Igoresha писав: ↑19 серпня 2021, 15:48
"Приїхали в аеропорт своєчасно, за 2,5" - получилось бы около 11:50. Она написала в 12:07 зашли в аэропорт. "Соврала" на целых 15 минут. Расстрелять!
"Стали до стійки реєстрації за 2 години" - "почали чекати на реєстрацію приблизно о 12.20 стали на реєстрацію" - в чём несоответствие?
Група приїхала а аеропорт за 2.5 години до вильоту, була велика черга на реєстрацію, але вони, замість того щоб зайняти чергу, півгодини витратили невідомо на що. Напевне, запилювали відосики в інсту, ходили по туалетах і т.д. І тільки потім стали в чергу. В чому логіка? Навіщо так робити, якщо така ситуація?
Igoresha писав: ↑19 серпня 2021, 15:48
Зелёный коридор 30 минут - ну это не значит, что они в этом коридоре были одни. Вам уже писали ранише, что на фаст треке очереди были часто такие же (если не больше), как и в обычных кабинках. Тем более, что это группа детей, а не один человек.
Невідомо що саме малось на увазі під "зеленим коридором". Може їх провели через фаст трек, може їх провели без черги, може через кабінку для членів екіпажів. Тут спорити немає особливого сенсу, але якщо на фаст-трек велика черга, то чи не логічніше піти звичайним коридором?
Igoresha писав: ↑19 серпня 2021, 15:48
Плюс добежать на гейт, который, догадываюсь, находился у автобусных гейтов (по-моему, 16-20).
Той рейс садили через гейт D9 з телетрапом. Тільки всім відомо, що у Борисполі на таких гейтах на рейси Райана пасажири йдуть не через телетрап, а пішки. Від паспортного контролю до гейтів з телетрапами недалеко.
Igoresha писав: ↑19 серпня 2021, 15:48
"Далі пише про телетрап, який в Борисполі Раян не використовує!!!" - вы хотите точности от барышни, которая не летала/мало летала. Для неё и обычный трап мог стать телетрапом - вполне припускаю такой вариант
Але ця вся постійна плутанина та зміна своїх же слів не говорить на користь цієї пані.
Знов-таки, це все не звільняє від відповідальності хендлінгову компанію, але стовідсотково вважати що група на чолі з цією пані вели себе повністю адекватно, не можна.
Але та пані спочатку ще й казала що рейс вилетів раніше, що не є правдою. По факту він вилетів навпаки, з затримкою.
І якби вони стали одразу в чергу на реєстрацію, а не витрачали півгодини часу невідомо на що, то як раз би і зекономили час, якоро їм так критично не вистачало. Знов-таки, повторюся, "косяк" за хендлінговою компанією, яка не відкрила більшу кількість стійок, або а/к, яка, можливо, мала б платити більше коштів за більшу кількість стійок (невідомо яки у них договірні стосунки), все одно є.
А ще у Борисполі я бачив біля стійок реєстрації Раянів окрім співробітниць, ще якогось старшого. До нього зверталися у разі спірних ситуацій. Цілком можливо, що можна було б розрулити і цю ситуацію, звернувшись до нього. А ще, Аерохендлінгу слід би підзивати пасажирів рейсів, час реєстрації на які закінчуєтся, щоб ті реєструвалися поза чергою.