Открытое небо
Re: Открытое небо
Жуляны дороже зато..
Re: Открытое небо
У вас есть причина сомневаться в словах менеджеров Жулян, некоторых авиакомпаний, которые об этом заявляли? И то что Жуляны не могли дать нужную скидку Виззу а Борисполь мог - тоже неправда? Ну тогда ладно
Как дорогой аэропорт с дорогой арендой, высокими капитальными инвестициями и затратами может быть дешевле?...
Как дорогой аэропорт с дорогой арендой, высокими капитальными инвестициями и затратами может быть дешевле?...
Re: Открытое небо
Нвідміну від Борисполя чи Львова аеропорт Київ є приватним підприєством і може надавати свої послуги по договірних цінах які можуть бути як нижче ринкових так і вище договори є не публічними. і їм не переживати що за настпної перевірки їх звиноватять в "Умисному нанесенні збитків", тому поки не покажуть цифри на яких можна побачити що бідолашних wizz та bess до нитки обдирають, я неможу погодитись що в іншому місці їм буде дешевше.makor писав: ↑21 жовтня 2021, 21:07 У вас есть причина сомневаться в словах менеджеров Жулян, некоторых авиакомпаний, которые об этом заявляли? И то что Жуляны не могли дать нужную скидку Виззу а Борисполь мог - тоже неправда? Ну тогда ладно
Как дорогой аэропорт с дорогой арендой, высокими капитальными инвестициями и затратами может быть дешевле?...
Re: Открытое небо
А вот это уже смотря для кого.
С одной стороны, Визз возит львиную долю пасспотока Сикорского, поэтому задирать цены для Визза немного рискованно - может перейти в Борисполь.
С другой стороны, инвестиции нужно отбивать, да и расположение поближе к центру, позволяет быть немного дороже Борисполя, но так же быть привлекательнее для пассажира.
Думаю, дорогим Сикорский может позволить быть для прочих перевозчиков, но не для Визз
Re: Открытое небо
Если визз реально забазирует 8 бортов, плюс пчелки расширятся (что далеко не факт), то в Жулянах станет реально тесно (что в аэродромной части, что в терминале). От третьих компаний можно будет ожидать максимум единичных рейсов, еще и скорее всего без ночевки.
- katso
- Airbus A340
- Повідомлень: 924
- З нами з: 11 листопада 2015, 13:44
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Открытое небо
https://www.bbc.com/ukrainian/features-58868268
"От кому може виявитися угода не дуже вигідною, то це українським перевізникам. Адже їм доведеться зіткнутися зі ще більшою конкуренцією", - каже юрист з авіаційного права Андрій Гук.
Одна з причин у тому, що угода про "відкрите небо" передбачає можливість для європейських авіакомпаній здійснювати внутрішні рейси. У той час, як українські перевізники такого права в Європі не отримають. Літати між різними аеропортами українські авіакомпанії зможуть лише за умови, якщо початок чи кінець маршруту буде в Україні.
Юрист розповідає, що досі українські авіакомпанії могли конкурувати із європейськими, бо останнім не дозволялися нічні стоянки в українських аеропортах, але і ця проблема буде знята підписаною угодою.
У керівників українських перевізників не надто оптимістичні очікування від дії угоди.
"Українські авіакомпанії і так перебувають у дискримінаційних умовах: ми платимо акциз на паливо, ПДВ усередині країни. Додаткова можливість для іноземних компаній обирати без обмежень пункти вильоту з України додасть для українських компаній ще більше несправедливості, оскільки вони таких преференцій для польотів між містами Європи чомусь не отримали", - заявляв нещодавно гендиректор МАУ Євген Дихне в інтерв'ю сайту mintrans.news.
Тому не виключено, що українські компанії змушені будуть переорієнтовуватися на інші маршрути, в бік Азії.
Про шкоду для українських перевізників від угоди кажуть і в найбільшому українському лоукості SkyUp.
Там вважають, що економічна складова угоди про cпільний авіаційний простір нашкодить авіагалузі країни та не принесе довгострокової вигоди для пасажирів.
У заяві, наданій компанією, йдеться, що зараз угода не створює єдині правила гри для українських і європейських авіакомпаній.
Там вказують, що після жорсткої посадки авіагалузі у час пандемії європейські перевізники отримали допомогу від ЄС чи окремих країн, а українські - ні.
SkyUp слідом за МАУ наполягає - угода відкриває європейцям внутрішні українські перевезення, натомість українські не зможуть літати всередині ЄС.
"От кому може виявитися угода не дуже вигідною, то це українським перевізникам. Адже їм доведеться зіткнутися зі ще більшою конкуренцією", - каже юрист з авіаційного права Андрій Гук.
Одна з причин у тому, що угода про "відкрите небо" передбачає можливість для європейських авіакомпаній здійснювати внутрішні рейси. У той час, як українські перевізники такого права в Європі не отримають. Літати між різними аеропортами українські авіакомпанії зможуть лише за умови, якщо початок чи кінець маршруту буде в Україні.
Юрист розповідає, що досі українські авіакомпанії могли конкурувати із європейськими, бо останнім не дозволялися нічні стоянки в українських аеропортах, але і ця проблема буде знята підписаною угодою.
У керівників українських перевізників не надто оптимістичні очікування від дії угоди.
"Українські авіакомпанії і так перебувають у дискримінаційних умовах: ми платимо акциз на паливо, ПДВ усередині країни. Додаткова можливість для іноземних компаній обирати без обмежень пункти вильоту з України додасть для українських компаній ще більше несправедливості, оскільки вони таких преференцій для польотів між містами Європи чомусь не отримали", - заявляв нещодавно гендиректор МАУ Євген Дихне в інтерв'ю сайту mintrans.news.
Тому не виключено, що українські компанії змушені будуть переорієнтовуватися на інші маршрути, в бік Азії.
Про шкоду для українських перевізників від угоди кажуть і в найбільшому українському лоукості SkyUp.
Там вважають, що економічна складова угоди про cпільний авіаційний простір нашкодить авіагалузі країни та не принесе довгострокової вигоди для пасажирів.
У заяві, наданій компанією, йдеться, що зараз угода не створює єдині правила гри для українських і європейських авіакомпаній.
Там вказують, що після жорсткої посадки авіагалузі у час пандемії європейські перевізники отримали допомогу від ЄС чи окремих країн, а українські - ні.
SkyUp слідом за МАУ наполягає - угода відкриває європейцям внутрішні українські перевезення, натомість українські не зможуть літати всередині ЄС.
Re: Открытое небо
На это я и намекаю. Поэтому это лишь для авиафана, а не для этой темы.
Записные скоморохи от всех этих скайапов по другому не умеют работать?
Пусть лучше Гук расскажет, почему они до открытого неба не летали, а только открывали новые маршруты, чтоб напродавать билеты и отменить, а деньги не отдавать.
Re: Открытое небо
Гука сложно назвать "записным скоморохой", с его то опытом в авиационной юриспруденции.
Он имел ввиду, что на ночёвку самолётов нужно было получать разрешение, т.е. автоматически ночёвка не разрешалась (он об этом писал в своём фб)
Он имел ввиду, что на ночёвку самолётов нужно было получать разрешение, т.е. автоматически ночёвка не разрешалась (он об этом писал в своём фб)
Re: Открытое небо
Дозволялись стоянки, але вимагали окремих дозволів
https://www.eurointegration.com.ua/arti ... 9/7129167/Разом із відкриттям ринку, Україна справді втратить низку інструментів стримування іноземних перевізників.
Один з них – це регульовані нічні стоянки літаків. У деяких українських аеропортах для ночівлі потрібно отримати дозвіл Державіаслужби України і часто це було непросто.
Угода про САП передбачає надання права на нічні стоянки без обмежень. Ця норма не почне діяти одразу
Re: Открытое небо
Действительно была проблема с ночными стоянками у некоторых европейских авиаперевозчиков в Борисполе. Помню, было обращение от airBaltic по этому поводу.
Re: Открытое небо
Это разве было неразрешимой проблемой?
У украинских компаний есть большие проблемы, и они заключаются не столько в открытом небе.
И МАУ, и Виндроуз, и Скайап при желании уже давно могли пролоббировать вопрос снятия НДС на внутренние рейсы и зарабатывать больше.
Даже при нынешнем президенте, который вместо билбордов об открытии арейсов из Кривого Рога, мог бы похвастаться в удешевлении билетов или хотя бы в поддержке авиоотрасли.
Re: Открытое небо
Ага, в 2015 МАУ виступило проти нічної стоянки літаків Air Baltic у Борисполі
https://www.avianews.com/ukraine/2015/1 ... ghts.shtml
https://www.avianews.com/ukraine/2015/1 ... ghts.shtml
Re: Открытое небо
И сам не гам, и другому не дам - типично украинская психология. Еще и национальные интересы приплели. Пусть это расскажут своей бородатой бабушке.По данным avianews.com, airBaltic запрашивала необходимые слоты у Борисполя и получила позитивный ответ. На это отреагировали "Международные авиалинии Украины", которые в своем письме в адрес руководства Борисполя указали, что выполнение рейсов с ночной стоянкой "противоречит интересам как аэропорта Борисполь, так и авиакомпании МАУ, а следовательно национальным интересам Украины".
Re: Открытое небо
Жуляны всегда готовы были принять Болтиков, один раз даже в расписание внесли их и Чехов.Krakowite писав: ↑22 жовтня 2021, 14:43 Ага, в 2015 МАУ виступило проти нічної стоянки літаків Air Baltic у Борисполі
https://www.avianews.com/ukraine/2015/1 ... ghts.shtml
Так что, проблемы не было.
- katso
- Airbus A340
- Повідомлень: 924
- З нами з: 11 листопада 2015, 13:44
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Открытое небо
Но докторам же ведь виднее, вон уже сразу оскорбления "скоморохами пошли", видно человек разбирается в авиации

Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 11 гостей