Ryanair (FR)
Re: Ryanair (FR)
ссылка недоступна на сайте
Re: Ryanair (FR)
Не знаю тяк зараз, але кілька місяців тому МАУ давали паперовий варіант заповнити у кого не було такої форми.
На телефоні заповнити 5 хв, невже не було часу?
Мабуть він той щасливчик, хто мав в Києві посадковий талон без походу на стійку.
На телефоні заповнити 5 хв, невже не було часу?
Мабуть він той щасливчик, хто мав в Києві посадковий талон без походу на стійку.
Re: Ryanair (FR)
Не плутаю, по прильоту в Турина, на моїх очах заповнювали паперові форми ті, у кого їх не було (пасажири рейсу з Бухареста).
Окрім того, ще в перші дні запровадження цієї форми в теперішньому вигляді (до того у Італії була приблизно така ж паперова) летів з МАУ в Мілан і деякі пасажири не знали про неї і їм на стійці видавали заповнити папірець).
По темі, звісно, пасажир сам собі винен, але і хендлери могли дати людині заповнити в телефоні форму до вильоту.
Окрім того, ще в перші дні запровадження цієї форми в теперішньому вигляді (до того у Італії була приблизно така ж паперова) летів з МАУ в Мілан і деякі пасажири не знали про неї і їм на стійці видавали заповнити папірець).
По темі, звісно, пасажир сам собі винен, але і хендлери могли дати людині заповнити в телефоні форму до вильоту.
Re: Ryanair (FR)
Ви звісно праві, що британське видання пише про свою країну. Можливо, аналогії не дуже доречні. У обох країнах форми називаються однаково і їх можна заповнити безпосередньо перед посадкою. Авіакомпанія в особі хендлера має бути дружнім партнером пасажира, а не використовувати таку нагоду щоб не допустити його до перевезення.
Re: Ryanair (FR)
Тут вже писали вище - британська форма заповнюється лише онлайн, так як у відповідь приходить згенерений куар код. Як це реалізувати з паперовою версією? Ніяк, тому хендлер тут би ніяк не допоміг, аналогія з Італією недоречна.immie писав: ↑14 грудня 2021, 20:16 Ви звісно праві, що британське видання пише про свою країну. Можливо, аналогії не дуже доречні. У обох країнах форми називаються однаково і їх можна заповнити безпосередньо перед посадкою. Авіакомпанія в особі хендлера має бути дружнім партнером пасажира, а не використовувати таку нагоду щоб не допустити його до перевезення.
Re: Ryanair (FR)
Згоден, але ж чому не дати заповнити перед посадкою. Часу не більше як на ґрунтовний пост на форумі.
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 45
- З нами з: 05 серпня 2021, 12:32
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
В Борисполі так і роблять. З десяток людей отак стоять і заповнюють собі спокійно на телефонах.immie писав: ↑14 грудня 2021, 19:58 Не плутаю, по прильоту в Турина, на моїх очах заповнювали паперові форми ті, у кого їх не було (пасажири рейсу з Бухареста).
Окрім того, ще в перші дні запровадження цієї форми в теперішньому вигляді (до того у Італії була приблизно така ж паперова) летів з МАУ в Мілан і деякі пасажири не знали про неї і їм на стійці видавали заповнити папірець).
По темі, звісно, пасажир сам собі винен, але і хендлери могли дати людині заповнити в телефоні форму до вильоту.
Re: Ryanair (FR)
Питання до пасажира, а не агенту на на гейті. Агент може і не знати де та форма заповнюється, оскільки це не входить до його обов'язків. А, ось, чому пасажир не захотів заповнити форму біля виходу на посадку, хоча і збирався це зробити після прильоту - питання. Ніхто не забороняв йому це зробити (якщо, звичайно, був час перед вильотом). Звинувачувати в чомусь інших, а не відповідати за свої дії, дуже поширена вада багатьох пасажирів.
Re: Ryanair (FR)
Звісно, пасажир купуючи квиток погоджується з усіма правилами, проте, це ситуація, де конфлікту можна уникнути, а на його листи він не отримає втішної для себе відповіді.АндрейМ писав: ↑15 грудня 2021, 07:34Питання до пасажира, а не агенту на на гейті. Агент може і не знати де та форма заповнюється, оскільки це не входить до його обов'язків. А, ось, чому пасажир не захотів заповнити форму біля виходу на посадку, хоча і збирався це зробити після прильоту - питання. Ніхто не забороняв йому це зробити (якщо, звичайно, був час перед вильотом). Звинувачувати в чомусь інших, а не відповідати за свої дії, дуже поширена вада багатьох пасажирів.
Re: Ryanair (FR)
Впевнений, що Ryanair неодноразово надсилав на пошту нагадуваеня про необхідність заповнити форму заздалегідь. Віззейр нагадує постійно. Це не якийсь документ, який згадується дрібним шрифтом в якійсь потмітці в правилах, з якими треба погодитись натисканням кнопки .
Re: Ryanair (FR)
Якщо квитки замовлялися у період між 20 листопада та 11 грудня, то можна безплатно змінити дату польоту за 7 днів до вильоту.
https://www.ryanair.com/gb/en/useful-in ... confidence
https://www.ryanair.com/gb/en/useful-in ... confidence
Re: Ryanair (FR)
И новый рейс только до 14 января. уже обсуждали и смысла в этой акции нет особой.
- denya24
- A380
- Повідомлень: 1126
- З нами з: 27 березня 2019, 17:27
- Звідки: HRK, IEV, LCY
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
Это точно, есть билет с вылетом 16 января, ничего с ним сделать нельзя, хоть и был куплен в "правильный" период
-
- A380
- Повідомлень: 1149
- З нами з: 07 вересня 2016, 05:38
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
Интересно, с отменой бесплатного изменения - на что они расчитьівают, особенно с учетом омикрона? Или у них такая большая подушка денег, что падение продаж не проблема?
Заробитчане, конечно, будут покупать и летать, но туристьі будут покупать гораздо меньше, если нет возможности поменять.
По £5 билетьі будут покупать, я сам такой купил, за £10 в Украину и обратно. Но с такими ценами самолет гонять невьігодно
Re: Ryanair (FR)
У них продажі і до цього омікрону не дуже йшли по деяким напрямкам. Наприклад, в кінці жовтня я купував квитки Львів-Турин-Львів за 5 євро в один бік. І на мої рейси за з дні до вильоту вартість квитків була 20 євро, що раза так у 2.5 менше собівартості. Так, частина пасажирів "добере" купівлею додаткових послуг, але тенденція є тенденцією. А назад взагалі літак летів заповнений відсотків на 60.mmyykkoollaa писав: ↑17 грудня 2021, 01:16Интересно, с отменой бесплатного изменения - на что они расчитьівают, особенно с учетом омикрона? Или у них такая большая подушка денег, что падение продаж не проблема?
Заробитчане, конечно, будут покупать и летать, но туристьі будут покупать гораздо меньше, если нет возможности поменять.
По £5 билетьі будут покупать, я сам такой купил, за £10 в Украину и обратно. Но с такими ценами самолет гонять невьігодно
Ну і основні ковідні обмеження стосуються туристів з не-шенгену, а у Райана це відносно невеликий відсоток пасажирів. Основна маса все-таки подорожує в межах Шенгену та ЄС, а там суттєвих обмежень зараз немає.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Bing [Bot] і 0 гостей