Растолкать пассажиров впереди? Или просто обойти их? Очередь это очередь.
Ryanair (FR)
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10250
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
Re: Ryanair (FR)
Може Райанам варто проводити реєстрацію на рейси на окремих стійках? Та/або збільшити їх кількість. Або хоча б підзивати до стійок пасажирів з рейсів, реєстрація на які закінчується?
Re: Ryanair (FR)
Маєте на увазі окрема стійка на рейс? Думаю, зараз в Д немає для них стільки стійок. Та й вони ніде так не роблять, навіть коли база є. В Кракові, наприклад, на будь-які рейси можна реєструватись на їх стійках.
Візз в Жулянах, навпаки, реєструє на кожен рейс на окремих стійках. І там я не чув про подібні ексцеси.
Re: Ryanair (FR)
Погодься, що це ненормально, коли авіакомпанія навіть не рекомендує, а каже please ensure прийти за півгодини до відкриття стійок реєстрації. Це перекладання з хворої голови на здорову.
Також, нмд, ненормально, коли авіакомпанія декларує, що стійка зачиняється за 40 хвилин до вильоту, а ґейт за 30. І закладає лише 10 хвилин на проходження секюріті і паспортного контролю.
Re: Ryanair (FR)
Як на мене, то найперше керівник групи мав би забезпечити, щоб діти були на початку черги. Доречі, пані Трібун, яка, я так розумію, була керівником групи, уникає відповіді на запитання чому ж вона з дітьми опинилася в кінці черги.
Re: Ryanair (FR)
Я вам скажу з власного досвіду. Якщо організаційними питаннями займаються органи державної влади, місцевого самоврядування - буде якийсь косяк.
Поляки оплатили дітям переліт, а місцеві клєрки навіть не спромоглися нормально дітей посадити в літак.

- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10250
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
Нет. Ну или как минимум не всегда. В моем случае недавно регистрация была на все рейсы с разделением приорити\не приорити. И да, эксцесы тоже есть. Лично знаю историю человека, который стал в очередь на стойку приорити (т.к. купил билет с приорити), там простоял 2 часа и самолет улетел без него. Почему не перейти в обычную очередь - не знаю.
Re: Ryanair (FR)
На фото з посту про цю подію було видно що на рейси Райанів працювало 7 стійок. Притому, як мінімум стійка ліворуч від цих 7, і стійка праворуч від них, були вільні. Враховуючи, що у той перыод мало вилетіти 5 рейсів Райана, 7 стійок для теоретично 5*189=945 пасажирів (за умови повного заповнення літаків), це дуже мало. Але, поруч вільні стійки були.
Скільки стійок у у Кркаові зараз задіюють під рейси Райанів? Але ж у Кракові, по ідеї, менше пасажирів, які мають показувати на стійках документи.
І це непоганий варіант. Бо реально, купа рейсів на одні і ті ж стійки реєстрації - це треш. І, думаю, контроль документів на один конкретний рейс до конкретної країни йде швидше, ніж коли один і той же агент перевіряє одночасно документи для різних рейсів у різні країни з різними правилами в'їзду.
Re: Ryanair (FR)
До пані Славової приходить прозріння. Вже їй повідомили, що група дітей чомусь стояла в найбільшій черзі, хоча поруч були набагато менш завантажені стійки.
Re: Ryanair (FR)
Дивно що в черзі на реєстрацію їм не шкода було втратити, як вони пишуть півтори години, а потім вже піднімали на вуха працівників аеропорту щоб їх провели швидко через авіабезпеку та паспортний контроль. Притому, після отримання посадкових квитків до виходу на посадку вони дісталися нібито через 30 хвилин. Не забагато для фасттрека? Я у "години пік" у Борисполі авіабезпеку+паспортний контроль ну точно не довше проходив без, як вона назвала "зелених коридорів".
До речі, у Борисполі на стійках реєстрації окрім самих агентів є хтось типа супервайзера чи як його ще назвати. Бачив що він розрулював спірні ситуації. Думаю, якщо мало залишається часу, то явно можна звернутися до того супервайзера з проханням пропустити поза чергою.
До речі, у Борисполі на стійках реєстрації окрім самих агентів є хтось типа супервайзера чи як його ще назвати. Бачив що він розрулював спірні ситуації. Думаю, якщо мало залишається часу, то явно можна звернутися до того супервайзера з проханням пропустити поза чергою.
Re: Ryanair (FR)
Про правило соседней очереди (полосы движения) еще не писали? Видев в понедельник столпотворение на стойках Раяна еще за 4-5 часов до ближайшего реса... Там однозначно надо что-то менять. Одна стойка максимум 30-40 человек в час. Три-четыре рейса и вот вам коллапс
Re: Ryanair (FR)
Вони з таким же успіхом і через звичайну лінію пройшли б. А може ще й швидше. Якщо, звичайно, авторка посту пише правду і по дорозі вона не завітала, наприклад, до дьютіка.
Re: Ryanair (FR)
До речі, як у Львові зараз организована реєстрація на рейси Райанейр? Якщо рейси перетинаються по часу то теж всі рейси на одних і тих же стійках? Скільки стійок зазвичай працює на рейси Райанейр?
Re: Ryanair (FR)
Найперше, Ірина Славова виклала не зовсім достовірну інформацію, що вже дає підстави не довіряти її словами. Крім того, людина пише дурниці, що їх мали кликати і шукати.


Re: Ryanair (FR)
Когда зовут на гейт, это не потому что сильно о пассажире переживают, скорее переживают о задержке из-за выгрузки багажа. Похоже, Райян за это не сильно переживает. 13 пакса - это же какая экономия на топливе!Liubko писав: ↑13 серпня 2021, 22:42Найперше, Ірина Славова виклала не зовсім достовірну інформацію, що вже дає підстави не довіряти її словами. Крім того, людина пише дурниці, що їх мали кликати і шукати.Вона не розумію якою авіакомпанією мали летіти. Якби вони таки сіли в літак, то певно на посадці б жалілися, що їх шампанським не пригощали.
![]()

Востаннє редагувалось 13 серпня 2021, 23:05 користувачем alex.s, всього редагувалось 1 раз.
Re: Ryanair (FR)
Так, вона ще й про телетрап писала, яким Райани у Борисполі ніколи не користуються, та й багато ще в чому вона плутається. То за 2.5 години вони приїхали, то за 3 години, то майже за 4. Якось вона постійно різні речі писала. А ще приїхати за 4 години в аеропорт, побачити яка дічь робиться з чергою на реєстрацію, прошаритися купу часу в аеропорту і в результаті стати в чергу за 2 години до вильоту, це щось. Хоча дійсно, якщо вона вважала що їх мають чекати і шукати, то все це можливо). Але дійсно, враховуючи що вона наплела кучу нестовірної інформації, шукати там якусь логіку немає сенсу.Liubko писав: ↑13 серпня 2021, 22:42 Найперше, Ірина Славова виклала не зовсім достовірну інформацію, що вже дає підстави не довіряти її словами. Крім того, людина пише дурниці, що їх мали кликати і шукати.Вона не розумію якою авіакомпанією мали летіти. Якби вони таки сіли в літак, то певно на посадці б жалілися, що їх шампанським не пригощали.
![]()
Re: Ryanair (FR)
Я приехал за 2,5 часа на рейс ЛОТ. Стойка открылась за 1 час 50 минут. При этом на стойку подошел парень который хотел зарегистрироватся на следующий рейс - его тактично послали гулять... При этом на стойках Раяна была полная дичь за 4 часа до ближайшего рейса в Лондон...Ранний приезд не гарантирует открытую стойку.
Re: Ryanair (FR)
Не хочу никого защищать, но..
В понедельник на всех стойках Раяна светилась только одна надпись "Лондон". Как человек часто летающий (даже один раз с сабжем) я понимаю, что не верь написаному, иди и регистрируйся. А теперь поставьте на это место тетку которая кроме Турции/Египта ничего не видела и с толпой детей которые вечно норовят исчезнуть (разбежаться).. Пришли, увиделт надпись "условный Лондон" и решили обождать, потом переспросили и бегом в очередь..
В понедельник на всех стойках Раяна светилась только одна надпись "Лондон". Как человек часто летающий (даже один раз с сабжем) я понимаю, что не верь написаному, иди и регистрируйся. А теперь поставьте на это место тетку которая кроме Турции/Египта ничего не видела и с толпой детей которые вечно норовят исчезнуть (разбежаться).. Пришли, увиделт надпись "условный Лондон" и решили обождать, потом переспросили и бегом в очередь..
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 9 гостей