что МАУ не горят желанием пересаживать на партнеров при отмене рейса.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Щодо Осло то вихід МАУ на лінію більш ніж зрозумілий. До пандемії там успішно літав SAS і в Борисполі мали статистику скільки людей літали саме в Осло без транзиту далі. Напевне ці цифри дозволяють впевнено дивитись в майбутнє.
А от Аліканте може бути розраховано на продаж блоків туроператорам. але це все мої здогадки.
А от Аліканте може бути розраховано на продаж блоків туроператорам. але це все мої здогадки.
-
- A380
- Повідомлень: 1149
- З нами з: 07 вересня 2016, 05:38
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Обидно, некуда мили тратить
Я думаю, они от транзитных пассажиров зависели, видимо таковых не хватало.
А МАУ, визуально, возит либо Лондон-Киев либо Лондон - по Украине, им нормально
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
От них тоже. Но англичане от украинцев транзитные визы тоже требуют. А еще визы требуют Штаты и Канада, куда зачастую и летали транзитники из Украины через Лондон.mmyykkoollaa писав: ↑18 січня 2022, 23:04 Я думаю, они от транзитных пассажиров зависели, видимо таковых не хватало.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Меньше 100долл.разве дорого за перелет хоть куда?
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 19 гостей